Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2008, 15:14   #19781
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zo is ook weer bewezen dat er op wikipedia disinfo staat.
Alsof dat nog moest bewezen worden.
Wiki staat vol onzin.
Wat kan je anders verwachten van een "encyclopedie" waar jan en alleman z'n schrijfsels kan neerpoten.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:19   #19782
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Alsof dat nog moest bewezen worden.
Wiki staat vol onzin.
Wat kan je anders verwachten van een "encyclopedie" waar jan en alleman z'n schrijfsels kan neerpoten.
Bon, dan geldt datzelfde maar dan exponentieel voor een forum als dit, nietwaar?

Wiki heeft overigens wel kwaliteitscontrole, en presteert zeer goed bij vergelijkende tests.

Het doodknuppelen van de boodschapper als de boodschap tegenvalt is een oud gebruik dat exodus en big slick precies nog wel lijken te apprecieren.......
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:29   #19783
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het doodknuppelen van de boodschapper als de boodschap tegenvalt is een oud gebruik dat exodus en big slick precies nog wel lijken te apprecieren.......
Vind je het al niet verdacht dat wiki een apparte pagina heeft om een generieke term te verklaren. Net een term die naar voor gebracht is door de voorstanders van de samenzweringstheorie.

De feiten wijzen aan dat nieuwe wereld orde helemaal geen generieke term is, dat is hier al op het forum meermaals aangetoont.

Wiki zegt dat ze die term gebruiken voor globale veranderingen. Ze hebben daar nochtans geen enkel bewijs voor.
Oud 11 augustus 2008, 15:35   #19784
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bon, dan geldt datzelfde maar dan exponentieel voor een forum als dit, nietwaar?
Tuurlijk! Wie ontkent dat?

Citaat:
Wiki heeft overigens wel kwaliteitscontrole, en presteert zeer goed bij vergelijkende tests.
Weet ik ook, maar dat neemt niet weg dat de info daardoor altijd volledig juist zou zijn.

Citaat:
Heu? Ik kan natuurlijk niet voor exodus spreken, maar waar heb je mij al op de "boodschapper zien schieten"?
Ik ben juist iemand die de "boodschap" analyseert, los van wie de boodschapper is.
(Wat betreft m'n opmerking over Wiki, die is gebaseerd op een persoonlijke ervaring, waarover ik niet in detail wens te treden teneinde m'n anonimiteit te behouden)
Verder kijk ik natuurlijk uit naar het moment waar we het over Ted Olsen gaan hebben.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:44   #19785
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind je het al niet verdacht dat wiki een apparte pagina heeft om een generieke term te verklaren.
Jup, weer een onderdeel van de galactische conspiracy.
Wie had dat kunnen denken?

Citaat:
Net een term die naar voor gebracht is door de voorstanders van de samenzweringstheorie.
Nee, mijn beste.
Het is een term die al gebruikt werd in 1919, na WO I.
Dus lang voor de X-files uw brein in de soep gedraaid hebben.

Citaat:
De feiten wijzen aan dat nieuwe wereld orde helemaal geen generieke term is, dat is hier al op het forum meermaals aangetoont.
Er zijn bronnen genoeg die het tegendeel bewijzen. Stuk voor stuk.
De wiki-pagina is een goed begin.
Jouw wankele wereldbeeld kan blijkbaar niet om met de massa feiten die mijn gelijk bewijzen.
Niets nieuws dus.

Citaat:
Wiki zegt dat ze die term gebruiken voor globale veranderingen. Ze hebben daar nochtans geen enkel bewijs voor.
Ik zie 37 referenties staan op die wiki-pagina die controleerbaar zijn.
Ik zal niet lang moeten zoeken om er nog tientallen te vinden.
Jij geeft nul referenties voor je uitzinnige claims.
Wie is het geloofwaardigst?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:54   #19786
exodus

Standaard

Citaat:

Nee, mijn beste.
Het is een term die al gebruikt werd in 1919, na WO I.
Dus lang voor de X-files uw brein in de soep gedraaid hebben.
Mensen die de NWO aankaarten hebben die term gepopulariseerd (maar echt populair kan je ze ook niet noemen). Natuurlijk werd hij al vroeger gebruikt.

De term nieuwe wereld orde duidt trouwens niet alleen wat wiki claimt. De term is ook gebruikt in vele andere contexten, o.a ook het werk "The Externalisation of the Hierarchy" van occultiste Alice Bailey van 1957. Gaat over het feit dat "goedeaardige" wezens uit andere dimensies de mensheid vanuit hun dimensies naar een nieuwe wereld orde gidsen. Enkel de top van de wereldleiders staan in telepathisch contact met deze wezens. En dan zeggen dat er geen esoterische connecties zijn in de NWO.

Laatst gewijzigd door exodus : 11 augustus 2008 om 15:55.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:56   #19787
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Het is misschien niet onaardig om het in deze draad eens te hebben over de psychologische aandoening - paranoia - waaraan mensen die in NWO - en alles wat ermee verbonden is - geloven.

Ik ga hier geen opsomming geven van alle rocamboleske en sci-fi toestanden die hier reeds uit de doeken werden gedaan, maar elk mens, die ze nog iet of wat op een rij heeft, moet toch tot de vaststelling komen dat er iets schort in de bovenkamer van leden van de conspiracysekte.

Hoe komt het dat die mensen klakkeloos de grootste nonsens aannemen?
Hoe komt het dat ze dieper en dieper wegzinken in hun fantasie?
Welke sociale contacten onderhouden die mensen nog buiten de conspiracysekte?
Kan de nijd die ze voortdurend tentoon spreiden jegens mensen die hen op hun aandoening wijzen evolueren naar een 'bedreigende' situatie?
Kunnen die mensen überhaupt nog geholpen worden?
Oud 11 augustus 2008, 16:11   #19788
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We moeten de feiten volgen, als dit zo blijkt te zijn, dan wil dat wat zeggen. Sommigen zijn nu nog actief. Dan is het misschien een voorkomend fenomeen binnen deze elite. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Als je niet wil zeggen dat ze allemaal zo zijn, waarom plaats je dan de link naar die lijst? Dat wekt de indruk dat je ze wel over één kam scheert.

Citaat:
Het is zeker niet zomaar. De feiten die de x-getuigen gaven waren verifieerbaar. Daarvoor kan je het boek de x-dossiers raadplegen en/of de zembla reportage hierover.

Hier kan je de reportage bekijken:

http://redir.vara.nl/tv/zembla/welco...0040318/zembla

Op de Belgische televisie zal je dit alleszinds niet te zien krijgen. Hiervoor ligt onze media teveel aan de voeten van het establishment.
De Zembla-reportage is interessant om het geheugen op te frissen. Mijn kennis over het dossier is teveel vervaagd om te weten wat de Belgische media allemaal hebben bericht.

Ik betwijfel of alle feiten aangehaald door de getuigen verifieerbaar waren. Het onderzoek door Debaets & co werd grondig gevoerd, maar voortijdig afgebroken. De ware toedracht zullen we vermoedelijk nooit kennen. Je kan (terecht) twijfelen aan de gangbare opvattingen over de hele zaak, maar ik zou toch opletten met valse beschuldigingen aan het adres van personen die zich niet kunnen verdedigen langs officiële weg.

Laatst gewijzigd door Zadeh : 11 augustus 2008 om 16:12.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 17:00   #19789
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar Bekijk bericht
Ik denk niet dat mensen verstandig zijn.

Maar inderdaad, veel zinnigs kan je er toch niet tegen doen, er bewust van zijn, veel centjes verdienen, u goed amuseren en tegen dat de tijd komt dat de slachthuizen opengaan zien dat je intelligent handelt.

Is dat de redenering van een koe of een mens ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 17:59   #19790
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik wil hier effe informatie kwijt die mij gisteren is verteld door een voormalig insider van een advokaat uit de zaak Cools.

Blijkbaar zit er bij de Belgische politie iemand die in de Vs bij de Departement of State een opleiding bijzondere opsprorings methoden heeft gedaan. Die komt daar mee af en gaat er mee aan de slag op Drugs in Belgie.Hij vind niks...

Op het vliegveld in Antwerpen gaan drugs en grote koffers centen over en weer waar ze blijkbaar toch op uit komen. Vermoed wordt dat de vangsten in de zakken verdwijnen van de zwarte kas van de politie in Belgie waarmee ze geheime operaties financieren...

Word vervolgt, hij schreef een boek wat ik hopelijk binnenkort van hem krijg.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 18:02   #19791
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ivm onverklaarbare fenomenen en klokkeluiders
Straddle
Heb je Projekt Camelot in de mot?
niet te missen....

Valt het jullie niet op dat de laatste jaren zo een fantastsche uitvindingen worden gedaan als Internet GSm en zoveel dingen en dat daar nooit een naam van een uitvinder op staat zoals vroeger met ampere, Watt, Marconi, Ford, Diesel, Louis Pasteur, Madame curie,? Bijna op elke uitvinding staat een naam... tot...

het komt nu allemaal uit de lucht vallen...
Of is het Back engineering?

Laatst gewijzigd door Babylonia : 11 augustus 2008 om 18:07.
Oud 11 augustus 2008, 18:22   #19792
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Het is misschien niet onaardig om het in deze draad eens te hebben over de psychologische aandoening - paranoia - waaraan mensen die in NWO - en alles wat ermee verbonden is - geloven.

Ik ga hier geen opsomming geven van alle rocamboleske en sci-fi toestanden die hier reeds uit de doeken werden gedaan, maar elk mens, die ze nog iet of wat op een rij heeft, moet toch tot de vaststelling komen dat er iets schort in de bovenkamer van leden van de conspiracysekte.

Kan de nijd die ze voortdurend tentoon spreiden jegens mensen die hen op hun aandoening wijzen evolueren naar een 'bedreigende' situatie?
Wat wilt ge?

Als ge zo zwaar en belachelijk veralgemeent (alle conspiracy gelovers zijn onder tal van andere verwijten nuts volgens u), als ge bovendien meent u als "normale" onmiddellijk boven een andersdenkende (zieke) te moeten plaatsen (zo blijkt overduidelijk uit uw discours) terwijl ge duidelijk van de zaken geen bal afweet, staat ge er dan stom van dat ge af en toe eens op uw plaats wordt gezet (is het dat dat ge met de nijd bedoelt?).

Iemand als gek uitkafferen en classificeren voor zijn ideeen is den dag van vandaag niet echt meer zo cool hoor. Voorts zien we de nijd en woede, de onverdraagzaamheid waarover gij het hebt veeleer aan de kant van de "non believers", dat is hier al eens aan bod gekomen.

Als ik perfect gezond ben van body en mind en ik functioneer meer dan behoorlijk in de maatschappij (welke standaard hanteert ge daar trouwens?)en ik moet dan omwille van mijn ideeen (die ik overigens sterk kan onderbouwen en verantwoorden met een degelijke dossierkennis) juist van de domste kloten horen dat ik ze niet op een rijtje heb, tja, ge zou voor minder eens uw geduld verliezen...

Kunnen conspiracy gelovers ueberhaupt nog geholpen worden is uw vraag? De vraag is of uw medicijn of therapie wel een beter alternatief is...
Oud 11 augustus 2008, 18:26   #19793
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 18:33   #19794
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ondertussen, terwijl de meeste non believers hier maar alle moeite blijven doen om te zeiken, te ontwijken en allerlei onbenullige prullen te blijven benadrukken...

blijkt nu meer en meer dat er een grootschalige cover up is vanwege VS autoriteiten omtrent alles wat met UFO's te maken heeft. Het gaat niet meer om "we weten het niet" of er ET's bestaan, men weet het wel degelijk met zekerheid. Dit wordt echter zeer actief onderdrukt door bepaalde kringen in de VS.

http://www.youtube.com/watch?v=dfn3G...eature=related en

http://www.youtube.com/watch?v=g7P4r...eature=related

Wie dit NU nog durft te ontkennen loopt wel heel erg achter. Edgar Mitchell is de laatste getuige van formaat die zeer recentelijk met spectaculaire verklaringen en hints naar voor komt (en hij is bijlange niet alleen):

http://www.youtube.com/watch?v=1fTLzrIU_BU

(ongelooflijke, maar niet mis te verstane uitspraken van Mitchell, zeker wat betreft de kennis die door een kleine groep in de VS absoluut geheim gehouden wordt).

Ook het disclosure project waar ik destijds al naar verwezen heb draait terug op volle toeren en wint enorm aan credibiliteit. Tal van internationale zeer hooggeplaatste militairen (o.a. onze belgische generaal majoor op rust Wilfried de Brouwer, zie in een van de bovenstaande links ) , intellectuelen, piloten, onderzoekers die zich niet meer in de hoek laten duwen en beridiculiseren...

Er is heel wat zeer geloofwaardig materiaal (uiteraard circuleert er ook heel wat pulp en zeik, dus je moet wat uitkijken) op het net terug te vinden: google en youtube naar "disclosure project 2007" en de nieuwe documentaire "out of the blue", absoluut de moeite waard.

Waar het mij hier om gaat is uiteraard dat bepaalde kringen en instanties in de VS, met banden met de regering, niet alleen obstructie voeren naar onderzoek, maar regelrecht alles doen om de boel in de doofpot te steken. (Internationaal is er WEL officiele erkenning van het fenomeen).

De reden waarom bepaalde groepen de kennis en info voor zich willen houden is duidelijk: :

1. nieuwe en ver geavanceerde kennis en technologie waarmee de mensheid gemanipuleerd en gecontroleerd kan worden door die kleine groep;

2. indien de brede bevolking zich bewust wordt van wat er aan ET kennis bestaat, dan ziet dezelfde brede bevolking eveneens welke agenda's kleine maar uitermate machtige groepen hebben: nl "pure controle"

De band NWO en een beperkte groep machtswellustigen in de VS wordt voor velen dus steeds duidelijker...

Dus: aan de non believers: stop eens met zeiken, met verwijten maken, zet uw overdreven skepticisme eens aan de kant en ga op onderzoek met een open maar kritische geest!

tot nog eens
Oud 11 augustus 2008, 18:39   #19795
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat wilt ge?

Als ge zo zwaar en belachelijk veralgemeent (alle conspiracy gelovers zijn onder tal van andere verwijten nuts volgens u), als ge bovendien meent u als "normale" onmiddellijk boven een andersdenkende (zieke) te moeten plaatsen (zo blijkt overduidelijk uit uw discours) terwijl ge duidelijk van de zaken geen bal afweet, staat ge er dan stom van dat ge af en toe eens op uw plaats wordt gezet (is het dat dat ge met de nijd bedoelt?).

Iemand als gek uitkafferen en classificeren voor zijn ideeen is den dag van vandaag niet echt meer zo cool hoor. Voorts zien we de nijd en woede, de onverdraagzaamheid waarover gij het hebt veeleer aan de kant van de "non believers", dat is hier al eens aan bod gekomen.

Als ik perfect gezond ben van body en mind en ik functioneer meer dan behoorlijk in de maatschappij (welke standaard hanteert ge daar trouwens?)en ik moet dan omwille van mijn ideeen (die ik overigens sterk kan onderbouwen en verantwoorden met een degelijke dossierkennis) juist van de domste kloten horen dat ik ze niet op een rijtje heb, tja, ge zou voor minder eens uw geduld verliezen...

Kunnen conspiracy gelovers ueberhaupt nog geholpen worden is uw vraag? De vraag is of uw medicijn of therapie wel een beter alternatief is...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp ijsje.bmp‎ (278,7 KB, 111x gelezen)
Oud 11 augustus 2008, 20:02   #19796
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
ivm onverklaarbare fenomenen en klokkeluiders
Straddle
Heb je Projekt Camelot in de mot?
niet te missen....
bedankt, ik had er al iets vaag over gelezen, maar ik ga eens tijd maken om de verschillende gevallen dieper te bestuderen ( zal weer een paar weken kosten!...)
Oud 11 augustus 2008, 20:22   #19797
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ja af en toe eentje bekijken... is echt heel verrijkend.
Wat moeten we er allemaal mee?

Robert Dean is een van de beste intervieuws mi.

"We have met many remarkable people in the course of our work for Project Camelot, but meeting Bob Dean was one of our greatest privileges. As an elder statesman he is charming, eloquent and dashing, and we are proud to present this as what may be one of our most memorable interviews."
Oud 11 augustus 2008, 21:06   #19798
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik wil hier effe informatie kwijt die mij gisteren is verteld door een voormalig insider van een advokaat uit de zaak Cools.

Blijkbaar zit er bij de Belgische politie iemand die in de Vs bij de Departement of State een opleiding bijzondere opsprorings methoden heeft gedaan. Die komt daar mee af en gaat er mee aan de slag op Drugs in Belgie.Hij vind niks...

Op het vliegveld in Antwerpen gaan drugs en grote koffers centen over en weer waar ze blijkbaar toch op uit komen. Vermoed wordt dat de vangsten in de zakken verdwijnen van de zwarte kas van de politie in Belgie waarmee ze geheime operaties financieren...

Word vervolgt, hij schreef een boek wat ik hopelijk binnenkort van hem krijg.
Kan je dat eens wat nader uitleggen? Een insider van een advocaat uit de zaak Cools, heeft dat relevantie voor de rest van je verhaal en zo ja, wat is de link?

Misschien moet je hier een aparte draad over openen, genre "Belgische politie: secret files"
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 07:44   #19799
exodus

Standaard

Citaat:

Allez, weer het standaard cliché argumunt.

Mensen die heirin geloven zijn normale mensen, met dat verschil dat hun wereldbeeld ruimer is, of misschien minder beperkt. En daardoor meer zaken accepteren. Het feit dat die andere mensen die deze zaken niet kunnen geloven dit paranoia vinden zegt meer over hun dan over de rest.
Oud 12 augustus 2008, 07:53   #19800
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Als je niet wil zeggen dat ze allemaal zo zijn, waarom plaats je dan de link naar die lijst? Dat wekt de indruk dat je ze wel over één kam scheert.
Ik bedoelde dat niet iedereen die in deze hoge kringen vertoeft zo is.

Citaat:
De Zembla-reportage is interessant om het geheugen op te frissen. Mijn kennis over het dossier is teveel vervaagd om te weten wat de Belgische media allemaal hebben bericht.

Ik betwijfel of alle feiten aangehaald door de getuigen verifieerbaar waren. Het onderzoek door Debaets & co werd grondig gevoerd, maar voortijdig afgebroken. De ware toedracht zullen we vermoedelijk nooit kennen. Je kan (terecht) twijfelen aan de gangbare opvattingen over de hele zaak, maar ik zou toch opletten met valse beschuldigingen aan het adres van personen die zich niet kunnen verdedigen langs officiële weg.
Het staat hun nog altijd vrij hun te verdedigen. Echter wordt er geen ruchtbaarheid aan gegeven, en als dit toch gebeurt, dan worden de getuigen afgeschilderd als halve gekken. In dit geval gebeurde dit met Regina Louf. De media schilderde haar af als gek, en zweeg over de andere getuigen. Dat er een gek iets verzint dat kan wel, maar dat 5 getuigen die elkaar niet kennen en over verschillende tijdspannes hetzelfde zeggen is iets anders.

De feiten die zij gaven waren verifeerbaar. Zo ging er een x-getuige met de onderzoekers mee naar knokke le zoute, en wees enkele huizen aan waar zij zou verkracht zijn. De huizen die zij aanwijs waren in die periode (toen zij als kindhoer gebruikt werd) van enkele hoogeplaatste belgen enz. Zij kon ook het interieur tot in de details perfect beschrijven, enz... en dit is nog maar het tipje van de ijsberg.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be