![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waren "kelder" & "zolder" geen verboden woorden in België?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ieder diertje zijn pleziertje,... ik zou het wel afraden om de plaatselijke moskee te swaffelen als ge een moskeeofiel zijt. Het is dan veiliger en meer aanvaard als ge een kathedraalofiel of biechtstoelofiel bent.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
So what, een Waalse hofleverancier heeft wat steekjes laten vallen.
|
|
|
#47 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar niet getreurd, ook in Mechelen hebben sommige huizen kelders en zolders.
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Namasté + Namastiauw. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister-President
|
Miaauw miaauw namastiaauw gemanifesteerde Atma en Nano God, NieuwNoors, 1) ben nog aan het rouwen ok, Wieroe overleden vrijdagnacht 9 september 2022, rond 02:10 AM nacht, hele donderdagnacht 8 sept, dodenwake gehouden met Wieroe samen, laatste uurtjes van zijn leven. Nog nooit in mijn leven heb ik zoveel verdriet gevoeld om het verlies van iemand, maar nu zijn het echte tranen, en rouwen, en vanaf volgende week toch tijd vrij maken om het driedelige herdenkingsboek over Wieroe af te werken. 2) Ja, dit is Kali Yuga en de mensen worden Rakshats en demonen, dus het is beter om samen te leven met een Hond of Kat of muizen, want aan het eind van Kali Yuga heersen de demonen over de aardse gewesten en dit zie je nu duidelijk in Nederland om je heen. Omdat het HOMO huwelijk gelegaliseerd is, moet men nu toch het huwelijk met dieren ook legaliseren denk ik, en de Viwaah Sanskaar is als Hindoehuwelijk het meest hiervoor geschikt omdat het een eeuwige verbintenis is tussen twee gemanifesteerde ATMA's in sterfelijke koolstof kleden op onze exoplaneet, en daarom heeft het hele klassieke Hindoeisme en de oeroude Vedische geloofs filosofie iets buitenaards, alienachtige, Astraals. Ook de kwantum fysica heeft dus iets te maken met de Viwaah Sanskaar denk ik nu, als ik doordenk en aan mijn eigen gevoelens en behoeften denk. 3) Oude natuur volkeren die wij nu primitief en barbaars noemen waren misschien toch hoger ontwikkeld dan ons, als moderne Hollandse en Belgische Intel aapjes. De vraag is of wij nu ook anders verliefd worden en seksen dan die oude oermensapen uit het verre verleden?? 4) Ik heb ooit wel gelezen dat het in het oude Griekenland doodnormaal was dat mannen en jongens met elkaar liefde bedreven en ook gewoon het eeuwig maagdelijk strakke achterkutje van een mooie mannelijke of jongensachtige Adonis dus vingerden en neukten. Vrouwen waren er toen voor de voortplanting en de Adonis was er voor de echte hogere knapen liefde van doodgewone Biseksuele mannen, en feitelijk waren alle mannen in het oude Griekenland doodgewone, NORMALE biseksuele top mannen 5) Biseksuele TOP mannen zijn de penetrerende en dus echt aktief neukende en spuitende partners in relaties met meiden, vrouwen, bottom gay boys, transseksuelen, Tgirls, shemales en feminieme intersekse mannen. Dus het oude Griekenland had al een geweldige seksuele revolutie gerealiseerd en men was toen al progressiever en veel moderner dan in het huidige Nederland denk ik vaak. hou je taai en blijf geestdriftig miaauwen als het VOLLE maan is en je de vetgemeste Hollandse, Belgische of Vlaamse muizen beter kan zien op het open veld, Waldo Dewanand Doerga & Wieroe (RIP) & Co Delft, Internationale Katten Kennisstad Laatst gewijzigd door dewanand : 13 oktober 2022 om 22:25. Reden: typfoutjes |
|
|
|