Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2008, 22:20   #19841
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

en verder hoor ik niemand over de bovengenoemde 'foto'

Pin d"Ar
Wat valt er over te zeggen? Op basis van wat de media ons vertelt, kan je het moeilijk een hard bewijs noemen. Misschien zitten ze in de zaak McCann eindelijk op het goede spoor, misschien ook niet.

Als je gelooft in netwerken, de x-dossiers,... dan moet het een vreselijke gedachte zijn dat dit nog steeds gangbare praktijken zijn, ook in België post-Dutroux.

En wat met het elite-fenomeen? Welke machtige heren en dames die we dagelijks op tv zien, verbergen een duistere kant? Een mens mag er niet aan denken.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 06:46   #19842
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Wat valt er over te zeggen? Op basis van wat de media ons vertelt, kan je het moeilijk een hard bewijs noemen. Misschien zitten ze in de zaak McCann eindelijk op het goede spoor, misschien ook niet.

Als je gelooft in netwerken, de x-dossiers,... dan moet het een vreselijke gedachte zijn dat dit nog steeds gangbare praktijken zijn, ook in België post-Dutroux.

En wat met het elite-fenomeen? Welke machtige heren en dames die we dagelijks op tv zien, verbergen een duistere kant? Een mens mag er niet aan denken.

Waarom niet?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 08:11   #19843
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Vind je?
Voor mij is het alleszins duidelijk dat dit een gevaarlijke zot is & dat zijn geschriften onder die noemer geklasseerd mogen worden. ZOT.
Basta!
Waarmee je de feiten negeert en in een knee je reactie.. "zot ... basta". Einde van de discussie.

Citaat:
Schande! Bertrand Russell keert zich waarschijnlijk om in zijn graf mocht hij geweten hebben dat zijn wijsheid gebruikt wordt om conspiracy BAGGER te verkopen aan intellectuele mindervaliden.

Oldest trick of the book: Zet wat waarheden tussen je leugens.

Komaan Pindar, ik wil nog links naar geschriften van sociopaten zien.
Betrand Russel was inderdaad zoals Pindar zei een intellectueel die het gedachtengoed van de elite uitwerkte.
Oud 14 augustus 2008, 08:31   #19844
exodus

Standaard

Wel wel... Dit is weer een typische zet die men doet. Gelijdelijk aan meer en meer regelementeringen introduceren die de burgerrechten doen afbrokkelen. En dit allemaal in de naam van de strijd tegen terrorisme. Dit is geen toeval, maar by design.

Citaat:
British Government Attempts To Scrap Open Justice In The Name Of Fighting Terrorism
Ministers want to re-write fundamental principle of English law to accomodate state secrecy

Steve Watson
Infowars.net
Wednesday, August 13, 2008

The British government has inserted provisions into a Counter-Terrorism Bill that would see centuries old principles of law and justice undermined and allow the government unprecedented powers to intervene in the workings of the judiciary.

The legislation would allow inquests to be held in secret without a jury and would grant the government the right to replace the coroner with their own appointee, should they deem it to be a matter of national security.
http://www.infowars.net/articles/aug...808Justice.htm
Oud 14 augustus 2008, 08:49   #19845
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis
Vind je?
Voor mij is het alleszins duidelijk dat dit een gevaarlijke zot is & dat zijn geschriften onder die noemer geklasseerd mogen worden. ZOT.
Basta!
Waarmee je de feiten negeert en in een knee je reactie.. "zot ... basta". Einde van de discussie.
Wie negeert hier eigenlijk feiten?

- Springmeier leidt een SEKTE "Army of God" van ex-sekteleden.
- Springmeier wordt door naaste geloofsgenoten "gevaarlijk" genoemd.
- Springmeier misbruikte zijn zoon sexueel.
- Springmeier wordt door zijn vrouw verlaten nadat ze valse papieren vind.
- Springmeier wordt beschuldigd van drugsplantage
- Springmeier wordt betrapt met een ARSENAAL aan wapens & explosieven.
- Springmeier wordt veroordeeld voor bankoverval & krijgt 9 jaar bak
- Springmeier exposes ANDERE pedofiele sekteleiders
- Springmeier geeft boeken uit over "mindcontrol" door de schaduwelite.

Jou conclussie hieruit: Vreemde man. Maar uit het feit dat hij pedofielen ontmaskerd kan je afleiden dat zijn boeken serieus moeten genomen worden.
WHO ARE YOU KIDDING?

