![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Na haar inspirerende dansfilmpjes die u hier kan bekijken
https://www.youtube.com/watch?v=l21A3tS6_vs https://www.youtube.com/watch?v=T3KvlSDgHx4 komt onze premier alweer in opspraak: deze keer omdat 2 halfnaakte modellen elkaar tongkussen in haar ambstwoning. https://www.news.com.au/technology/o...26c1f5fdac7ab5 Leuke feestjes daar in Finland: wil ik ook wel eens naartoe gaan. Van onze Finse premier heb ik echter geen hoge dunk meer...
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 24 augustus 2022 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh ja, waar was dat ook al weer ???
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mor allez, de "stud" van Michelbeke
![]()
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Als ge het achterstevoren leest ja
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 24 augustus 2022 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder de vent van Michelbeke....
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is pertang ne schone jongen.
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het niet weet, “een vent” is een gecastreerde ezel
![]() |
#12 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En als vrouwenhaters: Citaat:
Hopelijk kunnen de feminisme-kenners van dit forum ook dit voorval effe snel duiden. Want als "gefrustreerde puritein" kan ik niet meer volgen hoor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() "Vee have penetrated zee cabinets"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een gezonde jonge vrouw. Iedereen met negatieve commentaar op haar levenslust gelieve een enkel reis richting Kaboel te boeken.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet van de ouderwetse preutsheid van dat scandinavisch land.
Maar ja, ze zitten daar ook met een zeker percentage van de bevolking die nogal religieus-behoudsgezind is. Bij ons vindt die kleine minderheid onderdak bij het VB.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij toch minder sympathie vanuit het "ruimdenkende" kamp voor Trump zijn escapades: Heeft de gelijkheid van man & vrouw afgedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Witte Ridder nummer twee:
Finnen die zich vragen stellen over strippers in de ambtswoning van de premier lijden aan "ouderwetse preutsheid"? Laatst gewijzigd door vanderzapig : 24 augustus 2022 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik moet kiezen tussen die Finse feestjes, en onze dweilen, al dan niet in de paleizen, laat ons zo zeggen, doop me maar een witte ridder.
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merendeel van de Finnen steunen haar. https://www.demorgen.be/nieuws/overa...ten~bf6135371/ Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Donald...ct_allegations
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2022 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |