![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja maar ik denk dat de hoogst echelons van de oligarchie alleen voor bepaalde geslachtslijnen zijn. nl de shapeshifters btw andere verduidelijkende films zijn The Skulls, deel 1 en deel 3, deel 2 is niks over hoe je, zoals Exodus zegt, gevangen kan worden door een geheim genootschap. btw ik heb ergens vandaag gezien dat de film "live from Bhagdad" op televisie komt. Daar zit de scene in waar we het eerder over gehad hebben , van het meisje dat huilend vertelt dat er babies door de irakezen mishandeld werden, maar achteraf was alles gelogen! (zoals bijna alles op meenstriem) Ik moet nog kijken waar ie precies komt. toevoeging: film gevonden : "Live from Bhagdad" op sbs6 van 14:30 tot 16:30 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 december 2007 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16462 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Google eens de naam van de orde waar Horowitz bij is. het zal niet veel opleveren en met SMOM zal je ze niet kunnen linken. Zoals ik zei ben je bevooroordeeld. Je leest iets over een riddering en je gaat al meteen brandmerken. Je neemt het klakkeloos over en neemt niet eens de moeite om te zien of het waar is, ook al heeft de orde een andere naam. Erger nog, als het je erna zwart op wit aangetoond wordt dat je fout was blijf je het halsstarrig ontkennen. Je bent zoals men zegt 'ziende blind' en met jouw houding zal je het blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#16463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat je niet wil zien wil je niet zien. Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.expressandstar.com/2007/1...on-dorito-ufo/ Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 december 2007 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 december 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16469 |
Parlementslid
|
![]() ha eindelijk on line!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MWBPLCilb3o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16470 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog een interessante(Ik weet niet of dit al eerder gepost is)
Wat doet Facebook met jouw informatie: http://www.albinoblacksheep.com/flash/facebook
![]() |
#16471 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is met grote interesse dat ik deze draad volg.
Toch zou ik graag opheldering hebben over enkele zaken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen? De NWO streeft naar totale wereldheerschappij door de éénwereldregering. De Rothschilds beheersen de geldstromen van de wereld, dus zij zitten achter die NWO, veronderstel ik. De Bilderbergers beslissen mee wat er gebeurd in onze maatschappij. Uiteindelijk zijn de reptielachtigen (buitenaardsen?) degenen die overal boven staan. Nu, wat is de verhouding tussen de Bilderbergers en de Rothschilds? Is het een soort van pro-Rothschild lobbygroep?? Een semi-politiek orgaan? De Rothschilds (~Gun's draad over hen) zijn pas in de 18e eeuw op het toneel verschenen. Dus daarvoor was er geen sprake van een NWO-achtige streving??? De reptielen echter spelen een rol in de ganse geschiedenis van de mens, niet? (of ik moest slecht geïnformeerd zijn hierover op de webstekken die ik gelezen heb). Waarom laten die reptielen zich dan in met een groep die amper 200 jaar bestaat? En als de reptielen die éénwereldregering toch zo'n goed idee vinden, waarom zijn ze hier dan niet vroeger mee begonnen?? De Romeinen beheersten een gigantisch deel van de toenmalige wereldbevolking. Waarom zijn ze toen niet begonnen met de catalogisering van de mensheid??? Of is de NWO een speelbal in de handen van de reptielen??? Dit punt blijft enorm onduidelijk vind ik. Bovendien lees ik hier en daar over The Fourth Reich dat zou strijden tegen de NWO om zijn eigen Wereldorde te laten neerdalen over de mensheid. Van hun lees ik hier echter amper iets (al heb ik niet alle pagina's gelezen van deze monsterdraad).
![]() |
![]() |
#16472 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet iedereen gaat mee in die reptielen-theorie, weet dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16473 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16474 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er een soort vermening is van die belangrijke families in de NWO zoals de Rotshilds en die sturingsgroepen, waardoor ze hun invloed kunnen laten gelden. Ook is het zo dat zeker niet alle sturingsgroepen met elkaar overeenkomen op sommige punten over hoe de agenda geregeld moet worden. Er zijn zeker meningsverschillen. Citaat:
Waarom de NWO nu pas plaatsvind is dan ook een zeer moeilijke vraag. Misschien heeft het gewoonweg zo lang geduurd om tot dit punt te komen. Nu is de wereld veel kleiner geworden door de verhoogde mobiliteit en communicatie, en kan nu pas echt gestart worden met dit plan. Vroeger was alles veel meer versnippert, en er was ook geen massamedia om mensen nationaal en globaal te beïnvloeden.
![]() |
![]() |
![]() |
#16475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maafr dat de mensen nu eindelijk wakker beginnen te worden. Het doel, de NWO, heet niet voor niets "The Great Work Of Ages" Dat het zo lang kan duren heeft mijns insziens met de reptielen te maken, Hun tijdsbeleving is compleet anders dan die van ons en als een 'klus' jaren of zelfs eeuwen duurt is dat voor hen een kort tijdsbestek. Verder willen ze natuurlijk de NWO naar 'binnenschuiven" als wij er straks zelf om vragen! Dus zullen we gemanipuleerd worden tot wij dat doen. En verder is er veel 'infight' in de illuminati en willen bv de europese illuminati de japanse illuminati weg hebben, daar deze als minderwaardig wordt gedacht door hen. Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 december 2007 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16476 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bovendien kan je dit moeilijk rijmen met het feit dat er een wereldomspannend netwerk komt. Lijkt me nogal dom om samen te werken met mensen die je weg wilt hebben, of die jou weg willen. Zou de rivaliteit er dan niet net voor zorgen dat ze er zelf voor zorgen dat er geen coherent systeem komt? Immers, diegene die het systeem beheerst, beheerst de wereld, klopt? Als je het risico niet wilt lopen dat de andere Illuminati-groep dat is, steek je hen toch stokken in de wielen, niet? En Pindar, hoe link je reptielen aan de Rothschilds? Blijft ook een enigma voor mij...
![]() |
![]() |
![]() |
#16477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat bedoel je met reptielen linken aan de Rotschilds? De Rotschilds ZIJN de reptielen! Het zijn shape-shifters. (Uiteraard verwijs ik hier naar de illuminati Rotshchilds, niet naar iedereen die die naam draagt) Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 december 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16478 | |
Banneling
|
![]() Ik heb hier al eens eerder de NWR geintroduceerd,
de Nieuwe Wereld religie *Luceferiaans) die een onderdeel zal zijn van de NWO welnu: Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16479 | |
Banneling
|
![]() surprise!!!!!!!!!!!
NOT! Citaat:
Pin d'Ar |
|