Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2008, 07:56   #19801
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurasko Bekijk bericht
Complotwierdo's zijn zo ontzettend grappig
Als ik het goed begrijp lach je hier een beetje met jezelf want jij gelooft blijkbaar voor de volle 100% de officiële complottheorieën.
Oud 12 augustus 2008, 08:20   #19802
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat wilt ge?

Als ge zo zwaar en belachelijk veralgemeent (alle conspiracy gelovers zijn onder tal van andere verwijten nuts volgens u), als ge bovendien meent u als "normale" onmiddellijk boven een andersdenkende (zieke) te moeten plaatsen (zo blijkt overduidelijk uit uw discours) terwijl ge duidelijk van de zaken geen bal afweet, staat ge er dan stom van dat ge af en toe eens op uw plaats wordt gezet (is het dat dat ge met de nijd bedoelt?).

Iemand als gek uitkafferen en classificeren voor zijn ideeen is den dag van vandaag niet echt meer zo cool hoor. Voorts zien we de nijd en woede, de onverdraagzaamheid waarover gij het hebt veeleer aan de kant van de "non believers", dat is hier al eens aan bod gekomen.

Als ik perfect gezond ben van body en mind en ik functioneer meer dan behoorlijk in de maatschappij (welke standaard hanteert ge daar trouwens?)en ik moet dan omwille van mijn ideeen (die ik overigens sterk kan onderbouwen en verantwoorden met een degelijke dossierkennis) juist van de domste kloten horen dat ik ze niet op een rijtje heb, tja, ge zou voor minder eens uw geduld verliezen...

Kunnen conspiracy gelovers ueberhaupt nog geholpen worden is uw vraag? De vraag is of uw medicijn of therapie wel een beter alternatief is...
Straddle, Nice put!

En nu niet meer weggaan he?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 13:52   #19803
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De feiten die zij gaven waren verifeerbaar. Zo ging er een x-getuige met de onderzoekers mee naar knokke le zoute, en wees enkele huizen aan waar zij zou verkracht zijn. De huizen die zij aanwijs waren in die periode (toen zij als kindhoer gebruikt werd) van enkele hoogeplaatste belgen enz. Zij kon ook het interieur tot in de details perfect beschrijven, enz... en dit is nog maar het tipje van de ijsberg.
Dat zijn inderdaad argumenten die wenkbrauwen doen fronsen. Ik herinner me dat ik dat toen ook opmerkelijk vond. Knokke is voor veel mensen uit de elite een tweede verblijfplaats. Dat maakt ze tegelijk ook kwestbaar als enkelingen zich aan zulke praktijken bezondigen. Meteen wordt de hele groep over dezelfde kam geschoren. Op die manier zou je ook vragen kunnen stellen bij Marc Verwilghen, die zich zelfs definitief in Knokke ging vestigen. Ik vind zulke beschuldigingen te kort door de bocht.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 14:17   #19804
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Dat zijn inderdaad argumenten die wenkbrauwen doen fronsen. Ik herinner me dat ik dat toen ook opmerkelijk vond. Knokke is voor veel mensen uit de elite een tweede verblijfplaats. Dat maakt ze tegelijk ook kwestbaar als enkelingen zich aan zulke praktijken bezondigen. Meteen wordt de hele groep over dezelfde kam geschoren. Op die manier zou je ook vragen kunnen stellen bij Marc Verwilghen, die zich zelfs definitief in Knokke ging vestigen. Ik vind zulke beschuldigingen te kort door de bocht.
Ik zeg net in mijn vorige post dat je dat niet mag doen. Het is niet omdat de elite van Belgie dikwijls in het Zoute zit en dat een kleine minderheid zich daarvan bezondigen aan deze praktijken dat daarom in elke villa van het Zoute kinderverkrachtingen gebeuren.

Maar deze elitaire personen wiens naam wel genoemd werd en de feiten geverifieerd waren, zijn nooit vervolgd, en het meeste is de doofpot ingegaan.

Nu, het is een kleine minderheid, maar de elite is al klein, en dit fenomeen lijkt daar meer voor te komen dan in de gewone maatschappij. We spreken hier over eerste ministers enzo, een bevolkingslaag waar volgens de publieke perceptie dit fenomeen ondenkbaar is. Dit geeft stof tot nadenken.

Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2008 om 14:17.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 14:49   #19805
exodus

Standaard

En dit komt niet alleen in Belgie voor maar ook in andere landen. Zie maar de seksschandalen met hooggeplaatsten in Portugal of de Franklin Cover up in Amerika... allemaal in de doofpot gegaan. Hier is wat diverse mensen erover te zeggen hebben:

Citaat:
"What you have to understand, John, is that sometimes there are forces and events too big, too powerful, with so much at stake for other people or institutions, that you cannot do anything about them, no matter how evil or wrong they are and no matter how dedicated or sincere you are or how much evidence you have. This is simply one of the hard facts of life you have to face."
- Former CIA director and Cercle member William Colby giving advice to his friend senator John DeCamp, urging him to quit his investigations into the Franklin child abuse affair and to write a book about his experiences (The Franklin Coverup, 2nd edition, foreword).

"From East Belfast's Kincora Boys' Home, via Leicestershire, Staffordshire and London, to the children's homes of Clwyd, we have witnessed 25 years of cover-up. Cover-up, not to protect the
innocent but to protect the regularly named elements of the British establishment who surface whenever widespread evidence of child abuse is exposed. From the public schools right through to the Catholic and Anglican churches, child abuse has been allowed a special place of sanctuary... Social workers, police, security services, local and national political figures remain the common factors in the fall-out from the [child abuse] inquiries... In case after case the cycle is described - a child is 'taken into care', then abused in a home, handed on to an outside pedophile ring and out on to the rent-boy/prostitution circuit beyond, if they live that long... Journalists find themselves battling first with authority, then with the libel laws, to publish the truth about a vast web of abuse."
- June 6, 1996, The Guardian, 'True scandal of the child abusers'. These lines were written by the author of the article and are not quotes.

"I look at him [inspector De Baets], and I really want to believe him, but somewhere, I know that I will never make it. The people I have known are too powerful, too influential, too untouchable. I realize that; the investigators not yet."
- Victim-witness Regina Louf (X1) from Belgium describes her thoughts when she first began to testify in secret in September 1996 (1998, 'Zwijgen is voor Daders,' p. 203).

Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2008 om 14:50.
Oud 12 augustus 2008, 15:17   #19806
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Ok, misschien zitten we niet zo ver van elkaar qua standpunt. Ik denk dat het niet vaker zal voorkomen bij mensen uit de elite, maar het is logisch dat zij meer middelen hebben om het te verbergen. Als het aan het licht komt, kunnen ze zich ook makkelijker verdedigen dan een marginaal iemand.
In dat verband moet ik denken aan het seksschandaal rond Max Mosley. Dat ging wel niet over kinderen, maar het is verbazend hoe makkelijk hij daarmee is weggekomen.

Blijft wel dat ik graag harde bewijzen zie vooraleer iemand verdacht te maken.
Oud 13 augustus 2008, 05:53   #19807
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, misschien zitten we niet zo ver van elkaar qua standpunt. Ik denk dat het niet vaker zal voorkomen bij mensen uit de elite, maar het is logisch dat zij meer middelen hebben om het te verbergen. Als het aan het licht komt, kunnen ze zich ook makkelijker verdedigen dan een marginaal iemand.
In dat verband moet ik denken aan het seksschandaal rond Max Mosley. Dat ging wel niet over kinderen, maar het is verbazend hoe makkelijk hij daarmee is weggekomen.

Blijft wel dat ik graag harde bewijzen zie vooraleer iemand verdacht te maken.
Ten eerste, om in de hoogste echelons van de elite te komen, moet je o.a aan pedofilie doen (een gedeelte van het satanisme), anders kom je er niet eens in. Bekijk de film 'eyes wide shut' eens. die geeft een mooie illustarie van hoe het werkt.

En 'harde bewijzen' ? wat zijn dat? een verklaring van de koning van belgie dat ie pedofiel is? en bekijk ook 'dossier X" is zoals Exodus steeds zegt.
en begin vandaar uit vragen te stellen en te onderzoeken naar het hoe, het wie en het waarom? dan kunt u ver komen.

Het gaat ook niet om 1 bewijs, het gaat om, zoals ik eerder gezegd heb, de hele 'gestalt'

Pin d"Ar
Oud 13 augustus 2008, 05:58   #19808
Pindar
Banneling

Standaard

WELCOME TO THE NEW WORLD ORDER!!!!!

Citaat:
NYPD's 'Operation Sentinel' To Track EVERYTHING
Radiation Sensors, Surveillance Cameras Used To Screen & Follow Every Vehicle Entering Lower Manhattan

Plan Aims To Provide Security Blanket Against Terrorist Attack
Reporting
Marcia Kramer NEW YORK (CBS) ― It's called "Operation Sentinel" and it proves just how far the NYPD will go to protect this city from terrorists. The plan involves some high-tech tracking that is coming under fire from some groups.

New York City is going to great lengths to make sure that bomb-toting terrorists can't reach us.

"New York City is something special," Mayor Michael Bloomberg said Tuesday. "It's not just a very big city in this world. It is, in many senses, the iconic city. It represents Western Democracy.

As part of the plan the NYPD is creating a huge buffer zone, working with cops in a 50-mile radius of the city. Officials in New Jersey, Connecticut, Pennsylvania and Long Island are given radiation detectors to stop terrorists as far away from New York City as possible.

Police also plan to track every vehicle that enters Manhattan.

"We're going to be adding cameras as we go forward," NYPD Commissioner Ray Kelly said.

That part of that plan calls for photographing and scanning license plates of cars and trucks at all bridges and tunnels. Even small ones like the Willis Avenue Bridge will also be used to detect radiation.

"I don't think it's hyperbole to call this Big Brotherish," said Christopher Dunn of the New York Civil Liberties Union. "The New York City Police Department is creating a huge computer database of the movement of everyone in a vehicle in Manhattan."

Civil libertarians take issue with one aspect of that plan – data on each vehicle entering Manhattan would be stored for at least one month. Bloomberg, however, defended the idea.

"It is always a balance between freedoms to come and go between civil liberties and security, and I think we pretty much have the balance pretty much right," Bloomberg said.

The reaction of New Yorkers CBS 2 HD spoke to were mixed.

"I guess I would feel safer in light of everything that happened," said Tavis Rivere of Ridgewood, N.J. "The city has been under a lot of, you know, pressures and stuff."

"It's a violation -- I mean it's ridiculous," said Sharday Hill of Teaneck, N.J. "I don't know want everybody or someone knowing where I'm at 24 hours a day."

The city also intends on putting Lower Manhattan in a so-called "ring of steel," with 3,000 public and private security cameras below Canal Street. There will be 600 cops assigned to protect ground zero.
http://wcbstv.com/cbs2crew/operation....2.793133.html

het wordt toch steeds duidelijker dat ze voor 'ons' aan alle kanten een electronische gevangenis bouwen?

wie is nog in denial?

please!

Pin d"Ar
Oud 13 augustus 2008, 06:11   #19809
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Het is misschien niet onaardig om het in deze draad eens te hebben over de psychologische aandoening - paranoia - waaraan mensen die in NWO - en alles wat ermee verbonden is - geloven.

Ik ga hier geen opsomming geven van alle rocamboleske en sci-fi toestanden die hier reeds uit de doeken werden gedaan, maar elk mens, die ze nog iet of wat op een rij heeft, moet toch tot de vaststelling komen dat er iets schort in de bovenkamer van leden van de conspiracysekte.

Hoe komt het dat die mensen klakkeloos de grootste nonsens aannemen?
Hoe komt het dat ze dieper en dieper wegzinken in hun fantasie?
Welke sociale contacten onderhouden die mensen nog buiten de conspiracysekte?
Kan de nijd die ze voortdurend tentoon spreiden jegens mensen die hen op hun aandoening wijzen evolueren naar een 'bedreigende' situatie?
Kunnen die mensen überhaupt nog geholpen worden?
idd.

daar gaan we:

Citaat:
1.Hoe komt het dat die mensen klakkeloos de grootste nonsens aannemen?
U bedoelt zoals bv het idiote officiele 9-11 verhaal? inderdaad! verbazingwekkend dat daar nog mensen in trappen! en triest!

Citaat:
Hoe komt het dat ze dieper en dieper wegzinken in hun fantasie?
Ik denk dat dat komt doordat mensen dag in dag uit bestookt worden met de
herhaling van de officiele versie, waardoor mensen min of meer 'gehersenspoeld' worden, en ze langzaam maar zeker wegzakken in het moeras van de officiele versie.

Citaat:
Welke sociale contacten onderhouden die mensen nog buiten de conspiracysekte?
Ik denk idd dat mensen die de mainstream volgen,, erg veel moeite hebben met het contact leggen met 'anders denkenden' en zgn 'vrijdenkers'
mensen die weggezonken zijn in het officiele moeras, zijn gevangen binnen hun dogma's en zullen dan ook voornamelijk mensen en vrienden uitzoeken, die
ook in dit moeras zitten, idd

Citaat:
Kan de nijd die ze voortdurend tentoon spreiden jegens mensen die hen op hun aandoening wijzen evolueren naar een 'bedreigende' situatie?
kijk eens goed, dat is al zo! mensen die de officiele versie aanhangen bedreigen over het algemeen de 'believers' meer dan andersom. Dus goed dat je het ook ziet.

Citaat:
Kunnen die mensen überhaupt nog geholpen worden?
Ik denk dat het voor vele fundamentele aanhangers van de officiele versie inderdaad te laat is.Aan de andere kant zijn er steeds meer mensen die beginnen te zien wat er echt aan de hand is en sommigen van hen durven het moeras van de officiele versie te verlaten.

Nuff Said

Pin d"Ar
Oud 13 augustus 2008, 06:14   #19810
Pindar
Banneling

Standaard

dit is geen uitzondering, dit gebeurt op dagelijkse basis!

al die shit, al die gore troep komt naar boven!

Ik weet het, het is niet leuk nee, maar zo doorgaan is nog minder leuk!

Lees onderstaande 'foto' eens goed!

Citaat:
Madeleine McCann 'was snatched by paedophile ring to order'

British police were told that Madeleine McCann was snatched by an international paedophile ring which photographed her three days before she vanished, police files have disclosed.

http://www.telegraph.co.uk/news/news...-to-order.html

how much more proof do we need?!!!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 06:15.
Oud 13 augustus 2008, 06:18   #19811
Pindar
Banneling

Standaard

maar gelukkig is de politie je beste vriend!

ja ja, nee hoor!

Citaat:
Video shows police punching teen 13 times in face, then tasering him

GREENVILLE COUNTY, S.C. -- An 18-year-old was punched in the face 13 times by a deputy police officer, whose dashboard video camera caught the incident on tape, WYFF Channel 4 News reported.
http://rawstory.com/news/2008/Video_...n_13_0809.html

Pin d"Ar

Pin d"Ar
Oud 13 augustus 2008, 06:25   #19812
Pindar
Banneling

Standaard

Nou, voor mensen die nog op de NWO drempel staan, is dit mischien iets?

Kijk er rustig naar en trek je eigen conclusies. duurt maar 9 minuten, dus wat let je? het is een stuk uit 'Zeitgeist"

durf je?

Citaat:
U.S. Government's Covert Plans, Exposed!

Video details the U.S. Government's disturbing covert plans which are currently and quietly being pursued. Main topics covered: the Verichip, the North American Union (the N.A.U., which will do away with the American Constitution), the Amero (new currency for Mexico/U.S.A/Canada), and the NAFTA Superhighway, which will connect Mexico, the U.S., and Canada. All without borders and for cargo/business only! Keep doing your research...Most of this footage 'has' been in the 'mainstream media' too. It's just been spread out, and not talked about very often.

This is a great video to show friends or whomever is ignorant or in doubt regarding the New World Order and the One World Government. It is a great summary of what is happening right now and the plans for our immediate future. In just 9 minutes it brings up all the most important issues using reliable references. Wes Penre, Illuminati News.
http://www.illuminati-news.com/articles2/00260.html

video

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 06:35.
Oud 13 augustus 2008, 09:04   #19813
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ten eerste, om in de hoogste echelons van de elite te komen, moet je o.a aan pedofilie doen (een gedeelte van het satanisme), anders kom je er niet eens in. Bekijk de film 'eyes wide shut' eens. die geeft een mooie illustarie van hoe het werkt.
Lol.
En eerste : hoe kom je erbij dat pedofilie een gedeelte van het satanisme is?
Er zijn inderdaad uitwassen, maar dan kan je met meer recht zeggen dat pedofilie een onderdeel van het christendom is.
Er zijn immers quasi zeker meer kinderen verkracht door katholieke priesters dan door satanisten.

