![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zoon heet Arthur. Genoemd naar de franse dichter, Arthur Rimbaud.
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 augustus 2022 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Wie zoiets doet is meestal extreem gelovig ingesteld omdat ze met dood minachting opereren Met overtuigt eenrichting denken dat er iets is na de dood.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() qua propagandawaarde is de dood van Daria Doegina alleszins goud voor het Poetinregime. Een mooie jonge vrouw, gestorven voor de Russische waarden.
Ik zie het nog gebeuren dat de Russische-orthodoxe Kerk deze 'martelares' heilig verklaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De discussie over de praktijk is een andere complexe discussie, die te voeren is. Daar gaat mijn vraag niet over. Dus, kan je de vraag beantwoorden?
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kunt deze Russische zoekrobot eens uitproberen, om te beginnen.
https://yandex.com/ Krijg je minder onzin als "Putin's brain", ... etc. Ik zal daarna nog wel wat posten.
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eerst eens naar de resultaten van die zoekrobots, leg ze naast elkaar.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is het niet. Het is gewoon "wij" tegen "zij", omdat wij, wij zijn, meer niet. Beschouw twee stammen in een vallei. Als de ene stam door heeft dat als ze ook het gebied van de andere stam innemen, ze een beter leven en meer resources zullen hebben, dan is het toch normaal dat ze vinden dat de die andere stam moeten extermineren he. Dan is dat toch hun "moraliteit" om de anderen af te maken, gewoon omdat hen dat een luxueuzer bestaan oplevert. Wat is een moraliteit waard, als het U geen luxueuzer bestaan oplevert ? Overwegingen van "jamaar die andere stam heeft ook rechten", of "die andere stam bestaat zelfs uit potentieel superieure wezens" en zo, zijn gewoon contraproductief in het bekomen van meer luxe en comfort he. Die dienen dus geschrapt te worden uit elke vorm van efficiente moraliteit. Het gaat hem er gewoon over: als ik die anderen afmaak, heb ik dan meer of minder luxe en comfort ?. Meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Maar de realiteit is veel complexer dan dat. Een paar voorbeelden: Misschien kan u eens aanduiden welke waarden dat het westen erop nahoudt die anderen er niet op nahouden? Laatst gewijzigd door Bach : 26 augustus 2022 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof men zijn tijd moet verliezen in Russische zoekrobots. Als ge daar ne stijve van krijgt doe maar. Er zijn genoeg betrouwbaardere bronnen om zich een idee te vormen. En hier gooit men doorgaans geen journalisten of dissidenten door het venster of geeft men vergiftige thee, of schiet men ze neer of steekt men hen in het gevang. Onder andere https://www.bing.com/search?q=politk...ANAB01&PC=LCTS Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 augustus 2022 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gerard R. : 26 augustus 2022 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Zegt degene die een kerncentrale in Oekraïne wil bombarderen als de wind richting Rusland staat.
Laatst gewijzigd door Bach : 26 augustus 2022 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar net zoals in christen maatschappijen werden de eerste politieke parabels "de geloven" al Eeuwen gebruikt, misbruikt om de machtswellustige aan de macht te zetten, te verankeren. >>>Aan de macht te houden en de bevolking als kudde schapen vooral slaafs en dom te houden. Zodat de bevolking steeds misbruikt worden als hun lijfeigen-kudde om uit gewrongen, uitgemolken, misbruikt te worden op alle vlak, dit om enkelen macht en bijgevolg rijkdom te geven. Het gebruiken van de uitgangspunten Links of rechts door de machtswellustige is maar om tot bende vorming te kunnen overgaan, volgelingen in te lijven. Niets meer want allemaal, zowel links als rechts streven naar de macht op en over de bevolking. En omdat het westen ondanks de humane preken in realiteit zo corrupt als het groot is, liegt, bedriegt, steelt .... kunnen de dictators “het westen” aanvallen. Kunnen de Dictators de wetgeving van het westen misbruiken mits aanpassen naar hun behoefte of noden in hun streven naar de macht. Wat de machtswellustige in het “westen” al eeuwen doen!!! Zoals het sjoemel merk België de wetboek van dictator Napoleon bijwerkte, kneed om de particratie, de partijen en hun goudhaantjes de macht te verschaffen van uit een Federaal bestel. Vroeger met veel repressie en nu vooral zeer achterbaks liefst van uit achterkamers en op afstand …. Zoals hier via de federale waar lieden zetelen waar zelfs niet voor of tegen kunnen stemmen of de EU …… Het is allemaal zo hypocriet als het groot is. Daaaaarom ben ik zo OOOOh zo jaloers op de Zwitsers, waar de mensen kunnen kiezen vanuit hun levenssfeer hun kanton via referendum kiezen over hoe ze willen leven of juist niet!!!! Zwitserland, Waar machtswellustige, politiekers, dictators of ander zelf verklarende goden de bevolking niet met wetten en regels kunnen opsolfert waar de bevolking niet zelf voor koos. Wetten en regels om persoonlijk of de partij de macht te geven zoals hier gebeurd. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 augustus 2022 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |