![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19381 |
Parlementslid
|
![]() en waar is PINDAR ???
Wat is er aan de hand? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.isa-gov.org.uk/Default.aspx?page=290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19383 |
Parlementslid
|
![]() het gaat er om dat men uitgaat van de criminaliteit van iemand en niet van de onschuld het basis principe van de rechtsstaat
En die is in de praktijk veranderd . Dat kunnen alle advocaten je bevestigen; En alle maatregelen zullen door de strot geboord worden als een voordeel voor jezelf. En op den duur kan je niks meer betalen zonder chip... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan LEUGENS! Er staan PLATTE LEUGENS op de site die pindar en exodus voortdurend gebruiken als bron van hun "beweringen". Zie dat nu toch eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19386 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u de dingen goed onderzoekt/analyseert dan zou ook u eens voor grote verassingen komen te staan wat betreft de NWO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht* het is een sekte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19388 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het niet over de NWO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19390 |
Parlementslid
|
![]() Laatst gewijzigd door Babylonia : 26 juni 2008 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19391 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat vraag ik mij ook af. Blijkbaar een definitieve ban? Zou spijtig zijn. Heel spijtig!
![]() |
#19392 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga het hier (op het ganse forum) voor minstens een paar maanden afbollen, maar daar zal wel niemand van wakker liggen... Toch efkes dit:
Deze draad van exodus omtrent de NWO was veruit de interessantste en meest boeiende. Ze was de enige reden waarom ik hier op het forum af en toe eens langkwam trouwens. Beste bron voor alternatieve informatie, en een lekker controversieel, permanent courant onderwerp. Maar dat hadden de dissers niet graag. Regelneverij was belangrijker. En Pindar moest zo nodig gepakt worden voor spam. Op aangeven van dissers, laat ons dat niet vergeten! Dat was belangrijker dan inhoudelijk te spelen. Waar zitten ze nu die dissers? Terug naar hun dagelijkse stek in K&K, waarschijnlijk. De NWO draad: hier hebben altijd super goei en interessante posters gezeten: Democratsteve, Lex Blanca, Pindar , Kriskras... Die zijn allemaal weggepest door de dissers, en dat niet eens met goei argumenten, maar met puur gezeik en miereneukerij. De moderatie is ook niet meer wat ze was. Men laat de meest succesvolle draad 4 jaar werken, en dan PLOTS verandert de positie en het standpunt van de moderatie en Pindar wordt gepakt voor spam, tot twee keer toe... Eigenaardig niet??! Ach wat. They can have it their way, but I'm going! Ik wens het beste aan die andere sterke en/of interessante posters die nog achterblijven: Exodus, Kamiel Spieces, Gun, Akufen, Babylonia, en anderen. Misschien tot nog eens, maar na 4 jaar hier af en aan te vertoeven op dit krammakelig forum, met een rode kaart voor tal van goede posters, hou ik het voor bekeken. .
![]() |
#19393 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat me ook opvalt is dat je nu de dissers hier niet meer tegenkomt, dus het is duidelijk dat het hun alleen te doen was om Pindar zo snel mogelijk van dit forum te krijgen. But all my respect goes to Pindar, Exodus, Kriskras, Straddle, Babylonia, Gun, Lex Blanca, Akufen, Babylonia, Democratsteve, Lex Blanca en al die anderen die een meerwaarde zijn aan dit forum. Straddle zoals je zegt zul je je redenen wel hebben om dit forum te verlaten, maar toch vind ik het een spijtige zaak dat je vertrekt. In ieder geval hoop ik dat het niet voor eeuwig is! Grts, Kamiel Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19394 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19395 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar komt nog terug. Hij is geband tot 15 juli.
![]() |
![]() |
#19396 |
Gouverneur
|
![]() Het is te hopen dat hij dan wat meer commentaar geeft dan:
"zie je wel, weeral bewijs" + "link naar obscuur artikel" + " ![]()
![]() |
#19397 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oftewel, hij vraagt er zelf om. Misschien voegt hij vanaf 15-7 wat meer inhoud toe aan zijn link's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19398 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iedereen weet welke mening Pindar heeft wat betreft de NWO, dus moet hij dan telkens bij elk artikel zijn mening gaan geven als hij dat al 1001 keer gedaan heeft. Op de 10 artikels die hij plaatst zet hij 9 x zijn mening (comment) erbij zodat ook de nieuwkomers weten over wat het gaat. Het is echt muggenziften vind ik door dan als hij eens 1 of 2 keer vergeet zijn mening (comment) erbij te zetten dat ze hem dan zonder boe of ba van het forum afgooien. Het is gemakkelijk om iemand te veroordelen voor iets, maar eens kijken naar de goei kanten van iemand dat wordt niet vaak gedaan en gerespecteerd helaas. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19399 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn hier 930 pagina's vol voorbeelden hé... je kan er niet echt naastkijken. ![]()
![]() |
![]() |
#19400 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn hier ook voorbeelden genoeg waar Pindar wel comment bijgeschreven heeft maar daar wordt niet over gerept. En terwijl, als men een artikel plaatst moet men daar dan altijd iets bijzitten te lullen en zeker als men meerdere artikels achter elkaar plaatst die min of meer over hetzelfde onderwerp gaan? Je leest het artikel of je leest het niet en dan ben je nog vrij om al dan niet het betreffende artikel te becommentariëren. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juni 2008 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |