![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat de huurbaas echt leuk vinden, een appartementje of huisje dat niet verwarmd of onderhouden achtergelaten is, met een brievenbus die uitpuilt van de rekeningen en deurwaardersexploten.
Neen, zorg voor een job als marktkramer/kermisklant/circusartist/zeeman/binnenschipper en dan kan iemand (familie of vriend) uw referentieadres zijn. Dat is de enige manier om wettelijk langdurig een referentieadres te hebben. Nadeel.... uitkering.... nougabollen.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn planten en aquarium zullen ook wekelijks onderhoud krijgen. Ik zie het probleem niet? Omdat ge huurt mag je niet op wereldreis ofwa? Dikke zever in pakskes van mensen die zichzelf in de wereld herkennen.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regelgever verplicht de banken om elke klant volledig te identificeren, een juist adres is daarbij een sleutelelement, of draagt zelf verantwoordelijkheid als er transacties gebeuren die 'verdacht' zijn. De boetes die de banken krijgen bij vastgestelde overtreding bedragen 25.000 euro en meer.
Dat is de reden dat er jaarlijks een paar honderd jonge gasten een opzegbrief krijgen vanwege hun bank, omdat ze een transactie hebben gedaan voor iemand anders die 'uit zicht' wou blijven. (men noemt dat muilezels) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een huisbaas die zijn huizeke/appartementje/kruipkotteke ziet verloederen, da's een ander verhaal. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan gewoon een toeristenvisum aanvragen en gans het oosten doorkruisen. Als ik daar langer dan 3m verblijf dien ik dat aan te geven. Ga ik 3maand naar Tibet en daarna 3 maand naar Tokyo is dat perfect legaal. Een jaar weg gaan is dus geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dus veel meer dan 3K terugtrekken in 2024. Ge kunt over ganse wereld reizen, maar als je langer dan 3 maand blijft moet je een visum aanvragen. Ik ben niet verplicht in BE te blijven. Te voet door het oosten trekken is nu eenmaal goedkoper. Ik heb op geen enkele politieke partij gestemd. Zou veel schelen als enkel de kiezers van partijen het beleid krijgen waarop ze stemde, eerder dan iedereen in hun grote ongelijk mee te trekken. Vierde rijkers ...
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks verbruiken is geen punt, maar dan nog gaat ge betalen aan de betrokken "firma's". Niet veel, en als ge iets terugtrekty, wil dat zeggen dat ge al teveel betaald had op voorhand. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mare, pas op, zoveel wandelen is ook belastend.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voldoe aan alle voorwaarden, ik ben zo geboren en dat is enkel erger geworden onder onverkozen coronafascisten en oorlogszuchtige maniakken. Even weg gaan is beter voor iedereen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zo een muilezel geld van me moest hebben versluisd, mag hij blij zijn dat het bij een paar verschoeide ballen blijft wanneer hij het volledige bedrag met interest aan 10 % heeft terugbetaald. en ja ik zou hem via zijn adres op zijn bankrekening rap te stekken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom dak nu alles cash doen.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijt gij niets mee he, .... tenzij ik offline verdwijn, maar dan doet de locatie der nimeer toe.