![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16621 |
Banneling
|
![]() volgens de site van de US patent office:
6,011,991: Technology Patents, LLC (Derwood, MD) 5,539,705: Martin Marietta Energy Systems, Inc. 4,858,612: Stocklin; Philip L. (Satellite Beach, FL) 5,270,800: Sweet; Robert L. (Troy, MI) 5,159,703: Lowery; Oliver M. (Norcross, GA) 6,017,303: Hong; Young-Soo (Seoul 110-460, KR) 5,123,899: Gall; James (Fountain Hills, AZ) Laatst gewijzigd door KrisKras : 20 december 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
probeert men ons weer langzaam iets duidelijk te maken? Laatst gewijzigd door KrisKras : 20 december 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16624 | |
|
![]() Citaat:
Het bestaan van aliens zou zo'n schok teweegbrengen en het wereldbeeld van mensen op hun grondvesten doen daveren dat ze alles zouden accepteren wat de leiders zeggen onder impuls van zo'n "grote crisis". Zie wat Ronald Reagan gezegd heeft. Ik stel het me al voor, in de pers komen er meer en meer berichten over UFO's, en plots verschijnt er één eventjes boven New York. De wereldleiders komen samen in een crisisvergadering en kondigen af dat men de krachten zal moeten bundelen tussen naties. Er komt een soort globaal orgaan dat de afgevaardigden van de planeet aarde representeert en die veel macht zal krijgen en zal persisteren. Het bestaan van aliens wordt toegegeven en geavanceerde technologien worden vrijgegeven. Dit alles zorgt ervoor dat stapsgewijs het nationalisteitsgevoel opgegeven wordt en plaats maakt voor een globaal bewustzijn waarbij de aarde gezien wordt als thuis van de mensheid in ene heelal met verschillende werelden. De nieuwe wereld orde is vanaf dan een feit. Een planeet geregeerd door een elite waarbij 95% van de bevolking een werkslaaf is in het systeem.
![]() |
![]() |
![]() |
#16625 |
Parlementslid
|
![]() Als je een prettige kerst wilt hebben bekijk dan dat intervieuw dat ik hier postte
van Fulford.... en lees het intervieuw met hem bij rense.com Ik meen het dit is geen grap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16626 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je toont op geen enkele manier aan dat A (wereldfederalisme) leidt tot B (uitbuiting).
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 december 2007 om 14:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar Orson Welles met zijn War of the Worlds, Close Encounters of the 3rd kind in je jaren 70, de serie 'V' in de jaren 80 en meer recent Willy's en Marjetten. Ik dacht trouwens dat de believers het er wel over eens waren dat dat world government er ging komen door de Climate Change? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2007 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16629 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 20 december 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16631 |
|
![]() Globale taks?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me overigens denken aan de onzin van SETI Men weet donders goed dat men daar geen 'signalen' binnenkrijgt Echter met technologie van Tesla,is het geen probleem daar er geen 'tijdfactor' in zit.(scalar waves geloof ik) Maar die gebruiken ze daarom dus niet Zouden we genaaid worden? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker de moeite waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee ben ik nu aan het doen Thanks! ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16635 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#16636 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16637 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Prachtig fake (?) verhaaltje van amerikaanse right wingers ongetwijfeld. Dit is de realiteit : Het tegendeel. http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...071213_VS_Bush Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16638 | |
Banneling
|
![]() very very very nice put!
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 22 december 2007 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16639 |
Banneling
|
![]() nu kwam ik vandaag dit tegen hier:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99814 wel, ik heb meer dan een half jaar geleden een show opgenomen met "Ophrah" waarin er gesproken werd met machthebbers (om. Hillary Clinton etc)over 'terrorisme" Men had het daar over de terroristiche acties die geweest waren in New York, Londen en..... BELGIE!!!! Enige probleem was dat er nog geen terroristische actie is gweest in Belgie! Daar stonden ze dan, met stalen gezichten! Toen heb ik al voorspeld dat de volgende terroristische actie in Belgie is! Nuff Said Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 december 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 december 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |