![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18041 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18042 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18043 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18044 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarmee 'we' wakker worden? Nee, JIJ wordt er niet wakker van, en dat is je goed recht. Ik heb mails gekregen van mensen die me bedankten omdat ze door mijn postings , en die van anderen , wel wakker zijn geworden. En hoe te onderzoeken? Heel simpel, veracht niet meteen wat ik sxchrijf, maar sta er eens open voor, ruik er aan, onderzoek het, met je verstand en intuitie o.a. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18045 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18046 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18047 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onweer is wel even wat anders dan pedofilie, dat weet je best. Dus die vergelijking gaat aan alle kanten mank. En we krijgen niet alleen pedofilie, steeds meer over ons heen, maar ook kannabalisme, en er zullen ontzettend veel 'nieuws' komen over kinderen die verdwenen zijn. En de vraag 'wat heeft pedofilie met NWO te maken?" vertelt me alleen dat je nog erg weinig van deze thread gelezen hebt. Ik ga dat niet NOG eens uitleggen. Zoek maar op de thread. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18048 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
want wij zijn geconditioneerd om bij elke thread die langer is dan 5 pagina's direct op de laatste pagina te beginnen lezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18049 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18050 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ook al is de inhoud volledig anders ![]() Maar kom, ééntje met vergelijkbare inhoud: "Binnenkort komt er terug een zaak aan het licht van infanticide. Een moeder zal haar kroost uitmoorden om uiteindelijk de hand aan zichzelf te slaan." Citaat:
![]()
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 19 mei 2008 om 23:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18051 |
|
![]() Nee, ik weet wat beters. Misschien kan Pindar of Exodus hier eens een citaat plaatsen, of zo, met een voorbeeld van wat ze bedoelen. Het liefst van iets wat hier nog niet bekend is, dus van een buitenlandse site, niet mainstream. Ik noem maar iets, Amerikaans bekt lekker. En als het dan te droog is om te lezen kan er misschien commentaar bij als ''Het moet niet gekker worden!'' of woorden van gelijke strekking. Dat zou heel verhelderend kunnen werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18052 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof in ieder geval niet dat de media zit te springen voor eender welk wereldschokkend nieuws maar enkel datgene dat binnen de lijntjes past en niet voor al te veel 'verandering' zorgt zonder dat 'ze' er vat op hebben of vooraleer de vorige trend is uitgemolken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18053 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elke goede hoofdredacteur zou zijn ziel verkopen voor een primeur van werkelijk wereldschokkend nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18054 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, IK ben degene die skeptisch sta tegenover de media, jij bent degene die denigrerend komt doen omdat ik niet naïef genoeg ben om ze volledig (en blindelings) te vertrouwen. Ge moet niet vragen hoe uw logica in elkaar zit.. Laatst gewijzigd door Akufen : 20 mei 2008 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18055 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18056 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ben Rich. Jij, noemt DIT een klokkeluider ![]() Ik noem dit iemand die met varkens schiet. Aan deze uitspraak kan je werkelijk ALLES toeschrijven. Heeft hij deze uitspraken dan ooit verduidelijkt? Voorbeelden? IETS? Ik vind er alleszins niks over terug, behalve dan karrevrachten interpretaties van andere "tinfoil hatters". . . ![]()
![]() |
![]() |
#18057 |
Gouverneur
|
![]() Trouwens, als we dan toch vollop aan het speculeren zijn.
Zijn quote doet me erg denken aan Dyson & project Orion... ...of hoe de ingenieur, klokkenluider werd toen technologie ECHT werd onderdrukt. ![]() BBC docu project orion - to mars by a bomb http://www.youtube.com/watch?v=QToTwX2ZZEI
![]() |
#18058 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18059 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
We zijn zo benieuwd naar die revolutionaire onderzoeksmethodes...
![]() |
![]() |
#18060 | |
|
![]() Citaat:
Het geheim is in geen geheim, maar gewoon een open geest hebben. En doe dit nu niet af in een knee jerk reactie als "alles klakkeloos acceptereen". Je moet ermee kunnen rekening houden dat je beeld verkeerd is.
![]() |
![]() |