Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2007, 09:27   #16421
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Pindar zei wel de waarheid en hij deed dan nog de moeite om ene link te geven maar het klopte dus wel wat hij zegt. Hij gaf idd wel geen primaire bron. Het heeft geen zin om elkaar beginnen uit te maken. Ik vind trouwens nogal gratuit om hier verwijten te smijten 'bevooroordeelde clown', jij weet toch beter dan dat.
welk deel begrijp je niet van "primaire bron"?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 09:46   #16422
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
welk deel begrijp je niet van "primaire bron"?
Ik zou niet weten wat want ik heb de primaire bron gegeven.
Oud 29 november 2007, 09:48   #16423
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Günter, Günter ...
Je moet een discussie met 'believers' zoals Pindar zien als een oefening in futilteit.
Hun opinie staat immers vast en is onwankelbaar, hoewel ze zich sceptisch noemen en zich beroepen op 'onderzoek'.

In feite zijn ze fundamentalistische gelovigen die aan alles twijfelen behalve de 'verhaaltjes' die worden verspreid door zogenaamde goeroes als David Icke en Alex Jones die uiteraard vooral commerciele motieven hebben.

Een paar voorbeelden :

- De aarde zou hol zijn, met gaten aan beide polen
- Een groot aantal politieke en financiele leiders vormen een elite van shapeshiftende reptielen uit een andere dimensie die bovendien satanistisch zijn en kinderen eten.
- De elite controleert geheime technologie (HAARP, Anti-graviteit, nulpuntsenergie, dimensiereizen, worldgrid....) en houdt ons in een Matrix-achtige toestand gevangen met honderden vliegtuigen die dagelijks chemicaliën verstuiven in de lucht (chemtrails) om ons 'verdoofd te houden.

De circulaire logica van mensen als Pindar kan samengevat worden in 1 zin :
Pindar heeft gelijk omdat Pindar gelijk heeft.

Kritiek, vragen naar bronvermeldingen, aantonen van fouten, vragen om verduidelijking : dat is voor hem alleen maar een 'verstoring' van wat vaststaat :
Pindar heeft gelijk en hij kent de ultieme waarheid.

Hopelijk verduidelijkt dat een paar dingen.
Doe geen moeite Parcifal om Gunter Grass direct met je vooroordelen te benaderen, want hij gelooft zelf in de NWO en kent het plaatje ook.
Oud 29 november 2007, 10:30   #16424
Babylonia
Parlementslid

Standaard

pfoe ja ik heb ook the blues met dat donkere weer...
en die opwarming van de aarde die zo tegen valt.
Ik leer hier toch altijd dingen bij...
Jullie mogen van mij allemaal in de regering en dan ....
Tja dan zitten we nog vast vrees ik
Kennis is macht?
Wat zouden we daar doen als we dat mochten?
De cia en de mossad vragen om op te stappen
Dr Rath een commissie laten voorzitten over gezondheidszorg om wetgeving te veranderen.
Intensieve veehouderij verbieden.
Voeding waar gif in zitten uit de rekken halen
dat tast het imuum systeem aan/
Prof Lietaer, ex nationale bank direkteur aan het hoofd van een commisie die een monetary reform doorvoerd
De tobin tax doorvoeren en daarmee een fonds tot herverdeling van de rijkdommen installeren. Tax op inkomen uit kapitaal verhogen
De belastingvrije zones in de wereld illegaal verklaren
Bedrijven die daar een zetel hebben aanpakken.
Meer mensen in de belasting diensten enkel op grote bedrijven
Met hen in overleg gaan wat er moet gebeuren
Belasting op arbeid afschaffen.
De amnesty van de minister regel afschaffen.
Daarmee ontsnappen vele groten aan hun sociale verplichtingen en blijft sociale fraude gesteund door de minister.
Premies als de drie miljoen euro van dehaene met 60 % belasten.

wat zouden we doen?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 10:38   #16425
exodus

Standaard

Bovenstaande uitspraak van Parcifal illustreert weer de gemakzuchtige route die sommige nemen om believers in de NWO als "crackpots" af te schilderen door direct de reptielen te vermelden die voor veel mensen een brug te ver zijn. Het verhaal van de reptielen staat zover van de dagdagelijkse leefwereld van de meeste mensen dat het direct op ongelooflijke en cynische reacties stoot.

