![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19361 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Citaat:
Al gore is steeds een conservatieve congress-mus geweest totdat hij de presidentsverkiezingen verloor. Heb jij Gore in de jaren '80 ooit op de barricades gezien van Greenpeace? Dacht het niet. Gore dacht aan pensioen & koos ervoor om zijn politieke reputatie op het spel te zetten om de punten die ecologisten & wetenschappers AL 25 JAAR aan het verkondigen zijn, extra in de verf te zetten... Maar maak van Gore nu niet de "the gatekeeper of the ecologists" ![]()
![]() |
![]() |
#19362 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn ook vele wetenschappers die het ontkennen, maar die krijgen natuurlijk veel minder aandacht in de establischment media die altijd compleet de officiele lijn volgt.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 juni 2008 om 14:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19363 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19364 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig heb ik een vriend/bioloog die de effecten bestudeerd op spinnenpopulaties & die ook van mening is dat de klimaatsverandering veroorzaakt wordt door de mens... ...maar hey mocht Pinda'r hier nog zitten, hij zou zeker beweren dat mijn vriend een NWO agent is... ![]()
![]() |
![]() |
#19365 |
|
![]() en als blijkt dat die ontkenners gefinancieerd worden door de olielobby?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19366 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19367 | |
|
![]() Citaat:
Maar je mag ook niet vergeten dat door dit soort berichten de media in te sturen men het gevoel van de dualiteit versterkt. De reactie is dan "zie je wel, de olie-lobby heeft iets te verbergen".
![]() |
![]() |
![]() |
#19368 |
|
![]() dus al die wetenschappelijke artikels die menselijk handelen verantwoordelijk stellen voor veranderingen in het klimaat zijn opgezet?
![]() |
![]() |
![]() |
#19369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige mentaliteit die duidelijk is mijn best Bhairav, is de mentaliteit dat elkeen met macht lobbied voor zijn eigen zaak en dat er op die manier tegenstrijdige berichten de wereld worden ingestuurd. Zeggen dat dit compleet georchestreerd is door een obscure heersende elite vraagt dus idd om bewijsvoering. Simpelweg de stelling poneren is gratuit en belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Pieke het is uiteraard een feit dat er bepaalde lobbygroepen trachten de invloed van de mens op het klimaat te "overschatten" om zo meer hernieuwbare energieprojecten aan de man te brengen. Aan de andere kant heb je de olielobby dit tracht te minimaliseren. Dat lijkt me wel duidelijk. Wat exodus hier echter beweert, is dat heel dit proces (van de ene kant van het spectrum tot de andere) onder controle staat van een "heersende elite" die enorm vaag omschreven wordt. Waarom die heersende elite eigenlijk de aarde wil vernietigen, dat weet echter niemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19371 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het allemaal gefrabriceerd is, maar het is ook een combinatie van overtuiging, geloof en conformiteit aan de officïele consensus die het veroorzaakt. Ook niet vergeten dat men het moet durven in twijfel trekken. Een menselijke invloed op planeet aarde is geen kleine zaak, en vele mensen zijn veel sneller geneigd de officiele versie te volgen, gecombineerd met de druk van de geheel normale gewetenslast die een mens heeft als hij zich als lid beschouwd van een soort die planeet aarde en het klimaat naar de knoppen helpt.
![]() |
![]() |
![]() |
#19372 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, mijn beste exodus, als ik u zou geloven, dan is die elite niet simpelweg dom, maar oerdom. De manier waarop ze "bewijzen" laten rondslingeren is werkelijk hallucinant. En als ik zou geloven dan zijn hun technieken niet vals en slim, maar bot en doorzichtig.
Laatst gewijzigd door fox : 25 juni 2008 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19374 | |
|
![]() Citaat:
En echt veel bewijzen laten ze volgens mij niet rondslingeren. Ze kunnen natuurlijk niet alle wetenschappers die er tegen in gaan de mond snoeren.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 juni 2008 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19375 |
Parlementslid
|
![]() Hoeveel is de temp stijging eigenlijk?
en hoeveel was de temp wisseling de laatste eeuw per jaar ? Wat is daar bijzonder aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19376 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eenmaal in mijn auto hoorde ik, dat het geen rijm was maar LUCHTVERVUILING. In september vloog ik van La paz naar de jungle in Vera Cruz & van daaruit naar Lima. Gelukkig was er daar geen vuiltje aan de lucht & had ik een mooi beeld over de streek... Je ziet gewoon letterlijk de littekens die de menselijke bevolking heeft achtergelaten op de aarde vanop 11,000 voet totdat je de Andes bereikt. Ga eens met wat oudjes op exotische bestemmingen praten over wat er allemaal veranderd is in de natuur rondom hen & je krijgt net hetzelfde verhaal. Natuurlijk is het allemaal veel gemakkelijker om de menselijke schuld te ontkennen vanachter je computerscherm & een grote boeman te zoeken in een schaduwelite die ons allemaal de verdoemenis in wil, door onze levensstandaard aan te passen...
![]() |
![]() |
#19377 | ||
|
![]() Ze gaan weer de manipulatieve gecreerde terreurdreiging opvoeren door nu ook gewone westerse mensen als potentiële terroristen te beschouwen. De intelligentiediensten (CIA, MI6) zeggen dat westerse Europeanen opgeleid worden in Al Quada trainingkampen. Ze kunnen er gewoon uitzien met blond haar en blauwe ogen .
De booschap is duidelijk, wees maar goed bang want iedereen is nu een potentïele terrorist. Ook de jeugd hebben ze in het vizier, zie onderstaande artikels. Ze hebben nu geen baard meer of van pakistaanse of gelijkaardige origine maar het kan een westers persoon zijn die niet opvalt. Het is weer en walgelijke zet van de elite om een klimaat van angst te creeëren. Dit concept was ook besproken op de Bilderberg 2008. En wat blijkt, nog geen 3 weken na Bilderberg begint alle media hierover massaal te berichten. Er was al eens over bericht voor Bilderberg 2008 maar in veel mindere mate. Het ligt er weer eens dik op. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19378 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19379 | |
|
![]() De controledrang van de NWO kent geen grenzen. De regelingen in onderstaande artikel zijn werkelijk ziekelijk en dienen ook om ons te dehumaniseren en ideale robotische werklslaven te maken. De band tussen ouder kind wordt verstoort en dit is ideaal voor de NWO die meer controle wil hebben over de jeugd.
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...permission.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 26 juni 2008 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19380 |
Parlementslid
|
![]() Ik waardeer iedereen zijn bezorgdheid voor de mooi blauwe planeet moeder aarde maar ik luister niet meer naar mooie woorden.
- Ik wil dat de houtkap stopt langs de evenaar - ik wil dat er aan autonomie voor de burgers met duurzame schone energie word gewerk. - Diezelfde maatregelen vind ik nergens terug in de CO2 taxen en belastingen..; De huidige maatregelen zijn op geen enkle manier een verbetreing van het milieu probleem veroorzaakt door menselijk toedoen; Ze eten alleen in de portemonnee van de burgers. Ze willen wel degelijk een nieuwe wereld 'religie' ecologie installeren en ons nog maar wat laten boete doen. De kerk heeft afgedaan, binnenkort de wetenschap ook dus 'bow for me' zal niet meer lukken met die twee. Dan maar bow for me mother earth bedenken. Vooruitzien is regeren.... Laatst gewijzigd door Babylonia : 26 juni 2008 om 14:49. |
![]() |
![]() |