Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2008, 18:18   #17621
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Waar is die foto van Abu Grhaib?

Dit is Leuven Station vandaag.
Deze affiches hangen voor de tweede keer samen uit in het station
om u de stations politie door de strot te duwen.
Merci Louis en co.
Het is NMBS politie misschien gaat Tobback daar niet over.
Deze rode mannen staan er nu al een tijdje de hele dag om iedereen in het oog te houden met een gemuilkorfde HOND, spoorwegpolitie voor uw veiligheid.
Moet het nog duidelijker???
pls wake up
Er is meer aan de hand:
De kleur op de foto is ook geen toeval. Mensen die zich bezighouden met
'hyperspace', en ik weet dat er hier een paar zijn, weten dat deze kleur gebruikt wordt om frustatie en agressie aan te boren, zodat er meer
'infight' ontstaat tussen de mensen.

Pin d" Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 20:25   #17622
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Wat je nu zegt vertaalt heel erg mijn gevoel erbij
Hoe reageren?
Ik wil een mailing erop doen.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 22:58   #17623
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Welk hondje doet zijn schokarmbandje aan op't vliegtuig?

Citaat:
Upon activation of the electric shock device, through receipt of an activating signal from the selectively operable remote control means, the passenger wearing that particular bracelet receives the disabling electrical shock from the electric shock device. Accordingly, the passenger becomes incapacitated for a few seconds or perhaps a few minutes, during which time the passenger can be fully subdued and handcuffed, if necessary. Depending on the type of transmission medium used to send the activating signal, other passengers may also become temporarily incapacitated, which is undesirable and unfortunate, but may be unavoidable.
Product presentatie. Echt vuil hoe ze weer 11 september erbij halen
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 00:30   #17624
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Welk hondje doet zijn schokarmbandje aan op't vliegtuig?

Product presentatie. Echt vuil hoe ze weer 11 september erbij halen
Hallucinant. Degoutant.

Merk ook op hoe een half dozijn Arabisch uitziende mannen als voorbeeld van terroristen worden gebruikt.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 april 2008 om 00:31.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 11:28   #17625
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat je nu zegt vertaalt heel erg mijn gevoel erbij
Hoe reageren?
Ik wil een mailing erop doen.

Wat wil je precies? Voel je je boos?

Pin d"Ar
Oud 22 april 2008, 12:55   #17626
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Mensen waarschuwen voor de opkomende politiestaat?

ja kwaad gefrustreerd verdriet woede
Oud 22 april 2008, 13:02   #17627
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen waarschuwen voor de opkomende politiestaat?

ja kwaad gefrustreerd verdriet woede
Ok, ja waarschuwen lijkt me prima! Doe ik hier ook.
Ik vroeg het of je kwaad was ivm die kleur? vandaar.
Klonk mischien botter dan ik het bedoelde. Maar dan hebben ze wel waar ze je
hebben wilen. gefrustreerd en kwaad.

Ik bedoel er mee te zeggen dat het heel belangrijk is je niet mee te laten slepen door hun manipulaties! Het is idd heel eng wat er aan zit te komen,
en we moeten massaal wakker worden.
Maar ze leven ook op die frustratie, woede etc.

En ja, het is ook moeilijk om je er van los te koppelen, maar eigenlijk zou je ze in hun gezicht uit moeten lachen! Zo geef je ze namelijk geen macht!
Zo liep ik eens op het station waar veel politiemannnen en vrouwen waren.
Ik vroeg een van hen wat er is, en die persoon zei dat er helemaal niets was,
maar dat het wel veilig is dat er zoveel politie is.
Toen begon ik me toch hard te lachen! Die politieman keek me heel raar aan, maar ja, ik had wel lol en mischien gaat er bij die pieten een lampje branden.
Ik weet ook wel dat het maar pionnen zijn in het grote spel, en ze hebben geen idee waar voor ze gebruikt worden.
Wee de dag dat er politie agenten wakker worden!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:03.
Oud 22 april 2008, 13:27   #17628
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ok uitlachen
een grote smiley erop zetten dan?
met een traan?
Ik weet dat het niet goed is om kwaad te zijn
maar ik ben kwaad;

Ik zou een flyer willen maken op de politie gericht met uitleg vanuit hun standpunt
Ze tekenen een soort eed waarbij ze de bevolking denken te beschermen.
En worden dan tegen hun eigen kinderen gebruikt bij wijze van spreken.

Ik heb er eens een een 911 flyer gegeven op een vriendelijke manier die werd ogenblikkelijk kwaad en smeet hem ostentatief in de vuilbak waar ik hem dan geschrokken terug uit haalde. hij dreigde met een boete want je mag geen flyers uit delen aan het station
Sociaal protest criminaliseren is dat als je het analyseert
enfin ik doe niet anders.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 13:29.
Oud 22 april 2008, 13:33   #17629
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
ok uitlachen
een grote smiley erop zetten dan?
met een traan?
Ik weet dat het niet goed is om kwaad te zijn
maar ik ben kwaad;
Begrijp ik en wil ik je ook niet afnemen, begrijp me goed.
Eerlijk dat je je zo kwetsbaar opstelt.
Maar laat die lui je niet te pakken nemen!

Citaat:
Ik zou een flyer willen maken op de politie gericht met uitleg vanuit hun standpunt
Ze tekenen een soort eed waarbij ze de bevolking denken te beschermen.
En worden dan tegen hun eigen kinderen gebruikt bij wijze van spreken.
ja dat is verschrikkelijk ,zeer zeker!

Citaat:
Ik heb er eens een een 911 flyer gegeven op een vriendelijke manier die werd ogenblikkelijk kwaad en smeet hem ostentatief in de vuilbak waar ik hem dan geschrokken terug uit haalde. hij dreigde met een boete want je mag geen flyers uit delen aan het station
enfin ik doe niet anders.
Blijf het doen dan! Ik vind het echt supergoed dat je dat doet!
Als het werkt blijf het aub doen! Alle beetjes helpen.
Daar ben ik in ieder geval ook absoluut niet tegen.
En wat een nare reactie van die klojo! Zo zul je ze wel meer tegenkomen, ben ik bang. Kijk maar eens alleen naar de reacties hier op het forum.
Probeer de 'vriendelijke manier' aan te houden, maar ik weet dat dat af en toe tering moeilijk is.

Hou je taai en we gaan door!

en besef dat wat je doet wel enorm gewaardeerd wordt, zeker door mij!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:34.
Oud 22 april 2008, 16:23   #17630
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar is die foto van Abu Grhaib?

Dit is Leuven Station vandaag.
Deze affiches hangen voor de tweede keer samen uit in het station
om u de stations politie door de strot te duwen.
Merci Louis en co.
Het is NMBS politie misschien gaat Tobback daar niet over.
Deze rode mannen staan er nu al een tijdje de hele dag om iedereen in het oog te houden met een gemuilkorfde HOND, spoorwegpolitie voor uw veiligheid.
Moet het nog duidelijker???
pls wake up
Ik begrijp het niet. Ik zie enkel een poster inzake Turkije, en een mededelingsposter van de spoorweg.

Nogmaals, ik begrijp het probleem niet. Wat is daar nu subliminaal aan ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:41   #17631
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik begrijp het niet. Ik zie enkel een poster inzake Turkije, en een mededelingsposter van de spoorweg.
Dit is het verschil en een mogelijke verklaring, Kiko :

Citaat:
De paranoïde persoonlijkheidsstoornis is een door een psychiater gediagnosticeerde persoonlijkheidsstoornis met paranoïde kenmerken. De term paranoïde verwijst in dit verband niet naar verregaande wanen of psychosen, maar naar een aanhoudend en ongegrond wantrouwen in mensen. Vrienden, kennissen en collega's worden vanwege dit wantrouwen met een zekere afstandelijkheid benaderd en de contacten worden pas wat hartelijker als blijkt dat zij geen kwade bijbedoelingen hebben. Vaak blijft de PPS-lijder echter wel op zijn hoede en kan fel reageren op een kleinigheid (bijvoorbeeld een grapje) die als persoonlijke aanval wordt geïnterpreteerd. Mocht de persoon daadwerkelijk slecht worden behandeld of opgelicht, kan de woede daarover soms jaren duren en mogelijk wraakgevoelens oproepen.

Paranoïde persoonlijkheden wantrouwen vaak ook hun levenspartners. Op grond hiervan worden de activiteiten van de partner meer dan normaal in de gaten gehouden en kan de PPS'er zich soms streng of zelfs dictatoriaal opstellen.

In bepaalde gevallen richt het wantrouwen zich tegen bevolkingsgroepen, instanties of overheden. Dit kan leiden tot vooroordelen of langdurige conflicten die volgens de omgeving slechts om kleinigheden gaan. Dit wordt wel querulantenwaan genoemd (hoewel er in dit geval geen sprake is van de echte waan).

