![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18182 | |
Staatssecretaris
|
![]() http://torrentfreak.com/proposed-tre...-state-080524/
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 25 mei 2008 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18183 |
Minister
|
![]() Nee, zoek ook eens iets op en onderzoek zelf eens!!
![]() Het laatste wat ik wil is hier iemand gaan overtuigen, het enigste wat ik doe is mijn visie geven en dan kun je nog altijd overwegen wat je ermee doet. Voor mij persoonlijk zijn er aanwijzingen genoeg dat het foute boel is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu altijd wat ik te horen krijg van die NWO-believers. Boude beweringen spuwen aan honderd per uur maar als je doorvraagt naar bron of bewijs dan komt er niks anders meer uit dan "informeer jezelf", "onderzoek het eens", "graaf eens dieper" of "je zit potdicht, man o man".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja en wij NWO believers kunnen dan weer denken van die non-believers dat ze te tam zijn om eens zelf op onderzoek uit te gaan. Op deze topic staan bronnen genoeg die je informatie kunnen geven omtrent de NWO. We kunnen niet alles op een gouden schoteltje blijven serveren hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18187 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18189 | |
Banneling
|
![]() I ammmmmm Backkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
![]() Citaat:
Inderdaad wat een fantastische dag! Verschillenden nederlanders ontmoet, (waroonder Toby, voor de kenners), ontzettend goede sfeer En Icke was erg powerfull, wat een spreker is die man! 2000 mensen in die zaal, net als twee jaar geleden, er is wel degelijk iets aan het veranderen beste mensen! Hiij heeft gesproken van ong 13:00 tot 21:00 'savonds, uiteraard met pauzes. Die man kan boeien zeg!!! J verveelt je geen moment! En dan lees ik hierboven die iemand vraagt wat Codex is en Jazeker die klaagt over tekort aan bewijzen etc. Ga een dagje naar een lezing van Icke, of bestel een van de dvd's (hier komt ook een dvd van uit) Het was een enorm gereis op vrijdag er heen en zondag weer terug maar het was het dubbeldwars waard!!!!!!!!! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18190 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Typisch voor sekten, deze eeuwige illusie dat dra de wereld het Licht zal Zien.) Citaat:
Helaas, al wat we krijgen is: Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 mei 2008 om 21:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nevermind Voor jou is het een contradictie omdat je niet verder kijkt dan je neusje lang is Ik zal het effe speciaal voor jou uitleggen en dan ga je weer terug op de jeweetwel liijstm, en je weet zelf waarom Vroeger kwamen er maar een paar mensen, tegenover nu minimaal 2 keer TWEEDUIZEND!!! nu duidelijk en wegwezen nu! Hoppa! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18192 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 25 mei 2008 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2008 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18194 | |
Banneling
|
![]() well well well....
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees voor jou dat het voor iedereen duidelijk is.
Je hebt geen bewijzen en probeert dat nu weg te moffelen door de thread vol te spammen met irrelevante copy/pastes. Daar beslis jij niet over. Al geef je een goed beeld van hoe "vrij" een maatschappij zou zijn waar believers het voor het zeggen zouden hebben.
![]() |
#18198 |
Banneling
|
![]() En het is , geloof ik, in een andere thread wel eens aan de orde geweest, dat Carl Sagan een NWO mannetje is.
Als je weet hoe een aantal zaken zitten , dan moet je maar eens dit boek lezen. Ben benieuwd hoe je dan over Carl Sagan zal denken! ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2008 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 mei 2008 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |