Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2005, 12:39   #1841
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Je leest niet goed, Pindar. Ik zeg: "ik vind dit vrij overtuigend bewijs van het tegendeel". Dat zorgt ervoor, dat jouw theorie dus één van de vele insteken is. Waarbij ik persoonlijk meer waarde hecht aan het verhaal dat zij een om aandacht schreeuwende psychiatrisch patiënte was/is, dan dat zij gelijk heeft & is misbruikt door de hele club van machthebbers.

1. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat zo'n vrouw die eer te beurt zou vallen. Omdat mensen nu eenmaal verschillende smaken hebben, lijkt het me vreemd dat zij ze allemaal gehad heeft. Dat zou al aardig klinken als opschepperij.
2. Zie jij Bush & de paus al, gebroederlijk, samen neuken? Volgens mij weten beiden nog geeneens waarmee ze dat dienen te doen!
Bush en de Paus hoeft niet. Maar dat George H.W Bush aan perverse seksfeesten heeft meegedaan waar hij zich vergreep aan jonge jongetjes zijn er getuigen (waarvan er al een aantal dood zijn). Zie Franklin Cover-up.
Oud 24 augustus 2005, 12:41   #1842
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Een vrijmetselaar site is inderdaad niet echt objectief te noemen.
De sites die jij heel de tijd kritiekloos als bron gebruikt nog minder.
Citaat:
Bovendien weten veel onwetende vrijmetselaren (lagere rang) niet wat er zich echt afspeelt binnen de organisatie.
Gelukkig ben jij niet onwetend en weet je wel wat zich binnen de organisatie afspeelt!
Oud 24 augustus 2005, 12:42   #1843
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Gelukkig ben jij niet onwetend en weet je wel wat zich binnen de organisatie afspeelt!
Ik zeg niet dat ik alles weet, zeker niet. Maar het is een feit dat het zo is. Dit is niet zo moeilijk hoor , je moet het gewoon objectief vanop een afstand bekijken. Een vrijmetselaar die van "binnenuit" kijkt zal dat niet doorhebben.
Oud 24 augustus 2005, 12:43   #1844
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Nog even, de vrijmetselarij 'uncovered': Schotse Riten in NL
Oud 24 augustus 2005, 12:46   #1845
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat ik alles weet, zeker niet. Maar het is een feit dat het zo is. Dit is niet zo moeilijk hoor , je moet het gewoon objectief vanop een afstand bekijken. Een vrijmetselaar die van "binnenuit" kijkt zal dat niet doorhebben.
Deze naïviteit zou ik schattig vinden, hoor, was het niet dat je hierbij veronderstelt dat al die vrijmetselaars onnozelaars zijn, die in hun eigen organisatie niet zien wat nochtans op honderden sites en tientallen boeken beschreven staat!
Oud 24 augustus 2005, 12:48   #1846
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
tsja , lijkt dit niet een beetje op wat er nu gaande is?

"Vrijwel direct nadat Adolf Hitler op 30 januari 1933 rijkskanselier werd, werden uitzonderingswetten uitgevaardigd. Eind februari kwam er een 'Noodwet ter bescherming van volk en staat', zum Schutze des deutschen Volkes. Voortaan kon al wie zich niet voegde in Schutzhaft genomen worden, op volkomen wettelijke wijze, zonder enige vorm van proces. De gevangenen werden, aldus de propaganda, in bescherming genomen tegen zichzelf en tegen de gerechtvaardigde volkstoorn."......

met vriendelijke groeten

Pindar
Toch zeker wel. En dat zul je van mij ook gelijk kado krijgen: dat is niet de NWO waarover jullie spreken, met al jullie bijgelovige onzin. Dat is het reële, imperialistische Amerika van dit moment. Wat dat met Hitler van doen heeft: minstens net zo bekrompen & haatzaaiend.
Oud 24 augustus 2005, 12:52   #1847
exodus

Standaard

Citaat:
Deze naïviteit zou ik schattig vinden, hoor, was het niet dat je hierbij veronderstelt dat al die vrijmetselaars onnozelaars zijn, die in hun eigen organisatie niet zien wat nochtans op honderden sites en tientallen boeken beschreven staat!
Zo is dat. Wanneer ze informatie ze zo'n informatie tegenkomen bekijken ze het zelfs niet en denken ze "ah, weer zo'n anti-vrijmetselaar bullshit" omdat ze al bevooroordeeld zijn door bij de vrijmetselarij te zijn.

Trouwens , volgens mij is het gehalte aan integere mensen binnen de vrijmetselarij betrekkelijk laag. Velen gaan immers bij de vrijmetselarij omdat ze hopen om gebruik te maken van eht krachtige vrijmetselaarsnetwerk voor hun carriëre om hogerop te geraken.
Oud 24 augustus 2005, 12:55   #1848
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Bush zal je buur maar wezen!...
Denk dat ik zou verhuizen..
Oud 24 augustus 2005, 13:09   #1849
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
heeft die nieuwe wereldorde soms een website?
http://www.newamericancentury.org/
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 13:12   #1850
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Dat is de PNAC.

Niets geheims aan, een soort rechtse think-tank.

Met de waanzinnige NWO-theorieën die we hier te lezen krijgen (black nobility, illuminati, complotten over de eeuwen heen, ...) heeft dit niets vandoen.
Oud 24 augustus 2005, 13:23   #1851
exodus

Standaard

Citaat:
Dat is de PNAC.

Niets geheims aan, een soort rechtse think-tank.

Met de waanzinnige NWO-theorieën die we hier te lezen krijgen (black nobility, illuminati, complotten over de eeuwen heen, ...) heeft dit niets vandoen.
Inderdaad een denk tank, die een klein deeltje van de NWO agenda naar buiten brengt...

The Project for a New American Century (PNAC) was founded by Dick Chenney, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, Lewis Libby and others in 2000. This is a pro-globalization neo-con think tank. On his website Dick Cheney lays out a Blueprint for America to invade many of it's neighbors and construct a "global command and control system" Cheney sites Syria, Libya, and North Korea as terrorist regimes, and uses their existence to justify invasions and restructuring there powers under a Pax America. It's strange, earlier in the year; Rumsfeld was selling Nuclear Reactors to North Korea. Now he's sitting in meetings at PNAC calling them a dangerous regime. HaHa, who made them more dangerous, Mr. Rumsfeld? (creëer e eigen vijand om interventie te rechtvraardigen)

This document also mentions that public support would be very difficult to rally for these upcoming wars, and that a "Pearl Harbor Like Attack" would be very helpful. (1997- Now this is a public document, saying we need helpful Pearl Harbor attacks, that's motive, and practically admittance.

Hun Pearl Harbor Like Attack hebben ze gehad...
Oud 24 augustus 2005, 13:27   #1852
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Inderdaad een denk tank, die een klein deeltje van de NWO agenda naar buiten brengt...

The Project for a New American Century (PNAC) was founded by Dick Chenney, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, Lewis Libby and others in 2000. This is a pro-globalization neo-con think tank. On his website Dick Cheney lays out a Blueprint for America to invade many of it's neighbors and construct a "global command and control system" Cheney sites Syria, Libya, and North Korea as terrorist regimes, and uses their existence to justify invasions and restructuring there powers under a Pax America. It's strange, earlier in the year; Rumsfeld was selling Nuclear Reactors to North Korea. Now he's sitting in meetings at PNAC calling them a dangerous regime. HaHa, who made them more dangerous, Mr. Rumsfeld? (creëer e eigen vijand om interventie te rechtvraardigen)

This document also mentions that public support would be very difficult to rally for these upcoming wars, and that a "Pearl Harbor Like Attack" would be very helpful. (1997- Now this is a public document, saying we need helpful Pearl Harbor attacks, that's motive, and practically admittance.

Hun Pearl Harbor Like Attack hebben ze gehad...
bron?
Oud 24 augustus 2005, 13:39   #1853
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
De Paus (die celibatair die beslist over de anticonceptie van vele miljoenen) probeert helemaal geen liefde te verspreiden.Hij probeert op elke mogelijke manier de macht van de kerk over de massa te versterken/handhaven en gaat daarbij over lijken.
Het is niet omdat de kerk dat laat uitschijnen dat het zo is hè Méphisto.
Was het een grapje van je?Of geloof je echt dat de Paus liefde probeert te verspreiden?
Waarom denk je dat dat tussen quotes staat?
Dat is wel degelijk de doelstelling. Verbroedering en dergelijke. Dat dat tegenwoordig meer lijkt op een dwangmatig opleggen van regeltjes, is 'slechts' het gevolg van de machtsgeilheid van het gehele kerkelijke systeem EN het verlies aan macht binnen Europa in de afgelopen decennia. Iets wat pijn doet, natuurlijk..

Zéker voor &bij al die kleine jongetjes die [letterlijk] in de handen gevallen zijn van al die misbruikende bisschoppen, kardinalen & dominees (die vooral, denk ik dan).

Zou dat wellicht de voedingsbodem zijn voor de verhalen over misbruik van kids & seksslaven? Want de kerk is erom geweten dat het regelmatig, zoniet stelselmatig misbruik van de koorknapen oogluikend toeliet. Al denk ik niet dat je als misbruiker kunt rekenen op veel sympathie van je collega's, maar soît..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 24-08-2005 at 14:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De Paus (die celibatair die beslist over de anticonceptie van vele miljoenen) probeert helemaal geen liefde te verspreiden.Hij probeert op elke mogelijke manier de macht van de kerk over de massa te versterken/handhaven en gaat daarbij over lijken.
Was het een grapje van je?Of geloof je echt dat de Paus liefde probeert te verspreiden?
Dat is wel degelijk de doelstelling. Verbroedering en dergelijke. Dat dat tegenwoordig meer lijkt op een dwangmatig opleggen van regeltjes, is 'slechts' het gevolg van de machtsgeilheid van het gehele kerkelijke systeem EN het verlies aan macht binnen Europa in de afgelopen decennia. Iets wat pijn doet, natuurlijk..

Zéker voor &bij al die kleine jongetjes die [letterlijk] in de handen gevallen zijn van al die misbruikende bisschoppen, kardinalen & dominees (die vooral, denk ik dan).

Zou dat wellicht de voedingsbodem zijn voor de verhalen over misbruik van kids & seksslaven? Want de kerk is erom geweten dat het regelmatig, zoniet stelselmatig misbruik van de koorknapen oogluikend toeliet. Al denk ik niet dat je als misbruiker kunt rekenen op veel sympathie van je collega's, maar soît..[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dat is wel degelijk de doelstelling. Verbroedering en dergelijke. Dat dat tegenwoordig meer lijkt op een dwangmatig opleggen van regeltjes, is 'slechts' het gevolg van de machtsgeilheid van het gehele kerkelijke systeem EN het verlies aan macht binnen Europa in de afgelopen decennia. Iets wat pijn doet, natuurlijk.. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 augustus 2005 om 13:40.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:24   #1854
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach kom! Onderzoek eens de donkere kant van de kerk en
je schrikt je de pleuris! De kerk (en de religies) hebben geen ander doel
dan de mensen te hersenspoelen. In dit geval opsluiten in dogma's!
Liefde door de kerk!!!! laat me niet lachen zeg!
Trouwens de huidige paus (die Rat ja!) heeft gas verkocht aan
de nazi's om de joden te kunnen vergassen!!! Hou op schei uit en ik hou me
nog in!

Citaat:
Zou dat wellicht de voedingsbodem zijn voor de verhalen over misbruik van kids & seksslaven? Want de kerk is erom geweten dat het regelmatig, zoniet stelselmatig misbruik van de koorknapen oogluikend toeliet. Al denk ik niet dat je als misbruiker kunt rekenen op veel sympathie van je collega's, maar soît..
Niet de voedingsbodem. Het is een heel klein stukje van het hele verhaal.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 24-08-2005 at 15:26
Reason:

Citaat:
Trouwens de huidige paus (die Rat ja!) heeft gas verkocht aan
de nazi's om de joden te kunnen vergassen!!! Hou op schei uit en ik hou me
nog in!

Citaat:
Zou dat wellicht de voedingsbodem zijn voor de verhalen over misbruik van kids & seksslaven? Want de kerk is erom geweten dat het regelmatig, zoniet stelselmatig misbruik van de koorknapen oogluikend toeliet. Al denk ik niet dat je als misbruiker kunt rekenen op veel sympathie van je collega's, maar soît..

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2005 om 14:26.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:26   #1855
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
bron?
Open en bloot: http://www.newamericancentury.org/
Oud 24 augustus 2005, 14:43   #1856
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Toch zeker wel. En dat zul je van mij ook gelijk kado krijgen: dat is niet de NWO waarover jullie spreken, met al jullie bijgelovige onzin. Dat is het reële, imperialistische Amerika van dit moment. Wat dat met Hitler van doen heeft: minstens net zo bekrompen & haatzaaiend.
Dat is wel de NWO waar we over spreken! En het zal niet alleen Amerika
treffen. Nee, hele wereld zal er als een soort nazi rijk uit gaan zien!

Trouwens als het je echt intresseert, ga dan eens vergelijken tussen
de propaganda van Hitler, en wat de Amerikaanse regering NU doet.
Je zult versteld staan van de overeenkomsten!

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 24 augustus 2005, 14:49   #1857
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Trouwens de huidige paus (die Rat ja!) heeft gas verkocht aan de nazi's om de joden te kunnen vergassen!!! Hou op schei uit en ik hou me nog in!
Niet doen ! Bij het begin van WO II was "die Rat" immers 13 jaar. Een frisse leeftijd om gas te gaan verkopen !! 8)
Oud 24 augustus 2005, 14:50   #1858
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is NIET de bron van uw tekstje.
Oud 24 augustus 2005, 14:51   #1859
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet doen ! Bij het begin van WO II was "die Rat" immers 13 jaar. Een frisse leeftijd om gas te gaan verkopen !!
zit iets in. Ga ik uitzoeken

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 24 augustus 2005, 15:02   #1860
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Niet doen ! Bij het begin van WO II was "die Rat" immers 13 jaar. Een frisse leeftijd om gas te gaan verkopen !! 8)
Ik denk dat Pindar gemist is. Het was de vorige paus die nu dood is die dat gedaan heeft.... Paulus II.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be