Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2008, 14:58   #19381
Babylonia
Parlementslid

Standaard

en waar is PINDAR ???
Wat is er aan de hand?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 15:35   #19382
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De controledrang van de NWO kent geen grenzen. De regelingen in onderstaande artikel zijn werkelijk ziekelijk en dienen ook om ons te dehumaniseren en ideale robotische werklslaven te maken. De band tussen ouder kind wordt verstoort en dit is ideaal voor de NWO die meer controle wil hebben over de jeugd.

Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/articles...permission.htm
Tsk tsk, blindweg prisonplanet nabroebelen, zonder de feiten eens te checken.

http://www.isa-gov.org.uk/Default.aspx?page=290

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 16:45   #19383
Babylonia
Parlementslid

Standaard

het gaat er om dat men uitgaat van de criminaliteit van iemand en niet van de onschuld het basis principe van de rechtsstaat
En die is in de praktijk veranderd .

Dat kunnen alle advocaten je bevestigen;

En alle maatregelen zullen door de strot geboord worden als een voordeel voor jezelf.
En op den duur kan je niks meer betalen zonder chip...
Oud 26 juni 2008, 17:22   #19384
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ze gaan weer de manipulatieve gecreerde terreurdreiging opvoeren door nu ook gewone westerse mensen als potentiële terroristen te beschouwen. De intelligentiediensten (CIA, MI6) zeggen dat westerse Europeanen opgeleid worden in Al Quada trainingkampen. Ze kunnen er gewoon uitzien met blond haar en blauwe ogen .

De booschap is duidelijk, wees maar goed bang want iedereen is nu een potentïele terrorist. Ook de jeugd hebben ze in het vizier, zie onderstaande artikels. Ze hebben nu geen baard meer of van pakistaanse of gelijkaardige origine maar het kan een westers persoon zijn die niet opvalt. Het is weer en walgelijke zet van de elite om een klimaat van angst te creeëren.
De boodschap is idd dat iedereen een potentiele terrorist is omdat het simpelweg zo is. Ik zie niet in wat er fout is aan een verslaggeving van objectief te verifieren feiten. Er zijn idd ook westerse idioten, dat is idd niet alleen weggelegd voor arabieren met een tulband. Angstig zijn we daar al lang niet meer voor en dat hebben we aan de media te danken omdat ze ervoor gezorgd hebben dat ons dat al lang niet meer kan schelen door hun onverzadigbare drang om sensatie te brengen. Zoiets raakt ons koude kleren niet meer. Een duistere elite, bijlange niet gewoon enkele mediamagnaten die goed geld verdienen.

Citaat:
Dit concept was ook besproken op de Bilderberg 2008. En wat blijkt, nog geen 3 weken na Bilderberg begint alle media hierover massaal te berichten. Er was al eens over bericht voor Bilderberg 2008 maar in veel mindere mate. Het ligt er weer eens dik op.

Hoe zou jij nu in godsnaam weten wat de ultrageheime en obscure elite heeft besproken in het ultrageheim op de ultrageheime bilderbergconferentie? Ze zijn zo onwaarschijnlijk machtig maar ze zijn plots niet bij machte om de inhoud van wat ze bespreken verborgen te houden. Vreemd lijkt me dat
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 17:37   #19385
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
het gaat er om dat men uitgaat van de criminaliteit van iemand en niet van de onschuld het basis principe van de rechtsstaat
En die is in de praktijk veranderd .

Dat kunnen alle advocaten je bevestigen;

En alle maatregelen zullen door de strot geboord worden als een voordeel voor jezelf.
En op den duur kan je niks meer betalen zonder chip...
Er staat nochtans duidelijk dat ouders die hun kind een kusje willen geven, gescreend zullen worden.

Er staan LEUGENS! Er staan PLATTE LEUGENS op de site die pindar en exodus voortdurend gebruiken als bron van hun "beweringen".

Zie dat nu toch eens.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 juni 2008, 18:11   #19386
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Er staat nochtans duidelijk dat ouders die hun kind een kusje willen geven, gescreend zullen worden.

Er staan LEUGENS! Er staan PLATTE LEUGENS op de site die pindar en exodus voortdurend gebruiken als bron van hun "beweringen".

Zie dat nu toch eens.
Toch is dat niet helemaal waar wat u zegt dat ze leugens verkopen.

Als u de dingen goed onderzoekt/analyseert dan zou ook u eens voor grote verassingen komen te staan wat betreft de NWO.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:01   #19387
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

*zucht* het is een sekte...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 juni 2008, 19:16   #19388
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
*zucht* het is een sekte...
De NWO kun je zeker vergelijken met een sekte, dat is zo!

Ze voldoen aan alle kernmerken:

1) Inpalming
2) Groepsvorming
3) Hiërarchie
4) Geslotenheid voor informatie
5) Brain washing
6) Manipulatie
Oud 26 juni 2008, 20:11   #19389
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
De NWO kun je zeker vergelijken met een sekte, dat is zo!

Ze voldoen aan alle kernmerken:

1) Inpalming
2) Groepsvorming
3) Hiërarchie
4) Geslotenheid voor informatie
5) Brain washing
6) Manipulatie
Ik had het niet over de NWO.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 juni 2008, 20:55   #19390
Babylonia
Parlementslid

Standaard

hahahah wij wel
lekkere grapjas

http://benjaminfulford.com/secretgoverment.html

Laatst gewijzigd door Babylonia : 26 juni 2008 om 20:59.
Oud 27 juni 2008, 00:51   #19391
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
en waar is PINDAR ???
Wat is er aan de hand?

Ja, dat vraag ik mij ook af. Blijkbaar een definitieve ban? Zou spijtig zijn. Heel spijtig!
Oud 27 juni 2008, 01:30   #19392
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ik ga het hier (op het ganse forum) voor minstens een paar maanden afbollen, maar daar zal wel niemand van wakker liggen... Toch efkes dit:

Deze draad van exodus omtrent de NWO was veruit de interessantste en meest boeiende. Ze was de enige reden waarom ik hier op het forum af en toe eens langkwam trouwens. Beste bron voor alternatieve informatie, en een lekker controversieel, permanent courant onderwerp.

Maar dat hadden de dissers niet graag. Regelneverij was belangrijker. En Pindar moest zo nodig gepakt worden voor spam. Op aangeven van dissers, laat ons dat niet vergeten! Dat was belangrijker dan inhoudelijk te spelen. Waar zitten ze nu die dissers? Terug naar hun dagelijkse stek in K&K, waarschijnlijk.

De NWO draad: hier hebben altijd super goei en interessante posters gezeten: Democratsteve, Lex Blanca, Pindar , Kriskras... Die zijn allemaal weggepest door de dissers, en dat niet eens met goei argumenten, maar met puur gezeik en miereneukerij.

De moderatie is ook niet meer wat ze was. Men laat de meest succesvolle draad 4 jaar werken, en dan PLOTS verandert de positie en het standpunt van de moderatie en Pindar wordt gepakt voor spam, tot twee keer toe... Eigenaardig niet??! Ach wat. They can have it their way, but I'm going!

Ik wens het beste aan die andere sterke en/of interessante posters die nog achterblijven: Exodus, Kamiel Spieces, Gun, Akufen, Babylonia, en anderen. Misschien tot nog eens, maar na 4 jaar hier af en aan te vertoeven op dit krammakelig forum, met een rode kaart voor tal van goede posters, hou ik het voor bekeken.

.
Oud 27 juni 2008, 08:04   #19393
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ik ga het hier (op het ganse forum) voor minstens een paar maanden afbollen, maar daar zal wel niemand van wakker liggen... Toch efkes dit:

Deze draad van exodus omtrent de NWO was veruit de interessantste en meest boeiende. Ze was de enige reden waarom ik hier op het forum af en toe eens langkwam trouwens. Beste bron voor alternatieve informatie, en een lekker controversieel, permanent courant onderwerp.

Maar dat hadden de dissers niet graag. Regelneverij was belangrijker. En Pindar moest zo nodig gepakt worden voor spam. Op aangeven van dissers, laat ons dat niet vergeten! Dat was belangrijker dan inhoudelijk te spelen. Waar zitten ze nu die dissers? Terug naar hun dagelijkse stek in K&K, waarschijnlijk.

De NWO draad: hier hebben altijd super goei en interessante posters gezeten: Democratsteve, Lex Blanca, Pindar , Kriskras... Die zijn allemaal weggepest door de dissers, en dat niet eens met goei argumenten, maar met puur gezeik en miereneukerij.

De moderatie is ook niet meer wat ze was. Men laat de meest succesvolle draad 4 jaar werken, en dan PLOTS verandert de positie en het standpunt van de moderatie en Pindar wordt gepakt voor spam, tot twee keer toe... Eigenaardig niet??! Ach wat. They can have it their way, but I'm going!

Ik wens het beste aan die andere sterke en/of interessante posters die nog achterblijven: Exodus, Kamiel Spieces, Gun, Akufen, Babylonia, en anderen. Misschien tot nog eens, maar na 4 jaar hier af en aan te vertoeven op dit krammakelig forum, met een rode kaart voor tal van goede posters, hou ik het voor bekeken.

.
Het is zeer spijtig dat Pindar eruit getrapt is geweest ondanks zijn interessante posts en dit alleen voor spam. Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom ze altijd zo op Pindar zijn nek zaten. Het enigste wat hij deed was zijn informatie en zijn mening hier op deze draad plaatsen en hij is naar mijn weten tot zover ik het gevolgd heb altijd heel beleefd gebleven tegenover iedereen. Hij kwam altijd op voor zijn eigen mening en dit op een beleefde/bescheiden manier, maar blijkbaar moesten ze toch iets vinden om hem op iets te kunnen betrappen, zodat ze hem van het forum konden gooien.

Wat me ook opvalt is dat je nu de dissers hier niet meer tegenkomt, dus het is duidelijk dat het hun alleen te doen was om Pindar zo snel mogelijk van dit forum te krijgen. But all my respect goes to Pindar, Exodus, Kriskras, Straddle, Babylonia, Gun, Lex Blanca, Akufen, Babylonia, Democratsteve, Lex Blanca en al die anderen die een meerwaarde zijn aan dit forum.

Straddle zoals je zegt zul je je redenen wel hebben om dit forum te verlaten, maar toch vind ik het een spijtige zaak dat je vertrekt.

In ieder geval hoop ik dat het niet voor eeuwig is!

Grts,

Kamiel

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 08:05.
Oud 27 juni 2008, 09:08   #19394
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als u met alternatieve info hoaxen, straffe beweringen en niet onderbouwde stellingen bedoelt, dan heeft u 100% gelijk.

Citaat:
Moest Pindar het inhoudelijk spelen in plaats van de boel vol te spammen dan was er nooit een probleem geweest. De waarschuwingen die Pindar kreeg waren net omdat hij te weinig inhoudelijke argumenten bracht. En wees gerust, ik was het niet die Pindar heeft aangegeven. Ik vroeg hem uiteraard wel om inhoudelijk iets te brengen, helaas wou hij dit niet en heeft iemand hem dan maar gerapporteerd. Het feit dat hij na zijn weekje ballingschap direct terug verviel in dezelfde fout, tja,....

Citaat:
Ja het is echt wel godgeklaagd dat er hier sommigen zijn die daadwerkelijk bewijzen vragen voor hetgeen beweerd wordt. Wat een schandalig pestgedrag zeg.

Citaat:
Het standpunt is niet verandert, ze hebben misschien gewoon eens beslist dat het maar eens gedaan moest zijn met spammen. Als je het niet kan laten om dat toch te doen, dan is dat niet het probleem van de moderatie.

Citaat:
Ik wens hen ook het beste en ik wens vooral dat er na zoveel posts eindelijk eens een bewijs boven water komt. Dat zou een aangename wending zijn in dit topic.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 11:35   #19395
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en waar is PINDAR ???
Wat is er aan de hand?
Pindar komt nog terug. Hij is geband tot 15 juli.
Oud 27 juni 2008, 11:47   #19396
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Het is te hopen dat hij dan wat meer commentaar geeft dan:

"zie je wel, weeral bewijs" + "link naar obscuur artikel" + ""
Oud 27 juni 2008, 13:02   #19397
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
mijn commentaar (wat een achterlijk gedoe)
Begint toch echt wel een beetje op een politiestaat te lijken me dunkt.

http://ipsnews.net/text/news.asp?idnews=42765

Pin d"Ar
Hierboven een van de laatste posts van Pindar, opgevolgd door enkele pure copy/past. Hier laat hij toch duidelijk zien dat hij de waarschuwing van de moderatie in de wind slaat en het bekritiseert met 'achterlijk'.
Oftewel, hij vraagt er zelf om. Misschien voegt hij vanaf 15-7 wat meer inhoud toe aan zijn link's.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 14:03   #19398
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Hierboven een van de laatste posts van Pindar, opgevolgd door enkele pure copy/past. Hier laat hij toch duidelijk zien dat hij de waarschuwing van de moderatie in de wind slaat en het bekritiseert met 'achterlijk'.
Oftewel, hij vraagt er zelf om. Misschien voegt hij vanaf 15-7 wat meer inhoud toe aan zijn link's.
Neen, ik vind dat Pindar gelijk heeft wat hij schrijft!

Iedereen weet welke mening Pindar heeft wat betreft de NWO, dus moet hij dan telkens bij elk artikel zijn mening gaan geven als hij dat al 1001 keer gedaan heeft. Op de 10 artikels die hij plaatst zet hij 9 x zijn mening (comment) erbij zodat ook de nieuwkomers weten over wat het gaat. Het is echt muggenziften vind ik door dan als hij eens 1 of 2 keer vergeet zijn mening (comment) erbij te zetten dat ze hem dan zonder boe of ba van het forum afgooien. Het is gemakkelijk om iemand te veroordelen voor iets, maar eens kijken naar de goei kanten van iemand dat wordt niet vaak gedaan en gerespecteerd helaas.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 14:05.
Oud 27 juni 2008, 14:11   #19399
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op de 10 artikels die hij plaatst zet hij 9 x zijn mening (comment)
Excuseer? Hij geeft 9/10 een nietszeggende oneliner als comment...
Er zijn hier 930 pagina's vol voorbeelden hé... je kan er niet echt naastkijken.
Oud 27 juni 2008, 16:45   #19400
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Excuseer? Hij geeft 9/10 een nietszeggende oneliner als comment...
Er zijn hier 930 pagina's vol voorbeelden hé... je kan er niet echt naastkijken.
Bull-shit!

Er zijn hier ook voorbeelden genoeg waar Pindar wel comment bijgeschreven heeft maar daar wordt niet over gerept.

En terwijl, als men een artikel plaatst moet men daar dan altijd iets bijzitten te lullen en zeker als men meerdere artikels achter elkaar plaatst die min of meer over hetzelfde onderwerp gaan? Je leest het artikel of je leest het niet en dan ben je nog vrij om al dan niet het betreffende artikel te becommentariëren.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 16:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be