![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie zou je graag wereldkampioen zien worden? | |||
Argentinië |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Kroatië |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Marokko |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag de beste wapens hanteren hé, en de verdediging is nog altijd het fundament van elke ploeg.... Citaat:
Hou uw persoonlijke aanval in deze maar voor u hé.... Ik bekijk het spelletje zonder enige voorkeur ,gij duidelijk niet hé... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 december 2022 om 00:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een echte Belg beziet la France inderdaad ook als de 'erfvijand'. Al is dat voor velen eerder de 'broedernatie'.
![]() https://youtu.be/vC5x1emOOUQ Het volkslied van le petit Belge die Parijs in alles hijgend achternaholt (wegens het rappe tempo) en op iedere Francofoniebeurs een Belgische stal dichtbij de Franse plaatst. Paris bat la mesure. ![]() Rotterdam is die de maat slaat bij den dezen, eerder. En tegelijk ook niet. Antwerpen Antwaarps. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 december 2022 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben indertijd ook wel ‘achter de Kazerne’ naar KVM gaan kijken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men kijkt nog steeds veel te slecht in de spiegel daar, net als in Frankrijk. Eigen aan natiestaten, denk ik dan. De dag dat protestanten zonder geshockeerd te zijn de geschiedenis kennen zoals die is, dan kan er onderhandeld worden. Pas op, ik hou van hen en heb weinig op met de RKK (ook al respecteer ik de erfenis ervan), maar eerlijk is eerlijk. Ik als persoon kan Rotterdam aan, maar breng Rotterdam niet naar België of je krijgt vodden. Een Hollander mag geen baas worden in België, maar dient zich aan België aan te passen in België. Hij mag zelfs Belg of Vlaming worden en naar België verhuizen, maar ons de les spellen, neen. Tenzij hij het echt verdiend heeft en ons respecteert, dan wel natuurlijk. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 december 2022 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De KUL (katholiek) en UGent (vrijzinnig) zijn beter dan de Universiteiten van Amsterdam en Leiden (beiden vrijzinnig). Waar zijn die protestantse topuniversiteiten? Oh, bestaan niet... Logisch als je niet in de spiegel weet te kijken en boos wordt om de waarheid... En waarom zijn als die Nederlandse universiteiten Engelstalig? Wij hebben Nederlandstalig onderwijs dat kwaliteit hoogstaander is. Studenten vormen echte gemeenschappen en hebben een band met hun stad en met Vlaanderen/België, i.p.v. al die expats in hun Engelstalige bubbels. Godbetert, de dag dat heel Holland dit beseft, dan kan er onderhandeld worden. De Nederlander die boos wordt om dit bericht heeft mij niet begrepen. De protestant die boos wordt is een slecht christen. Ik zeg dit nl. uit liefde. En dat is een tweerichtingsverkeer. Wimpie I begreep dit niet en dacht even baas te spelen over de RKK omdat hij koning was. Hij heeft wel UGent opgericht en veel gedaan voor ons en had goede intenties, maar toch moest hij zijn kerk als dominant bestempelen in onze contreien. Hij werd ook niet wijzer (erg lieve woorden trouwens, de Belgen hadden Calvijn in zijn onderbroek kunnen zetten en deden het niet). OK ik hou op. Het typeert me intussen. Ik vind de waarheid gewoon belangrijk. Is die wel belangrijk? Mss niet. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 december 2022 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van bij de start van dit WK werd er gezegd dat het dit keer geen Europese ploeg mocht zijn want na 20 jaar begonnen de anderen te morren en de FIFA wil ten allen koste mondialiseren !
Na Nederland heeft nu ook Portugal het aan den lijve ondervonden. Het zou me niet verbazen dat ook de 2 anderen zullen volgen. Dat alles heeft met sport niets meer te maken. Ik begrijp dan ook de hysterie niet bij sommige "supporters"" en spelers.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 11 december 2022 om 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En daarmee kan voetbal nadien dan als een westerse sport opgedoekt worden he. Er voetballen trouwens niet veel westerlingen meer, op de Kroaten na. De Franse ploeg zou evengoed een Afrikaanse kunnen zijn he. Maar het dient gezegd dat Belgie inderdaad wat minder onverdiend uit het WK is gekegeld in de pool reeks dan men leek te denken: twee halve finalisten in uw groep he. Niemand had de Maroefen zien komen. De Kroaten, dat wisten we, maar Marokko daarvan dacht iedereen dat het om te lachen was. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2022 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kroatië zie ik graag wereldkampioen worden. Duimen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al lang tevreden dat het die Rosse Duivels niet zijn die wk zullen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ze nu een match winnen of verliezen maakt niks uit, als ze maar het varken kunnen uithangen en de boel op stelten zetten. Nog 2 matchen te gaan en dan is het gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er nu in hemelsnaam in Qatar wereldkampioen worden.