![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien niet als eerste in de rij gaan staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Britse regering zet de uitrol van het COVID-19 vaccin voor kinderen van 5 tot 11 jaar stop na een stijging van 22% van het aantal sterfgevallen in deze leeftijdsgroep sinds de NHS met de inenting is begonnen
september 19, 2022 https://expose-news.com/2022/09/17/u...ase-in-deaths/ Als het bij de kinders al +22% is, wat dan voor de rest?
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://fullfact.org/health/covid-va...children-5-11/
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 september 2022 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt er op neer, 22% oversterfte bij die kinderen sinds vaccinatie maar als je je kans wil wagen so be it.
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten gevolge waarvan? Covid besmettingen waarschijnlijk! Voila, ik redeneer nu zoals uw rioolwebsite. ![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 september 2022 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vaccinaties niet meer doen bij de groep die het niet nodig heeft lijkt me een logische stap omdat het geen nadelen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit terzijde. Echter national security health of England is alles behalve een riool. En dat +22% meer mortaliteit bij kinderen nu niet meteen veel is want doorgaans gaan kinderen niet zo veel dood...het is wel 22%.
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe is dat precies geformuleerd?
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Als er maar geprikt wordt. Laatst gewijzigd door StV : 20 september 2022 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze voelen zich nog steeds moe en wat ellendig maar het lijkt te beteren, ik ben wel blij dat ze niet moeten hoesten. Mijn gezin heeft nog niets maar ik heb wel een een shore keel. Ik krijg natuurlijk de grootste dosis binnen omdat ik dagelijks verschillende keren op bezoek ga. M'n immuniteit zonder vaccins lijkt goed stand te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn ouders is het nu een stuk beter maar ik ben nu voor de 2de dag strontziek met 38,5 graden koorts. Ik heb in maart 2020 een stevige besmetting gehad van de alfa variant, dat wil zeggen dat de huidige variant grotendeels de natuurlijke immuniteit omzeilt en dus ook de vaccins gebaseerd op alfa. Dat wordt een pittig najaar.
Ik ben nog niet getest dus het zou nog griep kunnen zijn maar dat lijkt me te toevallig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom? Kinderen hadden en hebben helemaal geen last van covid, zij werden niet eens ziek en nu zouden ze doodgaan aan een snotneus door de gemuteerde omikron variant met milde symptomen? Wie kun je dat wijsmaken? Of ze vallen misschien ook nog stoemelings dood door het slechte weer? ![]() Maar de farmaceut en de staat, door de registratie, weten precies of die dode kinderen vaccinatiedoden zijn maar dat wordt natuurlijk verzwegen voor het publiek. Het zal je kind maar zijn...
![]() |
![]() |
#234 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nog één ? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220921_...VgD80Na3LKkymA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De persmuskieten blijven stug verzwijgen dat het allemaal vaccinatieslachtoffers zijn maar iedereen met minstens 1 werkende hersencel kan er niet meer omheen en toch blijven ze nog steeds prikken...vrijwillig. Ongelooflijk. Er gaan er nog veel meer slachtoffers volgen in elke leeftijdscategorie...en dat is geen voorspelling maar een logische gevolgtrekking van wat we nu duidelijk zien.
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze blijven maar komen…
Plotseling…”uit het niets” https://www.hln.be/brugge/echtgenoot...rven~a225155a/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stond vooraan op de startpagina van Het Nieuwsblad.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds mijn eerste vaccin ben ik nog niet ziek geweest, geen enkele pijn of moeite ervaren. Nu heb ik mijn vierde gehad with no problems. Ik breek daar allemaal niet teveel mijn hoofd over. Als ik dit forum moet geloven was ik al 10 keer dood geweest.
|
![]() |
![]() |