![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16781 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enkel en alleen op basis daarvan wordt het model bevestigd, bijgestuurd of afgeschreven. Het 'logisch klinken' van een model heeft er niets mee te maken. Alweer een bewijs van je totale onkunde op dit terrein. Citaat:
Als ik een theorie opstel waarrond 20 kritische testen kunnen uitgevoerd worden en de theorie voorspelt 20 maal perfect het resultaat van die testen, dan heeft die theorie waarde. Dan is ze geverifieerd binnen een bepaald kader en kan je, volgens het principe van inductie, kan je dan inderdaad zeggen dat de basisbeginselen correct zijn TOT er een waarneming gebeurd die de theorie tegenspreekt. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 januari 2008 om 16:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16782 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees nu maar eens dit boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16783 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor blijkbaar iets anders. Waar ik wel van overtuigd ben, is dat moest "uw" methodiek van wetenschap bedrijven gangbaar geweest zijn honderd jaar geleden, dat er dan vandaag nog geen raket van de grond geraakt was. Maar dat was dan wellicht de schuld van de god NWO geweest. ![]() Enfin, ik zal uw boek daar eens bekijken als ik tijd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16784 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en niet door de vooruitgang van de wetenschap, maar ondanks. Echt grote (alternatieve) namen , hebben , terecht, afgegeven op de 'wetenschap' omdat ze door hadden hoe corrupt die is en mensen laat stoppen met zelfstandig te denken. Wat precies de bedoeling is! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16786 | |
Banneling
|
![]() BBC he?
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16787 | ||
Banneling
|
![]() o zoooo prachtig!!!!
mooi dat er een film van is! Geef geen geld aan collectes voor kankers etc. Ze kunnen het allemaal al lang genezen, maar zoals ik zo vaak heb gezegd, wordt het allemaal onderdrukt! Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16788 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16789 |
Banneling
|
![]() ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16790 |
Banneling
|
![]() ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16791 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Daarom vind ik het zo bizar dat je ook maar één morzel geloof hecht aan de "antropogene CO2 veroorzaakt global warming/change" theorie. Tenzij dat je me 20 kritische testen en voorspellingen kan geven, natuurlijk. Alléz, ik ben al blij met 5. Nog nergens tegengekomen, maar ik kan iets gemist hebben natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16792 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zozo, meer boeken van dezelfde auteur. Het beloven interessante tijden te worden! Bedankt Pindar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16793 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was vergeten deze te noemen, erg inzichtgevend! ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 8 januari 2008 om 22:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16795 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iedereen beleeft kunst anders he.. Ik vind het persoonlijk heerlijk om een kunstwerk eerst onbevooroordeeld en zonder (of liefst met zo weinig mogelijk) achtergrondinfo te voelen, en dan cultureel-historisch te interpreteren. Zonder voorkennis ga ik ook zelf veel meer met m'n eigen creativiteit werken. Of zoals Joseph Beuys ooit zei: Citaat:
Jouw bewering dat de moeder-dochter relatie haar hoofdthema is zou ik niet durven zeggen. Als het werk "Maman" op zich zou staan, zonder culturele referenties en louter een reflectie van haar innerlijke wereld waarin haar familieleven en kindertijd belangrijke 'magische' rollen spelen, dan zou ik je gelijk geven. Volgens mij gaat dit specifieke werk veel verder. 'Familie' is een oorspronkelijker thema. 'Maman' is trouwens een verderzetting van "Das Nest". Mss ook interessant om te zien, is waar haar spinnenfamilieleden zoal geplaatst worden: binnen en buiten bepaalde musea, rond (overheids)gebouwen (zoals in Washington DC), op kerkhoven (boven graf Ensor), en in Europa, USA tot in Japan .. . Louise Bourgeois heeft ook gezegd dat Citaat:
Ze affirmeerde ook (over andere werken): Citaat:
Esotorische kennis en het integreren van symbolen (al dan niet on(der)bewust) duikt ook op in dit werk: zie laatste link naar de (vnl onderste) schetsen. Veel grote kunstenaars hebben een 'magische' verbondenheid met het leven. Hun 'antenne' zit op een zekere vibratie waar het bewustzijn het on(der)bewustzijn ontmoet. Vandaar dat hun hoogstpersoonlijke 'vertaling' bij de toeschouer een kluwen van interpretaties genereert. Kunstenaars verwerken ook wetenschappen en occulte wetenschappen zoals symbolen en sublimaties, etc.. Anderen zeiden: Citaat:
"The Locus of Memory". "In and Out nr2.". "Once happily mistaken for 'an elephant' by a small child of three." "'The blind leading the blind". "Number 72 (the No-March): Over 1,000 individually cut marble cylinders clustered together are a meditation on the relationship of the individual to the group. The metaphor applies to political life as well as to the world visible only through the lens of a microscope. Bourgeois explains: "The No March also means accepting you're almost nobody, [that] you have to merge with thousands like you." Reinstalled in 2006 at floor level as it was originally exhibited at the Whitney Museum of American Art in 1973. "Untitled' (middelste tekening) 'Art is art', maar wel een reflectie/interpretatie van het leven. Soms legt kunst wel eens diepe motieven bloot. Logisch toch dat wanneer alles met elkaar verbonden is, dat kunst daar mee gaat werken. Door die culturele reflecties kan men wel eens (on)aangenaam verrast worden.. Laatst gewijzigd door blabylonia : 9 januari 2008 om 03:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16796 | |
Banneling
|
![]() well, well well...
Citaat:
http://www.pact-online.org/pdf/E5M.pdf Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16797 | |
Banneling
|
![]() en over Cola gesproken!
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 januari 2008 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16798 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 januari 2008 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16799 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindar, Exodus en Heftruck; een vraagje.
Een tijdje geleden werd Ron Paul beschuldigd van racistische, xenofobische, etc. nieuwsbrieven verspreid te hebben. Hij beweerde echter formeel daar niets mee te maken hebben. Weet er iemand waar zijn antwoord is? Het stond hier op het forum, maar ik vind het niet. Een link naar de oorspronkelijke bron is ook goed. Dank bij voorbaatç
![]() |
![]() |