Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2008, 14:38   #17361
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Kun je erbij zetten wiens werk dat was als ze zeggen "From their work"? Tavistock?

Of uit welk hoofdstuk komt het?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 14:46   #17362
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Kun je erbij zetten wiens werk dat was als ze zeggen "From their work"? Tavistock?

Of uit welk hoofdstuk komt het?
je hebt gelijk, beetje uit context gelicht, het gaat om de
The Frankfurt School.

Hoofdstuk:hier

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 16:16   #17363
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hier is 1 voorbeeld:
http://www.verichipcorp.com/

Ontken je nu dat die chips er zijn of zie je er gewoon niets verkeerd aan?
Wat is er mis met een implanteble device om glucose in het bloed te meten? Nu moet dat extern gebeuren wat onhandig is, wondjes laat en alleen momentinformatie geeft.

Er zijn zeker wel mensen die interne meting zouden verkiezein boven het manueel te doen.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 16:29   #17364
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Wat is er mis met een implanteble device om glucose in het bloed te meten? Nu moet dat extern gebeuren wat onhandig is, wondjes laat en alleen momentinformatie geeft.
Als je Pindar, Exodus en Akufen mag geloven (?) is elke wetenschappelijke vooruitgang per definitie 'gestuurd door de elite' en dus niet betrouwbaar.

Waarom ze dan anderzijds zo gretig gebruikmaken van die wetenschappelijke ontdekkingen is uiteraard een volkomen raadsel.

Consequent kan je het alvast niet noemen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 16:48   #17365
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als je Pindar, Exodus en Akufen mag geloven (?) is elke wetenschappelijke vooruitgang per definitie 'gestuurd door de elite' en dus niet betrouwbaar.

Waarom ze dan anderzijds zo gretig gebruikmaken van die wetenschappelijke ontdekkingen is uiteraard een volkomen raadsel.

Consequent kan je het alvast niet noemen.
Die meetdingen zouden een mooie wetenschappelijke vooruitgang. Die worden gebruikt bij mensen met diabetes. In plaats van 4 of meer keer per dag eerst bloed af te nemen om te zien hoe 'slecht' je staat zou je dan een constante gemiddelde kunnen krijgen en je daaraan kunnen aanpassen.
Ik denk dat ze niet eens snappen wat die dingen moeten doen.

En gezonde mensen hebben hier niks aan, die staan per definitie altijd perfect.
Oud 30 maart 2008, 18:55   #17366
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je de vraag "wat is er mis met een chip die je identiteitskaart vervangt?" niet over de lippen kreeg dus antwoorden is overbodig zeker?

Citaat:
Er zijn zeker wel mensen die interne meting zouden verkiezein boven het manueel te doen.
En zij zijn vrij dat te doen. Daar hoor je mij niets over zeggen. Ik wou er alleen maar op wijzen dat die dingen in productie zijn, die eerste link was dan nog per vergissing, het ging vooral over 'smart dust'.

Laatst gewijzigd door Akufen : 30 maart 2008 om 18:56.
Oud 30 maart 2008, 21:02   #17367
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je de vraag "wat is er mis met een chip die je identiteitskaart vervangt?" niet over de lippen kreeg dus antwoorden is overbodig zeker?

En zij zijn vrij dat te doen. Daar hoor je mij niets over zeggen. Ik wou er alleen maar op wijzen dat die dingen in productie zijn, die eerste link was dan nog per vergissing, het ging vooral over 'smart dust'.
De link verwees naar een medisch bedrijf dat continue interne glucosemeters probeert te maken als vervanging voor de externe die nu al bestaan.
Probeert, in de bijsluiter staat nog altijd dat ze de externe niet kunnen vervangen van nauwkeurigheid.

En vrij om dat te doen? Is voor diabetespatienten, mogelijk kunnen ze daarmee hun leven 10 jaar verlengen.

Ik ben tegen die biometrische en chiponzin. Maar dat is iets anders.

Niet alles op een hoop dezelfde smijten
Oud 2 april 2008, 12:26   #17368
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Mij verwondert het niet dat er occulte symbolen opstaan. Die staan er ook op de officiele patches...

Citaat:
Inside the Black Budget

WILLIAM J. BROAD
NY Times
Tuesday, April 1, 2008

Skulls. Black cats. A naked woman riding a killer whale. Grim reapers. Snakes. Swords. Occult symbols. A wizard with a staff that shoots lightning bolts. Moons. Stars. A dragon holding the Earth in its claws.

More badges

No, this is not the fantasy world of a 12-year-old boy.