Citaat:
Betrand Russel was inderdaad zoals Pindar zei een intellectueel die het gedachtengoed van de elite uitwerkte.
De man was een ANTI-imperialist & ANTI-communist avant la lettre.
Hij zette er zelfs zijn carriere & reputatie voor op het spel.
Hoe hij het gedachtengoed zou verspreid hebben van een elite die de totale wereldmacht wil consolideren, mag mij een raadsel wezen...

Nu effe een andere vraag:
Wat denken jullie van Hitler & zijn gedachtengoed?
Was Hitler ook een onderdeel van de NWO of reageerde hij juist hiertegen?
Wat met Stalin aan de andere kant? onderdeel of reactionair?
Oud 14 augustus 2008, 08:55   #19846
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Jou conclussie hieruit: Vreemde man. Maar uit het feit dat hij pedofielen ontmaskerd kan je afleiden dat zijn boeken serieus moeten genomen worden.
WHO ARE YOU KIDDING?

Hoe hij het gedachtengoed zou verspreid hebben van een elite die de totale wereldmacht wil consolideren, mag mij een raadsel wezen...

1. dat van Springmeier, waar heb je het in godsnaam vandaan?

2. Hitler werd gefinancierd door o.m. Prescot Bush, de huidige opa van Bush.

Hitler was idd een NWO puppet

Pin d"Ar
Oud 14 augustus 2008, 09:34   #19847
exodus

Standaard

Citaat:

WHO ARE YOU KIDDING?
Ik negeer die feiten toch niet? Ik zeg dat hij ook zaken zei die achteraf beleken te kloppen. Dat moet je ook meenemen in het overzicht. Het feit dat hij al die dingen deed doet niets af aan de informatie die hij leverde die dikwijls correct blijkt te zijn, hij wist dus wel iets. Waarom? Daar heb ik een mogelijke verklaring voor gegeven. Ik versta niet wat je punt is.

Citaat:
Hij was voorstander van een wereldregering en van de U.N. En vertroefde in die hoge NWO kringen. Hij was zelf van adelijke afkomst. Russel vertoefde in de kringen waar de NWO ideologie heerst.

Citaat:
Hilter zijn gedachtengoed kwam ook voor het het geheel van de NWO met haar esoterische concepten en vermengeling van geheime genootschappen. Hitler ideologie was vooral gebaseerd op esoterische concepten die voortkwamen uit de thule genootschap waaruit eigenlijk heel het nazisme kwam.

Stalin kwam ook voort uit de NWO. De NWO gebruikt twee tegengestelde ideologien om ze tegen elkaar uit te spelen, om dan tot een synthese proberen te komen.

Laatst gewijzigd door exodus : 14 augustus 2008 om 09:35.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 10:04   #19848
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Georgia's Saakashvili: I Did It For the New World Order

11 Aug 2008

Aug. 11, 2008 (LPAC)--"This is not about Georgia anymore," the President of Georgia, Mikheil Saakashvili, told CNN's Wolf Blitzer on Aug. 10. Relishing his new-found international prominence, Saakashvili waxed rhetorical: "This is about basic values of humanity... This is all about the future of the world order. And I think there are much bigger things that are at stake here than just Georgia. For me, it's all about my country. But for the wider world, it's about the future world order."

http://larouchepac.com/news/2008/08/...rld-order.html
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 10:12   #19849
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Edgar Mitchell is de laatste getuige van formaat die zeer recentelijk met spectaculaire verklaringen en hints naar voor komt (en hij is bijlange niet alleen):

http://www.youtube.com/watch?v=1fTLzrIU_BU

(ongelooflijke, maar niet mis te verstane uitspraken van Mitchell, zeker wat betreft de kennis die door een kleine groep in de VS absoluut geheim gehouden wordt).
Mitchell, is dat niet die astronaut die gelooft dat hij genezen is van nierkanker door "remote healing"? Wordt er echt verwacht dat kritische mensen diene mens au sérieux nemen?

Misschien kunnen we stellen dat UFO's net zo reëel zijn als remote healing, en dat iedereen daar dan zijn conclusies uit trekt?

Btw, Mitchell heeft op de maan gelopen, als ik me niet vergis. Is de maanlanding dan een hoax?
Oud 14 augustus 2008, 10:27   #19850
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Georgia's Saakashvili: I Did It For the New World Order

11 Aug 2008

Aug. 11, 2008 (LPAC)--"This is not about Georgia anymore," the President of Georgia, Mikheil Saakashvili, told CNN's Wolf Blitzer on Aug. 10. Relishing his new-found international prominence, Saakashvili waxed rhetorical: "This is about basic values of humanity... This is all about the future of the world order. And I think there are much bigger things that are at stake here than just Georgia. For me, it's all about my country. But for the wider world, it's about the future world order."

http://larouchepac.com/news/2008/08/...rld-order.html
Weeral bewijs dat de NWO aan het werk is achter de meete grote conflicten. Bijna alle wereldleiders vertroeven in die kringen en met deze ideologie.
Oud 14 augustus 2008, 10:27   #19851
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Mitchell, is dat niet die astronaut die gelooft dat hij genezen is van nierkanker door "remote healing"? Wordt er echt verwacht dat kritische mensen diene mens au sérieux nemen?

Misschien kunnen we stellen dat UFO's net zo reëel zijn als remote healing, en dat iedereen daar dan zijn conclusies uit trekt?

Btw, Mitchell heeft op de maan gelopen, als ik me niet vergis. Is de maanlanding dan een hoax?
Wie zegt dat remote healing niet werkt?

Je bent hier gewoon maar je beperkte wereldbeeld aan het bewijzen.
Oud 14 augustus 2008, 11:04   #19852
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je hoeft geen sociopaat te zijn om te zien dat er aan die bekende tv-evangelisten iets schort en dat ze een duister kantje hebben. Hij claimde echter, in 1991 al, dat ze in satanisme waren, kinderen misbruikten o.a om ze mutiple persoonlijkheidsstoornissen te laten ontwikkelen. Zo ook voor Bromley Oxnam, en toevallig duikt meer dan 10 jaar later op dat zijn kleinzoon aan die symptonen leidt en dat dat de oorzaak was van msibruik door zijn familie.

Dit is informatie die serieus doet vermoeden dat Springmeier het hier bij het rechte eind had, en dat is wel wat meer dan gewoon een "sociopaat die een ander sociopaat herkent."

Kijk maar het verhaal van de kleinzoon van Bromley Oxnam er op na (let ook op de connecties met de elite).
Ik heb dat verhaal eens gecheckt: er is geen enkele, maar dan ook geen enkele link dat GB Oxnam verantwoordelijk zou zijn voor de child abuse van zijn kleinzoon.

Citaat:
The abuser, who he will not name, was someone close to the family
Het abuse zou ook niet handelen over pedofilie, maar wel over geweld

Citaat:
‘Baby’ is describing the abuse. “Please, please,” I'm crying. He shouts at me: ‘You're bad.’ Then I'm hit. My bottom hurts, my leg hurts. ‘You're such a bad little boy, a bad little boy.’ I'm hit again and again and again. ‘Please stop. Don't hit me,’” Oxnam read.
http://www.cbsnews.com/stories/2005/...in892181.shtml
Oud 14 augustus 2008, 11:05   #19853
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Je bent hier gewoon maar je beperkte wereldbeeld aan het bewijzen.
Ik wil anders wel met jou als proefpersoon dat bewijzen hoor: ik schiet jou neer (met je volledige medewerking natuurlijk), en jij mag eender wie aanwijzen die jou via remote healing gaat genezen.

Deal?
Oud 14 augustus 2008, 11:09   #19854
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik.

Als u van het tegendeel overtuigt bent, onder druk van uw wereldbeeld wellicht, kan u dat simpelweg bewijzen door een demonstratie onder gecontroleerde omstandigheden.

Noem een tijd en plaats en bij succes zal onverdeeld geloof je deel zijn.
Als je daar niet op ingaat, wat in feite evident is, mag je uitleggen waarom niet.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 11:09   #19855
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik heb dat verhaal eens gecheckt: er is geen enkele, maar dan ook geen enkele link dat GB Oxnam verantwoordelijk zou zijn voor de child abuse van zijn kleinzoon.
GB Oxnam krijgt die allegaties tegen zich, dat hij specifiek kinderen misbruikt onder andere om ze verschillende alters te geven, en 10 jaar later blijkt dat zijn schoonzoon daar aan leidt. Toeval? Tja, dat geloof je zelf natuurlijk.

Het is trouwens gangbare zaak binnen deze elite om kinderen verschillende alters te geven om ze te kunnen controleren binnen bepaalde gebieden. Ook voor sex slaven wordt dit gedaan.

Regina Louf zei ook dikwijls dat zij verplicht was om naar extreme zaken te kijken en te participeren, dit wellicht om haar verder te splitten in verschillende alters. Zo had zij ook een alter die zeer sexueel was enzovoort...
Oud 14 augustus 2008, 11:18   #19856
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik.

Als u van het tegendeel overtuigt bent, onder druk van uw wereldbeeld wellicht, kan u dat simpelweg bewijzen door een demonstratie onder gecontroleerde omstandigheden.

Noem een tijd en plaats en bij succes zal onverdeeld geloof je deel zijn.
Als je daar niet op ingaat, wat in feite evident is, mag je uitleggen waarom niet.

heel simpel advies:

doe een cursus Silva Mind Method

komen vaak wetenschapperstjes zoals U met het grootste woord terwijl ze nog niks gedaan hebben, en 4 dagen verder schrikken ze zich kapot omdat ze mensen kunnen helpen op afstand. mensen die ze niet eens kennen!
Hun hele wereldbeeld ligt op ziijn gat, maar ze zijn er achteraf altijd dankbaar voor dat ze met hun bewustzijn meer kunnen dan ze dachten.

Ja ja bespaar me je gezeur en ga eens iets DOEN

Pin d"Ar
Oud 14 augustus 2008, 11:24   #19857
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja bespaar me je gezeur en ga eens iets DOEN
De vraag was : waar en wanneer gaat die demonstratie door.
Wat is je antwoord?

I want to believe, maar ik moet er wel argumenten voor hebben.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 13:30   #19858
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
GB Oxnam krijgt die allegaties tegen zich, dat hij specifiek kinderen misbruikt onder andere om ze verschillende alters te geven, en 10 jaar later blijkt dat zijn schoonzoon daar aan leidt. Toeval? Tja, dat geloof je zelf natuurlijk.
Is het toeval dat je hier weer onzorgvuldig met de feiten omgaat?

1. GB Oxnam is immers gestorven in 1963 (!). Zijn kleinzoon krijgt de diagnose MPD in 1990 (!).

2. Het gaat niet over de "schoonzoon", maar over de kleinzoon.

3. Er is helemaal geen, nul komma nul, zero, nada bewijs dat GB Oxnam ooit kinderen heeft misbruikt, inclusief zijn kleinzoon.

4. Dat zijn kleinzoon misbruikt zou zijn, is geen feit, maar komt uit een getuigenis van één van de 11 personen die in Robert Oxnam zouden aanwezig zijn geweest, en kan volgens sommige psychiaters zelfs te wijten zijn aan suggestie (van andere psychiaters).

5. Volgens diezelfde getuigenis was het geen familielid die verantwoordelijk zou zijn voor het misbruik.

6. Het gaat niet om sexueel, maar wel om fysiek misbruik.

Is het nu zo moeilijk om bij de feiten te blijven? Djiezes, wees toch eens correct met de info aub!! Je kunt op basis van bovenstaande nog altijd beweren wat je wil, maar correct en zorgvuldig gebruik van hetgeen vaststaat is nog altijd een eerste vereiste voor een zinnig gesprek.

Wat zeker niet toevallig is, maar dat past niet in jouw kraam, is dat verschillende conservatieve christenen zeer gebeten waren op GB Oxnam toen die beticht werd van communistische praktijken. Deze beschuldigingen (hoe ongegrond ook) waren genoeg voor het conservative USA om Oxnam de prachtige bijnaam "the red pope" te geven. Maw er valt heel veel te zeggen over Robert Oxnam (de kleinzoon), maar iemand met een beetje intellectuele eerlijkheid kan de beschuldigingen omtrend grandpa Oxnam niet loskoppelen van de haat die Oxnam te beurt valt binnen de conservatiefste kringen van de USA. Die beschuldigingen moeten dan ook met de grootste omzichtigheid worden benaderd.
Oud 14 augustus 2008, 13:40   #19859
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
heel simpel advies:
Eén van de redenen waarom het nooit zou klikken tussen de "established" wetenschap en de para-toestanden. Eender welke theorie of aanspraak van de gevestigde wetenschap kan je verifiëren: proeven kunnen zonder probleem worden nagebootst of uitgevoerd. De para-toestanden daarentegen teren op "getuigenissen". Vragen om concrete proeven of testen worden weggewimpeld, of gecounterd met tegen-eisen (zoals Pindar doet).

Het zegt veel over "geloofwaardigheid", spijtig genoeg.
Oud 14 augustus 2008, 14:57   #19860
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

duurt dit hier nog altijd voort?

amai echt waar!!!

chapeau voor de mensen die niet opgeven
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be