![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#32361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32362 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb geen lust mijn tijd aan de 'conspiracy'-wereld te verliezen. Ik laat dat aan anderen over.
![]() |
#32363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onthou je dan misschien best ook van offensieve commentaren als je niet weet waarover je praat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32365 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig weet jij niet waar ik uithang, of ik was al uitgeroeid.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat meer dan de helft van de inwoners van Zuid- en Oost-Oekraine tegen het regime in Kiev zijn. En meer dan de helft van de Joden in Europa steunt de illegale invasie en bezetting van delen van buurlanden. Weg met dieJoden dus? ( Laatst gewijzigd door tomm : 14 oktober 2022 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er daadwerkelijk 70% van de Russen gewonnen zijn voor het 'Putinisme', belooft dat niets goed voor de toekomst. Vooral niet voor de Russen zélf. 2) Dat is dan de 'harde kern' die er al dan niet samen met de Oekraïners aan gaat. 3) Ter info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Oekra?...Volksrepubliek
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: https://www.youtube.com/watch?v=CpCKkWMbmXU (The 10 tactics of fascism | Jason Stanley | Big Think) Alle andere kenmerken vloeien daaruit voort. 2) https://nl.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera Welke bron(nen) gebruikt u? Neen, Bandera is niet OK. Mijn sympathie gaat nog altijd méér uit naar https://en.wikipedia.org/wiki/Nestor_Makhno Die was ook 'anti-bolsjewiek'. Niet zonder reden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 oktober 2022 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is altijd verhelderend en vrij innovatief hoe mensen met democratie moeten omgaan en de politieke plot zoals die hier in belgie immobiliseert kunnen terg op gang krijgen.. Dus ipv te stemmen voor VB en NVA moeten we gewoon via NL bevrijd worden van het belgische juk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet vanuit eigen belang denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland zijn helemaal niet doodbang, om een Rus de mond te snoeren moet je hem vermoorden. In kringen van oligarchen en de elite gebeurt heel wat, net als in Kiev, maar dat zijn afrekeningen. Bij ons worden Holslag etc. gerecupereerd voor veel geld. En degene die niet kunnen/willen gerecupereerd worden, die worden zwartgemaakt of genegeerd. Of er volgt een karaktermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vaste spoor, en de steeds maar terugkerende methode van tomm is om conflicten tussen landen en invasies door landen van buren te proberen te verklaren vanuit flut-noties rond 'taal, volk, cultuur' bullshit terwijl dat toch wel sinds het einde van WO II en de definiëring van de staatsgrenzen op dat moment, de wederzijdse bilaterale erkenningen daarvan én vooral de supra-nationale erkenning daarvan binnen de UN een redelijk irrelevant gegeven is... Sinds het einde van de tweede wereldbrand is het -quasi- gedaan met de invasies door buren, gedreven door de fratsen van adellijke of koninklijke aspiraties, veroveringszucht door militairen of misbruik van nationalisme als excuus om een 'oorlog' te starten. Het is niet toevallig, dat tomm consequent en repititief blijft verwijzen naar flut-gezever zoals catalonië, om toch maar het belang van overeengekomen grenzen te minimaliseren of zelfs gewoon ontkennen. Als je begint te redeneren vanuit 'een volk' 'sinds eeuwenlang' 'cultureel' en andere onzin ben je gewoon bezig met op een dure manier uit te leggen dat je je zak veegt aan grenzen en redeneert zoals Attilla de Hun : hij die het conflict wint, heeft gelijk. Grenzen, bilateraal erkende grenzen, supra-nationaal erkende grenzen zijn de enige reden dat we niet langer in toestanden zitten zoals vroeger tussen het pruisische, het russische, het franse, het engelse e.a. regime dat elkaar om de paar tientallen jaren met één of andere flut-reden aanviel. Geconsolideerde grenzen zijn de garant van vrede. Wie aan grenzen wil morrelen, roept op tot oorlog. Ik kan enkel vaststellen dat Oekraine nul komma nul aanspraken maakt op russisch grondgebied... Was het omgekeerde ook maar waar...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 oktober 2022 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, dus " territoriale integriteit" en dergelijke kunnen ze steken waar de zon nooit schijnt, dat interesseert u geen reet, wat telt is dat de westerse geopolitieke operatie tegen Rusland slaagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik daag je uit. Een post van mij vinden waar ik het heb over 'internationaal recht'. Dat is namelijk onzin. Geopolitiek draait om recht van de sterkste, en ik wil graag dat het westen dat is. Als jij ageert tegen lui die wel schemeren met internationaal-recht zonder kritiek te hebben op al die keren dat 'het westen' dat zogenaamde recht heeft geschonden, dan heb je mij naast je staan. Aan zulke hypocrisie heb ik een broertje dood. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 oktober 2022 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland moet gewoon oprotten uit Oekraïne. Omdat Oekraïne net wat meer 'westers' is dan Rusland. Als Rusland deze oorlog verloren heeft, geef ik weer geen ene fuck om dat corrupte klote landje..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee tomm, JIJ bent hier op het forum de grote protagonist van het niet respecteren van territoriale integriteit van landen. Jij bent degene die hier heelder epistels schrijft over 'ze zijn al eeuwenlang deel van de russische cultuur & taal' en dat dit de russische invasie legitimiteit geeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32378 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(fig.)
![]() |
![]() |
#32379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of we dat wel aan het doen zijn.
![]() |
#32380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat natuurlijk beschamend was, was die vette leugen over weapons of mass destruction he. Wat een afgang ! Het volstond gewoon om te zeggen "het zijn moslims" en dat was reden genoeg he. Het was niet nodig die zielige smoes te bedenken. |
|
![]() |
![]() |