![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geef daar eens bewijzen van dan? Waar kan ik lezen, in beleidsplannen of iets dergelijks, dat de VPRO mij bewust om de tuin leidt, om zo hoge kijkcijfers te halen, terwijl zij worden afgespiegeld als 'vooruitstrevend'? Waar kan ik informatie vinden over wat de VPRO mij wil laten denken? En deze keer méén ik het, géén lulverhaaltje over aliens maar concreet bewijsmateriaal. Jouw laatste kans; weet je die niet waar te maken, dan is Pindar voor mij inderdaad een leugenachtige gekkebekkentrekker.
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | ||||||||||||
Banneling
|
![]() Ach jochie, jochie toch, het is al zo vaak uitgelegd.
maar door dit: Citaat:
zoek je het maar effe zelf lekker uit. Wat een debielig en achterlijk niveau zeg. Dag Memphisto Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 26 augustus 2005 om 11:50. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben hun netwerk uitgebouwd doorheen verschillende instellingen. Ze zorgen voor de educatie voor diegene die zij beslissen die zullen meenemen aan het "bewind". (Bv. Rhodes scolarship). Een goed voorbeeld is Bill Clinton. Hij was geselecteerd door de elite om mee te nemen aan de machtuitoefing. Zoals elke insider is hij "gegroomed" binnen die kringen en heeft hij een opleiding gekregen over haar machinisaties. Ze hebben hem gezonden naar Georgetown universtity (een jezuitenschool , ook een NWO groep zoals Lex Blanca reeds zei), daar heeft hij onderricht gekregen van Quarrol Quigley. Quarrol Quigley is een professor die "Tragedy and Hope" heeft geschreven, een geschiedenis en overzicht van de machinaties van de internationale bankiers (illuminati). Het boek was bedoeld voor de intellectuele elite, de insiders, en niet voor het gewone volk. Quigley was een insider. Kijk wat Quigley schreef over dit netwerk van internationale bankiers die achter de schermen werken: There does exist, and has existed for a generation, an international Anglophile network which operates, to some extent, in the way the radical Right believes the Communists act. In fact, this network, which we may identify as the Round Table Groups, has no aversion to cooperating with the Communists, or any other groups, and frequently does so.This double international network in which the Round Table groups formed the semisecret or secret nuclei of the Institutes of International Affairs was extended into a third network in 1925, organized by the same people for the same motives. I know of the operations of this network because I have studied it for twenty years and was permitted for two years, in the early 1960's, to examine its papers and secret records. I have no aversion to it or to most of its aims and have, for much of my life, been close to it and to many of its instruments. I have objected, both in the past and recently, to a few of its policies (notably to its belief that England was an Atlantic rather than a European Power and must be allied, or even federated, with the United States and must remain isolated from Europe), but in general my chief difference of opinion is that it wishes to remain unknown, and I believe its role in history is significant enough to be known. Professor Quigley, according to the Times, specialized in the history of a secret group of elite Anglo-Americans who had a decisive influence on world affairs during the first half of this century. Quigley, in other words, was a conspiracy theorist -- but one who had an impeccable pedigree as "one of the few insiders who came out and exposed the Eastern establishment plan for world government". Quigley was Bill Clinton's mentor. Cliton heeft naar hem gerefereerd in zijn acceptance speech in 1992: As a teen-ager, I heard John Kennedy's summons to citizenship. And then, as a student, I heard that call clarified by a professor I had named Carroll Quigley. Na Georgetown universtity heeft hij een Rhodes Scolarschip gekregen en is hij naar Oxford university gegaan. Rhodes Scolarschip is opgezet door Cecil Rhodes (illuminati en knight of malta , zie lijst van Lex). Daar is hij nog meer ingewijd in de samenzwering. Daarna werd hij gouverneur van Arkansas. Arkansas is een staat die voor een groot deel in handen is van ... de Rockefellers. Een van de vorige gouverneurs van Arkansas is Wintrhopp Rockefeller. De Rockefeller hebben ook enorm veel real estate in Arkansas. David Rockfeller is oprichter van de trilateral commision en lid van de Bilderberg groep, NWO fronten. Bill Clinton is ook lid van deze groepen (trilateral, CFR, Bilderberg). Kijken we even naar de Bilderberg meeting van 1991 in Baden-Baden, Duitsland. Wie was er daar? De toen nog onbekende gouverneur Bill Clinton, en ook Dan Quayle. De toenmalige vice-president onder Bush. Democraat en Repulikein tesamen. Samen in het semi-geheim met nog 200 andere machtige individuen. Het is geen toeval dat Bill Clinton president is geworden, hij is juist gekozen om in 1992 President te worden. Getuige daarvan zijn uitnodiging op Bilderberg in 1991. Het is interessant op te merken dat van ons land daar toen waren: Etienne Davignon (black nobility, en nu chairman), Jean- Louis Cadieux (ECC Foreign Affairs), Wilfried Martens (toen eerste minister) en Guy Spitaels. Hier zien we Clinton en Dan Quale nog een occult teken doen, een signalistaite aan de andere insiders van de globale samenzwering: ![]() ![]() De feiten zijn er.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 26 augustus 2005 om 12:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gay in the closet?
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een occult teken? Als signalisatie aan de andere insiders? Hebben de machtige illuminati echt geen ander "signalisatie-middel" dan tekentjes zoals kindjes met elkaar afspreken? Echt te gek voor woorden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 12:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kom hier even niet meer bij van het lachen. Bij mij, vlakbij, zit een supermarkt. Ik kom daar vrijwel dagelijks. Daar worden muzikanten opgeleid. Ik wed dat er nog best een aantal tussen wandelen die het ver geschopt hebben. Allemaal Illuminati in de dop en 33e graad vrijmetselaars, als ik het hier goed bekijk. Toch vreemd, dat ik er nooit iets over hoor of over lees als ik weer eens sta te babbelen met deze of gene 'invloedrijke'. Of nooit wordt uitgenodigd en dergelijke, want mijn kennisniveau kan zich hoogstwaarschijnlijk meten met toch minstens halfweg de 33 graden vrijmetselarij.. ![]() Nu ja, Pindar staat in negatie, want hij wist geen antwoord te geven op mijn vraag. Dat was één, jammer dat ze zo volhardend zijn in hun slachtofferschap. Ik zou ze graag de andere kant eens laten zien, maar volgens mij zijn ze inderdaad bang door hel & vagevuur te worden verteerd, zoals Lex al aangaf. [waar kèn ik dat toch van?]
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hé, wacht. Percalion, kom jij hier de boel eens controleren, zodat we worden opgedoekt als we 'raak' zitten? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 | |
|
![]() Citaat:
Welk teken denk jij dan dat zij doen? Longhorns? Vergeet het maar. Clinton en Quayle alletwee fan van Longhorns net zoals Bush? Het zijn geen Texanen. En wat met alle andere feiten i.v.m clinton die ik in mijn post heb gezet. Allemaal droge feiten, allemaal te verifieren. Betekent het voor jou niets dat Clinton op die bilderberg was, het jaar voor hij president ging worden? Welke interpretatie geef jij dan aan de feiten? De enige interpretatie is deze in het licht van deze verborgen machtskliek. Connect the dots.
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt geen feiten, Exodus, maar banale vaststellingen zonder enige diepe betekenis.
Uiteraard klit de elite samen in bepaalde organisaties. Je wordt geen topleider omdat je in de CFR of Bilderberg zit, je komt bij CFR of Bilderberg omdat je een topleider bent (of was). En uiteraard heeft een Rockefeller telg meer kans het ver te schoppen dan de eerste de beste arbeidersdochter. Dat is niet eerlijk, maar met NWO heeft het weinig te maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 13:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
The presidents function is not to yield power, but to draw attention away from it.
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Wisten die kids veel.. Er zaten er enkele tussen die wisten wat het betekende, maar de rest kopieerde klakkeloos. Omdat het stoer was, of gewoonte geworden was.. Dat zijn geen occulte tekens, dat is gewoon een 'originele manier van begroeten'. Natuurlijk zoek jij daar gelijk wat achter, maar da's normaal voor ongezond paranoïde mensen. (Waarmee ik inderdaad stel, dat dat bij u ook wel eens het geval zou kunnen zijn..)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 14:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Quayle en Clinton op dezelfde conferentie aanwezig zijn betekent niet dat ze geen rivalen zijn. (Rabin en Arafat waren ook samen te Davos, bijvoorbeeld.) Citaat:
Het doet er niet of je hem dom of wat dan ook vindt, dat is gewoon een feit. Allez, Mussolini was ook een topleider, en nee, ik heb voor hem niet het begin van een zweem van sympathie.
![]() |
![]() |
#1973 | |||||
|
![]() Citaat:
Enja , de insinueringen dat de believers paraniode zijn, zijn hier al 1000 keer gevallen. Ik versta U wel hoor, in uw beperkt wereldbeeld kunt u zich niet inbeelden dat gezonde mensen daarin geloven, daarom moeten ze wel ongezond zijn. Gelukkig worden we niet op de brandstapel geplaatst! Ketters dat we zijn![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 26 augustus 2005 om 14:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 | |
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad overal het voortrekken van kennisen en familie, maar hier gaat het om heel veel meer. Trouwens we hebben hiet hier over de (zogezegd) machtigste posities in de wereld. Daar zou er al in de eerste plaats geen vriendjespolitiek mogen zijn. Want macht corrupteert en absolute macht corrupteert absoluut.
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik relativeer niets.
Ik heb echter geen vreemde theorieën nodig om de waarneembare feiten te verklaren. Jullie NWO-theorieën zijn waardeloos, omdat ze niet te falsifiëren zijn. Geen enkele gebeurtenis zal je ooit doen afwijken van de theorie. Oorlog, vrede, vooruitgang, ziekte, medicamenten, goede liedjes, slechte liedjes, altijd is het NWO. Wat heb je aan een theorie die niets verklaart, niets voorspelt, alléén bij elke gebeurtenis, bij elk feit, zegt: "dit is gepland door NWO"? Niets eigenlijk. Bovendien roepen deze theoriën veel vragen op, terwijl ze geen enkele vraag echt beantwoorden. Daarom geloven echte onderzoekers er niets van, niet omdat ze maar één hersenhelft hebben of angstig zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 14:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 |
Banneling
|
![]() Is het eigenlijk niet raar dat er niet allemaal verschillende rare theorien zijn??Als we echt paranoid schizofreen zouden zijn zou je dat toch verwachten? Maar nee, de ideen zijn vrij coherent. Ik geef toe dat ik nog iets verder ga, en met redenen, Maar er is hier blijkbaar maar 1 afwijkende theorie, die van de NWO. Geeft dat dan ook niet denken? Dat ondergraaft toch het idee dat 'we' geestelijk gestoord zouden zijn? Ik zou dan veel meer variatie verwachten!
met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En enkele dagen geleden kwam /\lcazar net verkondigen dat de believers heel gevarieerd waren, en de lemmings (of zonnelandkinderen) allen ongeveer hetzelfde geloofden.
Vermits geen enkele believer ooit een coherente theorie heeft gepost, is het verder moeilijk oordelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 14:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 |
Banneling
|
![]() wat Firestone en anderen doen is wat Edward de Bono noemt:
de intellligentieval: Je standpunt al innemen en dan vandaaruit alles zo draaien dat je standpunt overeind blijft: "This phenomenon is magnified by another process which Edward De Bono, the creativity expert, has labeled the Intelligence Trap. Very bright people look at messy problems, cut through the complexity and quickly figure out solutions. Unfortunately on rare occasions, their solutions are wrong. What they do not realize is that their subconscious is at work. Unknown to them, it is filtering out data counter to their solution and highlighting data that supports their solution. They are also very quick in defending their own solution and do it well. " met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie data uitfiltert zijn wel de believers, hé.
Jullie NWO-theorieën zijn in contradictie met zowat alle bekende feiten. Dan maar beweren dat de geschiedenis vals is, de fysica, de biologie, ... Van een Intelligence trap gesproken !
![]() |
#1980 | |
Banneling
|
![]() aha mooi voorbeeld!
Citaat:
met de als kern " de NWO moeten er toch lampjes gaan branden lijkt me. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |