Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2008, 14:03   #19361
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Maw de ecologisten & de olie-lobby zijn wel degelijk 2 kampen, maar deze twee partijen zijn de speelbal van een onzichtbare elite???

Citaat:
Al Gore staat op hoog niveau binnen deze beweging van de groenen en die kun je wel een echte insider noemen
Wat een onzin.
Al gore is steeds een conservatieve congress-mus geweest totdat hij de presidentsverkiezingen verloor. Heb jij Gore in de jaren '80 ooit op de barricades gezien van Greenpeace? Dacht het niet.

Gore dacht aan pensioen & koos ervoor om zijn politieke reputatie op het spel te zetten om de punten die ecologisten & wetenschappers AL 25 JAAR aan het verkondigen zijn, extra in de verf te zetten...

Maar maak van Gore nu niet de "the gatekeeper of the ecologists"
Oud 25 juni 2008, 14:13   #19362
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Maw de ecologisten & de olie-lobby zijn wel degelijk 2 kampen, maar deze twee partijen zijn de speelbal van een onzichtbare elite???
Uiteindelijk wel ja. Speelbal is een beetje een rare uitleg, maar de twee groepen staan onder invloed van de elite.

Citaat:
Al gore is steeds een conservatieve congress-mus geweest totdat hij de presidentsverkiezingen verloor. Heb jij Gore in de jaren '80 ooit op de barricades gezien van Greenpeace? Dacht het niet.

Gore dacht aan pensioen & koos ervoor om zijn politieke reputatie op het spel te zetten om de punten die ecologisten & wetenschappers AL 25 JAAR aan het verkondigen zijn, extra in de verf te zetten...

Maar maak van Gore nu niet de "the gatekeeper of the ecologists"
Ik ontken zeker niet wat je zegt. De informatie die je zegt bevestigt net het idee. Al Gore is een lid van de elite (anders zal je nooit een presidentskandidaat zijn) en heeft voor zijn elitaire broeders dat beeld van opwarming actief gepromoot. Hij is zeker al sinds 1992 daarmee latent bezig want toen heeft hij zijn eerste boek erover geschreven. Het feit dat Al Gore er plots staat voor te roepen is al een teken op zich dat het een propagandakanaal van de elite is.

Er zijn ook vele wetenschappers die het ontkennen, maar die krijgen natuurlijk veel minder aandacht in de establischment media die altijd compleet de officiele lijn volgt.

Laatst gewijzigd door exodus : 25 juni 2008 om 14:16.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 14:14   #19363
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Neen, er zijn natuurlijk wel mensen zijn die actief deelnemen aan deze tegengestelde strekkingen door bijvoorbeeld ideologische of financiele overtuigingen. Maar de bewegingen op zich zijn actief gepromoot door de heersende elite. Al Gore staat op hoog niveau binnen deze beweging van de groenen en die kun je wel een echte insider noemen. Maar veel mensen die zich ermee bezighouden zijn zich niet van een hogere orchestrerende kracht bewust. Dit is de typische techniek die de elite gebruikt, de mensen verdelen in kampen om ze bezig te houden en tot hun doel te dienen, en zo zelf buiten schot en perceptie te blijven.
wacht wacht, dus de klimaatsverandering die we momenteel meemaken is eigenlijk gewoon georchestreerde propaganda?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 14:27   #19364
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
wacht wacht, dus de klimaatsverandering die we momenteel meemaken is eigenlijk gewoon georchestreerde propaganda?
Volgens de NWO-adepten wel, ja

Gelukkig heb ik een vriend/bioloog die de effecten bestudeerd op spinnenpopulaties & die ook van mening is dat de klimaatsverandering veroorzaakt wordt door de mens...

...maar hey mocht Pinda'r hier nog zitten, hij zou zeker beweren dat mijn vriend een NWO agent is...
Oud 25 juni 2008, 14:33   #19365
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn ook vele wetenschappers die het ontkennen, maar die krijgen natuurlijk veel minder aandacht in de establischment media die altijd compleet de officiele lijn volgt.
en als blijkt dat die ontkenners gefinancieerd worden door de olielobby?
Oud 25 juni 2008, 14:46   #19366
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Volgens de NWO-adepten wel, ja

Gelukkig heb ik een vriend/bioloog die de effecten bestudeerd op spinnenpopulaties & die ook van mening is dat de klimaatsverandering veroorzaakt wordt door de mens...

...maar hey mocht Pinda'r hier nog zitten, hij zou zeker beweren dat mijn vriend een NWO agent is...
Hoe kan klimaatverandering nu propaganda zijn. De propganda is dat men zegt dat er door de mens veroorzaakt wordt en middelen die men als gevolg van die motivatie gebruikt of wil gaan gebruiiken.
Oud 25 juni 2008, 14:49   #19367
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
en als blijkt dat die ontkenners gefinancieerd worden door de olielobby?
Er kunnen wel een aantal ontkenners banden hebben met de olielobby. Niet meer dan normaal aangezien binnen het strijdtoneel op een bepaald niveau de olielobby ook voor zijn zaak strijdt.

Maar je mag ook niet vergeten dat door dit soort berichten de media in te sturen men het gevoel van de dualiteit versterkt. De reactie is dan "zie je wel, de olie-lobby heeft iets te verbergen".
Oud 25 juni 2008, 14:59   #19368
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kan klimaatverandering nu propaganda zijn. De propganda is dat men zegt dat er door de mens veroorzaakt wordt en middelen die men als gevolg van die motivatie gebruikt of wil gaan gebruiiken.
dus al die wetenschappelijke artikels die menselijk handelen verantwoordelijk stellen voor veranderingen in het klimaat zijn opgezet?
Oud 25 juni 2008, 15:05   #19369
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Bewijs? Wat wilt ge dan? Een uitgelekt geschreven plan om de mensen allemaal liggen te hebben?
Het is gewoon een mentaliteit die vrij duidelijk is mits enige observatie.
De enige mentaliteit die duidelijk is mijn best Bhairav, is de mentaliteit dat elkeen met macht lobbied voor zijn eigen zaak en dat er op die manier tegenstrijdige berichten de wereld worden ingestuurd. Zeggen dat dit compleet georchestreerd is door een obscure heersende elite vraagt dus idd om bewijsvoering. Simpelweg de stelling poneren is gratuit en belachelijk.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 15:15   #19370
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus al die wetenschappelijke artikels die menselijk handelen verantwoordelijk stellen voor veranderingen in het klimaat zijn opgezet?
Wel Pieke het is uiteraard een feit dat er bepaalde lobbygroepen trachten de invloed van de mens op het klimaat te "overschatten" om zo meer hernieuwbare energieprojecten aan de man te brengen. Aan de andere kant heb je de olielobby dit tracht te minimaliseren. Dat lijkt me wel duidelijk. Wat exodus hier echter beweert, is dat heel dit proces (van de ene kant van het spectrum tot de andere) onder controle staat van een "heersende elite" die enorm vaag omschreven wordt. Waarom die heersende elite eigenlijk de aarde wil vernietigen, dat weet echter niemand.
Oud 25 juni 2008, 15:34   #19371
exodus

Standaard

Citaat:
Het IPCC vindt ik allesbehalve betrouwbaar. Opgezet is een groot woord. Met redeneringen, data , theorien kan gechoocheld worden. Weglatingen zijn ook niet van de poes. Het is niet omdat een theorie de mens verantwoordelijk stelt dat die theorie daarom de juiste is. Deze theorie kan ook bepaalde essentiele zaken of verbanden negeren, door onwil of oogkleppen.

Ik zeg niet dat het allemaal gefrabriceerd is, maar het is ook een combinatie van overtuiging, geloof en conformiteit aan de officïele consensus die het veroorzaakt. Ook niet vergeten dat men het moet durven in twijfel trekken. Een menselijke invloed op planeet aarde is geen kleine zaak, en vele mensen zijn veel sneller geneigd de officiele versie te volgen, gecombineerd met de druk van de geheel normale gewetenslast die een mens heeft als hij zich als lid beschouwd van een soort die planeet aarde en het klimaat naar de knoppen helpt.
Oud 25 juni 2008, 15:35   #19372
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wel Pieke het is uiteraard een feit dat er bepaalde lobbygroepen trachten de invloed van de mens op het klimaat te "overschatten" om zo meer hernieuwbare energieprojecten aan de man te brengen. Aan de andere kant heb je de olielobby dit tracht te minimaliseren. Dat lijkt me wel duidelijk. Wat exodus hier echter beweert, is dat heel dit proces (van de ene kant van het spectrum tot de andere) onder controle staat van een "heersende elite" die enorm vaag omschreven wordt. Waarom die heersende elite eigenlijk de aarde wil vernietigen, dat weet echter niemand.
Het proces staat niet 100% onder controle. Eenmaal in gang gezet vraagt het niet zoveel bijsturing omdat het zichzelf in stand houdt. Verdeel en heers. Die elite is zo dom nog niet en hun technieken zijn vals maar slim.
Oud 25 juni 2008, 15:38   #19373
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het proces staat niet 100% onder controle. Eenmaal in gang gezet vraagt het niet zoveel bijsturing omdat het zichzelf in stand houdt. Verdeel en heers. Die elite is zo dom nog niet en hun technieken zijn vals maar slim.
Nee, mijn beste exodus, als ik u zou geloven, dan is die elite niet simpelweg dom, maar oerdom. De manier waarop ze "bewijzen" laten rondslingeren is werkelijk hallucinant. En als ik zou geloven dan zijn hun technieken niet vals en slim, maar bot en doorzichtig.

Laatst gewijzigd door fox : 25 juni 2008 om 15:38.
Oud 25 juni 2008, 15:43   #19374
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee, mijn beste exodus, als ik u zou geloven, dan is die elite niet simpelweg dom, maar oerdom. De manier waarop ze "bewijzen" laten rondslingeren is werkelijk hallucinant. En als ik zou geloven dan zijn hun technieken niet vals en slim, maar bot en doorzichtig.
Ik denk het niet. Overtuig iemand van valse denkbeelden door hem een vals motief voor te spiegel en beroep te doen op zijn gewetensgevoel, en die persoon zal voor dat ideaal strijden. Een ideaal dat hij ziet als een nobel ideaal maar spijtig voor hem is hij bij de neus genomen door de elite dat hem een vals denkbeeld heeft ingeplant. Dat lijkt mij toch zo dom niet van die elite, het is een bijzonder efficient proces. Plant de denkbeelden en de rest gaat min of meer automatisch. Waarom denk je dat in een oorlog de vijand wordt afgeschilderd als monsterlijk en negatief en er propaganda is. Er zijn motiverende denkbeelden nodig om de individuen aan te tot zetten tot actie. Een actie die zij als legitiem zien door de ingeplante denkbeelden.

En echt veel bewijzen laten ze volgens mij niet rondslingeren. Ze kunnen natuurlijk niet alle wetenschappers die er tegen in gaan de mond snoeren.

Laatst gewijzigd door exodus : 25 juni 2008 om 15:44.
Oud 25 juni 2008, 20:05   #19375
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Hoeveel is de temp stijging eigenlijk?
en hoeveel was de temp wisseling de laatste eeuw per jaar ?
Wat is daar bijzonder aan?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 23:52   #19376
Sodomis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoeveel is de temp stijging eigenlijk?
en hoeveel was de temp wisseling de laatste eeuw per jaar ?
Wat is daar bijzonder aan?
Deze winter dacht ik dat er een laagje rijm op mijn auto lag, omdat het behoorlijk koud was... (nu ja, in vergelijking met mijn jeugdherinneringen was het helemaal geen winter, maar kom)
Eenmaal in mijn auto hoorde ik, dat het geen rijm was maar LUCHTVERVUILING.

In september vloog ik van La paz naar de jungle in Vera Cruz & van daaruit naar Lima. Gelukkig was er daar geen vuiltje aan de lucht & had ik een mooi beeld over de streek... Je ziet gewoon letterlijk de littekens die de menselijke bevolking heeft achtergelaten op de aarde vanop 11,000 voet totdat je de Andes bereikt.

Ga eens met wat oudjes op exotische bestemmingen praten over wat er allemaal veranderd is in de natuur rondom hen & je krijgt net hetzelfde verhaal.

Natuurlijk is het allemaal veel gemakkelijker om de menselijke schuld te ontkennen vanachter je computerscherm & een grote boeman te zoeken in een schaduwelite die ons allemaal de verdoemenis in wil, door onze levensstandaard aan te passen...
Oud 26 juni 2008, 08:46   #19377
exodus

Standaard

Ze gaan weer de manipulatieve gecreerde terreurdreiging opvoeren door nu ook gewone westerse mensen als potentiële terroristen te beschouwen. De intelligentiediensten (CIA, MI6) zeggen dat westerse Europeanen opgeleid worden in Al Quada trainingkampen. Ze kunnen er gewoon uitzien met blond haar en blauwe ogen .

De booschap is duidelijk, wees maar goed bang want iedereen is nu een potentïele terrorist. Ook de jeugd hebben ze in het vizier, zie onderstaande artikels. Ze hebben nu geen baard meer of van pakistaanse of gelijkaardige origine maar het kan een westers persoon zijn die niet opvalt. Het is weer en walgelijke zet van de elite om een klimaat van angst te creeëren.

Dit concept was ook besproken op de Bilderberg 2008. En wat blijkt, nog geen 3 weken na Bilderberg begint alle media hierover massaal te berichten. Er was al eens over bericht voor Bilderberg 2008 maar in veel mindere mate. Het ligt er weer eens dik op.

Citaat:
ABC News: White European Al-Qaeda training in Pakistan

LexisNexis
Wednesday, June 25, 2008

ABC News Transcript

SHOW: WORLD NEWS WITH CHARLES GIBSON 6:30 PM EST

June 20, 2008 Friday

758 words

TERROR THREAT;
AL QAEDA

CHARLES GIBSON

PIERRE THOMAS (WASHINGTON, DC USA)

CHARLES GIBSON (ABC NEWS)

(Off-camera) Good evening. Intelligence officials say it is their number one concern. Caucasians from a European country who have graduated from an al Qaeda training camp. Such potential terrorists would be dressed in western clothing, drawing little notice as they board a plane bound for the US, coming to launch an attack. There's no indication such an attack is imminent, but this scenario is of great concern to experts in and out of the government. ABC's Pierre Thomas reports from Washington tonight. Pierre?
http://www6.lexisnexis.com/publisher...400925&start=4
Citaat:

Blond, white schoolboy is al-Qa'eda extremist, say police

A schoolboy aged 12 has been identified as an al-Qaeda inspired extremist after sending beheading videos to his classmates, police have disclosed.

Anti-terrorism chiefs have said the example revealed how violent extremism is spreading “like a virus infecting young minds”.

The blond, white schoolboy from West Yorkshire is among 120 people being dealt with by police in a new anti-terrorism scheme targeting al-Qa’eda inspired youths.
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...ay-police.html
Oud 26 juni 2008, 10:32   #19378
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze gaan weer de manipulatieve gecreerde terreurdreiging opvoeren door nu ook gewone westerse mensen als potentiële terroristen te beschouwen. De intelligentiediensten (CIA, MI6) zeggen dat westerse Europeanen opgeleid worden in Al Quada trainingkampen. Ze kunnen er gewoon uitzien met blond haar en blauwe ogen .

De booschap is duidelijk, wees maar goed bang want iedereen is nu een potentïele terrorist. Ook de jeugd hebben ze in het vizier, zie onderstaande artikels. Ze hebben nu geen baard meer of van pakistaanse of gelijkaardige origine maar het kan een westers persoon zijn die niet opvalt. Het is weer en walgelijke zet van de elite om een klimaat van angst te creeëren.

Dit concept was ook besproken op de Bilderberg 2008. En wat blijkt, nog geen 3 weken na Bilderberg begint alle media hierover massaal te berichten. Er was al eens over bericht voor Bilderberg 2008 maar in veel mindere mate. Het ligt er weer eens dik op.

http://www6.lexisnexis.com/publisher...400925&start=4

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...ay-police.html
Soon the war on Iran will start stop the NWO !
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 14:39   #19379
exodus

Standaard

De controledrang van de NWO kent geen grenzen. De regelingen in onderstaande artikel zijn werkelijk ziekelijk en dienen ook om ons te dehumaniseren en ideale robotische werklslaven te maken. De band tussen ouder kind wordt verstoort en dit is ideaal voor de NWO die meer controle wil hebben over de jeugd.

Citaat:
Government Permission Required For Parents To Kiss Children
Quarter of adult population face mandatory "anti-pedophile" test in sweeping expansion of "child protection" measures

Sweeping new policies set to be introduced in the UK will mandate parents to get government permission to kiss their children or take them to the swimming pool in public, measures that are "poisoning" relationships between the generations, according to respected sociologist Professor Frank Furedi.

A quarter of the entire adult population of the United Kingdom will be mandated to pass a state check operated by a newly formed government agency to have any physical contact with children under the age of 16 in public - including their own kids.

"From next year the new Independent Safeguarding Authority will require any adult who come into contact with children or vulnerable adults either through their work or in voluntary groups to be vetted," according to a London Telegraph report.
Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/articles...permission.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 26 juni 2008 om 14:39.
Oud 26 juni 2008, 14:48   #19380
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik waardeer iedereen zijn bezorgdheid voor de mooi blauwe planeet moeder aarde maar ik luister niet meer naar mooie woorden.
- Ik wil dat de houtkap stopt langs de evenaar
- ik wil dat er aan autonomie voor de burgers met duurzame schone energie word gewerk.
- Diezelfde maatregelen vind ik nergens terug in de CO2 taxen en belastingen..;

De huidige maatregelen zijn op geen enkle manier een verbetreing van het milieu probleem veroorzaakt door menselijk toedoen;

Ze eten alleen in de portemonnee van de burgers.
Ze willen wel degelijk een nieuwe wereld 'religie' ecologie installeren en ons nog maar wat laten boete doen.
De kerk heeft afgedaan, binnenkort de wetenschap ook dus 'bow for me' zal niet meer lukken met die twee.
Dan maar bow for me mother earth bedenken. Vooruitzien is regeren....

Laatst gewijzigd door Babylonia : 26 juni 2008 om 14:49.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be