![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17361 |
Staatssecretaris
|
![]() Kun je erbij zetten wiens werk dat was als ze zeggen "From their work"? Tavistock?
Of uit welk hoofdstuk komt het? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The Frankfurt School. Hoofdstuk:hier Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17363 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn zeker wel mensen die interne meting zouden verkiezein boven het manueel te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ze dan anderzijds zo gretig gebruikmaken van die wetenschappelijke ontdekkingen is uiteraard een volkomen raadsel. Consequent kan je het alvast niet noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17365 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze niet eens snappen wat die dingen moeten doen. En gezonde mensen hebben hier niks aan, die staan per definitie altijd perfect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17366 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En zij zijn vrij dat te doen. Daar hoor je mij niets over zeggen. Ik wou er alleen maar op wijzen dat die dingen in productie zijn, die eerste link was dan nog per vergissing, het ging vooral over 'smart dust'. Laatst gewijzigd door Akufen : 30 maart 2008 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17367 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probeert, in de bijsluiter staat nog altijd dat ze de externe niet kunnen vervangen van nauwkeurigheid. En vrij om dat te doen? Is voor diabetespatienten, mogelijk kunnen ze daarmee hun leven 10 jaar verlengen. Ik ben tegen die biometrische en chiponzin. Maar dat is iets anders. Niet alles op een hoop dezelfde smijten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17368 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mij verwondert het niet dat er occulte symbolen opstaan. Die staan er ook op de officiele patches...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17369 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is geen medisch bedrijf volgens mij hoor en die glucosemeter is 1 van hun toepassingen. En natuurlijk staat dat op hun website... ze kunnen moeilijk adverteren met "track humans like cattle!". Ik zeg ook niet dat zij schuldig zijn aan zo'n praktijken, het was maar een voorbeeld, maar het zal altijd geadverteerd worden als een nieuw wondermiddel dat het leven gemakkelijker maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17370 |
Banneling
|
![]() Gezellig!
![]() ![]() ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 april 2008 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17371 | |
Banneling
|
![]() as said:
Citaat:
Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17372 |
Parlementslid
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=C4cqSXtj9ak
IK kwam dit op youtube tegen en vond het wel interessant niet zozeer vanwege wat hij zei maar nog meer omdat ik dit nog nooit op tv heb gehoord !! (ik had het al eens eerder op youtube tegengekomen) Men zou denken dat men zo een belangrijk iets toch wel eens op tv zou hebben getoond ...... niet dus. Dat is op zich al eigenaardig maar goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17373 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ssshht, sebiets krijg je bezoek van de magic bullet
![]() |
#17374 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17375 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17376 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mannen, het is tijd om lid te worden van de links/rechts debatclub. Ze zijn daar nu Che baretten aan 't uitdelen. Allen daarheen!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=103782 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17377 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17378 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17379 |
|
![]() Er is hier al verschillende keren aan bod gekomen hoe de entertainment industrie, en dan vooral Hollywood, gecontroleerd wordt door geheime en occulte genootschappen. Onderstaande artikel gaat daar verder op in en toont dit aan ivm de Oscars, die ook volzitten met occulte verwijzingen:
http://www.illuminati-news.com/Articles/144.html
![]() |
![]() |
#17380 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |