![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet doorvertellen, maar mijn vrouw wil de nieuwe 500 graag hebben.
't is ook wel een leuk bakkie, vind ik zelf eigenlijk ook wel!
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 15 juni 2013 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem dan in ieder geval niet de fiat 500 met open dak. Ik heb daar een dag mee kunnen rijden. Zeer pittig wagentje. Men kan ook 'eco-rijden' als men een knop indrukt. Maar het is klein en indien u een fiat 500 met electrisch schuifdak koopt (werkt perfect en het is zeer aangenaam rijden met mooi weer) dan verliest u veel te veel van de koffer (die al klein is) want een gedeelte van het dak wordt in de ruimte van de koffer geplooid voor een stuk. Van de koffer schiet dan niet meer veel over. En een minimum aan kofferruimte moet men toch hebben, vind ik. Een ander nadeel: het verbruik ligt voor zo'n wagentje vrij hoog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2013 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (De verkoop van de 2CV wilde in Nederland aanvankelijk overigens maar moeilijk van de grond komen). Citroën 2CV De 2CV (Frans: deux chevaux) is een auto van de Franse autofabrikant Citroën. De afkorting staat voor 'Deux Chevaux Vapeur', wat twee paardenkracht betekent, een maat voor het vermogen en voor de berekening van de Franse wegenbelasting. Na de dood van André Citroën en de overname van het bedrijf door bandenfabrikant Michelin besloot de nieuwe leiding van autofabrikant Citroën in 1935 een kleine auto te ontwikkelen die geschikt diende te zijn voor het ruige Franse platteland: de TPV, oftewel Toute Petite Voiture. Projectleider en stuwende kracht Pierre-Jules Boulanger omschreef het doel als 'een paraplu op vier wielen'. Oorspronkelijk plaatste men uit besparingsoverwegingen slechts één koplamp. Nadat echter een prototype tijdens een proefrit werd aangereden, omdat de tegenligger dacht met een motorfiets te maken te hebben, werd het model wél voorzien van twee koplampen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_2CV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2013 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor fietsers zijn in de regel aparte banen beschikbaar.
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland zijn er enorm veel en als Belgische voetganger voel je je in een Nederlandse stad opgejaagd wild. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vroeger hadden die Hollandse vrij eenvormige meestal donkere of zwarte hoge fietsen altijd een wit geverfde spatplaat, tenminste aan het onderste gedeelte ervan . Allemaal. Hun fietsen waren maar even saai als hun huizen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2013 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gent kent sedert jaar en dag een enorme toename van het fietsverkeer. Daarom ook investeerde/t het oude en nieuwe stadsbestuur heel zwaar in fietsinfrastructuur. Kortom, u kletst gewoon uit uw nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
|
![]() Citaat:
Die witte plaat was overigens verplicht op een fiets ... zichtbaarheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me nogal evident dat ik wel weet hoe de situatie ter plaatse is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#640 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarbij het me stoort dat die zwakke weggebruikers, ook erg agressief hun voorrang afdwingen. Zoals voetgangers die "op het laatste nippertje" rücksichtlos het voetpad op varen zodanig dat ge bruusk moet remmen met de wagen. Ze hébben voorrang maar de arrogantie waarmee ze die nemen.... Als voetganger streef ik ernaar dat een wagen niet moet stoppen speciaal voor mij. En als ik op het voetpad sta en een wagen die stopt, dan heb ik eigenlijk een schuldgevoel. Want die moet dan remmen en dan opnieuw optrekken wat zeer milieubelastend is.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 juni 2013 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |