![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik waarom ik 's morgens soms zo nog iets tussen mijn tanden heb zitten, ... bedankt hé Mephisto, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fake war on terror, akkoord, da kunde nog in scene zetten ... een Alien invasion... Als ge mij hier ne levenden alien voor mijne neus komt zetten, dan zal ik eens gaan overwegen of het mogelijk zou kunnen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de namen van de firma's overigens doen uitscheinen ging het hier overigens om een pesticide. Zyklon B is nooit specifiek ontwikkeld om de joden mee uit te roeien, het was niet meer dan een product om ongedierte mee kapot te krijgen. Dat ook heel effectief bleek te zijn om in een afgesloten ruimte mensen mee om zeep te helpen. Dus zelf als iemand voor een van die firma's werkte is hij daarom nog niet verantwoordelijk voor massamoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder mag ik zoveel oordelen vellen als ik wil! Lijkt me niet jouw zaak. Mag jij ook! Maar ik kan je wel vertellen dat die kerk door en door verrot is en over lijken gaat! Btw boekjes al gelezen!? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De RK kerk is door en door verrot!!!! Dacht je nu echt dat ze liefde verspreiden????????? Welnee!! Ze zeggen van wel, maar ze doen het niet!!!!! Bewijzen? Ga maar eens lezen en dank dan ook zelf even na!! Mijn god, die paus mogen ze wat mij betreft ophangen. En maar goedpraten he? die godvergete kutkerk!!! Rot effe op!! Kinderen misbruiken!!! Dat doen ze!!!!! De paus heilig verklaren. Ha!!!!!! Neem de eerste beste mongool en die heeft meer liefde in zich dan welke klare kut paus dan ook!!!!!!! (en ik ben zeer positief over mongolen, die kunnen ons nog iets leren!) De kerk! Ha!!! Je hebt nog niks onderzocht over die kutkerk. Maar je, ja jij, wordt dus genaaid door die goddeloze kutkerk en je trapt er met open ogen in! eyes wide shut dus!!!!! Religions can be likened to Rat Poison, 99% sweet cookie, 1% arsenic...and 1% arsenic kills...Most religions give you 99% truths and feel good messages....but the 1% lies can kill you" "...there are still truths in the Bible and many other ancient texts despite what religions have done to destroy and debase them. Religious dogma and myth have been used very successfully either to supress understanding or to twist the truth sufficiently to turn something postive into something negative." ~David Icke - The Robot's Rebellion btw boekjes al gelezen? Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2005 om 10:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 | ||
Banneling
|
![]() En als je het nou nog steeds niet snapt, lees dan dit ook effe!!!!!:
Holy Horrors: An Illustrated History of Religious Murder and Madness Hardcover: 233 pages Publisher: Prometheus Books (March 1, 1990) Language: English ISBN: 0879755784 religie=geestelijk ziek Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2005 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 |
Banneling
|
![]() hier! effe een andere kijk op de zaak (religie)
[size=2] Forgery in Christianity :A Documented Record of the Foundations of the Christian Religion by Joseph Wheless The X-Rated Bible :An Irreverent Survey of Sex in the Scriptures by Ben Edward Akerley The Christ Myth (Westminster College-Oxford Classics in the Study of Religion) by Arthur Drews, C. Deslisle Burns The Forgery of the Old Testament and Other Essays (Freethought Library) by Joseph McCabe The Jesus Myth by George Albert Wells The Myth of the Resurrection and Other Essays (The Freethought Library) by Joseph McCabe The Jesus Legend by G. A. Wells, R. Joseph Hoffman Is It God's Word :An Exposition of the Fables & Mythology of the Bible & the Fallacies of Theology by Joseph Wheless Some Mistakes of Moses by Robert G. Ingersoll The Case Against Christianity by Michael Martin The Born Again Skeptic's Guide To The Bible by Ruth Hurmence Green Losing Faith in Faith : From Preacher to Atheist by Dan Barker The Encyclopedia of Biblical Errancy by C. Dennis McKinsey Holy Horrors :An Illustrated History of Religious Murder and Madness by James A. Haught Hidden History of Zionism by Ralph Schoenman The Christ Conspiracy The Greatest Story Ever Sold by Acharya S The Jesus Puzzle Challenging the Existence of an Historical Jesus by Earl J. Doherty met vriendelijke groeten Pindar [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuk voor stuk komt het neer op Gheilige Geestelijken, Gulzige geestelijken en vooral ook Geldzuchtige Geestelijken. Bovendien zegt het wel iets over die geestelijken dat ze zowel door Italiaanse als een Engelse scrhijver op de korel genomen worden. En in Reinaert de Vos wordt ook op een verbloemde, (eigenlijk verbeestelijke ) manier de kerk en het middeleeuws establishment op de korrel genomen. Dus er is zelf een Vlaamse bron te vinden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 augustus 2005 om 10:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook onze huidige bijbel trekt in niks meer op wat het ooit geweest moet zijn.
Veelvuldig gecensureerd, geremixed en aangepast. Het kan goe zijn dat moest er ooit een origineel exemplaar van 't nieuwe testament opduiken, dat we wel eens met heel andere ogen naar het geheel zouden kijken. (straks heeft Mohamed toch nog gelijk zeg, stel u voor, ... ) alhoewel dat die laatste ook zijn versie van de feiten van een katholiek heeft... Dus voor geen reet te betrouwen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1910 | |||||
Minister
|
![]() Even, om zaken in een juiste proportie te houden.
David Icke: Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 25 augustus 2005 om 10:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1911 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt die tekst je even mooi uit. Heb hem zelf al lang gelezen hoor. Is oude tekstje. Als je wilt heb ik er veel meer voor je.... Dit geloof je dus wel???? Dacht je niet dat er zat mensen zijn om hem zwart te maken? Heb je 1 werk van hem gelezen? Juist!!! en van masonic info ? LOL ok! Die zijn als de dood voor David Icke, die houdt zijn bek niet! Masonic en David Icke is als water en vuur! LOL ze zullen iets positiefs zeggen over hem! Ha! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 25 augustus 2005 om 11:00. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
En het is vooral deze tekst: Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 25 augustus 2005 om 11:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1914 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 | |||||||||||||
Minister
|
![]() Let op.
Conspiracy's Bijvoorbeeld: Pearl Harbor was een Conspiracy-attack Nu staat daar de volgende tekst: Citaat:
Voor de rest wil ik best geloven dat Intelligence al wel ongeveer wist wat de Japanners van plan waren en dat ze zochten naar een lichte mate van cover-up. Om het tot conspiracy te verbouwen, dien je achteraf handelen te bouwen op vooraf gewenst én verzorgd/geregeld. En ook bij Pearl Harbor durf ik te betwijfelen of de Amerikaanse overheid daar een handje in had.. ![]() Nog een interessant stukje over samenzweringen: BBC News Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 25 augustus 2005 om 11:30. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
3 middelen tot een nieuw & herbouwd Amerika [zelfde pagina]: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1917 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Right..
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van die pikkies die niet weten dat ze van de vrouwtjes moeten afblijven, als die "nee" zeggen..
![]() |
![]() |
![]() |
#1919 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. "daar onderzoek mij uitgewezen heeft dat de zaken die aan de uni geleerd worden niet of maar half kloppen." is géén reden, mijns inziens, om die zaken die u vernoemt, te geloven. Dat is hooguit een reden om te zoeken naar alternatieve methodes die wèl kloppen. Als u uw "geloof" heeft omgezet in "concrete bewijzen", documentatie inclusief foto's en dergelijke, dan spreken wij verder. Voor mij bent u nog steeds iemand die gestuit/gestuikt is op de NWO van PNAC en vervolgens is meegevlogen in alle samenzweringstheorieën die er te vinden zijn. Mijn [ongevraagd] advies: Keer eerst eens terug naar aarde, met beide benen op de grond. Dan zien wat er nog klopt van die verhalen (en u zult zien; 3-kwart is onzin, verzonnen uit angst voor de verdergaande mondialisering). Wanneer dat is gelukt, is het tijd voor actie. Als u weet wat echt is en wat gerucht, kunt u op basis daarvan besluiten welke punten uw aandacht vergen. Hierbij kunt u zich concentreren op het ondermijnen van de huidige trend naar een nieuwe dictator, middels de NWO van de USA. Gisteren liep ik de Snoeck van '93 toevallig tegen een stuk van Gore Vidal aan: ook de moeite waard voor uw studies naar wat prioriteiten heeft.. Want volgens mij leeft u momenteel nog teveel in de schimmige wereld van de achterkamertjesroddel en te weinig in de realiteit. Het is een feit dat de USA op weg is om de wereld te domineren; een race tegen de klok. We kunnen u, als mens, veel beter gebruiken wanneer u wat minder in sprookjes en wat meer in de realiteit "gelooft". [letterlijk]: droom van een betere wereld, een nieuwe wereldorde zónder de militaire overheersing en de politiek van de angst. Want dat is óók mogelijk.. Daarvoor hoeven we geen reptielen te ontmaskeren; dat is slechts een metafoor voor de 'koudbloedigheid' van sommige mongolen als Dickey Dick Cheney en mafketel Rumsfeld [zou hij Nazi zijn?].
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die loges gaan regelmatig bij elkaar op bezoek. Correct. Echter wèl als onafhankelijke loges. Niet als één groot overkoepelend netwerk.. ![]()
![]() |
![]() |