Ten tweede : hoe kom je erbij dat je aan pedofilie moet doen om bij 'de elite' te komen. Da's vuile roddel die op niets gebaseerd is.

Ten derde : de film 'eyes wide shut' : daar komt dus geen pedofilie in voor.
Ik ben zelf al op parties geweest die op 'invitatie only' waren en waar wel straffere dingen gebeurden dan in de film 'eyes wide shut'.
Die dingen gebeuren nu eenmaal en zolang alles gebeurd met wederzijdse toestemming is dat geen probleem.

Citaat:
En 'harde bewijzen' ? wat zijn dat? een verklaring van de koning van belgie dat ie pedofiel is? en bekijk ook 'dossier X" is zoals Exodus steeds zegt.
en begin vandaar uit vragen te stellen en te onderzoeken naar het hoe, het wie en het waarom? dan kunt u ver komen.
Dit zijn de middeleeuwen niet meer.
Een hooggeplaatst persoon die schadelijk of schandelijk gedrag vertoont, kan moeilijk alle getuigen uit de weg ruimen.
Als er bewijzen zijn, toon ze dan en anders : stfu.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 09:28   #19814
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Lol.
En eerste : hoe kom je erbij dat pedofilie een gedeelte van het satanisme is?
Er zijn inderdaad uitwassen, maar dan kan je met meer recht zeggen dat pedofilie een onderdeel van het christendom is.
Er zijn immers quasi zeker meer kinderen verkracht door katholieke priesters dan door satanisten.
Ik ga niet akkoord met Pindar dat pedofiele noodzakelijk gelinkt is met satanisme en dat het noodzakelijk allemaal satanisten zijn. Daarvoor zie ik te weinig bewijzen. Wat de feiten wel aanwijzen er dat er een onregelmatig groot aantal pedofielen zitten, zeker voor deze maatschappelijke klasse. Dat er nu satanisten bijzitten of niet doet er niet toe.

Citaat:
Ten tweede : hoe kom je erbij dat je aan pedofilie moet doen om bij 'de elite' te komen. Da's vuile roddel die op niets gebaseerd is.
Dit is niet geheel correct volgens mijn mening, maar het is wel zo dat diegene die bij de elite komen gecompromiteerd worden, vooral door seks met kinderen en of andere uitspattingen. Dit naast de echte elitisten zoals graven en prinsen die zoiezo aan pedofiele doen (natuurlijk niet allemaal).

Citaat:
Ten derde : de film 'eyes wide shut' : daar komt dus geen pedofilie in voor.
Ik ben zelf al op parties geweest die op 'invitatie only' waren en waar wel straffere dingen gebeurden dan in de film 'eyes wide shut'.
Die dingen gebeuren nu eenmaal en zolang alles gebeurd met wederzijdse toestemming is dat geen probleem.
Eyes wide shut ging wel degelijk over een elite die zo'n zaken doet in een rituele setting. Zoals Syndey Pollack's karakter in de film zegt "if I told you the names of the people who went there you wouldn't sleep so well". Dit is nog iets. Pedofilie kon Kubrick natuurlijk moeilijk in zijn film steken want anders ging het wel wat moeilijker geweest zijn om die uit te brengen.

Citaat:
Een hooggeplaatst persoon die schadelijk of schandelijk gedrag vertoont, kan moeilijk alle getuigen uit de weg ruimen.
Als er bewijzen zijn, toon ze dan en anders : stfu.
Inderdaad, en dat gebeurt ook niet. De media en het gerechterlijk onderzoek worden gesaboteerd en dat is voldoende. Desnoods worden getuigen die reeds media aandacht gekregen hebben ongeloofwaardig gemaakt zoals de x-getuigen. Dat het het in Belgïe te weten gekomen zijn hebben we vooral te danken aan Regina Louf die naar de media is gestapt ermee. De andere x-getuigen zijn doodgezwegen (vele mensen weten niet eens dat ze bestaan). Regina Louf is dat ook belachelijk gemaakt en de rest hebben ze verzwegen.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 augustus 2008 om 09:34.
Oud 13 augustus 2008, 09:33   #19815
Pindar
Banneling

Standaard

in de film wordt wel degelijk pedofilie gebracht, maar min of meer bedekt.
Namelijk met het meisje die in de winkel speelt waar Tom cruise zijn kleren en masker haalt.
het wordt niet genoemd, maar wel degelijk gesuggereerd.
Ook had dit meisje 'porcelain doll programming" dit voor de kenners

Pin d"Ar
Oud 13 augustus 2008, 09:34   #19816
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Dit is niet geheel correct volgens mijn mening, maar het is wel zo dat diegene die bij de elite komen gecompromiteerd worden, vooral door seks met kinderen en of andere uitspattingen. Dit naast de echte elitisten zoals graven en prinsen die zoiezo aan pedofiele doen (natuurlijk niet allemaal).
met alle respect, maar dat lijkt me toch echt pedofilie

en met Satanisme, heb ik het wel over de hoogste echelons, voor alle duidelijkheid

en verder hoor ik niemand over de bovengenoemde 'foto'

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 09:36.
Oud 13 augustus 2008, 09:58   #19817
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je blijft wel dubbelzinnig Exodus. Eerst zeg je dat mensen van adel sowieso pedofielen zijn, vervolgens nuanceer je tussen haakjes. Geef toe dat het verleidelijk blijft om iedereen op één hoop te gooien!

Het compromitteren is wel iets wat aandacht verdient. Zouden we het kunnen zien als een strategie om nieuwkomers in bedwang te houden? Eens ze zelf betrokken zijn bij afwijkend seksueel gedrag of pedofilie, kunnen ze moeilijk klikken. Tegelijk kunnen ze bedreigd worden als ze niet in de pas lopen.
Oud 13 augustus 2008, 10:00   #19818
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Namelijk met het meisje die in de winkel speelt waar Tom cruise zijn kleren en masker haalt.

Pin d"Ar
Jezus, je noemt jezelf hier nu al een kenner.

Ik zou als kind of als vader met jonge kinderen niet in je buurt willen wonen want ik detecteer hier toch een bepaalde obsessie.
En hoe je 'kenner' geworden bent wil ik in feite niet eens weten maar ik vrees het ergste.

Je kan maar beter wat opletten wat je schrijft en ik hoop vooral dat het bij woorden blijft, Pindar.....
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 10:02   #19819
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je blijft wel dubbelzinnig Exodus. Eerst zeg je dat mensen van adel sowieso pedofielen zijn, vervolgens nuanceer je tussen haakjes. Geef toe dat het verleidelijk blijft om iedereen op één hoop te gooien!

Het compromitteren is wel iets wat aandacht verdient. Zouden we het kunnen zien als een strategie om nieuwkomers in bedwang te houden? Eens ze zelf betrokken zijn bij afwijkend seksueel gedrag of pedofilie, kunnen ze moeilijk klikken. Tegelijk kunnen ze bedreigd worden als ze niet in de pas lopen.
juist!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 10:03.
Oud 13 augustus 2008, 10:15   #19820
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit misbruikt meisje had dus NIKS te doen met die privé-party voor de elite!
Je onderschat duidelijk Kubrick:
als hij pedofilie had willen linken met de elite, had hij dit heus wel gedaan...
In het verleden heeft hij trouwens ook nooit controverse geschuwd.

Ik heb een vriend met paranoïde schizofrenie...
als ik met hem naar films kijk, lijkt het wel of hij een compleet andere film gezien heeft... doet me een beetje denken aan Pindar nu

Citaat:
Eyes wide shut ging wel degelijk over een elite die zo'n zaken doet in een rituele setting. Zoals Syndey Pollack's karakter in de film zegt "if I told you the names of the people who went there you wouldn't sleep so well". Dit is nog iets. Pedofilie kon Kubrick natuurlijk moeilijk in zijn film steken want anders ging het wel wat moeilijker geweest zijn om die uit te brengen.
Denk je dat de arbeidersklasse tijd of geld heeft om naar dure sexfeesten te gaan in kastelen? Luxe is ALTIJD een privilege voor de rijken.
Je pedofilieverwijzing of zelfcensuur slaan trouwens op niks:
Kubrick heeft de film zelf geproduced.
HOE zouden ze "het meesterwerk" van één van de meest gerenomeerde regisseurs tegenhouden? Die man was zo rijk als de zee diep is & had een schare van connecties om zo'n film "onafhankelijk" te releasen indien nodig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be