![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19901 |
Europees Commissaris
|
![]() Tussendoortje:
In much of the discussion one finds the use of the four basic rules for debunking of any controversial idea: 1. What the public doesn't know, I won't tell them. 2. Don't bother me with the facts, my mind is made up. 3. If one can't attack the data, attack the people; it is easier. 4. Do one's research by proclamation; investigation is too much trouble.
![]() |
#19902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zo is het.... eens op een dag.... Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19903 |
Banneling
|
![]() Tering vette aanrader voor mensen met een 'open geest'
Zijn presentatie waar we afgelopen mei geweest zijn! Icke is goed bezig! ![]() http://davidickebooks.co.uk/index.ph...d&productId=66 Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19904 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb het altijd vreemd gevonden dat diegenen die zogenaamd in staat zijn om de raadsels van een geheime wereldorde te ontrafelen, enkele internethelden zijn die ook niet vies zijn van Ufologie, theosofie en ander kwakzalverig denkgoed.
misschien is de illuminati dan toch wel zo clever om enkel deze dwazen te gedogen met hun onthullingen. Laatst gewijzigd door AbdulAlhazred : 19 augustus 2008 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo ben ik bv zeer tegen de theosofie! Maar ja, iets zeggen over iets waar je niks van weet is niet echt slim he? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19906 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19907 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens van personen die lezingen geven over de gehele wereld en films maken op locatie en bekende personen confronteren kan je toch moeilijk zeggen dat ze "internethelden" zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#19908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ben je toch hyper-hypocriet? Ofwel ben je dan zodanig dom dat het licht afbuigt rondom je brein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nou nou nou zoveel geld is het ten eerste niet voor wat je krijgt wat ik ben er geweest en vond het een teringgoede lezing. heb je ook gezien hoeveel uur? maar ja, je zal altijd wel een argument vinden om je wereldbeeld in stand te houden ik vermoed dat als ie er niks voor gevraagd had, je waarschijlijk gezegd had dat het 'bagger' was omdat het voor geld niet aan de man kan brengen, of iets in die trant Je bent wel erg goedkoop bezig! Goe bezig jochie Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En goedkoop bezig? Jij schrijft iets aan mij toe wat ik niet gezegd heb en dat feit vind je dan goedkoop? Nice one. Laatst gewijzigd door fox : 19 augustus 2008 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19912 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor een lezing van 8 uur is dit 5,5€ per uur. Dat er amper kosten aan verbonden zijn klopt m.i ook niet. Het is niet gefilmd met één camcordertje maar met professionele apparatuur en verschillende camerastandpunten met bewegende camera.
![]() |
![]() |
![]() |
#19913 |
Banneling
|
![]() ja foxie je bent goedkoop bezig,
als je er allemaal zo moeite mee heb ga je toch een andere thread lezen? ![]() of is deze te verslavend voor je? ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 augustus 2008 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19914 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is nu eenmaal een item voor een kleine niche-markt, die bovendien bekend staat om veel van z'n bronnen via internet binnen te halen, legaal of niet. Dat verklaart volgens mij toch wel het, inderdaad, relatief hoge prijspunt waar gekozen voor is. Ah, the gentle art of separating people from their money...
Laatst gewijzigd door netslet : 19 augustus 2008 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19915 |
Banneling
|
![]() ik vind het ook totaal niet te vergelijken met die Heilige Woud shit waar
fox het over heeft. de vergelijking is super belachelijk Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over smaak valt niet te twisten. Het feit blijft dat het veel geld is voor iets wat relatief goedkoop te maken valt. Hij zal er dan ook een aardige cent aan overhouden en dat, mijn beste Pindar, is de essentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19917 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt een punt, ik wil u geloven, maar imho denk ik dat non believers zich daar toch net iets meer schuldig aan maken. Het zijn believers die nieuwe zaken aanbrengen en dus makkelijker aan te vallen en te debunken zijn. Pioniers hebben het doorheen de geschiedenis altijd zwaar moeten ontgelden. Het was maar een tussendoortje trouwens. Wat betreft Gun en zijn Hitler/Rothschild link heb ik niet direct een mening, omdat ik mij in die materie nog niet echt verdiept heb en de draad niet volg (tijdgebrek niewaar).
![]() |
![]() |
#19918 |
Gouverneur
|
![]() Hoeveel volk was er Icke's lezing?
Hoeveel bedroeg de entree? Vermenigvuldig dit bedrag... Een zaal huren voor een lezing is vrij goedkoop in de meeste landen. Een cameraploeg heb je al voor 200 Eur/u. Natuurlijk verdient Icke daar goed zijn brood mee ![]() ...en £35 voor 3 DVD's da is veeeel geld gezien de kwaliteit van de doorsnee editing van Icke's filmpjes. ![]()
![]() |
#19919 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hola hola hola, toch efkes nuanceren hier, want gij zij blijkbaar niet goed op de hoogte van de prijzen in het VK. 1. zaal huren in Londen: er is een groot tekort aan zalen en een enorm grote vraag (8 miljoen inwonders hier in Londen: iedereen wil wat). De vastgoed prijzen liggen zeer hoog in vgl met de rest van Europa en de wereld - Londen staat op de 3de plaats trouwens (de reden waarom alles in London zowat duurder is omdat vastgoedprijzen zo hoog liggen). De huur van die zaal (Brixton Academy) voor 1 dag tijdens het weekend (minder aanbod) kost minstens £25,000, op voorhand te betalen. Het bedrag ligt wellicht veel veel hoger, afhankelijk van hoeveel personeel ingezet wordt om orde en veiligheid te handhaven, ushering van gasten, verzekeringen ed. Om u een idee te geven: de huurprijs van een kleine commerciele ruimte (winkel) van ocharme 200 vierkante meter in centraal Londen bedraagt £150,000 per jaar, en in straten zoals Oxford Street of New Bond Street varierend tussen de 500,000 en £1 Miljoen. Dan spreken we over 200 vkm. 2. Een nieuwe DVD kost hier in de Virgin Megastores of de HMV tussen de £ 16-20. Dan gaat het over een DVD uit massaproductie met per definitie lagere vaste en directe kosten en een zeer hoge turnover. £35 voor 3 CD's in een relatief gezien zeer kleine niche markt is zeker niet te veel. 3. Een cameraploeg hebt ge hier absoluut niet voor dat bedrag dat gij zegt. vergeet dat maar. Die gasten hebben hier ook veel hogere vaste kosten en de eigenaar van de DVD productiefirma werkt ook niet voor niks.
![]() |
![]() |
#19920 |
Banneling
|
![]() gut o gut weer berispinkje ontvangen!
3x raden van wie? wat een slapjanus is dat zeg! Moet je eens kijken hoe ze tegen 'ons' tekeer gaan, en als het voor hun effe te zwaar is, of ze krijgen een persoonlijke aanval te verduren, dan gaan ze naar 'mammie' (lees:moderator) Kijk eens hoeveel ridiculisaties en persoonlijke aanvallen ik heb mogen ontvangen, en ik ben er nooit en te nimmer mee naar de moderators geweest, nooit!!!! En dan vraagt zo'n motje aan mij of het nu zo moeilijk is. gekker moeten ze het hier niet maken! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 augustus 2008 om 06:22. |
![]() |
![]() |