![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18401 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel ik het ook niet fris vindt. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18403 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat er hier nog altijd hevig aan toe zie ik, maar ik zit intussen met NWO-draad moeheid.
Hoe was het met Icke, Pindar? Zat de zaal vol? Ik heb geprobeerd tickets te bekomen, maar alles was al uitverkocht. En euh ge zijt me gene goeiendag komen zeggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie hier Straddle: brixton en deze: Brixton2 Was je er dan????? Hoe wilde je dan kaartjes kopen? die moest je bestellen. Drie maanden van tevoren uitverkocht Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 mei 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18405 |
Minister
|
![]() Ze kunnen zelfs met een stoorzender die verstopt zit in een sigarettenpakje alle mobieltjes onbruikbaar maken binnen een straal van 20 meter. Zeer interessant voor vergaderingen of andere aangelegenheden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18406 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het was mooi weer dus ben ik maar om de hoek in Regents park wat gaan stoeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jee je zat dus in Londen! Jemig als ik dat geweten had, was ik je zeker gedag komen zeggen! Wat jammer zeg dat je geen kaartje hebt kunnnen kopen Wel komt er binnenkort een dvd van uit en dan zit je toch nog op de eerste rij! ![]() (Ik weet niet waar je woont , maar wij hadden een hoteletje vlakbij King's cross.) Even over die NWO moeheid, ik ken het, ik ken het, maar ik ben weer full speed na de lezing van Icke! ![]() ![]() ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18409 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NWO-moeheid of niet, daar bijna elk van ons met een mobieltje rondloopt lijkt het me toch nuttig dat Pindar zijn bewering dat "ze" de mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen eens staaft.
Ik heb er hier al naar gevraagd, en o verrassing, geen reactie! Angstzaaien, dat is niet netjes.
![]() |
#18411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18412 |
Minister
|
![]() The New World Order is Here!
Devide and conquer! http://www.youtube.com/watch?v=4PpMd...eature=related Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 28 mei 2008 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18413 |
Partijlid
|
![]() http://www.brasschecktv.com/page/182.html
Het duurt wel een 1u46min maar het is zeker de moeite om is te bekijken.
You can do anything, but not everything. —David Allen Laatst gewijzigd door alex2018 : 28 mei 2008 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18414 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het heel normaal is dat er verschillen zijn tussen mensen die beweren dat er een NWO actief is. Omdat dit vaak afhangt van je wereldbeeld en dergelijke. Ik denk dat er over de puur menselijke aspecten van de NWO op dit moment niet zo heel veel verschillen zijn, maar het gaat vaak om de andere dingen bijv waar de NWO naar toe gaat en dergelijke dat er verschillen zijn en dan ook over de "bovennatuurlijke" delen van de NWO. Daarnaast is het ook gewoon zo dat de NWO heel erg complex is en dat "the big picture" zien vaak moeilijk is. Wat wel duidelijk moet zijn is dat de NWO heel veel dingen tegelijk doet en vaak weten maar een paar mensen het echte doel van bepaalde dingen. Als we bijv nu zien dat meer en meer bedrijven overstappen op elektronische chipkaarten en biometrische scans enzo ... dan is dat niet omdat al die bedrijven in het complot zitten maar omdat het gemakkelijk is en voor de veiligheid althans dat is wat ze geloven. Als je geen deel uitmaakt van de NWO of insider info hebt dan zie je vaak dingen gebeuren en weet je ok dit is NWO of dit komt van hen, maar daarom ken je het doel nog niet of de exacte reden waarom ze dat promoten. En daar zie je dan ook vaak de verschillen in interpretatie opduiken. Maar net omdat de NWO 101 dingen tegelijk lopen heeft is het zo moeilijk ... . En dan heb je ook nog het verschil tussen diegenen die denken dat ze dit nog kunnen stoppen en diegenen die denken dat het nog veel erger gaat worden. Om dit eens met iets anders te vergelijken ... evolutionisten zijn het ook niet over alles eens. De ene denkt dat vogels rechtstreeks van reptielen/dino's afstammen en de andere denkt dat ze parallel met de reptielen/dino's zijn ontstaan. (ik geef dit louter als vb , niet om die discussie hier te voeren) Laatst gewijzigd door dirk001 : 28 mei 2008 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18415 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18416 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou wel eens willen weten wat de skeptici als bewijs voor de NWO zouden accepteren ?
En op basis waarvan verwerpen jullie het bestaan van een NWO ? Iedereen die zich eens wat verdiept in de vrijmetselarij zal vaststellen dat deze organisatie wereldwijd heel veel macht heeft en het grote voordeel heeft dat ze grotendeels geheim is en ook de leden vaak niet of niet allemaal gekend zijn en het vaak diegene die niet gekend zijn die het meest gevaarlijk zijn. Laatst gewijzigd door dirk001 : 28 mei 2008 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18417 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien dit voorgelegd wordt, kan ik dergelijke bewijsmateriaal perfect bekijken met een objectieve bril. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=hJdo0Aht7Zc&feature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18419 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ok, maar bijv de crash van de beurs in New York die eigenlijk mede aan de basis lag van de crisis van de jaren 30 was volledig veroorzaakt door een klein groepje mensen. Dit is historisch gezien bewezen. U stelt zich daar dan geen vragen bij ? Bijv waarom ze dat zouden doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18420 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja zo geheim is dat allemaal toch niet meer , ze hebben zelfs een eigen site ! http://www.nwo.be
|
![]() |
![]() |