![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Amerika hebben liberalen en consoorten God er ook uitgestampt, we hebben nog nooit zulke killing spree gezien in het westen als in Amerika. Ook hier wordt steeds meer jeugd vermoord en durven ouderen niet meer over straat. De oorzaak is altijd hetzelfde, politics.
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, de kans dat mevrouw de kleine vergeet die 80% van haar mentale wereld inneemt, zal kleiner zijn, dan de kans dat mevrouw vergeet om een of ander papier op tijd in te vullen. En bij meneer is dat omgekeerd he. Ik zou denken dat mocht je "ik ben vergeten mijn credit card te updaten voor mijn netflix abonnement" bij mevrouw gelijk stellen aan "ik ben mijne kleine vergeten in de auto" bij meneer, je ongeveer op gelijke kansen zal uitkomen. Citaat:
Ik heb het niet over "duur labeur" of zo, maar over het feit dat je mentaal ergens anders moet zijn, en DUS alles wat met uw kinderen en zo te maken heeft uit uw geest moet bannen, om U te kunnen concentreren op het probleem waar je mee bezig bent. Dat is wat "zich concentreren" wil zeggen he: al de rest vergeten, uit uw hoofd bannen, U niet mee bezig houden. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juli 2022 om 06:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, wat jij niet lijkt te begrijpen is dat niemand iets OPZETTELIJK EN BEWUST VERGEET. Als je iets vergeet, dan kan je daar niet aan doen. Dat is precies wat "vergeten" wil zeggen: door omstandigheden er niet aan denken. En natuurlijk, hoe verder uw dagelijkse aandacht naar ANDERE dingen moet gaan, hoe groter de kans is dat je iets vergeet. Een vrouw die gans de tijd met haar kinderen bezig is, en waar haar kinderen dus een groter deel van haar aandacht opeisen, zal minder gemakkelijk haar kinderen uiteraard vergeten, dan iemand die veel minder met die kinderen bezig is en veel meer met andere zaken. Nog eens, de kans dat mevrouw vergeet de Netflix factuur te betalen is waarschijnlijk groter dan dat meneer, die gans de tijd naar dat soort dingen moet kijken, dat zal vergeten. En voor kinderen is het omgekeerd. Dat gezegd, het kan iedereen overkomen, jou ook, omdat je niet alle tijd 100% van uw aandacht op 1 ding kan hebben. Als je even je aandacht aan iets anderes moet besteden, bestaat altijd de kans dat het niet "vanzelf terugkomt". Dat is niemands schuld. De strikt enige manier om dat systematisch te vermijden is zoiets als checklisten gebruiken en dat systematisch doen. Alles over "ik vergeet nooit iets" is zever in pakskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we de oorzaken elders moeten gaan zoeken. Ergo, we kennen de oorzaken, we mogen ze echter niet meer uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de jongeren buiten de functie van hun voorouders geconditoneerd worden, een nieuwe norm gepresenteerd krijgen en de staat zich met de opvoeding komt moeien; krijgt ge Amerikaanse toestanden waar ze elkaar omver beginnen knallen. Dat heeft niets met een wapenwet maar met psychopaten aan het roer te maken die in onze kop willen dringen met hun beleid.
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het lachebekje sloeg op de humoristisch gevatte opmerking van reservespeler. Ik heb me trouwens ook al afgevraagd of ik zo een verlies zou overleven. Daar is uiteraard geen antwoord op. Dat zijn zulke dingen die je enkel komt te weten als je ze meemaakt.. en dat wens ik mezelf (en bij uitbreiding: alle anderen) niet toe.. Wat mijn 'track & trace' opmerking betreft: ja, dat is zoals een gps-tracker die SDX haar kat meegeeft.. beeld je eens in dat elk kind daarmee rondloopt, een chip die gevolgd kan worden (al dan niet ingeplant, maar een implantaat is lastiger te verliezen dus verkiest de voorkeur ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 juli 2022 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan hoeven mama en papa nooit meer ongerust te zijn dat hun kind zou ontvoerd worden...maar wat doe je dan als de ontvoerders de chip eruit snijden? ![]() Als je niet bereid bent om zelf op je kinderen te passen (en ze zelf op te voeden!) maar de roverheid via chip die taak toebedeelt, neem dan in Godsnaam toch geen kinderen!!! Wat is me dat toch allemaal voor zever, omdat er ene zijn kind vergeet gaan we ze allemaal maar chippen??
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rubbertegel maatschappij in volle expansie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kunnen we achterhalen waar ze in het zwart werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat ge weet dat er al polsbandjes met track-systemen voor kinderen bestaan en gebruikt worden..? Dat ik daar mijn implantaten-fantasie aan koppel, welja, dat is gewoon vooruitblikken eh.. het is wat mij betreft de toekomst. En zo een chip kan verwijderd worden, dat klopt. Elk systeem heeft een zwakke plek. Maar kijk: ik geef u met plezier gelijk: als ge uw kind niet zelf kunt opvoeden of er niet op kunt letten, moet ge er niet aan beginnen. Maar in deze samenleving kan het vaak niet anders meer. We wonen niet meer met de hele familie in een dorp. We leven niet meer met verschillende generaties onder een dak. We werken minder lang als vroeger, maar zowel moeder als vader moet nu gaan werken en de vrije tijd die overblijft spenderen we ook graag aan allerlei hobbies en ander gein. Dus minder tijd voor kinderen. Oplossing: zorg & opvoeding wordt uibesteed. En dus worden kindjes al zeer vroeg in crèches gestopt. Vanuit overheidswege liefst zo rap mogelijk, opdat kindjes op jonge leeftijd al gevormd worden opdat ze netjes meedraaien in een samenleving die steeds minder natuurlijk aanvoelt.. Verder, zoals Herr Flick ook -met een zeer mooie uitdrukking- aanhaalt, leven we steeds meer in een rubbertegel maatschappij: kindjes mogen zich niet meer bezeren wanneer ze vallen. Overbezorgdheid & betutteling. En ook daaruit vloeit controle voort. Als ik mijn schoonmoeder bezig zie met haar kleinkinderen en de moeite die ze doet om te beletten dat er ene zou vallen.. eigenlijk is ze een levende rubbertegel.. maar zij controleert ook voortdurend het spel.. en ja, ik word daar onnozel van. Ouders die hun kinderen willen beheersen. Overheden die hun burgers willen beheersen. Al dan niet met de beste bedoelingen: alles draait om controle & macht. Hoe meer gij kunt controleren, hoe machtiger ge zijt.. (en dat hoeft op zich niet negatief te zijn). Het idee chips te implanteren om te weten waar uw kindjes zijn, is voor velen een stap te ver.. want een chip ontneemt het laatste beetje vrijheid dat je nog hebt. Ben ik daar voorstander van? Niet helemaal.. maar het is wat mij betreft een evolutie die zal plaats vinden.. en uiteindelijk, zoals met alles, heeft die evolutie ook voor- en nadelen. En om het helemaal te gek te maken: you will own nothing (ook geen controle over uw kinderen) & you will be happy.. ![]() ![]() Behoorlijk offtopic wel.. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 juli 2022 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 |
Minister
|
![]() Als ge met twee beslist een kind op de wereld te zetten, dient ge daar wat mij betreft ook met twee voor te zorgen. Ge kunt dan wel wat taken verdelen enzo, maar de verantwoordelijkheid voor 't kind ligt bij beide ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me verbazen...
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik mag hopen (en ga daar ook vanuit, mogelijks naïef van me) dat het gros van de bevolking wel nadenkt over het al dan niet hebben van kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze worden te pas en te onpas bij de grootouders gedropt want ze, de ouders, willen ook nog een leven. Of ze hebben al een, met erfelijke ziekte en ze kweken lustig verder? Noem mijn een gom, volgens mij wordt er onvoldoende nagedacht over het al dan niet voortplanten. Je zou er beter eerst een examen voor moeten doen VOOR je u mag voortplanten.
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volwassenen trappen daar trouwens ook in: stappen tellen, bloeddruk, hartslag etc....meten, niet enkel tracking maar dan weten ze álles van die mens, zelfs hoe dikwijls dat ie ademt en dat kan allemaal handig tezijnertijd tegen hen gebruikt gaan worden...de hersenloze idioten. ![]() Hetzelfde clubje globalisten met "you will own nothing...." zijn dezelfden die reeds decennia geleden al planden en probeerden te chippen met het vals voorwendsel waarmee ze nu opnieuw mee afkomen: de bescherming van de kinderen tegen...ontvoering (2004) en toen mislukte dat ook al. ![]() Vervolgens lieten ze een ballonnetje op om voor de veiligheid gevangenen te willen chippen en tegelijk maakten ze in NL de yuppies warm voor de onderhuidse chip bij exclusieve clubs maar dat kwam ook niet van de grond...oops...wéér mislukt! Dan maar voor even de diepvries in tot....vaccinatie? Wie weet? Dus NEEN, die "evolutie" zal niet plaats vinden, dat zal mislukken, net zoals de vorige pogingen want langzaam dringt het wel door bij de massa dat alles om controle en macht draait en dat de geplande bedoeling van chippen een dictatuur is waarin zij de gestuurde slaven worden.
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De voortplanting wordt immers al langs alle kanten gefnuikt: Door voedsel: onvruchtbaarheid via GGO's (het is bewezen dat koeien onvruchtbaar worden door het eten van genetisch gemanipuleerde maïs en vermits mensen dan de producten en het vlees van die koeien eten.....?) Door transgenders: geen voortplanting meer mogelijk Door (bijwerkingen van) vaccins: verstoring menstruatie en het vaccin van Pfizer zorgt voor minder en minder beweeglijke zaadcellen, twee belangrijke parameters van de vruchtbaarheid van mannen. (https://pnws.be/coronavaccins-hebben...zaadproductie/) Ze zullen nog veel meer moeite moeten gaan doen om nog te kunnen voortplanten... ![]()
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijd dat de oudste(n) mochten studeren en er voor de rest geen geld was is voorbij. Kinderen hebben is geen toevallige gebeurtenis meer, toch bij wie een minimum aan verstand in z'n kop heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde: IVF is geen taboe hoor. |
|
![]() |
![]() |