![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze moeten toch weten dat ook hun heerschappij zeer tijdelijk is, 3,5 jaar welteverstaan, zoals de profeten het zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1722 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Wat bedoel je mmet die 3,5 jaar?Hoe de profeten het zagen?
![]() |
![]() |
#1723 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 21 augustus 2005 om 00:29. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hun NWO plan einddoel is dat de Superior General van de Order of de Jesuits (Peter Hans Kolvenbach-momenteel) de wereld regeert vanuit de herbouwde tempel van Solomon in Jeruzalem. Dat zijn zijn klinkbare nonsens. Over het overige spreek ik me niet uit, maar is waarschijnlijk van hetzelfde stompzinnig gedoe. Citaat uit: Vicars of Christ - The Dark Side of the Papacy door Peter de Rosa (De Stadhouders van Christus - De Schaduwzijde van het Pausdom) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1725 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Op 13 May 81 werd een aanslag gepleegd op paus John Paul2.3 weken voor de aanslag
had de paus een ontmoeting met 6 van zijn machtigste cardinaals.Topic van de bijeenkomst:hat afzetten van Pedro Arrupe(Black Pope-of Superial General van de Order of the Jesuits).Op 28 mei 81 overleed Cardinaal Wyszinski van Warchau.De vertrouwenspersoon van de paus en diegene die zijn carrierre gemaakt had(cup of Borgia). http://www.reformation.org/jesuit-papal-assassins.html Ignatius de Loyola(samen met o.a. Borgia) richtte de Order of the Jesuits op in 1534 .Op 27 sept 1540 werd de orde erkend door de toenmalige paus Paul3 en het was een soort spirituele militie als wapen tegen het opkomende reformisme.Zou het pausdom zonder de Jesuit Order bestand zijn geweest tegen de reformatie? Adam Weishaupr was een Jesuit en oprchter van de "Order of Perfectabilionists"(ook wel Seers of Bavaria genoemd).Door zijn netwerk en maconieke tentakels werd de france Revolutie bewerkstelligd.Eveneens kwam Napoleon aan de macht.Was het niet Napoleon die de Paus ontkroonde en de gevangenis inzette?Later werd die paus onder voorwaarden weer vrijgelaten-5 jaar later dacht ik(ik kan fout zijn hoor-als dat zo is,zeg het me gerust). Er wordt ook geclaimd dat de Jesuiten sinds "The Doctrines of Infallibillity" het Vaticaan in hun macht hebben. Nuja,ik weet hier nog niet erg veel over;maar de Jesuiten zijn een groot deel van de Rooms Katholieke kerk(de grootste?).Meerdere pausen hebben de Order trachten af the schaffen en de "Cup of Borgia" was het gevolg.
![]() |
#1726 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
One of the most repressive acts of the new Nazi government, this one allowed for the suspension of civil liberties (Civil rights as freedom of press en free expression of opinion were limited, little resistance from population eager to be protected) in the wake of the false crisis created by the Nazi as a result of the fire that gutted the Reichstag building on the previous day. Without firm evidence, it was put about that it had been set by the Communists as the opening act in the attempt to overthrow the state. The president was persuaded that the state was in danger and, hence, that the emergency measures embodied in the decree were necessary. Vervang: the fire that gutted the Reichstag door the attacks that destroyed the WTC the Communists door Al Qaeda Nazi door Neo conservatives One of the most repressive acts of the new Neo conservatives government, this one allowed for the suspension of civil liberties (Civil rights as freedom of press en free expression of opinion were limited, little resistance from population eager to be protected) in the wake of the false crisis created by the Neo conservatives as a result of the attacks that destroyed the WTC building on the previous day. Without firm evidence, it was put about that it had been set by Al Qaeda as the opening act in the attempt to overthrow the state. The president was persuaded that the state was in danger and, hence, that the emergency measures embodied in the decree were necessary.
![]() |
![]() |
#1727 |
Banneling
|
![]() Over mind-control..
Is heel veel te zeggen. Wat is mind-control? bv in de krant een stuk lezen en dat zomaar accepteren is al een vorm van mind-control. Eenzijdige opleidingen waar je niet te veel vraagtekens bij mag zetten. is een vorm van mind-control. De Heageliaanse dialectiek is een vorm van mind control etc. Maar er is een ergere vorm van mind-control: Trauma based mind control!(op trauma gebaseerde hersenspoeling) En waar zou deze techniek zijn geperfectioneeerd? Juist! Door Jozef mengele in de nazi kampen! Deze kampen werden gebruikt voor het onderzoek naar mind control vooral "trauma based mind control" zoals het in het engels heet. En waar is Jozef Mengele na de 2de wereld oorlog naar verhuisd? Juist! Naar de USA Via project paperclip om daar voor de illuminati verder te werken aan zijn mind-control. En hoe doen ze dat dan? Gewoon, men neme een onschuldige man, vrouw of kind en stelt deze aan verschrikkelijk satanische rituelen blood. (bv voor een kind je moeder zien vermoorden) Hiermee creerde men dan een kunstmatige MPD (Multiple Personality Disorder). vervolgens gebruikt men bv muziek om deze zogenaamde 'alters' te doen switchen. En welke muziek gebruikt men hier bv voor? In het verleden heeft met bv de muziek van de Beatles gebruikt. DAT en niks anders is dat deze muziek , door de door en door corrupte, muziekwereld op numero uno kwam!. En muziek die NU op numero uno staat wordt net zo gebruikt! Bv als je er oog voor hebt wordt heel veel muziek van Anouk gebruikt voor de 'trigger's. Vooral ivm sanpauku. En dit is een heel klein stukje er van! Voor degene die denken dat ik loop te fantaseren zou ik zeggen, onderzoek het eens en begin bv in het boek van John Coleman Committee of 300. En als je het allemaal niet geloofd is dat je goed recht en dan denk je zeker ook dat de economische depressie een 'natuurlijke' oorzaak heeft! ![]() Op de films zal ik nog terug komen, dat is nog veel erger. met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#1728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit wetenschappelijk onderzoek is inderdaad gebleken dat mensen met een dissociatieve identiteitstoornis (vroeger: multiple personality-disorder) vaak vroeger het slachtoffer waren van een trauma. Maar het is echter niet noodzakelijk zo dat als je iemand ernstig traumatiseert (moest dat dan al gebeuren ...) hij/zij deze stoornis ontwikkelt, er kunnen bijvoorbeeld ook andere stoornissen ontstaan ofzo... De verschillende persoonlijkheden kunnen switchen indien de patiënt eraan herinnert wordt (doordat die associatie in de hersenen gemaakt is) en die 'triggers' hiervoor kunnen inderdaad vanalles zijn, dus zeker ook muziek. Maar, bij mijn weten kan je zeker niet bepalen hoeveel alter-ego's het betreffen, noch welke karakters die verschillende persoonlijkheden dan wel hebben (zeer agressief of net heel rustig en onderdanig bv.) noch kan je precies bepalen door welke stimuli een persoon getriggerd wordt om van persoonlijkheid te veranderen ... Ik weet niet als jij in deze zaken verdiept bent of niet en misschien andere wetenschappelijke bronnen hebt die iets anders beweren? Maar zoals je ziet is het een vrij "glad" termijn en kan je dus zeker niet zomaar spreken van de mogelijkheid tot trauma-based-mind-control, als je er al vanuitgaat dat er personen bestaan die iemand zoiets zouden durven aandoen. Wat ik wil zeggen: die mind controle kan nu eenmaal niet zo groot zijn als door sommige boekenschrijvers wordt beweerd (als ze er al zou zijn) en het gaat hier ook echt niet over simpel manupileerbare dingen zoals jullie lijken te veronderstellen. Ik begrijp trouwens niet dat je overgaat naar het feit 'net daarom stonden de beatles op nummer 1 in de hitlijsten'. Wil je daarmee zeggen dat de beatles grijsgedraaid werden omdat de illumiatie hoopten heel de wereld van ego te laten alteren door die muziek? :-s De muziek van Anouk is trouwens niet slecht, en ik begrijp ook niet echt wat zij er bij komt doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1730 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het u dan onmogelijk lijkt dat het WTC7 zwak gebouwd is, dan wil ik eerst nog wel eens met een bouwondernemer onder tijdsdruk met u aan tafel gaan zitten, inclusief een fles goede wijn van, zeg, 20 jaar oud.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1731 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De dubbele bodem achter E.T. moet toch wel erg groot zijn, zekers..
![]() |
![]() |
![]() |
#1732 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus tegen de tijd dat geen hond nog gelooft in God en Jezus enzo, willen zij vanuit Jeruzalem )heb ik dat goed begrepen?) de wereld gaan heroveren. Fijn, blij dat ik het weet. Dan kan ik mijzelf tenminste herbewapenen, begrijpt u?
![]() |
![]() |
![]() |
#1733 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1734 |
Minister
|
![]() ff tussendoor. Zo rond de geboorte van Christus begon de 'nieuwe' astrologische cirkel. Men kwam van het Ram-tijdperk en ging naar Vissen (ja, die klok loopt achteruit, vraag mij niet waarom). Nu, na 2000 jaar, zijn we dus bij 'einde der tijden', want die klok begint aan zijn volgende project: de Waterman. En die staat bekend om zijn alles-behalve religieuze inslag. Anders gesteld: de dagen van de 'believers' zijn geteld. Worden beëindigd door één of andere 'antichriste' en wij leven nog lang & gelukkig in het Waterman-tijdperk, op weg naar het Steenbok-tijdperk. Overgang van Vissen naar Waterman: ongeveer van 1960 tot 2040, aldus de astrologische kalender, voor zover ik weet.
