![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, Geitner zei ook dat hij wou dat de Federal Reserve een dicterende rol speelt in dit nieuwe globale banking systeem. En wie heeft de Federal Reserve opgericht? Precies hetzelfde kliekje met de wereld-orde ideologie. Onder impuls van dezelfde families. Dit zijn feiten.
De crississen die we nu hebben zijn net veroorzaakt door de Federal Reserve en centrale banken. Opzettelijk, de truuk van de elite om de maatschappij economische in haar greep te krijgen en te houden.
![]() |
![]() |
#19203 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Het komt niet uit het niets. U opent er een draad over op een discussieforum. Ik geef in die draad mijn mening. Nu weet ik wel dat believers liever geen tegenspraak hebben maar ik plaats mijn mening waar ik wil. 2. Ik zeg niet dat u een aansteller bent of achterbaks. Ik ken u niet. Ik vind de manier waarop u reageert aanstellerij of achterbaks. 3. Ik heb geen hulp nodig. 4. Ik raadde u aan lastposten te negeren als u er last van heeft. 'Hier' heb ik van geen lastpost last, alleen van berichten, en die spreek ik tegen. 5. Ik ben mij niet bewust van een heksenjacht. Ik vraag om verduidelijking waar nodig en als iemand liegt zeg ik dat hij liegt. Meer niet. Citaat:
Citaat:
Ik voel me niet aangevallen. Ik vraag om verduidelijking. Als het antwoord daarop bestaat uit leugens en/of persoonlijke insinuaties kan men een scherpe reactie verwachten. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 11 juni 2008 om 09:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eurgh, "jullie, jullie..." ?? ik ben geen 100 pct believer he, ik ben wellicht eerder iemand als een kiko, of een c2c... dwz ik sta voor alle berichten open, ik vind dat er interessante zaken naar voor gebracht worden. Weet ge, mij is het in feite altijd meer te doen geweest om een zekere vorm van sympathie voor andersdenkenden. We zijn wel akkoord dat het om een geloof gaat, met alle gevolgen van dien, dus no problem there. Maar dan kunnen we hier op het forum wel anderen eens hard gaan aanpakken op hun geloof. En nu eens iets pro non-believers van mij: ik heb ook gelezen dat er dingen naar voor kwamen uit de "spams" die serieus kwetsend kunnen zijn voor bepaalde geloofsgroepen en ik heb het volste begrip als die daartegen reageren en om verduidelijking, bewijzen etc. vragen. Maar dan ziet ge een methode die Hertog Van Gelre gebruikt en dat is voor mij ook weeral niet 100 % "kosher". Ik verwijs dan terug naar mijne laatste post hierboven.
![]() |
![]() |
#19206 | |||
|
![]() Citaat:
Hier commentaar van Congressman McFadden: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 juni 2008 om 09:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig exodus, goed bezig. Nu ga je natuurlijk weer afkomen met een aantal fabeltjes omtrent de financiele crisis die in gang gestoken is door de NWO etc, maar het FEIT blijft dat een stabiele economie compleet onmogelijk is zonder regulering vanwege de centrale banken. Maar bon, je hebt gelijk het kapitalisme is 1 grote zwendel van een paar families.(zucht) Laatst gewijzigd door fox : 11 juni 2008 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19208 | |
|
![]() Citaat:
Het interesseert me geen bal of het een feit zou zijn dat een stabiele economie onmogelijk is zonder regulering vanwege centrale banken. Of het een feit is of niet, dat is een discussie op zich. Het is ook weer tekenend te zien hoe jij de discussie afwend. Ik zeg dat de Federal Reserve door deze kliek opzettelijk en op een slinkse manier is opgericht om hun doelen te halen. Jjij zegt daarop "centrale banken zijn noodzakelijk". Maar dat is nu net het punt niet.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 juni 2008 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ik durf die kritiek zelfs te onderschrijven Maar dat is nog altijd GEEN BEWIJS voor een geheime organisatie die de wereldmacht aan het grijpen is: de NWO, illuminati of de lizards whatevva.
![]() |
![]() |
#19210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er lobby groepen die dingen pushen voor persoonlijk gewin en macht maar het is een extreme stap om die allemaal te gaan linken met lizards en te beschouwen als 1 complot want daarvoor bestaat geen enkele ondersteuning! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19211 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij heel rap klaar staat om te oordelen en te veroordelen is intussen ook wel duidelijk zoals ik hierboven schreef. Nog eens, ik ben geen believer, maar ge veralgemeent en ge gooit mij gewoon voor het gemak bij de believers hoop. Mij niet gelaten, maar ge zit er naast. Wat dat schelden betreft: doorgaans zijn de believers PAKKEN minder arrogant en denigrerend in heel hun ondertoon. Valt gewoon NIET te ontkennen. Maar ja, je kan ze eens pakken op een scheldwoord heel af en toe, maar de omstandigheden in acht genomen is dat niet verwonderlijk dat die eens van zich afbijten. Hoe ge dat van die 31 copy paste aantijgingen durft te ontkennen is toch wel belachelijk en veelzeggend... Hoe gaat ge u daar uit krijgen ? Het gaat blijkbaar niet, vandaar het korte antwoord. Ik zal het nog eens herhalen: Citaat:
Wat typisch? M.a.w ge komt efkes veralgemenen. Nogmaals, ik heb met een ander hier niks te maken. Dus wat is er nu zo typisch aan wat ik zeg? Citaat:
Voor de rest zit wat ge zegt vol met veralgemeningen. Ik ben geen believer. Ik heb geen probleem met tegenspraak, wel met (bewust) verkeerd geinterpreteerd te worden. Citaat:
Wie is er dan eigenlijk met aanstellerij bezig???? Bovendien is "op de doden schieten" in onze cultuur eerder "achterbaks". Pindar is er niet en kan zich niet verdedigen he... Ik ook niet. Ik maak zaken bespreekbaar, als dat nog mag van u want blijkbaar hebt ge niet zo graag dat dingen bespreekbaar gemaakt worden. Anders dan met jou het geval is heb ik geen meute vriendjes die mij overal direct komen gelijkgeven en steunen. Citaat:
Ofwel hoe er u met semantiek proberen uit te praten... Daar ben ik uiteraard mee akkoord. Vandaar mijn eerste reactie op uw post.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 11 juni 2008 om 11:10. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19212 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Een forumreglement is om alles in goede banen te lijden en om het prettig te houden voor alle deelnemers. 31 link's plaatsen heeft niets te maken met discussieëren. Als Pindar er alleen maar bij had gezet: "Hierbij ondersteuning voor mijn bewering dat ......" was het al anders geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19213 | |
|
![]() Citaat:
1. Pindar spamt, daarvoor is hij een weekje verbannen. Niet door mij maar door de moderatie. 2. Eén copy-paste zonder inhoudelijke toevoeging is eigenlijk al verboden, wat denkt u als er 31 achter elkaar worden geplaatst? De moderatie is al heel toegeeflijk t.o.v. Pindar. Een weekje ban is heus niet zo erg. 3. Als iemand leugens post dan benoem ik dat of ik spreek het tegen. Dat zal ik blijven doen. 4. Het verloop van deze draad is voor een aandachtige lezer duidelijk, hoe u het ook wendt of keert. 5. Als u problemen heeft met mijn discussiemethode, gelieve de moderatie te waarschuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19214 |
|
![]() Inderdaad, kritiek is geen bewijs. Daarom moet je naar de feiten kijken, en die heb ik ook gepost in de vorm van een tekst uit een boek dat je in dezelfde post kan vinden en waar je niet op ingaat. Het is maar al te makkelijk een deel uit een post te knippen en de rest te negeren en/of het niet te bekijken. Dan heeft discussie geen zin en je kiest ervoor te geloven wat je zelf gelooft.
![]() |
![]() |
#19215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het voor één keer helemaal eens met exodus!
Ik kan de lezers van deze thread enkel maar aanraden het "boek" NONE DARE CALL IT CONSPIRACY aandachtig te lezen. De link tussen het ultra-reactionair gedachtengoed en de NWO-theorietjes wordt er prima door geïllustreerd. Eveneens illustreert het "boek" de methodologie nodig om aan pseudogeschiedenis te kunnen doen. Prachtig!
![]() |
#19216 | ||
|
![]() Citaat:
Ten tweede, jij zegt dat de FED is opgericht uit noodzaak. Ik zeg dat het een doel was van deze elite (Warburg , JP Morgan en co..) die erachter zat. Ik heb bewijzen gepost voor mijn stelling en jij niet. Het is dus aan u. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19217 | ||
|
![]() Citaat:
Laten we ook nog eens zien wat Gary Allen, de schrijver van het boek zegt over diegene die de NWO theorie aanvallen: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 juni 2008 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb jou hier NOOIT weten posten, maar nu ben je hier, toch raar he?. Ah ja, het is duidelijk: de hollandse meute is hier, de vriendjes zijn opgetrommeld. De selectieve verontwaardiging gaat over de algehele houding, niet over het forumreglement.
![]() |
![]() |
#19219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks "gevoelsmatige cliché argumenten", wel kunnen lezen. Zelfs in het citaat dat jij geeft staat bijvoorbeeld het volgende: Citaat:
![]() Ik wacht overigens nog altijd op jouw bewijzen dat Obama en Hillary Clinton elkaar op Bilderdberg ontmoetten. (Linkje) Een echte onderzoeker zal geen probleem hebben zijn beweringen te staven, nietwaar?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juni 2008 om 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19220 | ||
|
![]() Citaat:
En had je het een beetje verwacht dat ik dit ging vragen en is het daarom dat je al in de tegenaanval gaat door naar bewijzen te vragen in het volgende deel van je post? Citaat:
![]() |
![]() |