![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het boek er voor iedereen te lezen. Citaat:
Uiteraard reageer je niet. En dan anderen de les spellen over kritisch denken en "echte onderzoekers". ![]()
![]() |
![]() |
#19222 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het doet me wel plezier dat je ervanuitgaat dat ik hier vrienden heb. Niemand heeft me opgetrommeld, mocht je dat echt denken. Wat me opviel was dat je zelf over verontwaardiging begon: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19223 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, welkom Andre, ik ben zelf 1/2 nederlander, vooral als ze goed zijn met de voetbal zeg ik dat graag!
![]()
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 11 juni 2008 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo werken de non-believers niet, Straddle. Overigens is het hier aangenaam vertoeven nu Pindar op vakantie is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het anders behoorlijk lastig met de believers wat te steunen...
![]() |
![]() |
#19226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beweren dat er geen "geheime" verenigingen bestaan die op wereldvlak zaken willen beïnvloeden, ideologisch manipuleren etc.. is vanzelfsprekend onzin. Er bestaan talloze internationale niet-geheime organisaties die precies hetzelfde doen. Het absurde is om met een aan fanatisme grenzende ideologische verbetenheid beweren dat dit onwenselijk en gevaarlijk zou zijn. Moeten we de UNO, UNESCO, FAO, WHO, UNCTAD, UNICEF enz.. afschaffen ? Of moet internationale samenwerking op allerlei terreinen aangemoedigd worden ?
![]() |
![]() |
#19227 |
Staatssecretaris
|
![]() Het absurde is beweren dat al die verenigingen het beste met u voorhebben wanneer de lijst van voorbeelden die het tegendeel bewijzen bijna oneindig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19228 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19229 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb dat jaren geleden aan tientallen Amerikanen ten tijde van de WMD's ook proberen uit te leggen op vele internationale fora , maar geenéén die het snapte. Bewijzen dat je iets niet hebt is bijna onmogelijk. Ik kan wel bewijzen dat ik iets wel heb (Door bvb simpelweg het te laten zien). Maar ik kan moeilijk bewijzen dat ik iets niet heb. Ik kan u bewijzen dat ik een auto bezit , maar ik kan u niet bewijzen dat ik geen bezit (ik kan die namelijk verstoppen). Daarom dat de bewijslast aan de "overkant" ligt. Het zijn dus ook zij die beweren dat er wel iets is , die met bewijs moeten afkomen en niet omgekeerd. Het zijn zij die over een NWO beginnen die met bewijsmateriaal moeten afkomen. Zolang dat niet duidelijk is blijft dit een dovemansgesprek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19230 | |
|
![]() Citaat:
Er bestaan in de Coulissen van de Macht ongetwijfeld vele honderden schaduworganisaties waarvan de meesten - mezelf incluis - nog nooit van gehoord hebben. Het verschil met de NWO is, dat deze talloze schaduworganisaties elk hun eigen agenda's en belangen hebben (op enkele na misschien), en elkaar compleet negeren tot zolang ze in elkaars weg niet lopen. Ook geloof ik niet dat deze schaduworganisaties reeds sinds de bouw van de pyramides aan het plannen zijn om de massa te controleren of hun snode plannen ten uitvoer te brengen. Want als ze dat na vele eeuwen nog niet bewerkstelligd hebben, zullen ze er nu, in een tijdperk waar de burger nog nooit zoveel rechten gehad heeft en toegang heeft tot massa's informatie, zeker niet in slagen. Heb ik voor dit alles bewijs voor ? Nee, niets, gewoon mijn mening, maar ik denk niet dat ik ver benevens de waarheid zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19231 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19232 | |
|
![]() Inwoners van Ierland kunnen opnieuw stemmen voor een Referendum over verdrag van Lissabon. Ierland is het enige land waar er een Referendum over gehouden wordt, en de inwoners van Ierland hebben de kans om het vedrag tegen te werken, zodat het er momenteel niet doorkomt. De regering van Ierland is pro, maar het ziet er naar uit dat het weinig zal schelen. Ierland heeft al verschillende referendums hieromtrend gehad maar toch proberen ze het opnieuw totdat ze de goeie uitkomst hebben.
Het verdrag van Lissabon is gewoon een andere versie van de Europese grondwet dat in 2005 in referendum door Nederland en Frankrijk werd afgewezen. Dit is de typische techniek van de NWO, het is niet gelukt in referendum, dus gaat men het op een andere manier en in andere vorm erdoor drukken zonder de mening van het volk te vragen, met uitzondering van Ierland. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 juni 2008 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19233 | |
|
![]() Interessant en verhelderend artikel over vrije energie. Vrije energie wordt door de elite en andere krachten onderdukt uit zelfzuchtige redenen. Dit arikel geeft de motiviaties en bespreekt de bevestigde technieken die er zijn.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19234 | |
|
![]() Er is een deel gelekt wat er op de Bilderberg gezegd is geweest. Jim Tucker die al meer dan 30 jaar de Bilderberg onderzoekt heeft zo zijn contacten onder diegene die meewerken aan Bilderberg als assistenten. Wat er onder andere besproken was, was het microchipppen van mensen, om 'the good guys' van terroristen te kunnen onderscheiden.
Dit is precies wat wij hier al lang zeggen en het wordt nu weer eens bevestigd op de Bilderberg. Andere zaken dat besproken zijn kunnen in het artikel gelezen worden: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19235 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je noemt je verzinsels feit, en dan moet elke logica wijken voor deze vermeende feiten. Helaas blijkt keer op keer dat jouw definitie van feit heel speciaal is. Zo was je vorige week zeker dat Obama en Clinton elkaar op Bilderberg hadden ontmoet. Waar haalde je deze zekerheid? Uit jouw NWO-theorie, met de ingebouwde obsessie voor fenomenen als Bilderberg en mensen als Rothschild. Dat dit feit echter een verzinsel bleek te zijn wil je niet toegeven. D?*t, beste exodus, is nu een voorbeeld van een feit dat iedereen hier al vaker heeft kunnen vaststellen. Rationele mensen, echte onderzoekers, houden wel degelijk rekening met het feit dat een theorie totaal onlogisch in elkaar zit. Wat ze niet doen is de verzinsels, afgeleid uit hun theorie, nadien als "bewijs" voor diezelfde theorie aanbrengen. Dat is wat jij hier weer eens doet. Citaat:
Ze kunnen alles, ze beheersen alles (zie jouw volgende post), en dan hebben ze onnozele democratische middelen als een referendum nodig om hun creatie, de EU, te versterken???? Weer eens blijkt hoe onlogisch dat hele NWO-gedoe is. Nog een mooi voorbeeld van een feit, beste exodus. Citaat:
Nog een mooi voorbeeld van een feit, beste exodus. Citaat:
![]() Conspiracistische charlatans vertellen ons wat op de geheime Bilderberg conferentie werd besproken, en dat komt toevallig precies overeen met hun eigen obsessies! En van jou krijgen we lessen in kritisch denken en in "echt onderzoek". ![]()
![]() |
![]() |
#19236 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij maakt er weer jouw versie van, je goed recht op dit te geloven hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#19237 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn jouw verzinsels, afgeleid uit de NWO-theorie, die onvermijdelijk een NWO "bewijzen". Ik stel vast dat je nog altijd niet uitlegt hoe je aan de zekerheid kwam dat Obama en Clinton elkaar op Bilderberg hadden ontmoet. Citaat:
Citaat:
![]() Wel, ik twijfel er niet aan dat de olie industrie vrije energie machine niet graag ziet. De economische elite is echter veel breder dan de olie industrie. De meeste takken van de economie, de meeste landen, lijden onder de hoge energiekost. Deze delen van de elite (de meerderheid) hebben alle belang bij vrije energie machines. Toch valt er nergens zo'n machine te bespeuren. Dat noem ik een feit, se. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 juni 2008 om 08:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus omdat Jim Tucker al jarenlang dezelfde onzin verkoopt is het een betrouwbare bron? Het komt er eigenlijk op neer dat je zolang mogelijk moet volhouden tot iemand je gelooft ook al geef je geen enkele bewijs of ondersteuning van een getuige aanwezig op meeting. Laat me niet lachen Over je vrije energiezever hebben we het al genoeg gehad, maar tot op heden heb je nog geen enkel werkend model gezien. Enkel obscure websites van een paar charlatans die er geld willen uit slaan. Als een vrije energie machine bestaat, kan het ook niet zo moeilijk zijn om het bestaan ervan aan te tonen. Of wacht! Juist, de NWO heeft de extreme macht om zoiets baanbrekends al 100 jaar geheim te houden, maar diezelfde NWO heeft niet de macht om Hillary aan de macht te helpen of een referendummeke te manipuleren in Ierland. Right! Laatst gewijzigd door fox : 12 juni 2008 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19239 | |
|
![]() Citaat:
Hier de wikipagina van Jim Tucker. http://en.wikipedia.org/wiki/James_P._Tucker,_Jr.
![]() |
![]() |
![]() |
#19240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is elk jaar hetzelfde.
Na de "geheime" Bilderberg conferentie komen de charlatans af met "lekken", die toevallig steeds hun eigen obsessies verwoorden. Hier een leuk voorbeeld uit 2005: Citaat:
![]() Het artikel gaat verder: Citaat:
![]() Dat mensen deze onzin geloven! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 juni 2008 om 09:35. |
||
![]() |
![]() |