![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die toch al een hekel heeft aan mensen met een uitheems uiterlijk en op zo'n "festival" nog wat opgeruid wordt, heeft misschien inderdaad weinig nodig om over de schreef te gaan - zeker in een massa waarin je als individu als het ware "opgaat".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar werd ook de gekleurde bevolking niet opgeroepen om in de schuilkelders te kruipen lol.
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar de Vlaamse Beweging. Dat is evengoed een krabbenmand, ook al is er qua doelstellingen een relatieve convergentie waar te nemen. Bart De Wever al eens gehoord over het Vlaams Belang? ![]() Trouwens, ik zie Van Langenhove als een poseur. Hij is vooral met zichzelf bezig. Ik heb niets met zo'n figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is duidelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Parlementslid
|
![]() weinig van deze draad gelezen, maar ik vind het wel speciaal dat men wel accepteert dat enkele van deze artiesten in het iets normalere circuit wel mag komen. Ik zag dat 2 artiesten van dit blijkbaar verboten festivalletje in onze gemeente op een soort van muziekterras kwamen spelen. Op graspop heb ik er ook een gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik mij afvraag:
- hoevéél 'neo-nazi's en neo-fascisten' zouden van gedacht veranderd zijn (ttz minder 'neo-nazi' en/of minder 'neo-fascistisch' zijn geworden) nadat 'hun' feestje verboden werd? - waarom worden de veiligheidsdiensten gehinderd in hun taak hun databases en fichebakken up to date te houden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 augustus 2022 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Barbaars in die zin dat het niet gecentraliseerd is? Zogezegd verlangt de maatschappij van je een soort sociaal contract van aanvaardbaar gedrag en anders is het ondergronds of subcultuur of barbaars... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
Bedenk evenwel dat wat binnen uw mensbeeld een drogreden is, het niet noodzakelijk binnen het mijne is. Ik reduceer mensen nu eenmaal niet tot een of andere cynische essentie die in alle mensen gelijk aanwezig is en gelijk tot expressie komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Liever een krabbenmand, dan agressieve ratten. 3: Iedereen die iets wil bereiken, is ook met zichzelf bezig. Dat is nogal evident |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ontwaken zal bitter zijn.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 augustus 2022 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
|
![]() Als Driesje voor dezelfde wetsontwerpen en -voorstellen op een groen knopje drukt als ik, is dat fijn. Daarvoor moeten we echter geen bondgenoten zijn. Nog fijner is namelijk dat Driesje helemaal niet in het parlement zit, en dat ik twee knopjes mag bedienen in plaats van één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() Het is een alias waaronder Driesje wel eens stoute dingen doet op sociale media. Privé-informatie van tegenstanders openbaar maken bijvoorbeeld.
Met zulke mensen bondgenootschappen aangaan staat gelijk aan je eigen reputatie bezoedelen. En dan eindig je met nul groene knopjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mag. Maar beter dan niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |