Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2008, 23:23   #18661
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
2012: The Year The Internet Ends
http://ipower.ning.com/netneutrality
Leuke tube, maar toch een beetje bij de haren getrokken me dunkt.
Oud 2 juni 2008, 02:41   #18662
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk dit etiket die gekleefd was op een coca colaflesje.

Kan het zijn dat hier sprake is van subliminale publiciteit?

Er is duidelijk een oog te zien en het handgebaar waarmee (cfr David Icke) Illuminati zich aan mekaar kenbaar maken.

Is hier sprake van het symbool van het alziend oog die je ook kan bemerken op het dollarbiljet en talloze andere organisaties?
http://www.yayabla.nl/news/show_arti...rticleid=13186

http://www.youtube.com/watch?v=vlS2BLjRcGI
Tja "de archetypen" zijn blijkbaar ANGSTAANJAGEND voor de "tinfoil hatters"
die niet bekend zijn met Jung... Hij was dan ook psycholoog
...ja ja, hij is natuurlijk ook een NWO agent hé.
Oud 2 juni 2008, 06:24   #18663
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Tja "de archetypen" zijn blijkbaar ANGSTAANJAGEND voor de "tinfoil hatters"
die niet bekend zijn met Jung... Hij was dan ook psycholoog
...ja ja, hij is natuurlijk ook een NWO agent hé.
angstaanjagend? welnee joh,
ik was voordat ik van de NWO wist erg veel bezig met o.m. Jung,
ook daar ik psychologie studeerde, maar hij wordt bijna niet
'gegeven' hoor bij de lessen 'klinische psychologie'
(btw voor de meeste mensen is een 'psycholoog' een 'klinisch psycholoog'
maar er zijn tientallen soorten 'psychologen)

en JA Jung was een illuminatis en
leide kinderen van de illuminati op.
Btw Freud was lid van de O.T.O. (een satanisch geheim genootschap)
en zijn psycho-analyse was bedoeld om mensen te destabiliseren.
Zijn 'verhaal' over de kinderen die hun ouders willen vermoorden bla bla bla
is een omdraaing ( a la satanisten) voor hoe het werkelijk zat, nl de elite die
kinderen vermoorde.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 06:31   #18664
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Pupils 'will soon be able to download lessons directly into their brains'

By Daily Mail Reporter
Last updated at 5:22 PM on 30th May 2008

Children will learn by downloading information directly into their brains within 30 years, the head of Britain's top private schools organisation predicted today.

Chris Parry, the new chief executive of the Independent Schools Council, said "Matrix-style" technology would render traditional lessons obsolete.

He told the Times Educational Supplement: "It's a very short route from wireless technology to actually getting the electrical connections in your brain to absorb that knowledge."
zal Parc wel lekker vinden denk ik

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 2 juni 2008 om 06:36.
Oud 2 juni 2008, 06:33   #18665
Pindar
Banneling

Standaard

Hier heb ik het een paar postings terug over gehad

Citaat:
Ghis is free

Ghis, the sovereign woman, was released unconditionally from prison in Canada, after a short appearance at the Granby court. The lawsuit related to LANCTÔT, GHISLAINE was postponed. A pro forma has been scheduled for June 23rd, 2008. Until then, an official court decision will be rendered for another lawsuit that took place in British Columbia on March 27-28th, 2008. On that occasion, two full days were taken to study a similar problem of mistaken identity.

Ghis’ appearance at the Granby court ended with a poignant testimony concerning the prison system ...

' … I saw horrors. My heart is in shreds. I cannot understand that human beings, in 2008, treat other human beings in this way. I saw people there… I saw nobody who deserves to be in prison there. And I saw good, kind, distraught beings, without any living resources. For the greater part, they used to be children who were beaten and placed in foster homes, who roamed the streets, who are on drugs because they do not know what else to do. And who keep coming back to prison.

And the more time they spend there, the more they harden, the angrier they become and the more they roam the streets, and it gets worse and worse. I cannot... I am deeply upset. And I have no words to describe the horror, and the living conditions… the horror of our prison system. This situation can only bring more revolt inside these people. It creates the exact opposite of what they really need. I cannot understand why such nonsense is really happening and I do not address you as human being, sir, but I am talking to the system that you represent.

And I said the same thing before about the medical system when I was a doctor. The medical system is also absurd. We live in an absurdity. I do not know where this is leading us. I am questioning myself. [The judge tries to say some words while Ghis continues] …and I would like to finish by saying that this nonsense is pushed to such a point that we bring normal people, those who ask questions. We put them in chains and we find that normal. It is fascinating!'
http://www.davidicke.com/content/blogcategory/30/82/

Pin d"Ar
Oud 2 juni 2008, 06:41   #18666
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
The Great Oil Swindle

How Much Did The Fed Really Know?
By Mike Whitney
5-31-8

The Commodity Futures and Trading Commission (CFTC) is investigating trading in oil futures to determine whether the surge in prices to record levels is the result of manipulation or fraud. They might want to take a look at wheat, rice and corn futures while they're at it. The whole thing is a hoax cooked up by the investment banks and hedge funds who are trying to dig their way out of the trillion dollar mortgage-backed securities (MBS) mess that they created by turning garbage loans into securities. That scam blew up in their face last August and left them scrounging for handouts from the Federal Reserve. Now the billions of dollars they're getting from the Fed is being diverted into commodities which is destabilizing the world economy; driving gas prices to the moon and triggering food riots across the planet.
http://www.rense.com/general82/swindle.htm

Pin d"Ar
Oud 2 juni 2008, 10:46   #18667
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
"How the Illuminati cause earthquakes and weather horrors"

allez man, zo geraken we zeker tot 1000 pagina's. Pindar jong, respect voor zoveel doorzettingsvermogen. Het moet een opgave zijn!
kijk hier word weer eens lekker mindless op de man gespeeld zonder ook maar één keer kritisch naar de info te kijken.

Echt onmogelijk lijkt me de aangeboden stelling niet. Waarom niet? Lees voldend artikel eens, ik heb er verschillende refferenties naar gevonden, enkel niet bij westerse persagentschappen:

Citaat:
Taipei - A Taiwan satellite recorded a sharp drop in ionospheric density above China's Sichuan Province before Monday's killer earthquake, verifying previous records that seismic activities affect ionospheric density, a newspaper said Friday.

The China Times said that Taiwan's Formosa-3 satellite recorded that in the six to 15 days before the May 12 earthquake in Sichuan, the ionospheric density in the atmosphere about 1,000 square kilometres around Wenchuan, epicentre of the quake, was 1.2 million electrically charged particles.

On May 11, the eve of the quake, the ionospheric density over Sichuan had dropped by half to 600,000 charged particles.
http://www.monstersandcritics.com/ne...le_1405700.php

Als je weet dat HAARP gebruikt wordt om de ionosfeer te manipuleren kun je je toch wel vragen beginnen te stellen. Daarom moet je er niet persé van uitgaan dat het zo is, maar het lijkt me zeker niet onmogelijk.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 10:49   #18668
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
kijk hier word weer eens lekker mindless op de man gespeeld zonder ook maar één keer kritisch naar de info te kijken.

Echt onmogelijk lijkt me de aangeboden stelling niet. Waarom niet? Lees voldend artikel eens, ik heb er verschillende refferenties naar gevonden, enkel niet bij westerse persagentschappen:

Als je weet dat HAARP gebruikt wordt om de ionosfeer te manipuleren kun je je toch wel vragen beginnen te stellen. Daarom moet je er niet persé van uitgaan dat het zo is, maar het lijkt me zeker niet onmogelijk.

nog iemand iets gehoord over Tibet?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 11:06   #18669
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht

Er waren ook rare licht fenomenen even voor de aardbeving.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 11:06   #18670
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Eigenlijk denk ik dat dit een van de belangrijkste factoren is in het succes van complottheorieën: je kunt je lekker "individueel" voelen, behorende tot de kleine elite van Zij Die De Waarheid Weten; je denkt een identiteit te krijgen in de grijze massa consumenten. En 't is mooi meegenomen dat je dan geen echte bedrijging bent voor de daadwerkelijke machtigen in deze wereld, en misschien nog een mooie cent oplevert voor allerhande charlatans.
Een psychologische verklaring die gestoelt is op niets. 30 jaar geleden was er misschien een heel kleine groep die over de NWO wist maar de dag van vandaag is dit niet meer het geval en zijn er meer en meer mensen. Verre van de meerderheid natuurlijk maar geen ultra-kleine groep.

