Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2008, 14:48   #19181
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Dit bewijst helemaal NIKS.
Denial isn't a river in Egypt.
Oud 10 juni 2008, 15:00   #19182
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
The EU Lisbon Treaty
http://www.youtube.com/watch?v=8Kr0Foq3CQE

Wie zei hier ook alweer dat we er niks verkeerd achter moesten zoeken?
Die man liegt.

Ik haal er maar één puntje uit: 3000 andere pagina's. Tiens, ik heb hier een pdf-bestand met de geconsolideerde versie van de Verdragen, en dat zijn nog geen 500 pagina's! En het zou niet toegelaten zijn om een geconsolideerde versie te publiceren hé? Man toch, bekijk verdorie eens de officiële website van de EU over het Verdrag van Lissabon, er staat een geconsolideerde versie online! En nog voor dat op die officiële website een geconsolideerde versie te vinden was waren er reeds geconsolideerde versies te vinden via een website van de Ierse overheid over het referendum.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 15:09   #19183
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis
Dit bewijst helemaal NIKS.
Denial isn't a river in Egypt.
Diep!

Dat de Amerikanen nu meer willen samenwerken om "vastgoedcrisissen" in de toekomst te vermijden is dus het bewijs van de internationale samenzwering: NWO.

...en ik ben in denial

Als je dan toch defensiemechanismen wil gebruiken als argument op kritiek, moet je vooral PROJECTIE eens opzoeken
Oud 10 juni 2008, 15:35   #19184
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NWO is er, meer en meer open en bloot. Dit bewijst eens te meer dat de NWO er is, en verder gaat met hun plannen van centralisatie naar steeds globalere instellingen op alle vlakken, om uiteindelijk tot hun wereldregering, wereldeconomie en wereldreligie te komen.
Statement zonder onderbouw: De NWO is er

Statement 2 zonder onderbouw: meer en meer open

Hieruit volgt: De NWO bestaat

Solid, very solid!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 17:59   #19185
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Zie je, dit is weer typisch. Mijn woorden zo verdraaien dat het je goed uitkomt. En dan een beetje overdrijven en liegen.
Probleem is dat jullie 9 van de 10 keer alléén ingaan op de meest twijfelachtige posts, en blijven jullie doodstil bij de concrete en interessante posts.
Als u zegt 'Net zoals' betekent dit 'Ik vind dit net zo erg als'. Als u dat niet bedoelt moet u zeggen 'Nee, ik vind dat niet erg. Wat ik wél erg vind is...'. Dat u zich niet kunt uitdrukken is niet mijn schuld.

Citaat:
Vraagje;is Pindar een haatzaaier?
'Een slecht mens moet wel heel slecht zijn om erger te zijn dan een dom mens.' (W.F. Hermans). Ik weet het niet eti1777, als iemand, terwijl hij keer op keer bewijzen krijgt toegespeeld dat wat hij publiceert haatzaaiberichten zijn, en hij blijft het doen, is dat dan een haatzaaier?

Citaat:
Hoe kun je nu serieus discussiëren wanneer de andere steeds opnieuw woorden in uw mond plaatst of verdraaien?
Ik zei dat Pindars inbreng hier altijd NWO gericht is.
Dat zei u niet. U zei:
Citaat:
En euh, ... spamberichten die niets met NWO te maken heeft? vb?
Hiermee suggereert u wederom dat u ook vindt dat Pindar spamt maar dat hij desondanks on-topic blijft. Nogmaals, als u dat niet bedoelt, druk u dan beter uit.

Citaat:
Denk je dat jouw berichten niemand stoort? Jullie kunnen er blijkbaar gewoon niet tegen dat iemand met andere normen dan de uwe hier komt posten.
Nog eens, je hebt mensen bij wie het stoort, anderen niet.
Vind je het verdraaien van woorden niet storend?
Ik vind het heel storend maar de believers blijven er maar mee doorgaan.

Citaat:
relevante inbreng te catalogeren als spam
U kunt hier een mooie parallel in zien met het geloof in de NWO. Er is hier overvloedig bewijs dat Pindar spamt, medeforummers zeggen dat hij spamt, de moderatie bant hem omdat hij spamt maar de believers houden vast aan hun eigen werkelijkheid.
Toch vraag ik u, hoe noemt u iemand die het presteert 31 copy/paste-berichten achter elkaar te plaatsen in één draad, zonder er ook maar één inhoudelijke opmerking bij te plaatsen?

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 10 juni 2008 om 18:04.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 18:32   #19186
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Bwurps
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 21:24   #19187
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als u zegt 'Net zoals' betekent dit 'Ik vind dit net zo erg als'. Als u dat niet bedoelt moet u zeggen 'Nee, ik vind dat niet erg. Wat ik wél erg vind is...'. Dat u zich niet kunt uitdrukken is niet mijn schuld.
Ik had gelijk over selectief 'tegenargumenteren' om dat dan te gebruiken tegen al de rest en dus, ... u speelt op de (zwakkere) man. Mooi.

Citaat:
'Een slecht mens moet wel heel slecht zijn om erger te zijn dan een dom mens.' (W.F. Hermans). Ik weet het niet eti1777, als iemand, terwijl hij keer op keer bewijzen krijgt toegespeeld dat wat hij publiceert haatzaaiberichten zijn, en hij blijft het doen, is dat dan een haatzaaier?
U Liegt.
Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van haatzaaierij.

Citaat:
Dat zei u niet. U zei: Hiermee suggereert u wederom dat u ook vindt dat Pindar spamt maar dat hij desondanks on-topic blijft. Nogmaals, als u dat niet bedoelt, druk u dan beter uit.
Weet u eigenlijk wat spammen is???
Een reeks verschillende posts over NWO is niet spammen!
Citaat:
Ik vind het heel storend maar de believers blijven er maar mee doorgaan.
nee nee, ik had het over u. U verdraaide mijn woorden zodat het u zou passen.

Citaat:
U kunt hier een mooie parallel in zien met het geloof in de NWO. Er is hier overvloedig bewijs dat Pindar spamt, medeforummers zeggen dat hij spamt, de moderatie bant hem omdat hij spamt maar de believers houden vast aan hun eigen werkelijkheid.
Ik ben niet 'de believers', ik ben eti1777. En mijn werkelijkheid is uw werkelijheid, alléén zien we die anders.
U wilt Pindar's posts niet meer, ik wel. Wat nu?

Citaat:
Toch vraag ik u, hoe noemt u iemand die het presteert 31 copy/paste-berichten achter elkaar te plaatsen in één draad, zonder er ook maar één inhoudelijke opmerking bij te plaatsen?
Iemand die even meer tijd had dan anders.
Ik zie toch veel liever iemand die veel info aanbrengt, met de (off course) foutieve elementen, dan iemand die absoluut niets bijbrengt buiten even komen bekritiseren en uitleggen hoe een forumdraad er nu uit moet zien.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 21:34   #19188
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ehm, dat is het hem juist. Hij heeft talloze berichten geplaatst die werkelijk niets te maken hadden met de NWO (behalve misschien in zijn ietwat verwrongen wereldbeeld).
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 21:50   #19189
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dat ze direct persoonlijke aanvallen melden en constant zaken posten om het in het belachelijke te trekken en is een teken. Het is het typische gedrag, een psychologische reflex om met humor de denkbeelden in het belachelijke te trekken, denkbeelden waarvan men zich aangevallen voelt . Ze voelen zich aangevallen door de denkbeelden die hier gepost worden, anders zouden ze er ook nooit zo op reageren.

Maar kom, wat is er nu erg aan om de mogelijkheid open te laten dat de NWO bestaat, of dat reptielen bestaan? Wat verlies je ermee, je gezond verstand toch niet want die kan je gerust behouden. Of hebben ze geen vertrouwen in de kracht van hun eigen onderscheidingvermogen. Laat dat wereldbeeld toch eens los, het is verourderd, opgedrongen door een elite die je binnen de 5 zintuigen wil houden. Breek uit jezelf!
Idd,

De briljante manier hoe deze elite te werk gaan is niet op 123 uit te leggen en daar moet men veel zelfonderzoek naar doen.

Het kan heel complex lijken voor iemand die zich er niet in verdiept heeft.

Maar men kan niet uit zich zelf breken als men niet inziet dat men onze zintuigen maar al te graag door middel van een consumptie-apparaat dat, om te blijven functioneren onze hebzucht continu moet stimuleren. Deze elite hebben dat allemaal goed en al heel lang geleden georganiseerd, ze zijn inventief en zeer geraffineerd opgesteld. De media bestookt ons van alle kanten met hun propaganda, en schept een bijna ondoordringbare sfeer van verslaving om ons heen. It's all distraction!!!

