![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 4 jaar levert hij zijn VW golf binnen (wil hem niet particulier verkopen) en staat zijn nieuwe klaar ![]() Voor wie geld genoeg heeft zijn er voor alles oplossingen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2022 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een redelijk uitgeruste middenklasser begint nu bij 30.000€. Met wat krachtiger motor en wat opties 40,000. ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen, zijn de eeuwige af betalers omdat ze het restbedrag niet kunnen ophoesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou echt een bron van informatie zijn indien ik de wijze van besturen van de twee buurlanden eens echt grondig met elkaar zou vergelijken.
Je hebt België met een enorm gebrek aan respect voor de mensen die met hun handen hun boterham moeten verdienen. Dan heb je Frankrijk waar iedereen gelijk wordt behandeld met als groot doel, het leefbaar houden voor iedereen. Als je in België even rondkijkt dan kan je enkel vaststellen dat onze overheden op alle mogelijke manieren de zakken probeert te ledigen van elke burger. Men beweerd wel dat iedereen gelijk is voor de wet maar vergeet er wel bij te vertellen dat al wie een loon van de overheid ontvangt compensaties ontvangt en als afscheid vaak nog een pensioen dat 4 tot 5 maal het pensioen bedraagt van een zelfstandige.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 26 oktober 2022 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
De (Belgische(!)) overheid doet er ondertussen alles aan om de domkoppen die richting uit te sturen. Wie morgen geen E-wagen heeft zal een paard moeten aanschaffen.
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Zoekfunctie ... van voor 1995 ... Nog betrouwbare, zelf te herstellen wagens. Wagens met die voordelen kan je vandaag niet meer kopen.
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta je dan wel in de juiste rij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vriend die ruilt zijn wagens bv altijd in met de nog oorspronkelijke banden. Ze rijden ook steeds met een nieuwe auto en laatste model. Sommige mensen hebben er dat nu eenmaal voor over. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2022 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een rijke koopt een auto van 100000 euro en meer en wie geen kan betalen om de 4 jaar, toch 80 % Volgend jaar ga ik koopje doen, die nieuwe rijken kunnen zelfs hun energiefactuur niet betalen en hopla jonge auto buiten, daar zit ik op te wachten. Die redenering had ik in 2008 ook en wat bleek, jonge auto 's massaal op de markt door bankencrisis. Ja, ik profiteer ervan net zoals aandelen kopen als anderen die moeten verkopen. Niets mis mee. Laatst gewijzigd door Deo : 26 oktober 2022 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2022 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is naar de technische control gaan nu zo angstaanjagend dat ge daarvan gaat laten afhangen wanneer je van auto verandert?
Mijn huidige auto is elf jaar en heeft nog nooit "een gaatje" gekregen op de controle. Ik doe hem nog niet weg. Maar wel duidelijk: ieder doet met zijn centen wat hijzelf wil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 oktober 2022 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar al heel lang geen problemen gehad. De weinige keren dat ik een opmerking kreeg was dat volkomen terecht.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was dat zo beu, dat ik er een kwakje geld tegenaan smeet en de garagist het liet regelen.
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk station? Ik ga naar Rotselaar. Heel professioneel en nooit gezever.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mechelen en Willebroek.
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit geweest in één van beide.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan blijven het persoonlijke ervaringen en persoonlijke oplossingen.
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net dat gebrek aan professionaliteit dat het probleem is op de keuringen alhier. Zeer professioneel allemaal ![]() Jouw woorden; De emissietesten van benzinewagens gebeuren met huis, tuin en keukentoestellen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 oktober 2022 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |