![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik het goed begrijp lach je hier een beetje met jezelf want jij gelooft blijkbaar voor de volle 100% de officiële complottheorieën.
![]() |
#19802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En nu niet meer weggaan he? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19803 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19804 | |
|
![]() Citaat:
Maar deze elitaire personen wiens naam wel genoemd werd en de feiten geverifieerd waren, zijn nooit vervolgd, en het meeste is de doofpot ingegaan. Nu, het is een kleine minderheid, maar de elite is al klein, en dit fenomeen lijkt daar meer voor te komen dan in de gewone maatschappij. We spreken hier over eerste ministers enzo, een bevolkingslaag waar volgens de publieke perceptie dit fenomeen ondenkbaar is. Dit geeft stof tot nadenken.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2008 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19805 | |
|
![]() En dit komt niet alleen in Belgie voor maar ook in andere landen. Zie maar de seksschandalen met hooggeplaatsten in Portugal of de Franklin Cover up in Amerika... allemaal in de doofpot gegaan. Hier is wat diverse mensen erover te zeggen hebben:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2008 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19806 |
Partijlid
|
![]() Ok, misschien zitten we niet zo ver van elkaar qua standpunt. Ik denk dat het niet vaker zal voorkomen bij mensen uit de elite, maar het is logisch dat zij meer middelen hebben om het te verbergen. Als het aan het licht komt, kunnen ze zich ook makkelijker verdedigen dan een marginaal iemand.
In dat verband moet ik denken aan het seksschandaal rond Max Mosley. Dat ging wel niet over kinderen, maar het is verbazend hoe makkelijk hij daarmee is weggekomen. Blijft wel dat ik graag harde bewijzen zie vooraleer iemand verdacht te maken.
![]() |
#19807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 'harde bewijzen' ? wat zijn dat? een verklaring van de koning van belgie dat ie pedofiel is? en bekijk ook 'dossier X" is zoals Exodus steeds zegt. en begin vandaar uit vragen te stellen en te onderzoeken naar het hoe, het wie en het waarom? dan kunt u ver komen. Het gaat ook niet om 1 bewijs, het gaat om, zoals ik eerder gezegd heb, de hele 'gestalt' Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19808 | |
Banneling
|
![]() WELCOME TO THE NEW WORLD ORDER!!!!!
Citaat:
het wordt toch steeds duidelijker dat ze voor 'ons' aan alle kanten een electronische gevangenis bouwen? wie is nog in denial? please! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19809 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
daar gaan we: Citaat:
Citaat:
herhaling van de officiele versie, waardoor mensen min of meer 'gehersenspoeld' worden, en ze langzaam maar zeker wegzakken in het moeras van de officiele versie. Citaat:
mensen die weggezonken zijn in het officiele moeras, zijn gevangen binnen hun dogma's en zullen dan ook voornamelijk mensen en vrienden uitzoeken, die ook in dit moeras zitten, idd Citaat:
Citaat:
Nuff Said Pin d"Ar |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19810 | |
Banneling
|
![]() dit is geen uitzondering, dit gebeurt op dagelijkse basis!
al die shit, al die gore troep komt naar boven! Ik weet het, het is niet leuk nee, maar zo doorgaan is nog minder leuk! Lees onderstaande 'foto' eens goed! Citaat:
how much more proof do we need?!!! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19811 | |
Banneling
|
![]() maar gelukkig is de politie je beste vriend!
ja ja, nee hoor! Citaat:
Pin d"Ar Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19812 | |
Banneling
|
![]() Nou, voor mensen die nog op de NWO drempel staan, is dit mischien iets?
Kijk er rustig naar en trek je eigen conclusies. duurt maar 9 minuten, dus wat let je? het is een stuk uit 'Zeitgeist" durf je? Citaat:
video Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19813 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En eerste : hoe kom je erbij dat pedofilie een gedeelte van het satanisme is? Er zijn inderdaad uitwassen, maar dan kan je met meer recht zeggen dat pedofilie een onderdeel van het christendom is. Er zijn immers quasi zeker meer kinderen verkracht door katholieke priesters dan door satanisten. Ten tweede : hoe kom je erbij dat je aan pedofilie moet doen om bij 'de elite' te komen. Da's vuile roddel die op niets gebaseerd is. Ten derde : de film 'eyes wide shut' : daar komt dus geen pedofilie in voor. Ik ben zelf al op parties geweest die op 'invitatie only' waren en waar wel straffere dingen gebeurden dan in de film 'eyes wide shut'. Die dingen gebeuren nu eenmaal en zolang alles gebeurd met wederzijdse toestemming is dat geen probleem. Citaat:
Een hooggeplaatst persoon die schadelijk of schandelijk gedrag vertoont, kan moeilijk alle getuigen uit de weg ruimen. Als er bewijzen zijn, toon ze dan en anders : stfu. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19814 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 augustus 2008 om 09:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19815 |
Banneling
|
![]() in de film wordt wel degelijk pedofilie gebracht, maar min of meer bedekt.
Namelijk met het meisje die in de winkel speelt waar Tom cruise zijn kleren en masker haalt. het wordt niet genoemd, maar wel degelijk gesuggereerd. Ook had dit meisje 'porcelain doll programming" dit voor de kenners Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en met Satanisme, heb ik het wel over de hoogste echelons, voor alle duidelijkheid en verder hoor ik niemand over de bovengenoemde 'foto' Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19817 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het compromitteren is wel iets wat aandacht verdient. Zouden we het kunnen zien als een strategie om nieuwkomers in bedwang te houden? Eens ze zelf betrokken zijn bij afwijkend seksueel gedrag of pedofilie, kunnen ze moeilijk klikken. Tegelijk kunnen ze bedreigd worden als ze niet in de pas lopen.
![]() |
![]() |
#19818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou als kind of als vader met jonge kinderen niet in je buurt willen wonen want ik detecteer hier toch een bepaalde obsessie. En hoe je 'kenner' geworden bent wil ik in feite niet eens weten maar ik vrees het ergste. Je kan maar beter wat opletten wat je schrijft en ik hoop vooral dat het bij woorden blijft, Pindar..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19820 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je onderschat duidelijk Kubrick: als hij pedofilie had willen linken met de elite, had hij dit heus wel gedaan... In het verleden heeft hij trouwens ook nooit controverse geschuwd. Ik heb een vriend met paranoïde schizofrenie... als ik met hem naar films kijk, lijkt het wel of hij een compleet andere film gezien heeft... doet me een beetje denken aan Pindar nu ![]() Citaat:
![]() Je pedofilieverwijzing of zelfcensuur slaan trouwens op niks: Kubrick heeft de film zelf geproduced. ![]() HOE zouden ze "het meesterwerk" van één van de meest gerenomeerde regisseurs tegenhouden? Die man was zo rijk als de zee diep is & had een schare van connecties om zo'n film "onafhankelijk" te releasen indien nodig.
![]() |