In tegenstelling tot cynisch te reageren, zijn er andere open minded mensen die er misschien niet in geloven , maar tenminste proberen te begrijpen waarom sommige mensen erin geloven en op onderzoek uitgaan. Dan leer je veel meer mee en lijkt het geloof in reptielen op het eerste zicht zo "gek" nog niet. Integendeel, men ziet in dat een geestelijk perfect gezond mens erin kan geloven, dit is toch wat ik vind.

Er zijn heel wat bronnen die over reptielen spreken in oude teksten van verschillende volkeren. Ook zijn er verschillende occulte bronnen die erover spreken, van oud tot nieuw. Dan hebben we nog de verklaringen van verschillende mensen die claimen dat ze in contact gekomen zijn met deze reptielen of gezien hebben. Dit zijn natuurlijk maar getuigenissen die men op hun woord moet geloven en dit ligt moeilijker, het is niet te bewijzen. Persoonlijk vind ik de spontane getuigenissen over reptielen zonder dat men echt denkt dat er reptielen bestaan het meest waardevol, zoals Cathy O'Brien.

Een ander feit dat moet in gedachten gehouden worden om het geloof in reptielen beter te begrijpen is dat mensen die erin geloven overtuigt zijn van de niet fysische grond van het bestaan of het bestaan van andere die mensen buiten de fysieke materiele dimensie die wij kennen. Dit brengt met zich mee dat deze mensen denken dat er andere entiteiten en intelligenties bestaan buiten onze realiteit. Eenmaal men dit begrijpt is een geloof in reptielen al veel makkelijker te begrijpen.

Ik ga nooit de reptielentheorie actief promoten omdat ik er niet zeker genoeg van ben, maar ik zeg wel het "kan".

Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2007 om 10:40.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 10:57   #16426
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga nooit de reptielentheorie actief promoten omdat ik er niet zeker genoeg van ben, maar ik zeg wel het "kan".
Pff, zeg dan gewoon direct dat alles "kan", dat maakt het eenvoudiger.

Als je de ratio loslaat, die shapeshiftende reptielen uitsluit volgens elke theorie en waarneming, dan kan je evengoed aanvaarden dat smurfen, elfjes, trollen en kabouters ook "kunnen".

Waarom zou het een immers kunnen en het andere niet?
Je buikgevoel alweer, neem ik aan?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 11:07   #16427
exodus

Standaard

Citaat:
Pff, zeg dan gewoon direct dat alles "kan", dat maakt het eenvoudiger.

Als je de ratio loslaat, die shapeshiftende reptielen uitsluit volgens elke theorie en waarneming, dan kan je evengoed aanvaarden dat smurfen, elfjes, trollen en kabouters ook "kunnen".

Waarom zou het een immers kunnen en het andere niet?
Je buikgevoel alweer, neem ik aan?
Waarom zou de ratio uitsluiten dat die reptielen niet kunnen bestaan? De ratio sluit dat zeker niet uit.

En wie zegt dat elven niet kunnen bestaan of gebaseerd zijn op iets echt, zoals zoveel mythes?

Citaat:
Elves in psychedelic experience

During strong psychedelic experiences, meetings with mythological entities of different kinds are relatively common. Elves are no exception to this. Elves and fairies are highly associated with magic mushrooms, (especially Fly Agaric) both in art and in some cases of psychedelic experiences. The green fairy is also associated with the liquor absinthe in that due to absinthe's green color 'the green fairy' (or in French 'la fée verte') are common terms for the drink.
Main article: Machine elves
Machine elves, a term first introduced by writer and psychedelic researcher Terrence McKenna, is used to describe the presumed other-worldly intelligent beings which subjects sometimes feel they encounter during psychedelic experiences (especially those induced by naturally-occurring tryptamines, such as DMT or psilocybin), as well as during shamanic and alien abduction experiences.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2007 om 11:07.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 11:14   #16428
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou de ratio uitsluiten dat die reptielen niet kunnen bestaan? De ratio sluit dat zeker niet uit.

En wie zegt dat elven niet kunnen bestaan of gebaseerd zijn op iets echt, zoals zoveel mythes?
Shapeshiftende reptielen schreef ik.

Lees dit eens, een kleine vonk van begrip zal misschien ontluiken in de duisternis :

http://nederlands.skepdic.com/kritisch.htm
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 11:21   #16429
exodus

Standaard

Citaat:
Shapeshiftende reptielen schreef ik.
Dat bedoelde ik ook wanneer ik zei die reptielen. De ratio sluit dat helemaal niet uit, de huidige staat van de mainstream wetenschap wel. Het is verkeerd van de ratio gelijk te stellen aan de huidige staat van de wetenschap.
Oud 29 november 2007, 11:27   #16430
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Soms zijn de dingen ook symbolisch
Darwin had het over een reptilian part of the brain.
Is het niet?
Mij kan het niet schelen;
De elite is een soort reptilian zonder inlevingsvermogen.
Het kunnen ook projecties van hersen energien zijn.
Sommigen lijken die al vast te kunnen leggen op digitaal fotomateriaal.
Out of the box denken vind ik hoopgevend.
De mainstream zit altijd vast.
Zelfs zoeits als je handen wassen heeft 30 40 50 jaar geduurd voordat mensen doorhadden dat dat levens kon redden, in de tijd voor de kennis over hygiene.
Oud 29 november 2007, 17:53   #16431
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat als je de NWO door en door probeert te begrijpen dat
de shapeshiftedne reptielen een belangrijk onderdeel zijn!

Het per definitie ontkennen lijkt me net zo dom als ze per definitie aannemen.
Ik kan alleen zeggen dat ik er behoorlijk van overtuigd ben en dat was ik absoluut niet, voordat ik de nwo ging onderzoeken.
En mijn bevinding is dat de 'shapeshiftende reptielen' het nwo plaatje compleet hebben gemaakt
Maar de meester mensen die dit belachelijk maken zijn dezelfde de niet eens 'geloven' dat er een NWO aankomt.
Anyway, ik weet dat het voor veel mensen een brug te ver is, maar voor mijzelf heb ik besloten dat het niet vertellen van de shapeshiftende reptielen erger is.
Maar inderdaad, je krijgt heel wat ridiculisatie over je heen.
Dachten mensen nou echt dat ik daar op zit te wachten?
Welnee, maar ik vind alles met betrekking tot de NWO zooooo belangrijk
dat ik het toch neerzet.
En zoals eerder gezegd, mensen kunnen zelf kijken wat ze met de info doen.

Nuff Said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 29 november 2007 om 17:53.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 18:15   #16432
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik ben wel eens iemand tegen gekomen die beweerde te zijn abducted en die een heel onderzoek in ENGELAND doet naar dit fenomeen Vrienden van hem beweerden dat hij kon shape shiften, hij denkt een halfbloed te zijn. Alien dan he.
De fotos die ze bij hadden logen er niet om wat abductions betreft. Dezelfde verminkingen als bij de runderen in de states. Maar dan op mensen.
Te erg om te publiceren.
Rijke fantasie?
Gevaarlijke mensen?
Ik weet t niet. Ze leken me zoekende net als wij allemaal.
Oud 29 november 2007, 18:16   #16433
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Media Hoax Attempts To Hide Advance Of North American Union

'The establishment media has promoted a consistent hoax and engaged in mass public deception by claiming that a plan for the political, social and economic integration of the U.S., Canada and Mexico into a North American Union does not exist, despite overwhelming and manifestly provable evidence to the contrary.'
http://www.prisonplanet.com/articles...media_hoax.htm

Pin d'Ar
Oud 29 november 2007, 18:19   #16434
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Rudy or Hillary: Pick Your Poison

'Both Hillary and Rudy are committed to the war. Both refuse to rule out expanding the war to Iran and beyond. Both are totally in the pocket of the Israel Lobby. Indeed, practically every Giuliani advisor is a member of the Lobby. Both defend the police state measures that "protect us from terrorism." And neither gives a hoot for the US Constitution and the civil liberties it guarantees. The Republican Giuliani is likely to overturn the Second Amendment even quicker than the Democrat Hillary.'
http://www.counterpunch.org/roberts11272007.html

Pin d'Ar
Oud 29 november 2007, 18:21   #16435
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Sun worship at the Vatican

The Romab Church is the Church of babylon relocated. So why wouldn't they?
http://www.thehiddenrecords.com/vatican_page3.htm

Pin d'Ar
Oud 29 november 2007, 18:24   #16436
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Soms zijn de dingen ook symbolisch
Darwin had het over een reptilian part of the brain.
Is het niet?
Mij kan het niet schelen;
De elite is een soort reptilian zonder inlevingsvermogen.
Het kunnen ook projecties van hersen energien zijn.
Sommigen lijken die al vast te kunnen leggen op digitaal fotomateriaal.
Out of the box denken vind ik hoopgevend.
De mainstream zit altijd vast.
Zelfs zoeits als je handen wassen heeft 30 40 50 jaar geduurd voordat mensen doorhadden dat dat levens kon redden, in de tijd voor de kennis over hygiene.
Ik ben er momenteel van overtuigd dat het heel letterlijk is
Je kan ook bij ons heel veel reptielenzaken terugvinden.
Zo gaan we o.m. door een reptielen fase als we geboren worden.
Veel staat voor onze neus, maar we zien het niet omdat onze neus de andere kant op gericht is!

Pin d'Ar
Oud 29 november 2007, 18:26   #16437
Pindar
Banneling

Standaard

Juist!

even tegen de vooroordelen in!

Citaat:
'The Worst Anti-Semites Are Zionists'

By Henry Makow Ph.D.

'The worst anti-Semites are Zionists who create anti-Semitism and use it to dupe and coerce Jews into advancing the Illuminati bankers' plan for world government dictatorship. In the past, I have argued that Zionism is a protection racket and conspiracy against Jews.

Today, I will suggest they have suppressed normal Jewish cultural/spiritual expression and hijacked the Jewish people to serve their perverted cause. Before Zionists took over the US government, they took over the American Jewish community and made it their instrument.'
http://savethemales.ca/

Pin d'Ar
Oud 29 november 2007, 22:26   #16438
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Mensen over de hele wereld in verschillende culturen vertellen over hun waarnemingen van elfen en kabouters, Parcifal.
Het is niet wetenschappelijk om zoveel gelijkluidende getuigenissen niet au serieux te nemen.

Dat wil daarom nog niet zeggen dat je de verklaringen die mensen van hun eigen waarnemingen geven ook moet overnemen.
Maar het is wel interessant (vind ik) om te onderzoeken hoe die ervaringen verklaard kunnen worden. (Net zoals bij BDE, UFO's, reïncarnatieherinneringen, ...)

Op dezelfde manier bekijk ik de verhalen over shapeshiftende reptielen.
Ik geloof niet dat het hier om een fysiek waarneembaar fenomeen gaat.
Ik denk dat vele van deze verschijnselen enkel op geestelijk gebied verklaard kunnen worden.

Misschien functioneert de menselijke geest bij bepaalde sensitieve individuen zo dat ze een beeld van een reptiel zien wanneer ze geconfronteerd worden met persoonlijkheden met een kil sociopatisch karakter? En als dat zo is heeft dat beeld ook een zekere 'objectiviteit' in het weergeven van de kenmerken van deze on-mensen.

Laatst gewijzigd door lezer : 29 november 2007 om 22:27.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:03   #16439
Günter Grass
Vreemdeling

Günter Grass's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind trouwens nogal gratuit om hier verwijten te smijten 'bevooroordeelde clown', jij weet toch beter dan dat.
Waarom noemt hij me dan 'blijvend blind'?
Oud 30 november 2007, 12:09   #16440
Günter Grass
Vreemdeling

Günter Grass's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
jawel hoor die maak je hier duidelijk.

Alleen weer super zwak dat je met 'namen' gaat gooien

geen goed teken, geen goed teken.

Pin d'Ar
Haja, vertel eens hoe ik die hier duidelijk maak?

Over dat namen gooien: ik vind iemand 'bevooroordeelde clown' noemen nu niet bepaald erger dan 'blijvend blind'.

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 30 november 2007 om 12:11.
Günter Grass is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be