![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 13:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 13:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zoals jij het stelt, maakt het het helemaal onmogelijk. David Bowie die van jongs af aan gehersenspoeld is om zodoende de satanistische boodschappen door te geven van de Illuminati. "Het moet niet gekker worden", zegt men wel eens.. En hoe ik dat "weet", jongens? Wat in mijn ogen, en velen met mij waarschijnlijk, wordt verstaan onder "humor" en "vermaak", bestaat bij jullie uit een grimmige, saaie, op vernietiging uitzijnde realiteit. Volgens mij bezitten jullie net zo weinig gevoel voor humor als Bush himself. In die zin kan ik jullie enkel verwijzen naar jullie eigen schaduwwereld, omdat ze nu juist is geschapen om te genieten van het leven. Humor & vermaak. Bacchus, de wijngod, was er al een goed voorbeeld van. En géén Illuminati! Of het moet zijn dat dat voor u het ultieme vermaeck is. Dan durf ik echter te twijfelen aan uw geestelijke gesteldheid..
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Minister
|
![]() O, nog wat.
Het is een goed teken, als mensen hun eigen waarneming in twijfel durven trekken. Het is echter een slecht teken als mensen hun eigen waarneming niet meer vertrouwen. En dit laatste is wat ik zie bij de PCT's. Zij durven niet meer op hun eigen zintuigen te vertrouwen en gaan, in de geest, allerlei rare verklaringen lopen zoeken naar waarom e.e.a. is zoals het is. Aangezien toegeven dat er onder de stenen slechts zand ligt te min is voor het brein, te min is voor het eigen ego, wordt er bij voorkeur naar iets gezocht dat er niet is. Dan pas wordt de superioriteit van de geest bewezen.. Zo lopen er velen rond, hoor. Kijk alleen al de 'miljoenen aanhangers' van Alex Jones. Maar ook de 300 Jezussen die maandelijks 'opstaan' op aarde. Of de Napoleons..
![]() |
![]() |
#1605 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal niet gezegd dat hij gehersenspoeld is(uitsluiten doe ik het ook niet hoor). Satanische boodschappen doorgeven heb ik ook al niet gezegd. Weer een rare vedraaingen allemaal. Citaat:
graag! Je begint nog vager te worden. Citaat:
Relevant is of het wel of niet waar is, wat ik beweer. Citaat:
U vergist zich als u denkt dat ik niet van het leven geniet Maar dat wil ik graag blijven doen! Vandaar mijn posten hier Citaat:
Die autoriteit heeft U absoluut niet. U zou trouwens beter gedijen in het oude Rusland. Daar werden mensen die hun mond open deden verbannen. mag ik U wat vragen? Bent U eigenlijk wel voor vrijheid van meningsuiting? met vriendelijke groeten Pindar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 | |||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 14:17. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is hoe ze is en we doen geen afstand ervan omdat het te fantastisch klinkt!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neem nu de Bush familie. Ze zien er geen criminelen uit, maar ze doen de peetvaders van de maffia verbleken als het op criminaliteit aankomt. Ze runnen een drugscartel etc, teveel om op te noemen. Bush de vader houdt van jonge jongetjes en is veel gesignaleerd op perverse sexfeestjes. (Enkele getuigen zijn al gestorven btw). Macht, geld en sex, gaat altijd tesamen, en aan de top is het tot in het extreme. De realiteit van onze samenleving is geen afspiegeling van hie de meesten denken dat het is. Het beeld dat geschetst wordt is dat hoe meer men naar boven gaat in de maatschappij, hoe correcter, hoe netter , etc. Maar de realiteit is echter anders. In onze maatschappij staan de crimineleren aan de top. Hoe hoger, hoe perverser, hoe gevaarlijker. Dat is de realiteit van onze maatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil best geloven dat er achter de schermen aan de touwtjes getrokken wordt, ik ben zelf de eerste om u op dat vlak gelijk te geven omdat dat ongetwijfeld zo is. Maar ge moet nie overdrijven ook niet, oorlogen worden inderdaad gesticht omdat mensen dat willen, maar ge moet geen scenario in mekaar steken waarbij je eerst een paar duizend van je eigen burgers laat sneuvelen om dan met een gerust gemoed ten strijde te kunnen trekken. Er zijn andere manieren om precies hetzelfde te bekomen, bovendien kun je nooit zeker zijn van de afloop van die oorlog. Je ziet wel hoe Bush zich vergist heeft in Irak. Ik weet nog