Het DSM-IV omschrijft de paranoïde persoonlijkheidsstoornis als volgt:

* A. Het zodanig wantrouwen of als verdacht beschouwen van anderen dat hun motieven worden gezien als kwaadwillend. De stoornis begint in de puberteit of jonge volwassenheid en doet zich voor als sprake is van vier of meer van de volgende gevallen:
o De persoon vermoedt zonder voldoende aanleiding dat anderen hem of haar misbruiken, schaden of misleiden.
o De persoon heeft sterke, onterechte twijfels over de loyaliteit of betrouwbaarheid van vrienden of kennissen.
o De persoon is terughoudend bij het in vertrouwen nemen van anderen vanwege de ongegronde angst dat de informatie ten nadele van hem of haar wordt gebruikt.
o De persoon ziet denigrerende of bedreigende betekenis in onschuldige opmerkingen of gebeurtenissen.
o De persoon koestert wrok en is niet vergevingsgezind over beledigingen, lichamelijk letsel of kleineringen.
o De persoon ziet aanvallen op zijn of haar persoon of reputatie die anderen niet opvallen, reageert kwaad of gaat in de tegenaanval.
o De persoon heeft regelmatig ongegronde verdenkingen over de trouw van zijn of haar echtgeno(o)t(e) of seksuele partner.

* B. De stoornis treedt niet uitsluitend op als onderdeel van schizofrenie, een stemmingsstoornis met psychotische kenmerken of een andere psychische aandoening en is geen gevolg van directe fysiologische omstandigheden of algemeen medische aandoening.

Laatst gewijzigd door parcifal : 22 april 2008 om 16:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 16:50   #17632
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit is het verschil en een mogelijke verklaring, Kiko :

O God hij heeft net de kreet DSM IV van mij gehoord doet die gek dit!

P. zoek het woord projectie eens op en ga dat eens heel goed lezen!

Pin d" Ar
Oud 22 april 2008, 16:51   #17633
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Zoiets had ik al vermoed, maar ik ben nu éénmaal een te beleefd forumlid om zoiets luidop te beweren.

Oud 22 april 2008, 17:21   #17634
Babylonia
Parlementslid

Standaard

hahahahahaha
de politie is echt niet mijn sexuele partner die ik wantrouw
zij hebben wapens en het recht aan hun kant en ik niet.
alhoewel het net een HOMO reklame foto lijkt
Ik ga ze es allemaal trekken
het is ook een lesbienne
en een Mourad ook niet mis
adolf zie ik zeker zitten
met een snorretje!

das de suggestie hier nu
mmh ook niet mis en gaat snel.

commentaar van een vriend van me:
"Bij veel mensen wordt de ingang van deze boodschap rechtstreeks gemikt
op de gevoelswereld, een reclametechniek dus. Pas dan besef je dat het
eigenlijk gewoon over veiligheid gaat. Het is een mild effect, ik zou het persoonlijk geen subliminal noemen, maar het is zeker geen onbelangrijk effect.
Je verontwaardiging is globaal echter wel terecht want dit is wel zeer glad.
Bovendien zijn de mensen die op die foto staan in no way representatief
voor de stoere hersenloze zich kapot powertrainende groen-ogende
alpha mannen die je in het station aantreft

Ik vind dit heel ernstig
ik vind dit agressie op zijn top van de overheid
dit is de staat binnen de staat nl de spoorwegpolitie volkomen onafhankelijk van de andere
behoorlijke onopgevoede fuckers
ih HUn eigen kantoor hangen grote affiche s met gedragscodes van hun superieuren, hoe politie zich hoort te gedragen. Dat is nodig ze spelen graag cow boy
Het zijn gevaarlijke mensne;

Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 17:27.
Oud 22 april 2008, 17:31   #17635
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Doe mij eraan denken dat ik nooit een vakantiefotootje naar jou doorstuur, want die wordt ongetwijfeld kapot geanalyseerd.
Oud 22 april 2008, 17:49   #17636
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Blabylonia heeft gelijk. Zo'n boodschappen zorgen voor een algemeen gevoel van onveiligheid, ze hebben net het tegenovergestelde effect.
Oud 22 april 2008, 20:11   #17637
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Blabylonia heeft gelijk. Zo'n boodschappen zorgen voor een algemeen gevoel van onveiligheid, ze hebben net het tegenovergestelde effect.
Je hebt daarvoor een uitgebreid onderzoek gedaan neem ik aan ?

Ik persoonlijk voel mij geen sikkepit veiliger of onveiliger door desbetreffende affiches.
Oud 23 april 2008, 06:20   #17638
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je hebt daarvoor een uitgebreid onderzoek gedaan neem ik aan ?

Ik persoonlijk voel mij geen sikkepit veiliger of onveiliger door desbetreffende affiches.

Nee, dat kan, maar het gaat om het collectief.
Verder is het wel degelijk mogelijk dat het op je inwerkt zonder dat je dat in
de gaten hebt, die kleuren werken nl via je pijnappelklier.
Ik heb er ook minder last van omdat ik weet hoe ze het doen en waarom ze het doen. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het in het algemeen niet werkt.

Pin d"Ar
Oud 23 april 2008, 06:39   #17639
Pindar
Banneling

Standaard

prachtig artikel

Citaat:

ILLUMINATI - ALL TO BE REVEALED?

Date: Tuesday, 22 April 2008, 4:24 p.m.

Here is another interesting cosmic communication. Let us all manifest that what it says becomes so, and NOW! Xavier Hermes

-------------------------------------------------------
This is a moment when all is about to be revealed. The stresses on the last cabal have now been escalating for many months, even years. They have been fighting amongst themselves for some time, their organisational structure is faltering and this is greatly reducing their effectiveness in ‘running the plot’. That same plot is on the verge of being lost. The result is that the old controllers, the ‘Powers that Were’, have become increasingly brazen in their desperation, frequently looking foolish and soon to the point of ridicule. As St. Germain said, predicting the current time through the medium of the ‘Green Books’ of the 1930’s ‘they will finally be brought down by their own arrogance.’

For the population at large, a great shift in consciousness has been in prospect and building for hundreds of years. This shift goes at different speeds for different individuals and sub-groups, but it also has a ‘hundredth monkey’ effect. That is to say, a critical mass of people reaching a certain level of understanding means that the remainder will ‘get it’ very much more quickly. What is actually happening is that the mass consciousness is being populated by the new understanding, so that all are exposed to it at a subtle level.

In times past when the population was strongly disciplined (usually coerced) into thinking in one particular way, it was challenging to make any impact on the mass consciousness. This was the case, for instance, in times of strong religious control, when no other viewpoint than the dominating dogma was tolerated by those in power. The dogma served to hold the consciousness tightly. It took a succession of those high beings who volunteered to incarnate as ‘heretics’ to break down the bastions of control, and eventually allow the world to move painfully onward.

The corollary is that, in these current times of very diverse thinking, only a small group of like-minded people are required to unify aspects of mass consciousness along new lines.

Despite the fact that the last cabal has been vigorously programming the population through its command of the media, and its powerful ‘spin’ operations, people are very free-thinking in a number of ways. The social and economic options, the careers, the hobbies and interests available now are far greater than for millennia. Greater choice brings with it a wider range of attitudes and interests, together with an underlying irreverence for ‘Authority’. Although much truth and vital information has been withheld from the people, their ability to think for themselves is, never the less, quite well developed compared with earlier times. This means the population represents a great richness and diversity of viewpoint and position. It also means that new groups, those representing a higher understanding of just what is evolving around them and with the great leveraging effect of the higher frequencies they carry, are far more able to influence the mass consciousness. In the past, they, too, would have been branded as ‘heretic’, and probably hunted down for their trouble. Although this has happened to some of the highest profile critics of the current scenario, it is not endemic.

The key, then, is for those who are consciously evolving higher understanding to find ways in which to work co-operatively together. This cannot be the old ‘autocratic’ formula, for now, achievement of personal sovereignty is a priority for humanity, and autocracy is a denial of such. Neither can it be a ‘cult of the individual’ as this simply ends in many people pulling in different directions, with each initiative nullified by argument and non-co-operation. No consensus between those of higher understanding means, in turn, minimal impact on the mass consciousness! What is needed is a delicate balance, where the higher truth held by each individual, however different from the next, is held sacrosanct – yet the group agrees to explore and focus together. It is on such a formula that the evolving of a completely new reality will be based. It is only such a formula that can re-program the mass consciousness so as to lift the majority to a new level of awareness. This, in turn, will bring forward the accompanying expansion of more progressive attitudes and the re-awakening of latent faculties that will support the evolutionary jump that is now our potential.

That level of control that could be applied to the population in the past has now ‘escaped’ authority, and the effort to re-establish it is unlikely to become available again – even though the old controllers still have it in mind to try. This means that the opportunity for groups that are capable of leading the way in re-programming the mass consciousness is greatly enhanced.
The first step in the greater shift in consciousness is when people, en mass, wake up to what is really going on around them. This is happening right now. The Awakening is on the way to being like the snowball running down hill: multiplying up mass and momentum with every turn, eventually becoming an avalanche. The awakening will create a vacuum of a sort, as much that humanity has habitually relied upon dies rapidly away with the demise of the old reality. The filling of this vacuum in a way that moves the mass consciousness swiftly upwards is now a vital task, driven by those who already hold the higher frequencies of greater awareness.

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin...gi?read=122968

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 23 april 2008 om 06:54.
Oud 23 april 2008, 06:53   #17640
Pindar
Banneling

Standaard

Geeft te denken!

Citaat:
The Incredible Shrinking Ownership Group

In 2004, Bagdikian's revised and expanded book, The New Media Monopoly, shows that only 5 huge corporations -- Time Warner, Disney, Murdoch's News Corporation, Bertelsmann of Germany, and Viacom (formerly CBS) -- now control most of the media industry in the U.S. General Electric's NBC is a close sixth.
http://www.corporations.org/media/

Pin d"Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be