Dan nog te zwijgen over het feit dat deze elite teert op angst en emoties die het koestert en waarin het ons probeert te trainen. Hoe meer men probeert te ontsnappen hoe harder dat men in de valkuilen lijkt te vallen. En dit alleen al om je binnen die 5 zintuigen te houden.

Nog een wake up call.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 juni 2008 om 21:53.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 21:54   #19190
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Bwurps
Hoe constructief van je

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 21:56   #19191
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ehm, dat is het hem juist. Hij heeft talloze berichten geplaatst die werkelijk niets te maken hadden met de NWO (behalve misschien in zijn ietwat verwrongen wereldbeeld).
Maar uw verwrongen wereldbeeld moeten we maar aanvaarden?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 23:04   #19192
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had gelijk over selectief 'tegenargumenteren' om dat dan te gebruiken tegen al de rest en dus, ... u speelt op de (zwakkere) man. Mooi.
Neen. Als u iets anders zegt dan wat u bedoelt is dat geheel uw eigen schuld.

Citaat:
U Liegt.
Neen. U struikelt bijna over de bewijzen en nóg ziet u niets. En ú wilt een wereldwijd complot ontmaskeren?
Citaat:
Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van haatzaaierij.
Als schijnheilige post kan deze tellen. U gaat ook al een tijdje mee op dit forum, eti, dus u weet precies waarover het gaat. Maar begin eens met deze draad te herlezen. (Of een paar pagina's terug waar het barst van bewijzen.)

Citaat:
Tsja, eigenlijk heet het anders, flooding bijvoorbeeld. Maar als iedereen het spammen noemt waarom zou ik het dan anders noemen?

Citaat:
nee nee, ik had het over u. U verdraaide mijn woorden zodat het u zou passen.
Nogmaals, als u iets anders zegt dan wat u bedoelt is dat geheel uw eigen schuld.

Citaat:
Ik ben niet 'de believers', ik ben eti1777. En mijn werkelijkheid is uw werkelijheid, alléén zien we die anders.
O, is dat het?
Citaat:
U wilt Pindar's posts niet meer, ik wel. Wat nu?
Nogmaals, ik heb hem geen ban aangesmeerd, ik spreek hem tegen. Heeft u daar moeite mee?

Citaat:
Iemand die even meer tijd had dan anders.
.....
Citaat:
Ik zie toch veel liever iemand die veel info aanbrengt, met de (off course) foutieve elementen, dan iemand die absoluut niets bijbrengt buiten even komen bekritiseren en uitleggen hoe een forumdraad er nu uit moet zien.
Uw punt is? Wilt u zeggen dat Pindar info aanbrengt?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2008, 00:18   #19193
Babylonia
Parlementslid

Standaard

en jij niet al te veel ja
dat wil hij zeggen.
En ik ben het daar mee eens.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2008, 01:15   #19194
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Dit is het hoofdkwartier !

Tempo toleras
sed vero aperas

Laatst gewijzigd door roger verhiest : 11 juni 2008 om 01:15.
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2008, 02:54   #19195
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ik heb toch een heleboel serieuze aanmerkingen te maken op wat gij hier allemaal vertelt hoor man (en ik ben nog niet eens een core believer)...

We beginnen met dit:

Citaat:
Zijn "inhoudelijke opmerking" is zijn stelling doorheen gans de draad tiens, en die kennen we allemaal, en zijn "spam" berichten dienen ter versterking van zijn stelling/zijn geloof. Als hij niks zou posten om te staven zou het zeker ook niet goed zijn. Bovendien geven hij & exodus tussendoor wel degelijk "inhoudelijke opmerkingen". Het staat u bovendien vrij om hen te onderbreken en om verduidelijking te vragen. Vraag je misschien eens af of een minder denigrerende toon beter resultaten op dat vlak zou kunnen brengen? Over het algemeen werkt dat beter, niet?

Maar soit, ik heb daar nu eens op geklikt op die 31 copy/paste berichten van Pindar die gij aangeeft, en wat ik zie zijn:

- keurige bronvermeldingen in 95 % van de gevallen;
- de bronnen zijn van tal van verschillende auteurs, persagentschappen zoals Reuters, gereputeerde krantenwebsites, webblogs etc en geen enkele, geen enkele (!!!) van Prisonplanet . Toch zegt ge hier zopas :

Citaat:
Voor de rest: Pindar (maar ook anderen) spuit hier berichten op het forum alsof hij het lokale filiaal van Prisonplanet is, zonder eigen mening, zonder controle, pagina's vol. 9 van de 10 keer ?*s de bron niet betrouwbaar,...
Dus uw aantijging van "9/10 onbetrouwbare bronnen, enkel Prisonplanet, zonder eigen mening", etc is dus op zijn zachtst gezegd zeer zwaar bij de haren getrokken.

Volgend punt: Haatzaaierij /framing/ profilering ... Als ik u zo bezig zie de laatste tijd op deze draad, dan kunt gij der anders ook wel wat van. Ik vind u absoluut niet consequent in tal van uw aantijgingen.

Mij komt ge plots uit het niets verwijten dat ik een aansteller ben en achterbaks (ik heb nooit eerder met u in discussie geweest, dus da's al uiterst direct van uwentwege en bovendien eigenaardig dat ge dat nodig vond), en dan nog wel in een draad die juist uw eigenste case hier komt helpen:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=107242

Maar toen kon het niet voor jou he. Toen moesten we lastposten negeren. Toen was het aanstellerij. Hier kan het dan plots wel, en hier zijt gij met een serieuze heksenjacht bezig.

Citaat:
... Volgens mij stel je je behoorlijk aan en ben je bezig met een actie hem verbannen te krijgen. Zet hem gewoon op negeer als je 'm niet wilt lezen of klaag rechtstreeks, en niet zo achterbaks als nu, bij de moderatie als hij je beledigt.
Los van het feit dat ge geen reet van de zaak afwist en dus blind oordeelde(dat was duidelijk uit uw aantijging en uw gebrek aan antwoord achteraf), zijt ge hier wel echt een klopjacht bezig tegen Pindar, eti, exodus, en uw discussiestijl is zeker ook niet van de properste he vriend. Dus waar is de consequentie?

Pindar noemt ge een megalomaan, mij noemt ge een aansteller, maar ge zegt tegen persoonlijke beledigingen te zijn??

Kijk, ik heb begrip voor 1 zaak: als ge u aangevallen voelt door anderen wegens antisemitisme, dan moet ge dat aanpakken, maar zeg dat dan zoals het is en hou het daarbij ipv alles en nog wat af te breken van alle believers...
Oud 11 juni 2008, 07:35   #19196
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Wat een gedoe hier.

Pindar is niet (tijdelijk) verbannen omdat iemand (al is het een Hertog) zijn posts niet leuk vond, maar omdat hij het forumreglement aan zijn laars lapte. En dat al jaren.

Een stelling staaf je niet door duizenden copy-pastes, vergezeld met "Wel, wel, wel" of "Nuff said". Berichten van gereputeerde bronnen pas je niet aan door er zever aan toe te voegen.

Een stelling staaf je door argumenten te geven en door op tegenargumenten in te gaan.

"Jullie zijn schapen", "je ziet het niet omdat jouw wereldbeeld het niet toelaat", iemand VuurMug noemen, dat zijn nu eenmaal in de gewone wereld geen argumenten.

Wie straffe beweringen post, wie zware beschuldigingen uit, wie hoaxes als "Report from Iron Mountain" of antisemitische vervalsingen als de Protocollen als bronnen gebruikt, mag en moet daarop aangesproken worden.
Dat believers dat niet kunnen luchten is hun probleem.
Ik kan enkel vaststellen dat Pindar op de tegenargumenten nooit kan ingaan, maar zonder meer gelijkaardige zever blijft posten.
Dan moeten believers niet verwonderd zijn dat er daarop steeds opnieuw gelijkaardige reacties komen.
In wezen kan je op bijna elk bericht met "inhoud" van Pindar reageren met: "kan je dit staven"?
En nooit schijnt het staven te lukken.

Na drie jaar zou een logisch denkend mens tot het besluit komen dat er iets mis moet zijn met de stelling en/of de gebezigde bronnen.
Oud 11 juni 2008, 08:11   #19197
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat een gedoe hier.

Pindar is niet (tijdelijk) verbannen omdat iemand (al is het een Hertog) zijn posts niet leuk vond, maar omdat hij het forumreglement aan zijn laars lapte. En dat al jaren.

Een stelling staaf je niet door duizenden copy-pastes, vergezeld met "Wel, wel, wel" of "Nuff said". Berichten van gereputeerde bronnen pas je niet aan door er zever aan toe te voegen.

Een stelling staaf je door argumenten te geven en door op tegenargumenten in te gaan.

"Jullie zijn schapen", "je ziet het niet omdat jouw wereldbeeld het niet toelaat", iemand VuurMug noemen, dat zijn nu eenmaal in de gewone wereld geen argumenten.

Wie straffe beweringen post, wie zware beschuldigingen uit, wie hoaxes als "Report from Iron Mountain" of antisemitische vervalsingen als de Protocollen als bronnen gebruikt, mag en moet daarop aangesproken worden.
Dat believers dat niet kunnen luchten is hun probleem.
Ik kan enkel vaststellen dat Pindar op de tegenargumenten nooit kan ingaan, maar zonder meer gelijkaardige zever blijft posten.
Dan moeten believers niet verwonderd zijn dat er daarop steeds opnieuw gelijkaardige reacties komen.
In wezen kan je op bijna elk bericht met "inhoud" van Pindar reageren met: "kan je dit staven"?
En nooit schijnt het staven te lukken.

Na drie jaar zou een logisch denkend mens tot het besluit komen dat er iets mis moet zijn met de stelling en/of de gebezigde bronnen.
...of met de psyche van één van de kampen of beide kampen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2008, 08:16   #19198
alex2018
Partijlid

alex2018's schermafbeelding

Standaard

De Nieuwe Wereld Orde heeft een soundtrack
Oud 11 juni 2008, 09:20   #19199
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn "inhoudelijke opmerking" is zijn stelling doorheen gans de draad tiens, en die kennen we allemaal, en zijn "spam" berichten dienen ter versterking van zijn stelling/zijn geloof. Als hij niks zou posten om te staven zou het zeker ook niet goed zijn. Bovendien geven hij & exodus tussendoor wel degelijk "inhoudelijke opmerkingen". Het staat u bovendien vrij om hen te onderbreken en om verduidelijking te vragen.
GELOOF !
Dat is een keurige analyse straddle...

Maar een persbericht dat IEEE de RFID-standaard heeft goedgekeurd is voor JULLIE een boodschap dat de "wereldregering" een putch naar de absolute macht doet.
Voor de NORMALE mensen betekent zo'n boodschap niet meer dan een uitbreiding van het barcode-systeem op goederen.

De veronderstelling die jullie dan maken is dat RFID-technologie als "big brother" kan gebruikt worden...terwijl daar geen enkel technologisch bewijs voor is...je kan nl. zo'n chip "opengooien" & onderzoeken.

Jullie tegenargument is dan dat de NWO misschien over "verborgen technologie" beschikt, een veronderstelling waar geen bewijs voor is & die NIET te onderzoeken valt... en dan zijn we klaar met de discussie.
Veronderstelling op veronderstelling.

En steeds als het punt van veronderstelling zonder onderzoeksmogelijkheden bereikt wordt, word er een nieuw persbericht gepost....
En zo blijven we bezig met de discussie over GELOOF.
Oud 11 juni 2008, 09:26   #19200
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Diep!

Dat de Amerikanen nu meer willen samenwerken om "vastgoedcrisissen" in de toekomst te vermijden is dus het bewijs van de internationale samenzwering: NWO.

...en ik ben in denial

Als je dan toch defensiemechanismen wil gebruiken als argument op kritiek, moet je vooral PROJECTIE eens opzoeken
Je zegt dat het niets wil zeggen. Ze willen gewoon vastgoedcrissessen oplossen. Hoe nobel toch.

De man is net op Bilderberg geweest en nog geen dag later kondigt hij een globaal banking systeem aan. Volledig in de lijn van de ideologie van Bilderberg. Als je de NWO kent weet je dat dit weer een gecalculeerde, graduele stap is naar meer controle, naar hun plan van een NWO. Nog nooit van problem reaction solution gehoord zeker?

Als je wil kan je het altijd zo uitleggen als "het is maar globalisering", "het is maar een crisis die ze willen oplossen", crissisen waar ze dan zelf nog meestal verantwoordelijk voor zijn. Het feit is dat de beweging tot een wereldregering en wereldcontrole er is, en het is het plan van deze elite achter de schermen. Dat zijn de feiten.

Laatst gewijzigd door exodus : 11 juni 2008 om 09:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be