![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moest er een beloning vasthangen aan het detecteren van een "vervalste" bron, kon ik bijna gaan rentenieren na het lezen van hun posts in deze draad. (en een paar andere) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16282 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, ge moet het 'zien' he. Niemand die dat gelooft natuurlijk maar daar ligt net de kracht van de NWO. Die boodschappen zijn een machtsvertoon naar iedereen die zich bewust is van de NWO, vriend en vijand. Het is een machtsvertoon omdat ze hun invloed op de media bevestigen maar ook omdat hun profetieën later zullen uitkomen en dat maakt pas echt indruk... ![]() Die Newsweek cover kan natuulijk ook gewoon het werk geweest zijn van iemand met photoshop op zijne computer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16284 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16286 |
Parlementslid
|
![]() Ik wil mijn photoshop terug! Dan kan ik mee spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16290 | ||||||||
Banneling
|
![]() waaaaaatttttttttt?????
Tsssssssss... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 november 2007 om 11:08. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16292 | |
Banneling
|
![]() Er is een behoorlijk lange thread over de "Nieuwe Wereld Orde"
waarin men hier veel over kan lezen. Als men het echt begrijpt wat er aan de hand is, snapt men ook dat we op allerlei fronten zullen moeten gaan handelen. Ik schrijf bv veel op forums, licht familieleden in, collega's op het werk indien mogelijk etc. Maar er is nog veel meer te doen, lezingen geven, video's doorgeven, je gemeente inlichten, veel met cash geld betalen, avonden organiseren , lezingen geven, literatuur uitwisselen, ga maar door, de mogelijkheden zijn (nog) eindeloos. Stimuleer je eigen creativiteit! We staan op een extreem belangrijk punt van de samenleving. David Icke's tekst op zijn dvd zegt het helemaal: Citaat:
successen hier neer te zetten! En laat je niet weerhouden door de 'gedachten-politie' !! wat is dat? 'gedachtenpolitie"? Dat zijn de personen naast je die je willen tegenhouden en voor gek verklaren, omdat ze nog blind zijn voor wat er gebeurt. Maar mischien heeft U er geen moeite mee als Uw kind afgevoerd wordt naar een concentratiekamp omdat het te 'rebels' is? Onzin? lees de nwo thread eens met een open geest Iedereen die mee doet: HEEL VEEL SUCCES GEWENST!!!!!!! en bedankt!! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 november 2007 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16293 |
Banneling
|
![]() Ik moet eerst mijn reptielen gaan voeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16294 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik draag met verve mijn hoedje van aluminiumfolie. Ik ben nog nooit beheerst, dus het werkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16295 | |
|
![]() Citaat:
*Slaat Daimanta knock-out, neemt aluminium hoedje mee.*
![]() |
![]() |
![]() |
#16296 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16297 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dit een interessante vraag. Men zou kunnen opwerpen dat ook zonder de mens de planeten eenzelfde baan rond de zon blijven volgen (wat ze voordien ook al deden trouwens), dat deze baan steeds dezelfde tijd in beslag zou nemen (behoudens externe factoren zoals een meteorieteninslag bv.), dat de groeicyclus van bomen en planten dezelfde zou blijven etc. Het is echter de mens die een meetbaar kader heeft geschapen zodat we tijd, lengte, gewicht, snelheid enzovoort kunnen bepalen. De patronen die worden gemeten deden zich evenwel voor zonder dat er wiskunde aan te pas kwam. Naar analogie met de wiskunde zou men hier ook de taal kunnen zien als een instrument om de werkelijkheid in kaart te brengen. We hebben voor alle waarneembare voorwerpen (levend of niet) een naam bedacht. Toch is het een evidentie dat ook dingen die geen naam hebben desondanks bestaan. Taal en wiskunde hebben met elkaar gemeen dat beiden gestoeld zijn op conventie en de werkelijkheid willen bevatten in symbolen die universeel begrijpbaar zijn; bij wiskunde gaat het evenwel om het vatten van patronen die zich voordoen zonder dat de mens hierin enige inbreng heeft gehad. In die zin zou ik durven besluiten dat wiskunde zich voordoet buiten de mens om. Het meten van deze fenomenen doet dan ook weinig terzake voor het bestaan ervan an sich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16299 |
Banneling
|
![]() kijk eens hoe mooi de schaapjes proberen om zelf de kudde samen te houden, hoe lief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |