![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het elimineren van ongedierte is geen haat. Eerder menslievend.
![]() |
#31882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen koloniseerde heel de wereld, heel de wereld werd geknecht en tot slaaf gemaakt, en overal in de wereld vermoordde het Westen mensen die het niet eens waren met hen. Dat de rollen wel eens kunnen omkeren blijkt een enorme schok, zag je bvb. in de reacties op de aanslagen in België en Frankrijk. (nochtans gepleegd door groeperingen die groot werden dankzij westerse steun en wapens) Dat onze legers in de rest van de wereld dood en verderf zaaien interesseert de gemiddelde Belg maar matig. Tot loontje om z'n boontje komt. Laatst gewijzigd door tomm : 10 oktober 2022 om 02:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mensen ook nooit.
![]() |
#31885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Russisch ongedierte valt niet in dezelfde categorie, zoals hier dagelijks bewezen wordt.
![]() |
![]() |
#31887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Russen zijn nog lager dan Untermenschen volgens U? Interessant, verklaar U nader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vwalla: dagelijks bewezen, as said ![]()
![]() |
![]() |
#31889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, nu het verschil tussen ondermensen en ongedierte is uitgelegd, terug naar les choses de la vie.
Het is wel typisch aanmatigend van de Putin clan om het Westen zowel als eigen blut-neven te verwijten terroristen te zijn terwijl hij sinds decades opdracht geeft tot diverse Contract Killings van mede-russen zoals Anna Politkovskaya en ex-eigen KGB-jers zoals -ben-hun-namen-vergeten- toe. Plus Maleisisch passagiersvliegerke neerhalen boven Ukraine. Kort geheugen: nog zo'n eigenschap van ongedierte, trouwens.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 oktober 2022 om 03:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen een volk dat zijn kwiebus buitenzwiert, en een paleisrevolutie of een coup waar een klein kliekske zonder eigenlijk medeweten van het volk, de democratisch verkozen president afzet. Maar meer nog, er is geen enkel probleem als er nadien nieuwe verkiezingen zijn he. Waarom was die buitengezwierde kwiebus "democratisch verkozen" en zijn die daarna niet meer democratisch verkozen trouwens ? Waarom is Zelensky zijn mandaat minder waard dan dat van de kwiebus die buitengezwierd werd door zijn eigen volk ? Ga jij ook huilen dat de Franse overheid al een goeie 200 jaar illegitiem is, omdat ze de legitieme vorst de kop hebben afgekapt destijds ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, je kan niet enerzijds beweren dat verkiezingen legitieme mandaten geven, en anderzijds beweren dat legitiem verkozen presidenten marionetten zijn en geen legitimiteit hebben he. Welk verschil in legitimiteit is er in de "democratisch verkozen president" in 2014, en die in 2022 ? Het enige verschil tussen beide is dat de eerste door een revolutie werd buitengezwierd, en de tweede zijn volk laat stand houden tegen een buitenlandse invasie he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid is gewoon dat de Russen dat maar al te graag zouden doen, maar NIET KUNNEN EN NIET DURVEN. Ik heb U al gezegd dat er in een oorlogssituatie die dingen legitiem zijn, die je kan doen en die je durft doen. Vladimir heeft helemaal niet nodig dat er ergens een westers geinspireerd bommetje ontploft in zijn bezette gebieden om zichzelf legitiem het "recht" te geven om in het westen brol op te blazen, hij kan dat van in het begin legitiem vinden. Het enige punt is dat Vladimir dat niet kan of niet durft. Want hoewel Vladimir beweert dat hij tegen de NATO vecht, krijgt hij enkel maar rammel van een vriend van NATO landen, een vriend die MATERIELE STEUN krijgt. Maar Vladimir is nog niet echt met de NATO geconfronteerd. De NATO staat te POPELEN om erin te vliegen, maar ook daar is het een kwestie van (nog) niet durven en wat naar papieren kijken. Een enkel Russisch bommetje op NATO grond en Vladimir krijgt de ECHTE NATO op zijn dak, niet enkel materieel door Oekrainers gebruikt. De situatie is helemaal anders dan in februari. Toen had de NATO schrik van het enorme Russische leger. Toen dachten we dat die op 2 weken tijd Oekraine gingen inpakken en waren beducht voor het vervolg. Toen dachten we dat we dat gevaarlijk beest omzichtig moesten kalmeren. We durfden zelfs geen oude Migs in Polen aan Oekraine geven. Ondertussen hebben we gezien dat het Russische leger een ongeorganiseerde bende struikrovers is. We hebben nog altijd moeite om het te geloven. We denken nog altijd dat er ergens een echt Russisch leger in Vladivostok opgeslagen ligt, maar dat ze daar in 't Kremlin de sleutel van verloren zijn. Maar het donkere vermoeden begint te komen dat we gezien hebben wat ze hadden. En nu bijten we op onze nagels dat we er niet direct ingevlogen zijn. Kortom, de NATO zit op een excuus te wachten om erin te vliegen. Dus, zo een bommetje, bijvoorbeeld het opblazen van de Brandenburger Tor, zou bijzonder welkom zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2022 om 04:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk niveau Pierre Desproges. ![]()
![]() |
![]() |
#31894 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat er tussen 'wij' en 'zij' een vorm van symmetrie zou bestaan ? Gedurende gans de geschiedenis is het altijd zo geweest dat eigen volk en vrienden niet mochten aangevallen worden, en dat vijanden afgemaakt en vernietigd moeten worden. Wat is daar nu zo moeilijk aan om te begrijpen ? Vijand dood = goed Vriend dood = slecht. Simpel toch ? Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2022 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang zal het trouwens nog duren tot hij méér Russen de dood ingejaagd heeft dan dat hij er ooit heeft weten te 'bevrijden'? ![]() Wat de 'nukes' voor Iran betreft: zou het niet beter zijn daarmee te wachten tot de reactionaire theocraten aldaar aan de nog beschikbare lantaarnpalen hangen te bengelen? Welke zot(ten) zou(den) die achterlijke pezewevers nog méér machtsmiddelen in handen willen spelen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 10 oktober 2022 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zélf wil u misschien niemand elimineren, maar u hebt er duidelijk geen bezwaar tegen dat anderen dat eliminatie-werk in uw plaats (zouden) doen. Wat die 'haat' betreft: u doet er ongetwijfeld goed aan uw eigen raadgeving in acht te nemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 10 oktober 2022 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het al gebeuren dat de Russen Iran aan kernwapens helpt, en er dan in Iran een revolutie komt die terug een meer westers-gezinde overheid oplevert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen is Putler zijn frustratie aan het uitwerken door Kiev met raketten te beschieten...
|
![]() |
![]() |