goed, toen ik ze de eerste week zo vooruit zag schieten door de woestijn, dat ik zei, dit gaat m zwaar moeten betalen, hij pakt het verkeerd aan, hij gaat recht naar zijn doel door een smalle veel te lange coridor, en laat de rest ongemoeid. Of tewel het fiasco van Arnhem en (voor de duitsers) dat van de ardennen nog eens dunekes overgedaan. Als ge niet het volledige terrein onder controle hebt is het belachelijk van verder te gaan, de vijand is dan onder u, in plaats van voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je komt niet aan de top (bij de banken, bedrijven etc) indien je geen 33ste graads vrijmetselaar (of hoger) bent. En wat zijn 33ste graads vrijmetselaars? Juist!...... Satanisten! De mensen onder die graad hebben daar geen idee van. Dus voor we weer allerlei misstanden krijgen, ik heb het over de 33ste graads vrijmetselaar en hoger! Daarom zie je zo gemiddeld genomen zo weinig vrouwen in topfuncties. Het is een afspiegeling van de vrijmetselarij. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt zouden er in veel disneyfilms verwijzingen naar de illuminati en vrije metselaars zitten, ... Walt zou er trouwens zelf eentje geweest zijn... De originele Grimm sprookjes waaren naar het schijnt veel wreedaardiger dan de huidige gekende versies, (ik ben er daan ook hard naar op zoek... ![]() Verder is het ook waar, dat de foundig fathers van de US nauw betrokken zouden geweest zijn met Vrij Metselaarij en al wat daar bijhoort. Er zal ongetwijfeld wel iets bestaan als de NWO of Illuminati of Framasons, of alles tesamen. Dat is ook normaal dat de rijken zich wegstoppen in een eigen clubje om nog rijker te worden. Aannemers spreken met mekaar ook prijzen af, ook al mag dat niet. Maar het blijft natuurlijk lichtjes overdreven om werkelijk alles wat verkeerd gaat in de schoenen van die clubjes te schuiven, 't zullen wel geen engeltjes zijn, maar massamoordenaars zullen het ook wel niet zijn. Zelf machtige mannen moeten beroep doen op kleine knechtjes die ze niet volledig kunnen betrouwen, en zelf mekaar blind vertrouwen zit er in die kringen meestal ook niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een simplistische visie op de wereld hebben jullie toch. ![]()
![]() |
![]() |
#1613 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijf bij de vraag of het waar is, lijkt me eerlijker. Citaat:
Ok! Citaat:
Citaat:
Bush vergist in Irak?????? Hoe dan?? Ze willen daar zelf zo lang mogelijk blijven. Citaat:
Als je weet wat ze als Satanist doen weet je meteen dat ze er ook geen moeite met die oorlog hebben. met vriendelijke groeten Pindar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In belgie gaat het bv, over een clubje van een paar mensen die ook heel dicht staan met het koningshuis, die bv, beslissen of je al dan niet in bepaalde partijen aan de bak komt, op een lijst moogt staan en al of niet hoog genoeg op die lijst moogt staan. Dit verklaard ook het feit dat het hele boeltje vierkant draait en kan blijven vierkant draaien. Van zodra een politieker zijn mond opendoet, wordt die terecht gewezen, niet door het hof, maar door de partijleiding. Die zijn orders krijgt van nog hogerop. U kan dus bollekes zwart maken zoveel u wil, altijd zal er naar een kunstmatige meerderheid gezocht worden die onder controle staat van de minderheid, namelijk een groepje van een 10 tal grijze eminenties die hoog geplaatst staan in een paar echte belgischistische bedrijven, universiteiten en adel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2005 om 14:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1619 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind je dan van Bush die soldaten de oorlog in jaagt en er geen snars om geeft of ze sneuvelen of niet? En dan de kinderen die de USA in Irak vermoord met speciale bommen Geen massamoordenaars??? Open Uw ogen aub!!!!!! Citaat:
kan je het echt schudden!! met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch hoe de CVP van de macht verdreven is, ... niet door de stemmers, maar mede door een king die er nie veel meer van moest weten, hoe denk je dat een Guy Verafstoot kan aanblijven... Wat een 0 hij doet gewoon wat gevraagd word en is het slaafse hondje van al wat boven aan de koordjes trekt. Zie gewoon wat ze met BHV gedaan hebben het vreemdelingenstemrecht, daar had telkens de regering over moeten vallen... |
|
![]() |
![]() |