Verder nog iets?
![]() |
![]() |
#1735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Jezuiten, zaten destijds natuurlijk overal tussen, omdat ze een machtige orde hadden. net zoals de Dominicanen. Vroeger was het gebruikelijk dat van elke familie er wel iemand in het klooster ging, of priester werd, dus ook van elke belangrijke familie. Dus het is normaal, dat er bv, ook een De Medici paus werd, en er zal ook wel een Farnese geweest zijn met een belangrijke rol in de kerk, in het middeleeuwse Engeland, (en nu nog trouwens) was het de Aartsbischop van Canterbury die een belangrijke rol speelde, en was het dus ook de bedoeling iemand van uw clan in zijn buurt, of op zijn post te zetten. In de BlackAdder, bv, wordt daar een schitterende parodie opgevoerd, hoe belangrijk de middeleeuwse clerus wel was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van 't weekend heb ik toevallig, een documentaire gezien van de BBC over het instorten van de torens, daarbij werd volledig ingegaan, op de technische : "hoe is het mogelijk vraag... " Onder andere het zinnetje over de contoled demolition kwam er in voor, maar daar werd gezegd : "It was as a controled demolition" doelende op de 2 ' toren, die is ingstort met verzwakte core. De 1' toren, is ingestort terwijl hij in het begin schuin aan het wegzakken was, (analyse van de beelden) en daarna verder met het gekende pancake effect in elkaar donderde. Verklaring voor de feiten : De 1' toren die instorte, was de laatste die doorboord werd, hoe komt het dan dat hij eerst instorte, heel simpel, het vliegtuig heeft, de buitenwand over een aanzienlijke lengte doorgescheurd, waardoor, leggers, die tussen de buitenmuur en de core zaten, beginnen begeven zijn, door de impact, werd beschermend materiaal, (dat rond de leggers en de core zat) weggeblazen waardoor het vatbaarder werd voor temperatuur en brand. Na x tijd was de structuur genoeg verzwakt, zodat de druk op de buitenmuur niet meer uit te houden was, (op de beelden zie je ook de buitenmuur, naar buiten spatten, ... ) het gebouw zakt, vervolgens schuin weg, en door de neerwaardse druk, pancaked het verder in mekaar. Dan building 2 aanvankelijk een groot gat in de buitenmuur maar de core geraakt, ook hier werd isolerend materiaal weggeblazen door de impact, en werden besermende muren van de core omvergeduwd, waardoor vuur vrij spel had op het materiaal van de core. Hier beweert men, dat had de core afgewerkt geweest in beton (wat niet het geval was) het gebouw het misschien had overleefd, maar men had voor lichtgewicht materiaal gekozen in het design van het gebouw, en dit is een van de redenen, waarom de core zodanig verzwakt is, dat het gebouw in elkaar gedonderd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze brengen dat zelf nie voor het gerecht, ze wacken u gewoon op straat, of terwijl ge uw tanden staat te poetsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel is de RK kerk en de rest van de belangrijkste religies een ontwerp van de illuminati. Maar dat is weer een hele andere discussie. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze door de Borgia zijn opgericht zullen ze wel lange tentakels hebben, ... zoek maar eens wa verder over die Borgia, ... Bovendien word ook gefluisterd dat de paus voor Popie Jopie zou vermoord zijn in opdracht van de CIA en een paar andere anti communistische organisaties. Dit omdat ze een krachtige paus aan de macht wilden hebben om mee het communisme te helpen bestrijden. Iets wat ze nog gelukt is ook.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 augustus 2005 om 08:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1740 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
de universiteiten etc. (Het creeren van mpd) Citaat:
Citaat:
voor de komende staged allien invasion etc. Citaat:
durven aandoen? Jozef Mengele dan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
dus hedentendage nog steeds zo. Citaat:
Ik heb het niet over de kwaliteit van de muziek. verder staar je niet blind op alleen wetenschappelijk onderzoek. De meeste diagnoses etc (in bv de dsm-iv) zijn opgesteld door mensen die van de hoed en de rand weten. En ze hebben er voor gezorgd dat mensen met SRA(Satanic Ritual Abuse), gediagnosticeerd worden als paranoid schizofreen. Dat zorgt er dan voor dat de werkelijk schuldigen er onder uit komen, en het slachtoffer wordt nog verder geslachtofferd. Want hoe denk je dat ze zullen reageren als je zegt dat je door de koningin gemarteld bent???? Juist! Het zit echt supersmerig in elkaar. met vriendelijke groeten Pindar |
||||||||
![]() |
![]() |