Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2007, 17:24   #16281
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Was dat echt een cover van Newsweek? Ik kan het jaar niet lezen. Moet die mssn nog komen?
Als je dat nog moet vragen ken je echt Exodus en Pindar nog niet goed.

Moest er een beloning vasthangen aan het detecteren van een "vervalste" bron, kon ik bijna gaan rentenieren na het lezen van hun posts in deze draad. (en een paar andere)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 21:19   #16282
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als je dat nog moet vragen ken je echt Exodus en Pindar nog niet goed.

Moest er een beloning vasthangen aan het detecteren van een "vervalste" bron, kon ik bijna gaan rentenieren na het lezen van hun posts in deze draad. (en een paar andere)
Het verspreiden van die valse cover kan een profetie of een waarschuwing zijn van de NWO naar hun eigen leden of naar vijanden. Die NWO-mannen die schrijven geen briefkes naar elkaar he, de Post zou dat kunnen onderscheppen. Die geïllumineerden die communiceren met elkaar dmv komplete langspeelfilms, en heelder mediacampagnes met verborgen berichten enzo, zoals deze cover die gemaakt werd voor 11/9/01.

Maar ja, ge moet het 'zien' he.

Niemand die dat gelooft natuurlijk maar daar ligt net de kracht van de NWO. Die boodschappen zijn een machtsvertoon naar iedereen die zich bewust is van de NWO, vriend en vijand. Het is een machtsvertoon omdat ze hun invloed op de media bevestigen maar ook omdat hun profetieën later zullen uitkomen en dat maakt pas echt indruk...

Die Newsweek cover kan natuulijk ook gewoon het werk geweest zijn van iemand met photoshop op zijne computer.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 21:21   #16283
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht

Die Newsweek cover kan natuulijk ook gewoon het werk geweest zijn van iemand met photoshop op zijne computer.
Maar het is wel een mooie illustratie van de werkelijkheid.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 21:28   #16284
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Maar het is wel een mooie illustratie van de werkelijkheid.
Ach, 17 maart 2009, da's nog veraf!

En daarbij, wie braaf is heeft toch niks te vrezen, nietwaar?
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 21:36   #16285
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Ach, 17 maart 2009, da's nog veraf!

En daarbij, wie braaf is heeft toch niks te vrezen, nietwaar?
duh??? je hebt het dus nog niet helemaal begrepen!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 21:50   #16286
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik wil mijn photoshop terug! Dan kan ik mee spelen.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 10:59   #16287
Pindar
Banneling

Standaard

well well well

Local news station confirms barium in chemtrails

kijken!

Pin d'Ar
Oud 17 november 2007, 11:00   #16288
Pindar
Banneling

Standaard

well well well

Citaat:
Local news station confirms barium in chemtrails
kijken!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 17 november 2007 om 11:03.
Oud 17 november 2007, 11:02   #16289
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Insiders Expose Reasons For UFO Secrecy And Coverup (Or Rather They Don't)

'Disclosure Project Director Dr. Steven M. Greer reports that government insiders have revealed the existence of a shadowy, highly classified program related to UFOs. The reasons for the secrecy are simple: The inertia of highly classified programs, embarrassment over past illegal actions taken to enforce secrecy, and the fact that the energy and propulsion systems behind the mysterious UFO objects have been studied and fully understood.'

Oh please. The UFO coverup is, to state the obvious, so that the population does not know what is going on. This is (a) because some extraterrestrial/interdimensional groups are controlling the global political, economic and military system and (b) there are others with a more benevolent agenda that those in control certainly don't want us to know about.

The biggest danger is not just the UFO/extraterrestrial coverup, but also the moment they announce that there is extraterrestrial activity on this planet and they need to fight the (fake) invasion. See this week's David Icke Newsetter going out tomorrow.

Two names mentioned in this Disclosure Project article are former CIA Director James Woolsey, an extremist Neocon insider, and Senator Robert C. Byrd, the brutal controller of mind-controlled slaves like Cathy O'Brien.
meer...

Pin d'Ar
Oud 17 november 2007, 11:05   #16290
Pindar
Banneling

Standaard

waaaaaatttttttttt?????

Tsssssssss...

Citaat:
280 people killed by police state Taser since 2001

'Mr. Dziekanski was the 18th person to die since July 2003 after being hit by a Taser in Canada, a country where the weapons may be owned only by police forces. Amnesty International estimates that in the United States, a country with roughly nine times the population of Canada, 280 people have died after being struck by police Tasers since 2001. Tasers can also be used by civilians in many states.'
Citaat:
The Orwellian state rolls on. What's on telly today? And did you read that story about Paris Hilton? What time's the game start?
Citaat:
The Orwellian state rolls on. What's on telly today? And did you read that story about Paris Hilton? What time's the game start?
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Citaat:
Citaat:
http://www.nytimes.com/2007/11/16/wo...7a0&ei=5087%0A

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 17 november 2007 om 11:08.
Oud 17 november 2007, 11:11   #16291
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Turning The Police State Apparatus Against Dissenters

'A sustained media propaganda campaign in support of the move to swing the apparatus of tyranny away from phantom Muslim terrorists and towards the American people is in full operation and may pave the way for further attacks on US soil to be blamed on dissenting Americans who speak out against the war and the rise of the domestic police state.'
http://infowars.net/articles/novembe...error_hell.htm

Pin d'Ar
Oud 17 november 2007, 11:25   #16292
Pindar
Banneling

Standaard En wat gaan we DOEN aan de Nieuwe Wereld Orde?

Er is een behoorlijk lange thread over de "Nieuwe Wereld Orde"
waarin men hier veel over kan lezen.

Als men het echt begrijpt wat er aan de hand is, snapt men ook
dat we op allerlei fronten zullen moeten gaan handelen.

Ik schrijf bv veel op forums, licht familieleden in, collega's op het werk indien
mogelijk etc.

Maar er is nog veel meer te doen, lezingen geven, video's doorgeven,
je gemeente inlichten, veel met cash geld betalen, avonden organiseren
, lezingen geven, literatuur uitwisselen, ga maar door, de mogelijkheden
zijn (nog) eindeloos. Stimuleer je eigen creativiteit!

We staan op een extreem belangrijk punt van de samenleving.

David Icke's tekst op zijn dvd zegt het helemaal:
Citaat:
FREEDOM OR FASCISM? IT'S TIME TO CHOOSE!!
Zet hier je ideen en zo neer en stimuleer anderen door je
successen hier neer te zetten!

En laat je niet weerhouden door de 'gedachten-politie' !!

wat is dat? 'gedachtenpolitie"?
Dat zijn de personen naast je die je willen tegenhouden en voor gek verklaren, omdat ze nog blind zijn voor wat er gebeurt.

Maar mischien heeft U er geen moeite mee als Uw kind afgevoerd wordt naar een concentratiekamp omdat het te 'rebels' is?

Onzin? lees de nwo thread eens met een open geest

Iedereen die mee doet: HEEL VEEL SUCCES GEWENST!!!!!!!

en bedankt!!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 17 november 2007 om 11:26.
Oud 17 november 2007, 12:49   #16293
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Ik moet eerst mijn reptielen gaan voeren...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 12:50   #16294
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Daimanta's schermafbeelding

Standaard

Ik draag met verve mijn hoedje van aluminiumfolie. Ik ben nog nooit beheerst, dus het werkt!
Daimanta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 13:04   #16295
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Ik draag met verve mijn hoedje van aluminiumfolie. Ik ben nog nooit beheerst, dus het werkt!
Nou, die wilde ik gaan zeggen. Dat hebben zij je zeker verteld hè? Jij vuile spion van de NWO!
*Slaat Daimanta knock-out, neemt aluminium hoedje mee.*
Oud 17 november 2007, 13:09   #16296
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
LOL. We kunnen ook gerust verder blijven ouwehoeren en indianenverhalen vertellen aan elkaar; dat geeft een goed gevoel, toch?

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 13:59   #16297
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
LOL. We kunnen ook gerust verder blijven ouwehoeren en indianenverhalen vertellen aan elkaar; dat geeft een goed gevoel, toch?

Ben jij van de gedachten-Pollytie?
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 15:38   #16298
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix Bekijk bericht
Een uitspraak over het al dan niet bestaan van de zwaartekracht (elk natuurkundig begrip for that matter) is niet echt zinvol wanneer je niet contextualiseert.

Men zou onder invloed van wild enthousiasme kunnen stellen dat geen enkel (mm chocomousse) natuurkundig fenomeen of begrip ook daadwerkelijk een reëel evenbeeld heeft. Dat het enkel en alleen maar bestaat bij de gratie van de menselijke geest (een ietwat Berkeliaanse of zelfs Platonische visie op gedachtenconstructies of de zelfs de werkelijkheid). Dit ligt voornamelijk aan het wiskundige karakter van de natuurtheorie. Je zou kunnen argumenteren dat fysica weliswaar een mathematisch model is, maar dat dat model altijd gestoeld is op de waarneembare realiteit, uit experimenten en data. Klopt,
maar dit doet er allemaal weinig toe wanneer het materiaal van het model uit louter fictie bestaat.
In de theoretische natuurkunde worden krachten (en dan in het bijzonder de gravitatiekracht) met veel aandacht behandeld. Iets algemener kan je stellen dat het al dan niet bestaan van elk fysisch begrip staat of valt met de positie die je inneemt bij volgend vraagstuk:

Bestaat wiskunde buiten de mens om?

Persoonlijk vind ik dit een interessante vraag. Men zou kunnen opwerpen dat ook zonder de mens de planeten eenzelfde baan rond de zon blijven volgen (wat ze voordien ook al deden trouwens), dat deze baan steeds dezelfde tijd in beslag zou nemen (behoudens externe factoren zoals een meteorieteninslag bv.), dat de groeicyclus van bomen en planten dezelfde zou blijven etc.

Het is echter de mens die een meetbaar kader heeft geschapen zodat we tijd, lengte, gewicht, snelheid enzovoort kunnen bepalen. De patronen die worden gemeten deden zich evenwel voor zonder dat er wiskunde aan te pas kwam.

Naar analogie met de wiskunde zou men hier ook de taal kunnen zien als een instrument om de werkelijkheid in kaart te brengen. We hebben voor alle waarneembare voorwerpen (levend of niet) een naam bedacht. Toch is het een evidentie dat ook dingen die geen naam hebben desondanks bestaan.

Taal en wiskunde hebben met elkaar gemeen dat beiden gestoeld zijn op conventie en de werkelijkheid willen bevatten in symbolen die universeel begrijpbaar zijn; bij wiskunde gaat het evenwel om het vatten van patronen die zich voordoen zonder dat de mens hierin enige inbreng heeft gehad. In die zin zou ik durven besluiten dat wiskunde zich voordoet buiten de mens om. Het meten van deze fenomenen doet dan ook weinig terzake voor het bestaan ervan an sich.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 15:53   #16299
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

kijk eens hoe mooi de schaapjes proberen om zelf de kudde samen te houden, hoe lief.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 16:07   #16300
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
kijk eens hoe mooi de schaapjes proberen om zelf de kudde samen te houden, hoe lief.

Ja, ze hebben echt geen idee welke kant we op gaan, anders zouden ze
wel anders piepen

Pin d'Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be