Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2005, 13:37   #1601
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dat homosexualiteit zou gepromoot worden door de NWO is goed mogelijk. In het kader van hun attack op de family-unit. Dat wil nog niet zeggen dat ik daarom iets tegen homosexualiteit zou hebben.
En wat dan met family-units van betovergrootopa t/m de jongste telgen, die samen in een klan leven? Of family-units die bestaan uit 20 vrouwen en 10 mannen + aanhang? Waarbij 5 vrouwen zorg dragen voor de kroost van alle 20 en er gegarandeerd wel eens seks plaatsheeft tussen verschillende mannen? Ook allemaal ingegeven door de Illuminati zeker? Want niet de 2+2 zits van mama+papa+jongetje+meisje?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 18-08-2005 at 14:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat homosexualiteit zou gepromoot worden door de NWO is goed mogelijk. In het kader van hun attack op de family-unit. Dat wil nog niet zeggen dat ik daarom iets tegen homosexualiteit zou hebben.
En wat dan met family-units van betovergrootopa t/m de jongste telgen, die samen in een klan leven? Of family-units die bestaan uit 20 vrouwen en 10 mannen + aanhang? Waarbij 5 vrouwen zorg dragen voor de kroost van alle 20 en er gegarandeerd wel eens seks plaatsheeft tussen verschillende mannen? Ook allemaal ingegeven door de Illuminati zeker? Want niet de 2+2 zits van mama+papa+jongetje+meisje?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Gaat fietsen, maf. En wat dan met family-units van betovergrootopa t/m de jongste telgen, die samen in een klan leven? Of family-units die bestaan uit 20 vrouwen en 10 mannen + aanhang? Waarbij 5 vrouwen zorg dragen voor de kroost van alle 20 en er gegarandeerd wel eens seks plaatsheeft tussen verschillende mannen? Ook allemaal ingegeven door de Illuminati zeker? Want niet de 2+2 zits van mama+papa+jongetje+meisje?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 13:37.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 13:40   #1602
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Blijkbaar heb je mijn post niet goed gelezen.
Ik heb duidelijk gezegd dat het geen betrekking heeft op
de 'normale' kijker. (tenminste niet voor zover ik weet)
Maar wel op de mensen die ge-mind-controlled zijn.
Ik garandeer U wel dat het nog bizarder is dan U zou kunnen dromen.
Maar als iets belachelijk gemaakt wordt omdat het bizar is, is dat mijns insziens niet terecht. Je kan niet zeggen omdat het bizar is, daarom dus nietwaar is.
Vraag is of het waar is of niet.

met vriendelijke groeten

Pindar
Ah, wacht. Ik snap 'm. Dat is dus net zoiets als wanneer je stoned naar TV zit te kijken. Dan 'zie' je ook een hele andere film dan wanneer je nuchter bent. Kwestie van loslaten die brainwash dan. Niet meer zoveel in die [Christelijk-]fundamentaistische blaadjes neuzen, enzo. En de bijbel niet meer zo letterlijk leren nemen. Ik denk dat dat al een hele goede oefening zou zijn voor u.[edit]
[size=1]After edit by Mephisto on 18-08-2005 at 14:40
Reason:

Citaat:
Maar als iets belachelijk gemaakt wordt omdat het bizar is, is dat mijns insziens niet terecht. Je kan niet zeggen omdat het bizar is, daarom dus nietwaar is.

met vriendelijke groeten

Pindar
Ah, wacht. Ik snap 'm. Dat is dus net zoiets als wanneer je stoned naar TV zit te kijken. Dan 'zie' je ook een hele andere film dan wanneer je nuchter bent. Kwestie van loslaten die brainwash dan. Niet meer zoveel in die [Christelijk-]fundamentaistische blaadjes neuzen, enzo. En de bijbel niet meer zo letterlijk leren nemen. Ik denk dat dat al een hele goede oefening zou zijn voor u.[/size]

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar
Ah, wacht. Ik snap 'm. Dat is dus niet zoiets als wanneer je stoned naar TV zit te kijken. Dan 'zie' je ook een hele andere film dan wanneer je nuchter bent. Kwestie van loslaten die brainwash dan. Niet meer zoveel in die [Christelijk-]fundamentaistische blaadjes neuzen, enzo. En de bijbel niet meer zo letterlijk leren nemen. Ik denk dat dat al een hele goede oefening zou zijn voor u.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 13:40.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 13:48   #1603
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
>>knip<<
Ik verwijs bvb. naar het zich radicaal afkeren van heel wat rock en pop-idolen, en hen typeren als "mind-controlled slaves". Hoeveel van deze zaken zijn niet ingegeven door het diepe ongenoegen dat binnen de Amerikaans-christelijke kerk heerst tov pop en rock? Kun jij daar objectief een oordeel over vellen? En zo ja, hoe dan wel?
>>knip<<
Goed punt. Ik zie het ook niet.
En zoals jij het stelt, maakt het het helemaal onmogelijk. David Bowie die van jongs af aan gehersenspoeld is om zodoende de satanistische boodschappen door te geven van de Illuminati. "Het moet niet gekker worden", zegt men wel eens..

En hoe ik dat "weet", jongens?
Wat in mijn ogen, en velen met mij waarschijnlijk, wordt verstaan onder "humor" en "vermaak", bestaat bij jullie uit een grimmige, saaie, op vernietiging uitzijnde realiteit. Volgens mij bezitten jullie net zo weinig gevoel voor humor als Bush himself. In die zin kan ik jullie enkel verwijzen naar jullie eigen schaduwwereld, omdat ze nu juist is geschapen om te genieten van het leven. Humor & vermaak. Bacchus, de wijngod, was er al een goed voorbeeld van. En géén Illuminati!
Of het moet zijn dat dat voor u het ultieme vermaeck is. Dan durf ik echter te twijfelen aan uw geestelijke gesteldheid..
Oud 18 augustus 2005, 14:00   #1604
Mephisto
Minister

Standaard

O, nog wat.
Het is een goed teken, als mensen hun eigen waarneming in twijfel durven trekken. Het is echter een slecht teken als mensen hun eigen waarneming niet meer vertrouwen. En dit laatste is wat ik zie bij de PCT's. Zij durven niet meer op hun eigen zintuigen te vertrouwen en gaan, in de geest, allerlei rare verklaringen lopen zoeken naar waarom e.e.a. is zoals het is.

Aangezien toegeven dat er onder de stenen slechts zand ligt te min is voor het brein, te min is voor het eigen ego, wordt er bij voorkeur naar iets gezocht dat er niet is. Dan pas wordt de superioriteit van de geest bewezen..

Zo lopen er velen rond, hoor. Kijk alleen al de 'miljoenen aanhangers' van Alex Jones. Maar ook de 300 Jezussen die maandelijks 'opstaan' op aarde. Of de Napoleons..
Oud 18 augustus 2005, 14:06   #1605
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
David Bowie die van jongs af aan gehersenspoeld is om zodoende de satanistische boodschappen door te geven van de Illuminati. "Het moet niet gekker worden", zegt men wel eens..
Man o man wat vedraai je mijn woorden!
Ik heb helemaal niet gezegd dat hij gehersenspoeld is(uitsluiten doe ik het ook niet hoor). Satanische boodschappen doorgeven heb ik ook al niet gezegd.
Weer een rare vedraaingen allemaal.

Citaat:
En hoe ik dat "weet", jongens?
Wat in mijn ogen, en velen met mij waarschijnlijk, wordt verstaan onder "humor" en "vermaak", bestaat bij jullie uit een grimmige, saaie, op vernietiging uitzijnde realiteit.
Mag je mening zijn hoor. Waar maak je dat dan op uit? En duidelijk uitleggen
graag! Je begint nog vager te worden.

Citaat:
Volgens mij bezitten jullie net zo weinig gevoel voor humor als Bush himself.
Mischien, mischien niet. Lijkt me irrelevant.
Relevant is of het wel of niet waar is, wat ik beweer.

Citaat:
In die zin kan ik jullie enkel verwijzen naar jullie eigen schaduwwereld, omdat ze nu juist is geschapen om te genieten van het leven. Humor & vermaak. Bacchus, de wijngod, was er al een goed voorbeeld van.

U vergist zich als u denkt dat ik niet van het leven geniet
Maar dat wil ik graag blijven doen! Vandaar mijn posten hier
Citaat:
En géén Illuminati!
Of het moet zijn dat dat voor u het ultieme vermaeck is. Dan durf ik echter te twijfelen aan uw geestelijke gesteldheid..

Die autoriteit heeft U absoluut niet. U zou trouwens beter gedijen
in het oude Rusland. Daar werden mensen die hun mond open deden
verbannen.
mag ik U wat vragen? Bent U eigenlijk wel voor vrijheid van meningsuiting?

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 14:15   #1606
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
O, nog wat.
Het is een goed teken, als mensen hun eigen waarneming in twijfel durven trekken. Het is echter een slecht teken als mensen hun eigen waarneming niet meer vertrouwen. En dit laatste is wat ik zie bij de PCT's.
Hmm leg eens uit wat je precies bedoelt. Met van die vage vage toespelingen komen we nergens.

Citaat:
Zij durven niet meer op hun eigen zintuigen te vertrouwen en gaan, in de geest, allerlei rare verklaringen lopen zoeken naar waarom e.e.a. is zoals het is.
Wat een onzin! Het is omdat ik op mijn eigen intuitie durfde te vertrouwen dat ik langzaam maar zeker een en ander ontdekt heb. Ik viel van de ene verbazing in de andere, dat wel. Maar om nou te zeggen dat ik me zintuigen niet meer durf te vertrouwen. Nou nee, da's echt wederom nonsens wat U hier beweert. U kunt deze uitspraak ook niet staven uiteraard. U roept zo te zien maar wat.

Citaat:
Aangezien toegeven dat er onder de stenen slechts zand ligt te min is voor het brein, te min is voor het eigen ego, wordt er bij voorkeur naar iets gezocht dat er niet is. Dan pas wordt de superioriteit van de geest bewezen..
Ik hoef me helemaal niet superieur te voelen.Ik ben maar gewoon een simpel mens.Jij daarentegen hanteert het begrip superioriteit wel......

Citaat:
Zo lopen er velen rond, hoor. Kijk alleen al de 'miljoenen aanhangers' van Alex Jones. Maar ook de 300 Jezussen die maandelijks 'opstaan' op aarde. Of de Napoleons..
U scheert hier veschillende zaken over 1 kam. Dat kan ik, helaas, niet echt slim noemen.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 18-08-2005 at 15:17
Reason:

Citaat:
O, nog wat.
Het is een goed teken, als mensen hun eigen waarneming in twijfel durven trekken. Het is echter een slecht teken als mensen hun eigen waarneming niet meer vertrouwen. En dit laatste is wat ik zie bij de PCT's.
Hmm leg eens uit wat je precies bedoelt. Met van die vage vage toespelingen komen we nergens.

Citaat:
Zij durven niet meer op hun eigen zintuigen te vertrouwen en gaan, in de geest, allerlei rare verklaringen lopen zoeken naar waarom e.e.a. is zoals het is.
Wat een onzin! Het is omdat ik op mijn eigen intuitie durfde te vertrouwen dat ik langzaam maar zeker een en ander ontdekt heb. Ik viel van de ene verbazing in de andere, dat wel. Maar om nou te zeggen dat ik me zintuigen niet meer durf te vertrouwen. Nou nee, da's echt wederom nonsens wat U hier beweert. U kunt deze uitspraak ook niet staven uiteraard. U roept zo te zien maar wat.

Citaat:
Ik hoef me helemaal niet superieur te voelen.Ik ben maar gewoon een simpel mens.Jij daarentegen hanteert het begrip superioriteit wel......

Citaat:
U scheert hier veschillende zaken over 1 kam. Dat kan ik, helaas, niet echt slim noemen.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]After edit by Pindar on 18-08-2005 at 15:16
Reason:

Citaat:
O, nog wat.

Citaat:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

Citaat:
O, nog wat.

Citaat:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar

[font=Arial][size=2]

[/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 14:17.
Oud 18 augustus 2005, 14:15   #1607
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die autoriteit heeft U absoluut niet. U zou trouwens beter gedijen
in het oude Rusland. Daar werden mensen die hun mond open deden
verbannen.
mag ik U wat vragen? Bent U eigenlijk wel voor vrijheid van meningsuiting?

met vriendelijke groeten

Pindar
Goeie vraag! Aan zijn reacties te zien zou je duidelijk denken van niet! Wij mogen niet onze mening posten. Het mag immers niet tè gek worden!!

De realiteit is hoe ze is en we doen geen afstand ervan omdat het te fantastisch klinkt!!!
Oud 18 augustus 2005, 14:29   #1608
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
O, nog wat.
Het is een goed teken, als mensen hun eigen waarneming in twijfel durven trekken. Het is echter een slecht teken als mensen hun eigen waarneming niet meer vertrouwen. En dit laatste is wat ik zie bij de PCT's. Zij durven niet meer op hun eigen zintuigen te vertrouwen en gaan, in de geest, allerlei rare verklaringen lopen zoeken naar waarom e.e.a. is zoals het is.
Totaal onwaar. Wij vertrouwen onze waarnemingen wel. Maar we hebben wel een gezond wantrouwen tegenover wat we zien. Een gezond wantrouwen hebben tegeover de leiders die het op tv komen zeggen is goed volgens mij, en heeft niets te maken met je eigen waarnemingen niet te vertrouwen. Gebruik eens je gut feeling. Zijn zij werkelijk zo competent, dat ze het recht hebben om te beslissen over leven en dood van miljoenen. Of zijn het immorele individuien die kicken op macht(-misbruik) en zich hulden in een kleedje van aanzien.

Neem nu de Bush familie. Ze zien er geen criminelen uit, maar ze doen de peetvaders van de maffia verbleken als het op criminaliteit aankomt. Ze runnen een drugscartel etc, teveel om op te noemen. Bush de vader houdt van jonge jongetjes en is veel gesignaleerd op perverse sexfeestjes. (Enkele getuigen zijn al gestorven btw). Macht, geld en sex, gaat altijd tesamen, en aan de top is het tot in het extreme.

De realiteit van onze samenleving is geen afspiegeling van hie de meesten denken dat het is.
Het beeld dat geschetst wordt is dat hoe meer men naar boven gaat in de maatschappij, hoe correcter, hoe netter , etc. Maar de realiteit is echter anders. In onze maatschappij staan de crimineleren aan de top. Hoe hoger, hoe perverser, hoe gevaarlijker. Dat is de realiteit van onze maatschappij.
Oud 18 augustus 2005, 14:33   #1609
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goeie vraag! Aan zijn reacties te zien zou je duidelijk denken van niet! Wij mogen niet onze mening posten. Het mag immers niet tè gek worden!!

De realiteit is hoe ze is en we doen geen afstand ervan omdat het te fantastisch klinkt!!!
Van mij moogde gulle beweren wat je maar wil, maar laat ons ook toe, somtijds uw beweringen een beetje absurd te vinden.

Ik wil best geloven dat er achter de schermen aan de touwtjes getrokken wordt, ik ben zelf de eerste om u op dat vlak gelijk te geven omdat dat ongetwijfeld zo is.

Maar ge moet nie overdrijven ook niet, oorlogen worden inderdaad gesticht omdat mensen dat willen, maar ge moet geen scenario in mekaar steken waarbij je eerst een paar duizend van je eigen burgers laat sneuvelen om dan met een gerust gemoed ten strijde te kunnen trekken.

Er zijn andere manieren om precies hetzelfde te bekomen, bovendien kun je nooit zeker zijn van de afloop van die oorlog. Je ziet wel hoe Bush zich vergist heeft in Irak.

Ik weet nog goed, toen ik ze de eerste week zo vooruit zag schieten door de woestijn, dat ik zei, dit gaat m zwaar moeten betalen, hij pakt het verkeerd aan, hij gaat recht naar zijn doel door een smalle veel te lange coridor, en laat de rest ongemoeid.

Of tewel het fiasco van Arnhem en (voor de duitsers) dat van de ardennen nog eens dunekes overgedaan.

Als ge niet het volledige terrein onder controle hebt is het belachelijk van verder te gaan, de vijand is dan onder u, in plaats van voor u.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 14:38   #1610
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

De realiteit van onze samenleving is geen afspiegeling van hie de meesten denken dat het is.
Het beeld dat geschetst wordt is dat hoe meer men naar boven gaat in de maatschappij, hoe correcter, hoe netter , etc. Maar de realiteit is echter anders. In onze maatschappij staan de crimineleren aan de top. Hoe hoger, hoe perverser, hoe gevaarlijker. Dat is de realiteit van onze maatschappij.
Heel juist geformuleerd. Om het nog duidelijker te maken:
Je komt niet aan de top (bij de banken, bedrijven etc) indien je
geen 33ste graads vrijmetselaar (of hoger) bent.
En wat zijn 33ste graads vrijmetselaars? Juist!...... Satanisten!
De mensen onder die graad hebben daar geen idee van. Dus voor we weer allerlei misstanden krijgen, ik heb het over de 33ste graads vrijmetselaar en hoger!
Daarom zie je zo gemiddeld genomen zo weinig vrouwen in topfuncties.
Het is een afspiegeling van de vrijmetselarij.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 augustus 2005, 14:42   #1611
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Fantastisch.
Bambi - "niet voor gevoelige kijkers".
Pindar, jij moet je eens goed laten nakijken in die bovenkamer van je.
Want als er iets onschuldig is, dan zijn het wel de Disney tekenfilms. Dat wil niet zeggen dat Walt Disney een perfect fantastische heilige was. Dat wil enkel zeggen dat hij met dat soort films, "zoethoudertjes", stinkend rijk is geworden. Dat jij daardoor gehersenspoeld bent, wil alleen maar zeggen dat jouw brein nog niet goed op zijn plek zit.

Of zijn de sprookjes van de Gebroeders Grimm soms ook deel van het complot?

Jongens, ligt dat nou aan mij, of loopt hier een satanische gek rond op het forum?
Iemand die overal het werk van de duivel in ziet, zoals vroeger het gemotoriseerde voertuig een "duivelse machine" was? Of nog is, Pindar?

Gehersenspoeld door Disneyfilms..
Tss.. Dat is teveel eer voor de makers ervan, Pindar.
Maar kom, kleintjes. Nog heel even mogen jullie doorzeveren. Dan is het zomerreces voorbij en begint het politieke seizoen weer. Kunnen jullie je weer druk gaan maken over de hersenspoeling van de Belgische politiek over dit slaafse volk. In plaats van, in vogelvlucht, te gaan geloven in marsmannetjes, reptielen en een satanistische Bambi.

Naar het schijnt zouden er in veel disneyfilms verwijzingen naar de illuminati en vrije metselaars zitten, ... Walt zou er trouwens zelf eentje geweest zijn...

De originele Grimm sprookjes waaren naar het schijnt veel wreedaardiger dan de huidige gekende versies, (ik ben er daan ook hard naar op zoek... )

Verder is het ook waar, dat de foundig fathers van de US nauw betrokken zouden geweest zijn met Vrij Metselaarij en al wat daar bijhoort.

Er zal ongetwijfeld wel iets bestaan als de NWO of Illuminati of Framasons, of alles tesamen. Dat is ook normaal dat de rijken zich wegstoppen in een eigen clubje om nog rijker te worden.

Aannemers spreken met mekaar ook prijzen af, ook al mag dat niet.

Maar het blijft natuurlijk lichtjes overdreven om werkelijk alles wat verkeerd gaat in de schoenen van die clubjes te schuiven, 't zullen wel geen engeltjes zijn, maar massamoordenaars zullen het ook wel niet zijn.

Zelf machtige mannen moeten beroep doen op kleine knechtjes die ze niet volledig kunnen betrouwen, en zelf mekaar blind vertrouwen zit er in die kringen meestal ook niet bij.
Oud 18 augustus 2005, 14:42   #1612
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mensen onder die graad hebben daar geen idee van. Dus voor we weer allerlei misstanden krijgen, ik heb het over de 33ste graads vrijmetselaar en hoger!
Maar jij, Exodus, /\lcazar, en de vele charlatans die jullie kritiekloos citeren weten het gelukkig wel!

Wat een simplistische visie op de wereld hebben jullie toch.
Oud 18 augustus 2005, 14:46   #1613
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Van mij moogde gulle beweren wat je maar wil, maar laat ons ook toe, somtijds uw beweringen een beetje absurd te vinden.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het absurd klinkt.Maar stop daar niet! Het is waarschijnlijk nog absurder dan U denkt. Maar dat is toch niet de maatstaf? Vroeger vond men het absurd dat de aarde bol was. Ziedaar!
Blijf bij de vraag of het waar is, lijkt me eerlijker.

Citaat:
Ik wil best geloven dat er achter de schermen aan de touwtjes getrokken wordt, ik ben zelf de eerste om u op dat vlak gelijk te geven omdat dat ongetwijfeld zo is.

Ok!

Citaat:
Maar ge moet nie overdrijven ook niet, oorlogen worden inderdaad gesticht omdat mensen dat willen, maar ge moet geen scenario in mekaar steken waarbij je eerst een paar duizend van je eigen burgers laat sneuvelen om dan met een gerust gemoed ten strijde te kunnen trekken.
Dat is ook moeilijk voor te stellen! Ik zou het niet kunnen! Maar ze zijn er wel! Neem alleen een Hitler dan? Eigenlijk zegt U dus dat wat Hitler gedaan heeft niet kan!

Citaat:
Er zijn andere manieren om precies hetzelfde te bekomen, bovendien kun je nooit zeker zijn van de afloop van die oorlog. Je ziet wel hoe Bush zich vergist heeft in Irak.
Niet zeker? Kom aan! Als je alle twee de kanten beheert ben je er heel zeker van!

Bush vergist in Irak?????? Hoe dan?? Ze willen daar zelf zo lang mogelijk blijven.

Citaat:
Ik weet nog goed, toen ik ze de eerste week zo vooruit zag schieten door de woestijn, dat ik zei, dit gaat m zwaar moeten betalen, hij pakt het verkeerd aan, hij gaat recht naar zijn doel door een smalle veel te lange coridor, en laat de rest ongemoeid.
Tsja kan allemaal wel, maar denk niet dat maar 1 soldaat hem iets doet.

Als je weet wat ze als Satanist doen weet je meteen dat ze er ook geen moeite met die oorlog hebben.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 augustus 2005, 14:46   #1614
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Ha je bent er nog... Kun je ook op mijn opmerkingen antwoorden aub?
Oud 18 augustus 2005, 14:49   #1615
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar
In deze moet ik u wel gelijk geven, het is een feit beste mensen, vrij metselaarij bestaat effectief, er zijn gradaties in, en de jongens van de 33 ste graad, zijn misschien wel geen satanisten, maar wreed koosjer zijn ze ook niet, in elk geval niet gelovig. (hmm ik maak nog kans... )

In belgie gaat het bv, over een clubje van een paar mensen die ook heel dicht staan met het koningshuis, die bv, beslissen of je al dan niet in bepaalde partijen aan de bak komt, op een lijst moogt staan en al of niet hoog genoeg op die lijst moogt staan.

Dit verklaard ook het feit dat het hele boeltje vierkant draait en kan blijven vierkant draaien. Van zodra een politieker zijn mond opendoet, wordt die terecht gewezen, niet door het hof, maar door de partijleiding. Die zijn orders krijgt van nog hogerop.

U kan dus bollekes zwart maken zoveel u wil, altijd zal er naar een kunstmatige meerderheid gezocht worden die onder controle staat van de minderheid, namelijk een groepje van een 10 tal grijze eminenties die hoog geplaatst staan in een paar echte belgischistische bedrijven, universiteiten en adel.
Oud 18 augustus 2005, 14:52   #1616
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
In deze moet ik u wel gelijk geven, het is een feit beste mensen, vrij metselaarij bestaat effectief, er zijn gradaties in, en de jongens van de 33 ste graad, zijn misschien wel geen satanisten, maar wreed koosjer zijn ze ook niet, in elk geval niet gelovig. (hmm ik maak nog kans... )

In belgie gaat het bv, over een clubje van een paar mensen die ook heel dicht staan met het koningshuis, die bv, beslissen of je al dan niet in bepaalde partijen aan de bak komt, op een lijst moogt staan en al of niet hoog genoeg op die lijst moogt staan.

Dit verklaard ook het feit dat het hele boeltje vierkant draait en kan blijven vierkant draaien. Van zodra een politieker zijn mond opendoet, wordt die terecht gewezen, niet door het hof, maar door de partijleiding. Die zijn orders krijgt van nog hogerop.

U kan dus bollekes zwart maken zoveel u wil, altijd zal er naar een kunstmatige meerderheid gezocht worden die onder controle staat van de minderheid, namelijk een groepje van een 10 tal grijze eminenties die hoog geplaatst staan in een paar echte belgischistische bedrijven, universiteiten en adel.
Hoe is de CVP er dan decennialang in geslaagd de macht in handen te hebben?
Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 18-08-2005 at 15:52
Reason:

Citaat:

Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?[/size]

Citaat:

Hoe is de CVP er dan decennia in geslaagd de macht in handen te hebben?
Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2005 om 14:52.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 14:56   #1617
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben de eerste om toe te geven dat het absurd klinkt.Maar stop daar niet! Het is waarschijnlijk nog absurder dan U denkt. Maar dat is toch niet de maatstaf? Vroeger vond men het absurd dat de aarde bol was. Ziedaar!
Blijf bij de vraag of het waar is, lijkt me eerlijker.

Ok!

Dat is ook moeilijk voor te stellen! Ik zou het niet kunnen! Maar ze zijn er wel! Neem alleen een Hitler dan? Eigenlijk zegt U dus dat wat Hitler gedaan heeft niet kan!

Dat wil ik niet zeggen, ik zeg alleen dat het absurd is en totaal van de pot gerukt, ge ziet hoever hitler ermee gekomen is, een echte slimme iluminaticus zet dat in scene zonder dat je zelf maar beseft dat hij u met uw pietjen heeft. Dat bedoel ik hier.

Niet zeker? Kom aan! Als je alle twee de kanten beheert ben je er heel zeker van!

Toch niet, omdat je nooit de totale controle kan hebben, je bent altijd afhankelijk van de willekeur van het lot, van de inzet van mensen over wie je geen totale macht hebt. De beslissing van 1 los kanon van een generaal kan een beslissende rol spelen in het verdere verhaal van uw privé oorlog. en het kan zelf nog op een veel lager niveau gebeuren. Totale controle heb je nooit.

Bush vergist in Irak?????? Hoe dan?? Ze willen daar zelf zo lang mogelijk blijven.

Tsja kan allemaal wel, maar denk niet dat maar 1 soldaat hem iets doet.

Als je weet wat ze als Satanist doen weet je meteen dat ze er ook geen moeite met die oorlog hebben.

Wat doen ze dan al buiten soep maken van kattedarmen, pentagramen tekenen , en massa groeps orchiën organiseren... (hé werd onzen berre daar ook nie van beticht... )

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 augustus 2005, 14:57   #1618
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?
Trouwens, welke "echt belgicistische bedrijven" bestaan er nog?
Oud 18 augustus 2005, 14:58   #1619
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar het blijft natuurlijk lichtjes overdreven om werkelijk alles wat verkeerd gaat in de schoenen van die clubjes te schuiven, 't zullen wel geen engeltjes zijn, maar massamoordenaars zullen het ook wel niet zijn.
Geen massamoordenaars????????
Wat vind je dan van Bush die soldaten de oorlog in jaagt en
er geen snars om geeft of ze sneuvelen of niet?
En dan de kinderen die de USA in Irak vermoord met speciale bommen
Geen massamoordenaars??? Open Uw ogen aub!!!!!!

Citaat:
Zelf machtige mannen moeten beroep doen op kleine knechtjes die ze niet volledig kunnen betrouwen, en zelf mekaar blind vertrouwen zit er in die kringen meestal ook niet bij.
Nee, vandaar die vrijmetselaarij en zo. Als je dan je afspraken niet nakomt
kan je het echt schudden!!

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 18 augustus 2005, 14:58   #1620
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Is dit beeld over de vrijmetselarij niet wat karikaturaal?

U weet toch hoe de CVP van de macht verdreven is, ... niet door de stemmers, maar mede door een king die er nie veel meer van moest weten, hoe denk je dat een Guy Verafstoot kan aanblijven...

Wat een 0 hij doet gewoon wat gevraagd word en is het slaafse hondje van al wat boven aan de koordjes trekt.

Zie gewoon wat ze met BHV gedaan hebben het vreemdelingenstemrecht, daar had telkens de regering over moeten vallen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be