Mensen die in de NWO geloven proclameren over de NWO omdat ze begaan zijn met de waarheid en de relatieve belangrijkheid van de situatie inzien. Niet omdat ze zich belangrijk willen voelen.
Oud 2 juni 2008, 11:14   #18671
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De voorspellingen van de Maya's inzake 2012 ken ik trouwens. Dat van de indianen en vooral van de grottekeningen ken ik niet, en het zou mij ten zeerste verbazen indien daar iets correct van zou zijn.

De Maya's hadden wel een bijzonder straffe kalender, maar er is een wereld van verschil tussen een goede kalender en een voorspellende kalender.

Ze hadden beter de komst van de Spanjaarden voorspeld, in plaats van mysterieus te doen over het jaar 2012.
Ik denk dat 2012 niet het doemscenario is. Wat ik wel denk is dat de vibratie van de aarde stiijgt en dit misschien zal stabiliseren zo rond die tijd. Door de stijgende vibraties verruimd het bewustzijn en dit is ook een reden waarom zoveel mensen nu wakker worden. Ook is dit de reden waarom de duistere krachten, om ze zo te noemen, nu in een fase gegaan zijn van vergrote globale controle en dreigingen. Ze knijpen hun hand toe om niet alle zand eruit te laten glippen om het zo te zeggen. Er zijn spirituele en esoterische componenten aan heel de zaak.

Op persoonlijk vlak moet lage vibraties losgelaten worden, omdat zij niet compatibel zijn met de hogere vibraties. Dit manifesteert zich in (soms pijnlijke) levenslessen die moeten begrepen worden vooraleer men de lage vibraties kan loslaten. Doet men dat niet of verzet men zich ertegen dan zal men meer van hetzelfde manifesteren.
Oud 2 juni 2008, 11:36   #18672
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk dat 2012 niet het doemscenario is. Wat ik wel denk is dat de vibratie van de aarde stiijgt en dit misschien zal stabiliseren zo rond die tijd. Door de stijgende vibraties verruimd het bewustzijn en dit is ook een reden waarom zoveel mensen nu wakker worden. Ook is dit de reden waarom de duistere krachten, om ze zo te noemen, nu in een fase gegaan zijn van vergrote globale controle en dreigingen. Ze knijpen hun hand toe om niet alle zand eruit te laten glippen om het zo te zeggen. Er zijn spirituele en esoterische componenten aan heel de zaak.
Op persoonlijk vlak moet lage vibraties losgelaten worden, omdat zij niet compatibel zijn met de hogere vibraties. Dit manifesteert zich in (soms pijnlijke) levenslessen die moeten begrepen worden vooraleer men de lage vibraties kan loslaten. Doet men dat niet of verzet men zich ertegen dan zal men meer van hetzelfde manifesteren.
kunt ge zo mogelijk nóg meer woorden gebruiken om nóg minder te zeggen?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 11:39   #18673
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en JA Jung was een illuminatis en
leide kinderen van de illuminati op.
Wie had dat ooit kunnen vermoeden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide
Eigenlijk denk ik dat dit een van de belangrijkste factoren is in het succes van complottheorieën: je kunt je lekker "individueel" voelen, behorende tot de kleine elite van Zij Die De Waarheid Weten; je denkt een identiteit te krijgen in de grijze massa consumenten. En 't is mooi meegenomen dat je dan geen echte bedrijging bent voor de daadwerkelijke machtigen in deze wereld, en misschien nog een mooie cent oplevert voor allerhande charlatans.
Prachtige analyse van Burkide.
Eénje die JUNG trouwens ook volledig zou onderschrijven:

Citaat:
All esoteric teachings seek to apprehend the unseen happenings in the psyche, and all claim supreme authority for themselves. What is true of primitive lore is true in even higher degree of the ruling world religions. They contain a revealed knowledge that was originally hidden, and they set forth the secrets of the soul in glorious images.
Oud 2 juni 2008, 15:11   #18674
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Btw Freud was lid van de O.T.O. (een satanisch geheim genootschap)
en zijn psycho-analyse was bedoeld om mensen te destabiliseren.
Zijn 'verhaal' over de kinderen die hun ouders willen vermoorden bla bla bla
is een omdraaing ( a la satanisten) voor hoe het werkelijk zat, nl de elite die
kinderen vermoorde.Pin d"Ar
Freud daar was zelf nen hoek vanaf!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 15:33   #18675
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een psychologische verklaring die gestoelt is op niets. 30 jaar geleden was er misschien een heel kleine groep die over de NWO wist maar de dag van vandaag is dit niet meer het geval en zijn er meer en meer mensen. Verre van de meerderheid natuurlijk maar geen ultra-kleine groep.

Mensen die in de NWO geloven proclameren over de NWO omdat ze begaan zijn met de waarheid en de relatieve belangrijkheid van de situatie inzien. Niet omdat ze zich belangrijk willen voelen.
Idd , ik heb er nog geen euro aan uitgegeven. Enkel via internet wat vrije informatie opgezocht en over dingen beginnen nadenken.Nadien zelfs begonnen (onlangs) met meditatie.Dit geeft me een echt innerlijk rust en doet me de dingen anders zien.Ja , je geloofd het of niet , maar mensen rondom mij zien de veranderingen.
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 15:40   #18676
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jawel, in deze kan ik mezelf terugvinden. U heeft zowat mijn laatste gedachten vooruitgebracht.
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 15:45   #18677
Dingo
Vreemdeling

Standaard

Bekijk in deze link eens alle films van Dr. Prof. Walter Veith eens. Ik ken hem persoonlijk en ben in het bezit van een hele serie DVD van hem aangaande het onderwerp: One World Order en alles wat daarmee samenhangt. De OWO of New World Order is een systeem dat zich niet alleen afspeelt in onze tijd maar vanaf Adam en Eva alsook de bouw van de troen van Babel essentiëel is voor de wereldsitiatie waarin de mens zich boven de Allerhoogste God wil stellen.

Veel succes met het bekijken van devideo`s en neem van mij aan het is serieus en niet ommee te spotten.

http://www.livevideo.com/media/tag/walter-veith.aspx
Dingo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 16:21   #18678
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Fullford een journalist beweert dat de japanse minister van financien hem toevertrouwde in een interview een dreigng van de vs ontvangen te hebben dat ze aarbevingen kunnen veroorzaken .
Kort daarop ontving de nucleaire reactor in Japan een aarbevingsshok van iets van 6.4
dit kan toeval zijn of ook niet.
De eerste minister kan liegen
Fullford kan dat verzinnen..;
het kan allemaal;
het kan ook waar zijn

Hoeveel aardbevingen waren er vroeger in China?
en hoeveel zijn er nu?
Zijn verklarnigen vind je op project Camelot en Youtube.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 2 juni 2008 om 16:29.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 16:27   #18679
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik heb het niet zo op mensen die zo erg in god geloven wat bij hem het geval is.
Hij lijkt aan het einde van een lezing die ik van hem beluisterde mensen terugop het pad van god willen te zetten
wat ik absoluut een gigantische misleidigsmanouevre vind.
ik kan me vergissen in de persoon maar ik denk dat hij dat is...

Laatst gewijzigd door Babylonia : 2 juni 2008 om 16:28.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 16:30   #18680
anfortas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Hoeveel aardbevingen waren er vroeger in China?
en hoeveel zijn er nu?
Uw intellectuele luiheid is ontstellend.
1 minuut googelen :

Citaat:
List of earthquakes in China
# 1556 Shaanxi earthquake
# 1920 Haiyuan earthquake
# 1933 Diexi earthquake
# 1955 Kangding earthquake
# 1973 Luhuo earthquake
# 1975 Haicheng earthquake
# 1976 Tangshan earthquake
# 1976 Songpan-Pingwu earthquake
# 1996 Lijiang earthquake
# 2005 Ruichang earthquake
# 2006 Yanjin earthquake
Vooral de Shaanxi aardbeving was erg de moeite :

Citaat:
1556 Shaanxi earthquake (Chinese: 华县大地震; pinyin: Hu?* xi?*n d?* dìzhèn) or Jiajing earthquake (Chinese: 嘉靖大地震; pinyin: jiājìng d?* dìzhèn) is the deadliest earthquake on record, killing approximately 830,000 people. It occurred on the morning of 23 January 1556 AD in Shaanxi, China. More than 97 counties in the provinces of Shaanxi, Shanxi, Henan, Gansu, Hebei, Shandong, Hubei, Hunan, Jiangsu and Anhui were affected. [3] A 520 mile-wide area was destroyed and in some counties, 60% of the population was killed.

Laatst gewijzigd door anfortas : 2 juni 2008 om 16:30.
anfortas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be