![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag staat er in de morgen een artikel over wijlen Walter de Bock, waarin hijzelf ontdenkt dat Nathan Rotshild een hele grote rol speelde in het oprichten van Belgie, en dat zonder zijn drijfkracht en financiering Belgïe zelfs nooit zou bestaan. Hier zien we weer dat de Rotschilds stevig het gebeuren dirigeerden. Het is dan ook geen toeval dat Belgie verschillende Europese instellingen huist.
Na de oprichting van Belgïe is dan ook een een telg van de saksen coburgs gotha die ook in Nederland en Engeland de plak zwaaien op de troon gezet.
![]() |
![]() |
#16382 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Je geeft een link naar een site van David Icke waar dezelfde bewering gemaakt wordt. Op de site staat een kort stukje met enkel de bewering - dat een affiliatesite van SMOM schrijft dat Horowitz SMOM geworden is. Om meer te weten moet je klikken op 'read more' en die page werkt niet. Wat ik vroeg was niet een site van Icke die niks aantoont en jou bewering herhaalt, wel de affiliate site van SMOM die bewijst dat Horowitz SMOM is.
![]() |
![]() |
![]() |
#16383 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16384 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe is de precieze relatie eigenlijk van de koningshuizen? De Windsors heetten eerst Saxe-coburg, maar in welke mate zijn ze verwant?
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 27 november 2007 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16385 | |
|
![]() Citaat:
Onderstaande artikel van artic beacon bevestigd dit, dus we kunnen er wel van uitgaan dat het zo is: http://www.arcticbeacon.com/articles/17-Jan-2007.html EDIT: Ik heb het origineel gevonden, hier is het orignele pers statement van de Knights of malta: http://drlenhorowitz.com/Press/press...ting_2006.html
Laatst gewijzigd door exodus : 27 november 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16386 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16387 | |
|
![]() Hier een zeer goeie quote van John Lennon, en het beschrijft perfect de believer/disbeliever houding hier:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het 'valsspelen' heet hier :"raising the bar"! Je vraagt me min of meer naar een link, maar je geeft niet de voorwaarden voor die link! Geef ik je vervolgens een link, kom je opeens met voorwaarden die je me niet van te voren verteld hebt. Verder heb ik al tig ker hier uitgelegd , waarom ik het zo doe en jij bent weer een prima illustratie, van de door mij gegeven redenen. Trouwens volgt daar ook uit dat je niet deze hele thread gelezen hebt. Ik ben hier niet om je te overtuigen want dat kan ik niet! Dus zeur daar dan ook niet over. Als mensen er aan toe zijn staat hier de info die ze nodig hebben om het te onderzoeken en verschillende mensen die 'wakker zijn geworden" hebben mij hiervoor al uitgebreid bedankt. Maar het onderzoeken etc etzal je helemaal zelf moeten doen, maar niemand neemt het je kwalijk als je 'in denial' blijft Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16389 | ||
Banneling
|
![]() Nietsssssssssssssssssssssss aan de hand! Doorlopen graag!!!
Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16390 | |
Banneling
|
![]() well well well.....
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16391 | |
Banneling
|
![]() Gadver! En dan NOG volhouden dat er geen NWO komt.....
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16392 | |
Banneling
|
![]() en onze kinderen worden natuurlijk niet ehh klaargesttoomd voor de nieuwe maatschappij???
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=hnOtE1Wtkjw Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 november 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16394 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16395 | ||||
Banneling
|
![]() en dan dit effe over die 'taser":
btw weeeer Canada he?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 november 2007 om 19:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16397 | |
Banneling
|
![]() Maakt voor hen die kunnen zien wel veel duidelijk
Ik heb hier geloof ik het symbolisme van haar naam al eens genoemd btw Ophra is een "ge-mind-controlled slave" van de elite! net als Marilyn Monroe was etc etc... Citaat:
Mmmmmmmmmmm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16399 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.scrippsnews.com/node/28533 Citaat:
Pin d'Ar |
||