![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18502 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18504 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18505 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het recente boek van cardioloog Pim van Lommel die onderzoek deed naar uittredingen (BDE) van 344 Nederlandse patienten kan ik iedereen aanraden. Voor hem is het duidelijk dat bewustzijn zich niet in de hersenen lokaliseert maar wel buiten de hersenen. Onze hersenen zouden niet meer zijn dan een soort vertaler van dit bewustzijn dat alles omzet in hoe wij de dingen zien en vervolgens ervaren. Bewustzijn (energie) zou een soort energetisch veld zijn waar entiteiten op vibreren en die entiteiten zijn de dingen die wij rondom ons zien, horen, voelen, ruiken en proeven. Waar hij ook over spreekt is over de verschillende dimensies enz. Maar wat hij eigenlijk met dit boek wilt duidelijk maken is dat wij eindeloos bewustzijn "zijn" dat onsterfelijk is. Maar bon, dit is iets waar je in gelooft of niet en de non-believers hier die stellen hun hier toch niet voor open, dus eigenlijk is het verloren moeite. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 30 mei 2008 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18506 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18507 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het kan verloren moeite zijn of niet, ik meen echt dat het van belang is en zal het ook blijven voortzetten als ik het relevant acht. Ik heb al eerder gezegd dat ik de info aanbied en mensen zien maar wat ze er mee doen. Gewoon een verschil van inzicht en dat moet gewoon kunnen. En je weet ntuurlijk nooit ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 31 mei 2008 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18509 | ||
Banneling
|
![]() prachtig!
Citaat:
Citaat:
http://www.davidicke.com/content/view/13588/82/ Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 31 mei 2008 om 07:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand bezwaar als ik hier wat kom spammen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het kan het werkelijkheidsgehalte van deze thread enkel ten goede komen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 mei 2008 om 10:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18513 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar bon, dat is ieder zijn mening en ik respecteer de jouwe. Ik vond alleen dat the ghost verhalen er net iets over gingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18516 |
|
![]() Alleen voor wie vastgeroest zit in de wetenschap en de extremumstelling van Weierstrass aanvaardt.
![]() Het moet niet gekker worden, man o man Als je op deze manier redeneert kun je zelfs de middelwaardestelling bewijzen. ![]() Word eens wakker! Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 31 mei 2008 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op welke manier kan men in de astrale wereld kijken en ervaren? Hoe wordt dit gecontroleerd door de overheid? Dit zijn dingen die ik niet weet dus zou fijn zijn als ik hier wat meer inzicht in krijg. Thx Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 31 mei 2008 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook, als ze maar gedesincarneerd zijn in een lagere vierde dimensie uit de astrale wereld.
Teensletsen daarentegen zijn hier uit den boze Maar waar het echt over gaat kan je wel raden:
![]() |
#18520 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |