![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kleur op de foto is ook geen toeval. Mensen die zich bezighouden met 'hyperspace', en ik weet dat er hier een paar zijn, weten dat deze kleur gebruikt wordt om frustatie en agressie aan te boren, zodat er meer 'infight' ontstaat tussen de mensen. Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17622 |
Parlementslid
|
![]() Wat je nu zegt vertaalt heel erg mijn gevoel erbij
Hoe reageren? Ik wil een mailing erop doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17623 | |
Banneling
|
![]() Welk hondje doet zijn schokarmbandje aan op't vliegtuig?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merk ook op hoe een half dozijn Arabisch uitziende mannen als voorbeeld van terroristen worden gebruikt. Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 april 2008 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17626 |
Parlementslid
|
![]() Mensen waarschuwen voor de opkomende politiestaat?
ja kwaad gefrustreerd verdriet woede |
![]() |
![]() |
![]() |
#17627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het of je kwaad was ivm die kleur? vandaar. Klonk mischien botter dan ik het bedoelde. Maar dan hebben ze wel waar ze je hebben wilen. gefrustreerd en kwaad. Ik bedoel er mee te zeggen dat het heel belangrijk is je niet mee te laten slepen door hun manipulaties! Het is idd heel eng wat er aan zit te komen, en we moeten massaal wakker worden. Maar ze leven ook op die frustratie, woede etc. En ja, het is ook moeilijk om je er van los te koppelen, maar eigenlijk zou je ze in hun gezicht uit moeten lachen! Zo geef je ze namelijk geen macht! Zo liep ik eens op het station waar veel politiemannnen en vrouwen waren. Ik vroeg een van hen wat er is, en die persoon zei dat er helemaal niets was, maar dat het wel veilig is dat er zoveel politie is. Toen begon ik me toch hard te lachen! Die politieman keek me heel raar aan, maar ja, ik had wel lol en mischien gaat er bij die pieten een lampje branden. Ik weet ook wel dat het maar pionnen zijn in het grote spel, en ze hebben geen idee waar voor ze gebruikt worden. Wee de dag dat er politie agenten wakker worden! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17628 |
Parlementslid
|
![]() ok uitlachen
een grote smiley erop zetten dan? met een traan? Ik weet dat het niet goed is om kwaad te zijn maar ik ben kwaad; Ik zou een flyer willen maken op de politie gericht met uitleg vanuit hun standpunt Ze tekenen een soort eed waarbij ze de bevolking denken te beschermen. En worden dan tegen hun eigen kinderen gebruikt bij wijze van spreken. Ik heb er eens een een 911 flyer gegeven op een vriendelijke manier die werd ogenblikkelijk kwaad en smeet hem ostentatief in de vuilbak waar ik hem dan geschrokken terug uit haalde. hij dreigde met een boete want je mag geen flyers uit delen aan het station Sociaal protest criminaliseren is dat als je het analyseert enfin ik doe niet anders. Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17629 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijk dat je je zo kwetsbaar opstelt. Maar laat die lui je niet te pakken nemen! Citaat:
Citaat:
Als het werkt blijf het aub doen! Alle beetjes helpen. Daar ben ik in ieder geval ook absoluut niet tegen. En wat een nare reactie van die klojo! Zo zul je ze wel meer tegenkomen, ben ik bang. Kijk maar eens alleen naar de reacties hier op het forum. Probeer de 'vriendelijke manier' aan te houden, maar ik weet dat dat af en toe tering moeilijk is. Hou je taai en we gaan door! en besef dat wat je doet wel enorm gewaardeerd wordt, zeker door mij! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 april 2008 om 13:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17630 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik begrijp het probleem niet. Wat is daar nu subliminaal aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17631 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 22 april 2008 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17633 |
|
![]() Zoiets had ik al vermoed, maar ik ben nu éénmaal een te beleefd forumlid om zoiets luidop te beweren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17634 |
Parlementslid
|
![]() hahahahahaha
de politie is echt niet mijn sexuele partner die ik wantrouw zij hebben wapens en het recht aan hun kant en ik niet. alhoewel het net een HOMO reklame foto lijkt Ik ga ze es allemaal trekken het is ook een lesbienne en een Mourad ook niet mis adolf zie ik zeker zitten met een snorretje! ![]() das de suggestie hier nu mmh ook niet mis en gaat snel. commentaar van een vriend van me: "Bij veel mensen wordt de ingang van deze boodschap rechtstreeks gemikt op de gevoelswereld, een reclametechniek dus. Pas dan besef je dat het eigenlijk gewoon over veiligheid gaat. Het is een mild effect, ik zou het persoonlijk geen subliminal noemen, maar het is zeker geen onbelangrijk effect. Je verontwaardiging is globaal echter wel terecht want dit is wel zeer glad. Bovendien zijn de mensen die op die foto staan in no way representatief voor de stoere hersenloze zich kapot powertrainende groen-ogende alpha mannen die je in het station aantreft ![]() Ik vind dit heel ernstig ik vind dit agressie op zijn top van de overheid dit is de staat binnen de staat nl de spoorwegpolitie volkomen onafhankelijk van de andere behoorlijke onopgevoede fuckers ih HUn eigen kantoor hangen grote affiche s met gedragscodes van hun superieuren, hoe politie zich hoort te gedragen. Dat is nodig ze spelen graag cow boy Het zijn gevaarlijke mensne; Laatst gewijzigd door Babylonia : 22 april 2008 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17635 |
|
![]() Doe mij eraan denken dat ik nooit een vakantiefotootje naar jou doorstuur, want die wordt ongetwijfeld kapot geanalyseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17636 |
|
![]() Blabylonia heeft gelijk. Zo'n boodschappen zorgen voor een algemeen gevoel van onveiligheid, ze hebben net het tegenovergestelde effect.
![]() |
![]() |
#17637 | |
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk voel mij geen sikkepit veiliger of onveiliger door desbetreffende affiches. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, dat kan, maar het gaat om het collectief. Verder is het wel degelijk mogelijk dat het op je inwerkt zonder dat je dat in de gaten hebt, die kleuren werken nl via je pijnappelklier. Ik heb er ook minder last van omdat ik weet hoe ze het doen en waarom ze het doen. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het in het algemeen niet werkt. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17639 | |
Banneling
|
![]() prachtig artikel
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 april 2008 om 06:54. |
|
![]() |