![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo slim was dat koppel niet.
Als de herstellingen van zodanige aard zijn dat die ten koste van de huisbaas(eigenaar) zijn, en die niet uitgevoerd worden, dan wordt zo'n woning snel onbewoonbaar verklaart. Als die mensen zonder bewijs die belangrijke herstellingen hebben uitgevoerd, da's pech, zonder bewijs is het niet gebeurd. het enige wel duidelijk aantoonbaar is, de huisbaas werd niet betaald, en die kende de weg naar de vrederechter en soortgelijken wel. En kreeg nog gelijk ook. (wat me doet vermoeden dat het figuur van een andere clan is) Hoe dat voor elkaar te krijgen, simpel, de huurdersbond, die kennen de weg. Eenmaal op dat pad, dan is het tijd om naar het OCMW en de soortgelijke allahknuffelaars te stappen. Als dat niet snel genoeg resultaat levert, dan is het tijd om de pers te bespelen.
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen dat ze uit dat huis wilden en aasden op sociale woning ( liefst nieuwbouw) via het OCMW. Geen woning, niet kunnen koken. Dan maar naar het buurtrestaurant waar ze een warme maaltijd kunnen krijgen aan 1€ per persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het internet staat er ook vol van hoe zij dat moeten doen. Een voorbeeld... wat meer tekst & uitleg zeg maar Rechten en plichten Dan kan men natuurlijk nog verschil maken tussen een 'erkende vluchteling' en een illegaal en al diegenen die zomaar zonder geldige reden in de EU aanbelanden, aan komen varen... ![]() U mag het mij niet kwalijk nemen maar ik vergelijk het altijd met het "Paard van Troje" 'verhaal'. Het Politieke falen is groot binnen de EU. Het Politieke falen gezien als: zo snel mogelijk onze eigen mensen aanvallen. p.s. Citaat:
Duitsland vraagt inwoners om hun huizen beschikbaar te stellen voor “asielzoekers”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2022 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een basisinkomen invoert, kan je hun inkomen door 2 delen en 2 gezinnen helpen ipv 1.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten die gezinnen wel geholpen worden, zijn die hier op hun plaats? p.s. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2022 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vallen die centen uit de hemel? Nee, degenen die niet willen werken laten creperen, het is hard, maar wel effectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geïndexeerd op de huurprijzen en energieprijzen. 3000 euro per maand is toch een tikkeltje overdreven zekers?
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ook opvalt dat enkel in de geschreven pers ( GVA) staat dat hij ziek is, dat hij 1500€ vergoeding krijgt en nog eens 1500€ kindergeld.
Maw er wordt een halve waarheid verteld om meelij op te wekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze slaat alle records.
20 baby's op 1 jaar. Dankzij een legertje draagmoeders. https://www.hln.be/bizar/kristina-25...-zit~a681067e/
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte businesman.
![]() Kindjes als geldmachine.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn inkomen ligt wat hoger, maar had ik vorig jaar geen dakwerken laten doen, dan was ik misschien ook dakloos geweest dit jaar ! Amaai, het was hoogst nodig ! Met een ferme storm zou het kunnen verkeerd gegaan zijn...
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 augustus 2022 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België schiet duidelijk te kort om deze mensen uit de miserie te helpen. Een veroordeling door het internationale hof van mensenrechten en een dwangsom van 20.000 € per dag zou er al lang uitgesproken moeten zijn.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju. Ik had geen dakwerken moeten doen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 augustus 2022 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben alvast talenten, want ze zijn vanuit hun land zomaar tot hier geraakt, en daarna alle papieren voor steun en kindergeld succesvol kunnen afronden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch veel eerlijker voor onze volgende generaties dat we iedereen evenveel geven?
Schaf kindergelden en pensioen af, voer een basisinkomen in geïndexeerd op de huur- en energieprijzen. Ik zou het niet zoveel zeggen als het niet zo belangrijk was.