![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16422 |
|
![]() Ik zou niet weten wat want ik heb de primaire bron gegeven.
![]() |
![]() |
#16423 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16424 |
Parlementslid
|
![]() pfoe ja ik heb ook the blues met dat donkere weer...
en die opwarming van de aarde die zo tegen valt. Ik leer hier toch altijd dingen bij... Jullie mogen van mij allemaal in de regering en dan .... Tja dan zitten we nog vast vrees ik Kennis is macht? Wat zouden we daar doen als we dat mochten? De cia en de mossad vragen om op te stappen Dr Rath een commissie laten voorzitten over gezondheidszorg om wetgeving te veranderen. Intensieve veehouderij verbieden. Voeding waar gif in zitten uit de rekken halen dat tast het imuum systeem aan/ Prof Lietaer, ex nationale bank direkteur aan het hoofd van een commisie die een monetary reform doorvoerd De tobin tax doorvoeren en daarmee een fonds tot herverdeling van de rijkdommen installeren. Tax op inkomen uit kapitaal verhogen De belastingvrije zones in de wereld illegaal verklaren Bedrijven die daar een zetel hebben aanpakken. Meer mensen in de belasting diensten enkel op grote bedrijven Met hen in overleg gaan wat er moet gebeuren Belasting op arbeid afschaffen. De amnesty van de minister regel afschaffen. Daarmee ontsnappen vele groten aan hun sociale verplichtingen en blijft sociale fraude gesteund door de minister. Premies als de drie miljoen euro van dehaene met 60 % belasten. wat zouden we doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16425 |
|
![]() Bovenstaande uitspraak van Parcifal illustreert weer de gemakzuchtige route die sommige nemen om believers in de NWO als "crackpots" af te schilderen door direct de reptielen te vermelden die voor veel mensen een brug te ver zijn. Het verhaal van de reptielen staat zover van de dagdagelijkse leefwereld van de meeste mensen dat het direct op ongelooflijke en cynische reacties stoot.
In tegenstelling tot cynisch te reageren, zijn er andere open minded mensen die er misschien niet in geloven , maar tenminste proberen te begrijpen waarom sommige mensen erin geloven en op onderzoek uitgaan. Dan leer je veel meer mee en lijkt het geloof in reptielen op het eerste zicht zo "gek" nog niet. Integendeel, men ziet in dat een geestelijk perfect gezond mens erin kan geloven, dit is toch wat ik vind. Er zijn heel wat bronnen die over reptielen spreken in oude teksten van verschillende volkeren. Ook zijn er verschillende occulte bronnen die erover spreken, van oud tot nieuw. Dan hebben we nog de verklaringen van verschillende mensen die claimen dat ze in contact gekomen zijn met deze reptielen of gezien hebben. Dit zijn natuurlijk maar getuigenissen die men op hun woord moet geloven en dit ligt moeilijker, het is niet te bewijzen. Persoonlijk vind ik de spontane getuigenissen over reptielen zonder dat men echt denkt dat er reptielen bestaan het meest waardevol, zoals Cathy O'Brien. Een ander feit dat moet in gedachten gehouden worden om het geloof in reptielen beter te begrijpen is dat mensen die erin geloven overtuigt zijn van de niet fysische grond van het bestaan of het bestaan van andere die mensen buiten de fysieke materiele dimensie die wij kennen. Dit brengt met zich mee dat deze mensen denken dat er andere entiteiten en intelligenties bestaan buiten onze realiteit. Eenmaal men dit begrijpt is een geloof in reptielen al veel makkelijker te begrijpen. Ik ga nooit de reptielentheorie actief promoten omdat ik er niet zeker genoeg van ben, maar ik zeg wel het "kan".
Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2007 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de ratio loslaat, die shapeshiftende reptielen uitsluit volgens elke theorie en waarneming, dan kan je evengoed aanvaarden dat smurfen, elfjes, trollen en kabouters ook "kunnen". Waarom zou het een immers kunnen en het andere niet? Je buikgevoel alweer, neem ik aan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16427 | ||
|
![]() Citaat:
En wie zegt dat elven niet kunnen bestaan of gebaseerd zijn op iets echt, zoals zoveel mythes? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2007 om 11:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lees dit eens, een kleine vonk van begrip zal misschien ontluiken in de duisternis : http://nederlands.skepdic.com/kritisch.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16429 |
|
![]() Dat bedoelde ik ook wanneer ik zei die reptielen. De ratio sluit dat helemaal niet uit, de huidige staat van de mainstream wetenschap wel. Het is verkeerd van de ratio gelijk te stellen aan de huidige staat van de wetenschap.
![]() |
![]() |
#16430 |
Parlementslid
|
![]() Soms zijn de dingen ook symbolisch
Darwin had het over een reptilian part of the brain. Is het niet? Mij kan het niet schelen; De elite is een soort reptilian zonder inlevingsvermogen. Het kunnen ook projecties van hersen energien zijn. Sommigen lijken die al vast te kunnen leggen op digitaal fotomateriaal. Out of the box denken vind ik hoopgevend. De mainstream zit altijd vast. Zelfs zoeits als je handen wassen heeft 30 40 50 jaar geduurd voordat mensen doorhadden dat dat levens kon redden, in de tijd voor de kennis over hygiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16431 |
Banneling
|
![]() ik denk dat als je de NWO door en door probeert te begrijpen dat
de shapeshiftedne reptielen een belangrijk onderdeel zijn! Het per definitie ontkennen lijkt me net zo dom als ze per definitie aannemen. Ik kan alleen zeggen dat ik er behoorlijk van overtuigd ben en dat was ik absoluut niet, voordat ik de nwo ging onderzoeken. En mijn bevinding is dat de 'shapeshiftende reptielen' het nwo plaatje compleet hebben gemaakt Maar de meester mensen die dit belachelijk maken zijn dezelfde de niet eens 'geloven' dat er een NWO aankomt. Anyway, ik weet dat het voor veel mensen een brug te ver is, maar voor mijzelf heb ik besloten dat het niet vertellen van de shapeshiftende reptielen erger is. Maar inderdaad, je krijgt heel wat ridiculisatie over je heen. Dachten mensen nou echt dat ik daar op zit te wachten? Welnee, maar ik vind alles met betrekking tot de NWO zooooo belangrijk dat ik het toch neerzet. En zoals eerder gezegd, mensen kunnen zelf kijken wat ze met de info doen. Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 november 2007 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16432 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben wel eens iemand tegen gekomen die beweerde te zijn abducted en die een heel onderzoek in ENGELAND doet naar dit fenomeen Vrienden van hem beweerden dat hij kon shape shiften, hij denkt een halfbloed te zijn. Alien dan he.
De fotos die ze bij hadden logen er niet om wat abductions betreft. Dezelfde verminkingen als bij de runderen in de states. Maar dan op mensen. Te erg om te publiceren. Rijke fantasie? Gevaarlijke mensen? Ik weet t niet. Ze leken me zoekende net als wij allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan ook bij ons heel veel reptielenzaken terugvinden. Zo gaan we o.m. door een reptielen fase als we geboren worden. Veel staat voor onze neus, maar we zien het niet omdat onze neus de andere kant op gericht is! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16437 | |
Banneling
|
![]() Juist!
even tegen de vooroordelen in! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16438 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is niet wetenschappelijk om zoveel gelijkluidende getuigenissen niet au serieux te nemen. Dat wil daarom nog niet zeggen dat je de verklaringen die mensen van hun eigen waarnemingen geven ook moet overnemen. Maar het is wel interessant (vind ik) om te onderzoeken hoe die ervaringen verklaard kunnen worden. (Net zoals bij BDE, UFO's, reïncarnatieherinneringen, ...) Op dezelfde manier bekijk ik de verhalen over shapeshiftende reptielen. Ik geloof niet dat het hier om een fysiek waarneembaar fenomeen gaat. Ik denk dat vele van deze verschijnselen enkel op geestelijk gebied verklaard kunnen worden. Misschien functioneert de menselijke geest bij bepaalde sensitieve individuen zo dat ze een beeld van een reptiel zien wanneer ze geconfronteerd worden met persoonlijkheden met een kil sociopatisch karakter? En als dat zo is heeft dat beeld ook een zekere 'objectiviteit' in het weergeven van de kenmerken van deze on-mensen. Laatst gewijzigd door lezer : 29 november 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16439 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom noemt hij me dan 'blijvend blind'?
![]() |
![]() |
#16440 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Over dat namen gooien: ik vind iemand 'bevooroordeelde clown' noemen nu niet bepaald erger dan 'blijvend blind'.
Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |