![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Onderwerp:
Geef nooit het hele hart (gedicht aan een KUTwijf) Analyse 1) Ja je hart geven aan een KUTwijf dat is zelfmoord en ze zal je leegzuigen en door de plee spoelen, jouw uitbuiten, vernietigen, beroven, Vrouwen zijn gevaarlijke slangen dus hou hen eronder, anders bijten ze jou dood. 2) Daarom zal islam komende tien jaar sterker worden in Europa, kracht van islam is het temmen van die slange wijven, GEEN Rechten voor vrouwen in Sharia, hahha haha elke vrouw is een Prive Hoer van haar moslimman in de zuivere islam en veel MOSLIM meiden zijn hier dolgelukkig mee, omdat meiden gewoon vieze, vuile, lage hoeren willen zijn en ook zo behandeld willen worden. 3) Teveel rechten geven aan die KUT meiden is echt zelfmoord. Dus geef je hele hart nooit aan EEN vrouw. Zij zal het breken en jou veel pijn doen, maakte ik zelf mee en nu ben ik bang voor vrouwen. Liefdes trauma, liefdes verdriet heb ik nu tot de dood. =================================== https://renzoverwer.wordpress.com/20...het-hele-hart/ Geef nooit het hele hart Kaart & Envelop - Hartje Geef nooit het hele hart Geef nooit je hele hart aan haar, Want liefde is maar weinig waard Voor een hartstochtelijke vrouw Als alles zeker is; zij houdt Niet van wat langzaamaan vervaagt Van kus tot kus; want wat behaagt Is kort genot, een droomverhaal. Nee, geef je hart nooit helemaal, Want zo, het is al vaak verteld, Verlies je alles in het spel. Wie speelt er goed genoeg en wint, Als liefde doof maakt, stom en blind? Hij die dit schreef, weet wat hem spijt, Hij gaf zijn hart en … alles kwijt. W.B. Yeats – Never give all the heart … Vertaling: Jan Eijkelboom Share this: TwitterFacebook Nieuw Gepubliceerd door renzoverwer Alle berichten van renzoverwer weergeven Berichtnavigatie Vorige Nieuwe woorden: therapeutenangst, therapiefobie en therapiestress Eén reactie Laraib Malik 02/11/2022 om 18:53 Wat te doen bij heele hart gegeeven en verlooren? > https://renzoverwer.wordpress.com/20...het-hele-hart/ ===================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom je het zou doen?
Mannen zijn meer geneigd tot zelfmoord. Niet dat ze het echt willen, maar er zit een andere kracht achter. Ze zijn geprogrammeerd tot zelf destructie. Het sterven in een vrouw, wat is er meer goddelijk? De anderen die God vonden door iets anders. Wat zijn ze? Het is prachtig als je keel wordt overgesneden voor een prachtige vrouw. Het is een prachtige zelfmoord. Natuurlijk meent niemand dat. Maar een mes recht in je hart, zet elke verdwaalde vrouw recht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kan de Westerse mens niet liefhebben?
Het is om je instituties, je regels, je bullshit. Waarom verspillen mensen heel hun leven aan liefde terwijl stille contemplatie hun duidelijk in hogere sferen had kunnen brengen. Omdat mensen hun leven verspillen aan idiote dingen. Omdat ze nooit hoger dachten dan het ene. Omdat als alles wegvalt er alleen wanhoop is, maar nooit het hogere. Nooit het hogere. Kijk omhoog. Dat is een algemene regel in alle religies.Kijk omhoog. Look up! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die even furieus zijn als in bloedbaden als in de liefde. En daarvoor bestaat geen liefde.
https://www.youtube.com/watch?v=L-ie...temofadownVEVO |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Only the warriors, know that that exists.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vinden jullie hier dan van?
Ik zag / hoorde dat toevallig tijdens een soap of was het tijdens Lisa? https://www.bing.com/search?q=hou+je...ANNAB1&PC=U531 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De topicstarter heeft volgens mij gewoonweg slechte ervaringen met een vrouw gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hebben alle verlichte zielen problemen met vrouwen die zich bezigen met wereldse zaken en daarvan gebruiken.
In de jaren 50 produceerden vrouwen meer eten, kledij en “plezier” dan ze vandaag afval produceren. Nu moet ge ze niet meer aftrainen of ze chanteren u en handhaven zelfs lijfstraffen. Een gehoorzame christenvrouw is een parel in een onvindbare oester.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus probleem die gast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ge geeft 50 euro en dan zuigt ze niet goed genoeg en dan ben je wat teleur gesteld zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term kutwijf is misplaatst.
Strontwijf ok, stront stinkt altijd, niets goeds aan te vinden. Maar kut is per definitie lekker. Kutwijf is bijgevolg lekker en eerder een compliment.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 november 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Probleem is dat vele millennial mannen te veel opgevoed zijn door vrouwen en te weinig onder mannen gekomen zijn.
- Geen legerdienst - Leerkrachten waren vooral vrouwen (kleuterleidSters, Juffrouwen, Lerares) - Veilig gezin zonder tekortkomingen, geen initiatieven moeten nemen - Door technologie minder verantwoordelijkheden = mannen luier en onzekerder omdat ze minder met frustraties en verantwoordelijkheden zitten - Bepampering van de millenials waardoor: minder gefrustreerd, luier, onzekerder, geen verantwoordelijkheden, emotionele intelligentie wordt minder ontwikkeld tijdens opgroeien. Maar een vrouw wil een man die dat allemaal kan. Een man die als morgen uw huis in brand staat een oplossing zoekt voor zijn gezin en niet gaat huilen in een hoekje. Da's gewoon hoe vrouwen zijn, om ze daarom serpenten te noemen dat weet ik niet. Het zijn vooral serpenten wanneer ze beweren dat ze een lieve, zachte man willen want dat zijn gewoon leugens die ze verkondigen omdat ze niet als een slet gezien willen worden (terwijl dat niet waar is, je bent geen slet omdat je een heet beest in bed wil die je domineert. Je bent een normale gezonde vrouw als je dat wil)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een onzin allemaal... Ik vind het erg dat ik ben hoe ik ben, ik ben dan ook bereid aan mezelf te werken en mijn mannelijkheid terug te vinden. Als anderen daar mee willen lachen of met hun ogen rollen dan doen ze maar. Ik zal eens in mijn agenda kijken of ik de komende tien jaar tijd heb om dat mij aan te trekken... nee sorry.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zit jij hier te doen trouwens? En dan nog mee te commentariëren !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apple heeft zelfs een appel waaruit een stuk gebeten is, kan het nog meer demonisch?
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
All Girls were Designed to be the most professional WHORES in EDEN and finally they can climb up the ladder, till the most advanced and civilisated paradise of the BEST 72 Islamic Whores of the Whole Earth, named Allahloka. |
|
![]() |
![]() |