It is, according to a new book, part of the hidden reality behind the Pentagon’s classified, or “black,” budget that delivers billions of dollars to stealthy armies of high-tech warriors. The book offers a glimpse of this dark world through a revealing lens — patches — the kind worn on military uniforms.
http://www.nytimes.com/2008/04/01/science/01patc.html
Oud 2 april 2008, 13:51   #17369
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De link verwees naar een medisch bedrijf dat continue interne glucosemeters probeert te maken als vervanging voor de externe die nu al bestaan.
Dat is geen medisch bedrijf volgens mij hoor en die glucosemeter is 1 van hun toepassingen. En natuurlijk staat dat op hun website... ze kunnen moeilijk adverteren met "track humans like cattle!". Ik zeg ook niet dat zij schuldig zijn aan zo'n praktijken, het was maar een voorbeeld, maar het zal altijd geadverteerd worden als een nieuw wondermiddel dat het leven gemakkelijker maakt.
Oud 2 april 2008, 17:07   #17370
Pindar
Banneling

Standaard

Gezellig!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 2 april 2008 om 17:08.
Oud 2 april 2008, 17:14   #17371
Pindar
Banneling

Standaard

as said:

Citaat:
Mobile phones 'more dangerous than smoking' 'Mobile phones could kill far more people than smoking or asbestos, a study by an award-winning cancer expert has concluded. He says people should avoid using them wherever possible and that governments and the mobile phone industry must take "immediate steps" to reduce exposure to their radiation. The study, by Dr Vini Khurana, is the most devastating indictment yet published of the health risks.'
http://www.independent.co.uk/life-st...602.html?r=RSS

Pin d" Ar
Oud 5 april 2008, 22:24   #17372
dirk001
Parlementslid

Standaard

http://nl.youtube.com/watch?v=C4cqSXtj9ak

IK kwam dit op youtube tegen en vond het wel interessant niet zozeer vanwege wat hij zei maar nog meer omdat ik dit nog nooit op tv heb gehoord !! (ik had het al eens eerder op youtube tegengekomen)

Men zou denken dat men zo een belangrijk iets toch wel eens op tv zou hebben getoond ...... niet dus. Dat is op zich al eigenaardig maar goed.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2008, 22:41   #17373
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

ssshht, sebiets krijg je bezoek van de magic bullet
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 20:53   #17374
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
http://nl.youtube.com/watch?v=C4cqSXtj9ak

IK kwam dit op youtube tegen en vond het wel interessant niet zozeer vanwege wat hij zei maar nog meer omdat ik dit nog nooit op tv heb gehoord !! (ik had het al eens eerder op youtube tegengekomen)

Men zou denken dat men zo een belangrijk iets toch wel eens op tv zou hebben getoond ...... niet dus. Dat is op zich al eigenaardig maar goed.
Wat ik begrepen heb van al wat ik er over gelezen heb is dat JFK niet wou meewerken om een oorlog te riskeren over Vietnam , wat toen katholiek was. Er was toen ginds een dictator aangesteld door de VS die Zuid-Vietnam kost wat kost katholiek wou houden of maken. Er waren toen ook die boeddistische monniken die zichzelf in brand staken als protest . In ieder geval JFK zelf katholiek gesponsord , verloor alle steun van Rome(jezuïten) en moest uit de weg. En hier is er een link naar alle secret societies-->CIA--> jezuïtenorde.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 07:20   #17375
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ssshht, sebiets krijg je bezoek van de magic bullet
Ik vond het heel... merkwaardig dat zijn vrouw dat stukje schedel zo ineens opraapte (of probeerde?).
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 09:07   #17376
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Mannen, het is tijd om lid te worden van de links/rechts debatclub. Ze zijn daar nu Che baretten aan 't uitdelen. Allen daarheen!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=103782
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 10:22   #17377
exodus

Standaard

Oud 7 april 2008, 10:29   #17378
exodus

Standaard

Citaat:
Branding Pregnancy as Mental Illness
by Byron J. Richards, CCN, NewsWithViews,
March 13, 2008

The Mothers Act is pending legislation that will indoctrinate hundreds of thousands of mothers into taking dangerous psych drugs. It is a great example of how the Big Pharma lobby controls Congress to the detriment of health, as well as needlessly and dramatically inflating the costs of our health care system for everyone. Like any piece of legislation it purports to address a troubling issue – in this case the mood distress of mothers following birth known as postpartum depression. It is true that 10% - 15% of women need some assistance in dealing with this topic – but the majority of them sure don’t need it from Big Pharma. That is the Big Lie.

The Mothers Act (S. 1375: Mom's Opportunity to Access Health, Education, Research, and Support for Postpartum Depression Act) has the net affect of reclassifying the natural process of pregnancy and birth as a mental disorder that requires the use of unproven and extremely dangerous psychotropic medications (which can also easily harm the child). Urgent consumer action (see below) is needed to stop this atrocity, as the Senate could now vote any day.
http://www.illuminati-news.com/Articles/146.html
Oud 7 april 2008, 10:33   #17379
exodus

Standaard

Er is hier al verschillende keren aan bod gekomen hoe de entertainment industrie, en dan vooral Hollywood, gecontroleerd wordt door geheime en occulte genootschappen. Onderstaande artikel gaat daar verder op in en toont dit aan ivm de Oscars, die ook volzitten met occulte verwijzingen:

http://www.illuminati-news.com/Articles/144.html
Oud 7 april 2008, 11:17   #17380
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er is hier al verschillende keren aan bod gekomen hoe de entertainment industrie, en dan vooral Hollywood, gecontroleerd wordt door geheime en occulte genootschappen. Onderstaande artikel gaat daar verder op in en toont dit aan ivm de Oscars, die ook volzitten met occulte verwijzingen:

http://www.illuminati-news.com/Articles/144.html
Die website die iets aantoont, dat zou ook de eerste keer zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be