![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19941 |
Gouverneur
|
![]() Vermits Pindar blijkbaar niet wil antwoorden:
Het ticket kostte 30£ voor de Brixton Academy lezing. Met 2500 aanwezigen is dit ongeveer 95 000 EUR omzet. Trek daar grof gerekend 15 000 EUR kosten vanaf... ==> 80 000 EUR winst voor 1 lezing !!! Zonder verkoop boeken & DVD's uiteraard.
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 20 augustus 2008 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19942 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij verdient er natuurlijk wel geld aan, maar wat is er mis mee? Voor een concert van Amy Winehouse in dezelfde zaal moest men 58£ betalen, een concert dat 2 uur duurde. Ickes lezing duurde 8 uur voor 30£. Dus al bij al valt dat nog mee. Icke kon evengoed 50 vragen en de zaal zou nog volzitten. Niemand zaagt nochtans over hoeveel Amy Winehouse eraan verdient? Twee maten en twee gewichten. Omdat het iemand is die het wereldbeeld aankaart.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 augustus 2008 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19943 |
Parlementslid
|
![]() David Icke zat vorig jaar aan de grond met geld
Ik weet niet waardoor Gerechtskosten? Zo een mensen worden veel lastig gevallen reken maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19944 |
Minister
|
![]() Zodra Pindar zichzelf klemlult, negeert hij je vraag. Ik heb ook nog een vraag openstaan, waarop hij weigert te verduidelijken wat hij bedoelt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19945 |
Minister
|
![]() @ Pindar:
p.s. we hebben nog een antwoord van je te goed: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=19752
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 20 augustus 2008 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19946 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bon, ik heb niet de bedoeling van te liegen of te overdrijven. Ik kan mij uiteraard vergissen (ik heb enkel eerste hand ervaring met commerciele ruimten in toplocaties). Om het probleem op te lossen stel ik hetvolgende voor: ik bel uw contact op en ik garandeer u dat als ik zwaar verkeerd ben dat ik het hier direct kom zeggen. Ik heb daar geen moeite mee. Als het goed is voor u, geef me uw organisator zijn contactgegevens door via pm en ik bel hem op. No names mentioned. Zoniet zal ik zelf eens met de Academy bellen, maar dat kan een paar dagen duren vooraleer ik dat doe. Een regelrecht antwoord krijg je niet van die mannen want die willen eerst weten wie je bent en wat je daar wilt komen doen. Ik weet echter pertinent zeker dat je die zaal NIET huurt aan 10,000 EUR (inclusief council tax, allerlei personeel, verzekeringen, ushering, police support, cateringfaciliteiten, licenties voor massa event etc) voor een ganse zaterdag en een ganse zondag zoals jij beweert. Dat is gewoon totaal onmogelijk en elke derde rangs artiest zou direct zijn kans wagen op groot success als hij daar slechts £8,000 moet voor betalen. Tijdens de weekdagen is het heel misschien mogelijk. Zelfs voor Vorst Nationaal moet ge meer betalen. Het dient wel gezegd dat Carling (bier) de boel sponsort. Ik blijf me dus toch sterk maken dat de prijs minstens tussen de £15,000 en de £25,000 zal liggen, dus ruimschoots het dubbele van uw 10,000 EUR, afhankelijk van een paar modaliteiten (bv de zaal wordt in de avond aan derden verder verhuurd). Het is namelijk ook mogelijk dat Icke 20-50 percent van de recette zal moeten afstaan - als we dat echter te weten mogen/kunnen komen... Laat ons dat absoluut niet vergeten, want zo gaan die zaken. Overigens, ik ben niet echt een Icke fan dus het laat mij in feite koud. Maar die man doet enorm veel research werk waar hij enkel op deze manier terug voor betaald zal worden voor 1 lezing per jaar... En zoals Babylonia al aangaf, hij zit naar verluidt financieel aan de grond en heeft zwaar controle achter de rug van de belastingen, ze hebben hem na anonieme klacht een pak last bezorgd, en daar sta ik niet stom van als je weet dat hij zich niet inhoudt om tegen zeer machtige schenen te stampen... Brixton Academy Full Capacity: 4,921 http://www.brixton-academy.co.uk/venue.php
![]() |
![]() |
#19947 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En dat er geen consensus is over het alternatief voor de mainstream ideeen betekent evenmin dat de mainstream juist is. Het voorlopig houden bij wat strikt wetenschappelijke methoden toelaten is makkelijk, zeker en veilig, het brengt ook geen innerlijke onrust en twijfel. Maar is het pragmatisch? Moeten we altijd over brede consensus beschikken om wetenschappelijk te zijn? Wat met zovele wetenschappers die stellingen van believers onderschrijven (cfr het UFO fenomeen waarover we elders discussieren). Als er geen wetenschappelijke consensus bestaat voor een bepaald fenomeen of de verklaring van dat fenomeen, dan doet men nu alsof het fenomeen gewoonweg niet bestaat om er van af te zijn... is dat een goede oplossing? "De wetenschap".........., het kan ook een fanatieke religie zijn, net zoals men de believers verwijt een geloof te volgen. We weten intussen tot wat fanatisme is staat is. En fanatisme... dat geldt ook voor beide kanten. Ben ik verkeerd? Bovendien: ik las overlaatst ergens (als ik het terugvind, plaats ik het direct) dat de wetenschap zich steeds meer en meer van haar onmacht en enorme beperkingen om fenomenen te verklaren bewust wordt en beseft hopeloos achter te lopen. Er gaan meer en meer stemmen op binnen de wetenschapsleer om een meer holistische manier van aanpak te hanteren... Dat wil al wat zeggen dacht ik...
![]() |
![]() |
#19948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ( en niet meer weggaan he?) en nog wat, ik wilde helemaal niet geen antwoord gevenwant ik vind het totaal irrelevant, maar met ons tweeen heeft het 90 pond gekost, en de busreis (70 euro) en het hotel (85 euro). So what? Ik heb er bewust voor gekozen om daar naar toe te gaan en als je het niet wilt moet je het vooral niet doen, ben je helemaal vrij in. De volgende keer als ie weer in Brixton spreekt, gaan we weer, zonder enige twijfel van onze kant! Zo de moeite waard is het! Maar je, lekker he? keuvelen over onzin! Kan je lekker ver weg blijven van de inhoud! That's key! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 augustus 2008 om 06:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19949 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit gezegd zijnde, denk ik te mogen besluiten dat we UFO's niet kunnen uitsluiten, maar dat er alsnog niet echt sluitend bewijs voorhanden is dat "ze" al "tot hier" zijn geraakt. Laat staan dat er theorieën worden opgetrokken die vertrekken vanuit de premisse dat aliens al ons doen en laten controleren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 21 augustus 2008 om 08:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19950 |
|
![]() Pindar is opniuew geband omdat hij zogezegd voor de zoveelste maal weer een persoonlijke aanval heeft gedaan en over zijn limiet is gekomen. Hij is nu geband tot 21 september maar Pindar heeft laten weten dat hij zal stoppen met het forum omdat hij constant onterecht strafpunten voor persoonlijke aanvallen krijgt door iemand die naar de mods loopt.
Uitleg van de ban is dat Pindar zogezegd een vete had met illwill en wilde dat illwill geband werd. Anyway, de kleingeestigheid van sommigen is hier weer aangetoont.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2008 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19951 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als Pindar graag ongemodereerd discussieert, dat hij dan zijn eigen forum opricht nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 22 augustus 2008 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19953 |
|
![]() Daar gaat het niet om. Pindar is al 3 keer gebanned omwille van mensen die voor het minste naar de mods lopen. (Persoonlijke aanvallen). Pindar is nog nooit naar de mods gelopen en hij heeft ook wel al zijn deel beledigingen etc naar zijn hoofd gekregen, o.a van jou. Moest ik in Pindar zijn plaats zijn zou ik dat ook oneerlijk vinden.
![]() |
![]() |
#19954 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is iedereen vrij om op het driehoekje te drukken. Het is aan de moderator om dan zijn oordeel te vellen. Pindar wenste zich daar niet in te schikken. Daarmee maakt hij zich ongewenst op dit forum. Ik snap die kritiek op de moderatie niet. Als je op het randje zit, dan weet je dat zelf ook wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19955 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindar heeft naar mijn mening toch niet veel verkeerd gedaan nu. Ok zijn posts stellen inhoudelijk niet veel voor, maar zo zijn er hier wel meer op dit forum. Daarenboven is zijn spamgedrag wel serieus verbetert. Ik zie dan ook niet in waarom hij geband is. Als het omwille van Illwill is dan mag die zelf ook wel geband worden want ze reageren beiden even "persoonlijk" op elkaars berichten. 2 maten en 2 gewichten lijkt me...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19957 |
Parlementslid
|
![]() De mods hebben niet door wat dat er aan de hand is .
Zijn vaak jonge mensen die netjes braaf naar school zijn gegaan en aan hun leven beginnen en er niet bij kunnen dat er zooooveeel slechtheid op de wereld is. Afghanistan in de jaren 70 was een modern land net als hier... http://nl.youtube.com/watch?v=ObKRVQDKMwU Zij begrijpen niet dat het wel eens zou kunnen dat we van een hele mooie vreedzame samenleving komen en langzaam afgleiden op 30 000 jaar naar een totale kerndestructie. Dat druist zo in tegen de propaganda waar zijn onder geleefd hebben 20 jaar lang dat ze het liever van hun forum weren ipv juist blij te zijn met het proces dat hier gaande is. Heel boeiend nl Zoveel discussie onder mensne . Het zijn bijna altijd mannen moderatoren, Heel jammer Er is gebrek aan vrouwelijk visie in deze wereld zorgzaamheid en inlevingsvermogen. dat is nu een keer zo. De moeder godin is verloren lang geleden. Ze zullen al s ze zo blijven handelen met darpa mannen blijven zitten als Parcifal Begrijp niet dat ze dat niet inzien. Het lijkt meer op een persoonlijke vete van een mod op Pindar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19958 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een waarschuwing krijg je niet om op dezelfde voet verder te gaan, maar in de hoop dat er verbetering optreed. Als forummer moet je op zo'n moment je frustratie maar elders uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19959 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar eh, is het relevant of een moderator dat wel of niet beseft? Ze kunnen evengoed oordelen of iemand zich aan de forumregels houdt. Citaat:
Maar ik deel je mening over wat een zegen het voor de wereld zou zijn als de macht voor minimaal 50% in handen van vrouwen zou liggen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19960 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |