![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Bilderberg 2008 samenkomst vindt plaats dit jaar in Washington maar we horen er weer bitter weinig over in de media, laat staan de Amerikaanse media. Jim Tucker (die al zeer lang de Bilderberg onderzoekt) en Alex Jones zijn dit jaar weer van de partij en hebben al mogen merken dat ze constant in de gaten worden gehouden. Ook zijn ze moeten stoppen met een radio show (met 16 miljoen luisteraars) omdat het brandalarm plots afging in het Hotel waar ze zaten, toen ze over Bilderberg gingen spreken.
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...oks_infest.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#18942 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18943 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Info, bewijzen, artikeles etc....genoeg op deze draad te vinden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18944 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
gisterenavond daalde een UFO tot in mijn tuin, hoverde voor 20 sec en vloog weg. Niemand zag iets en ik had geen tijd om mijn camera te pakken. Geen sporen, niets. Het is waar, het is echt gebeurd. Hoe kan ik dat bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18945 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18946 |
|
![]() Inderdaad, hier zit de zwakheid van dat extreme wetenschappelijke sceptisisme. Het sluit zaken uit die misschien wel bestaan, maar niet letterlijk kunnen bewezen worden. Met andere woorden het werkt dus als een kennisfilter, vooral een kennisfilter van de meer spirituele en/of esoterische zaken. En dat is nu net ook een bedoeling ervan.
![]() |
![]() |
#18947 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jullie onze visie niet delen, bewijs ons dan ook maar eens waarom niet! Als wij dan toch volgens jullie geen bewijzen leveren dan vermoed ik dat jullie dat dan wel kunnen. De believers kunnen toch niet alles blijven op een gouden schoteltje aanreiken. Ik zou dus zeggen bewijs ons het tegendeel dat de NWO niet zou bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-man gedood door bom non-believer: waar is de peer reviewed paper, geen paper geen bewijs! -balkenende gaat naar Bilderburger non-believer: waar is de peer reviewed paper, geen paper geen bewijs! -Hond bijt man maar kwam er goed van af non-believer: waar is de peer reviewed paper, geen paper geen bewijs! -Vandaag lekker warm, kleine kans op onweer. -non-believer: waar is de peer reviewed paper, geen paper geen bewijs! well, you get my drift ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal wat ik gisteren op een gelijkaardige post van kamiel spieces antwoordde (en waar uiteraard geen reactie op is gekomen): Ik zal twee voorbeeldjes geven, maar er zijn er velen in deze thread te vinden. Voorbeeld 1 Wanneer iemand beweert dat "ze mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen", dan heeft dit niks vandoen met "kritisch zelfonderzoek" of enig niet-materieel gegeven. Dat is een concrete uitspraak over een materiële mogelijkheid van materiële objecten. De straffe bewering hebben we gekregen, de bewijzen uiteraard niet. Voorbeeld 2 Wanneer iemand beweert dat Jung een illuminati was en les gaf aan illuminati kinderen, dan heeft dit niks vandoen met "kritisch zelfonderzoek" of enig niet-materieel gegeven. Dat is een concrete uitspraak over een bestaande persoon, met een vermeende eigenschap (illuminati), die zogezegd concrete lessen heeft gegeven aan bestaande kinderen. De straffe bewering hebben we gekregen, de bewijzen uiteraard niet. Jullie verschuilen zich achter mooi klinkende dooddoeners over zelfonderzoek en dies meer. Maar het is niks anders dan holle rethoriek. Dezelfde rethoriek die elke sekte gebruikt om het gebrek aan bewijzen en argumenten goed te praten.
![]() |
![]() |
#18951 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is echt de meest hylarische draad dat ik al gelezen heb, schitterend.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verdachtmakingen ook niet. hoe kunnen jullie slapen????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18954 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ga ten eerste altijd van de veronderstelling uit dat iemand die iets beweerd, weet waarover hij praat, tenzij de veronderstelling zichzelf al meteen tegenspreekt. Is het niet zo, merk je het wel vlug genoeg. Allemaal in het perspectief iets bij te leren, en dat is niet wat jullie uiteindelijk blijken te willen bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18955 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18956 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18957 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18958 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus omdat iemand iets beweert, moet hij dat niet bewijzen, maar moet de ander bewezen wat hij beweert niet juist is. maw, als iemand beweert dat jij een moord gepleegd heb, moet jij bewijzen dat je het niet gedaan hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18960 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is de kern van de zaak! Maar goed dat recht hebben ze en moeten ze zelf weten. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |