Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2023, 14:58   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg een mail binnen op [email protected] met de vraag of dat reserve-forum dat zou worden opgestart na de moord op forum.politics.be , ook kan op onlyfans.
Neen dus ...
lol

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 16:05   #82
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Afkicken?
Lol!
Nee.
We moeten hier staan springen juichen en supporteren en sponsoren.
Dit is een forum waar je nog iets mag zeggen dat tegen de doctrines in gaat.
En elk verder jaar werd dat duidelijker.
De corona terroristen hebben in 2020 een censuur putsch gepleegd, brutaal openlijk geforceerd, en tot mijn verrassing bleef er maar welgeteld 1 forum nog neutraal, in de zin van, als je iets stelde dat je staafde met bronnen, bleef het staan, zijnde hier. Al de andere fora, los van je bronnen, was je post ribbedebie en kon je soms zelfs niet meer posten (in die sectie).
In plaats van te vluchten in de bosjes, lijkt het me wijzer om de nazi's buiten het kasteel te houden, door hen zo weinig mogelijk excuus te geven om met hun kolven de deur open te stampen. Dat doe je gewoon door je beweringen te voorzien van bronnen waarop je ze baseerde, bronnen die ze NIET kunnen brandmerken als geheel. Wat eurosceptic recent deed rond de De Croo / Dellai zaak, was precies dat: de nazi's een stok geven om de hond te slaan. Hij haalde enkel bronnen aan uit niet die neutrale hoek, net omgekeerd, duidelijk kant kiezende, terwijl er met wat zoeken toch te vinden waren die niet zomaar gebrandmerkt konden worden als geheel (showbizzsite, italiaanse kranten)
Die bronnen van hem, die gingen de richting van laster uit: zwart maken, en ook de prive sfeer naar de openbare sfeer slepen. Dat is net wat nazi's nodig hebben om hun slag te kunnen slaan. Dan kunnen ze hun tegenstanders neutraliseren met een excuus ipv hun echte motief.
Dat lijkt me het enige aandachtspunt dat nodig is.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 17:38   #83
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik krijg een mail binnen op [email protected] met de vraag of dat reserve-forum dat zou worden opgestart na de moord op forum.politics.be , ook kan op onlyfans.
Neen dus ...
lol
Ik heb die mail ook gekregen op [email protected]
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 18:25   #84
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Afkicken?
Lol!
Nee.
We moeten hier staan springen juichen en supporteren en sponsoren.
Dit is een forum waar je nog iets mag zeggen dat tegen de doctrines in gaat.
En elk verder jaar werd dat duidelijker.(...)
Helemaal gelijk, maar het gaat niet over het idee dat 't forum door de nazis zou worden stilgelegd, maar over het idee dat het forum de geest geeft door technische mankementen en een onbereikbare beheerder.. wat dan? Hoe zorg je er dan voor dat de huidige leden mekaar elders kunnen vinden......
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 18:30   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik neem aan dat als de stekker wordt uitgetrokken, dit ook wordt aangekondigd.
Ik neem aan van niet. Dat is het punt juist. Op een goeie morgen geen forum meer. Ploef.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 18:31   #86
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tiens, ik niet
Oud 8 januari 2023, 18:32   #87
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Helemaal gelijk, maar het gaat niet over het idee dat 't forum door de nazis zou worden stilgelegd, maar over het idee dat het forum de geest geeft door technische mankementen en een onbereikbare beheerder.. wat dan? Hoe zorg je er dan voor dat de huidige leden mekaar elders kunnen vinden......
Het is raar dat dat allemaal moet uitgelegd worden, maar bon, bedankt om het duidelijk te stellen.

Beeldt U in dat de Maarten door de Ruskies wordt gevangen genomen, en onder foltering gedwongen wordt om het forum helemaal te wissen.
Oud 8 januari 2023, 19:45   #88
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Ik snap het punt van dat scenario niet.
Als een website om 1 of andere reden stopt, is dat gewoon zo.
Dat de voormalige bezoekers elkaar opnieuw moeten kunnen vinden, is geen doel an sich, vereist geen geprepareerd plan of zo.
Ooit kwam deze website er, mensen bezochten die en een aantal bleef dat doenAl.
Als ze dan verdwijnt, en anderen maken geen nieuwe, dan is dat gewoon zo.
Wordt er wel een nieuwe gemaakt, dan hetzelfde als toen met de voormalige.
Er is geen gemeenschappelijk plan of zo nodig, nieuwe activiteit op nieuwe of andere site, ontstaat gewoon decentraal, vanzelf als mensen iets nuttigs vinden.
Vandaar dat ik dat interpreteerde als een extern gedwongen stop. Want bij zoiets, verdwijnt die dwang niet mee met de voormalige site, net zomin als het cordon sanitaire verdween met de naamsverandering Blok>Belang.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 20:58   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik snap het punt van dat scenario niet.
....
Dat is ook niet nodig.
Je maakt aan de geïnteresseerde medeforummers een al dan niet discreet email-adres kenbaar, of niet.
Jouw keuze.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 8 januari 2023, 21:13   #90
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We hadden eigenlijk op jou gerekend ...
Dat is moedig optimistisch. Bedankt.
Ik reken op de slimste, ma ja dan hebben we misschien een moderatie met genocide trekjes ...
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 22:30   #91
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Wieroe's Ware Liefde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er bestaan fora die u x aantal posten per dag geven en dan moet ge bijbetalen om onbeperkt te mogen posten.

ja maar dit forum is mooi, vrijheid van blaffen, miaauwen, brullen, superieur hier ok, ben nog nooit geband, hele prestatie.

dit forum moet nog 1000 jaar zo bestaan, vorm een commissie die het kan dragen en beheren, met formele fonds, en evt kunnen er meer donateurs gezocht worden om meer VRIJE forums te bouwen zoals deze, zonder enige censuur in de Nederlandse taal.

Ik ben een bruine, Nederlandstalige, Surikoelie aapje ok.

Vrijheid van meningsuiting is de hoogste verworvenheid van de VRIJE BLANK/ Westers, kapitalistische wereld. En het gaat om KENNIS, ik hoef niemand aan te vallen of te bedreigen of haat te zaaien. Kennis is kennis voor een geevolueerde DATA Sapiens zoals mij.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2023, 22:36   #92
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard politics.be forum redden ok moet blijven

dit forum moet blijven online met alle data en postings
organiseer een reddingsaktie met fondsen en een nieuw team

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2023, 02:32   #93
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja maar dit forum is mooi, vrijheid van blaffen, miaauwen, brullen, superieur hier ok, ben nog nooit geband, hele prestatie.

dit forum moet nog 1000 jaar zo bestaan, vorm een commissie die het kan dragen en beheren, met formele fonds, en evt kunnen er meer donateurs gezocht worden om meer VRIJE forums te bouwen zoals deze, zonder enige censuur in de Nederlandse taal.

Ik ben een bruine, Nederlandstalige, Surikoelie aapje ok.

Vrijheid van meningsuiting is de hoogste verworvenheid van de VRIJE BLANK/ Westers, kapitalistische wereld. En het gaat om KENNIS, ik hoef niemand aan te vallen of te bedreigen of haat te zaaien. Kennis is kennis voor een geevolueerde DATA Sapiens zoals mij.
Inderdaad. Ik ben ook nog nooit verbannen door die fascisten, die als de derde rijkers zijn, als nwo hoeren van Babylon aan te wijzen.
Bende fascisten
Oud 9 januari 2023, 07:12   #94
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, soms vraag ik me af wat ik hier doe op deze site met links uitschot...
Ik ook

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2023, 08:14   #95
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Ik ben ook nog nooit verbannen door die fascisten, die als de derde rijkers zijn, als nwo hoeren van Babylon aan te wijzen.

Hoe dan ook, ontroerend hoe iedereen dit forum ineens bewierrookt.

Alsof er hier niet meer dan genoeg leden verbannen werden omdat ze niet binnen de lijntjes kleurden. (En ja hoor, allerbeste CUFI, idioot gebleit over dErDe RiJkErS is op dit forum binnen de lijntjes kleuren.)

parcifal, tavek, dpg, Elio Di Supo, Another Jack, Anna List, Eyjafjallajökull, enz
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2023, 11:23   #96
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht

Alsof er hier niet meer dan genoeg leden verbannen werden omdat ze niet binnen de lijntjes kleurden. (En ja hoor, allerbeste CUFI, idioot gebleit over dErDe RiJkErS is op dit forum binnen de lijntjes kleuren.)

parcifal, tavek, dpg, Elio Di Supo, Another Jack, Anna List, Eyjafjallajökull, enz
Ik kak tegen de politiek, die collaborateurs van het vierde rijk zijn. Die oorlogszuchtige wapenhandelende kindermoordenaars zijn. Die gelijk de nazi als vaccinazi experimentele vaccins opdrongen dmv sociaal darwinisme. Anderen kakten tegen hun volksgenoten en dat mag niet.

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 januari 2023 om 11:25.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2023, 13:17   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb naar dat adres een test-mail gestuurd, maar nog geen test-antwoord gekregen ...

Bovendien heb ik mijn heel oud, maar even discreet, en evenwel volledig vergeten en inmiddels gewist email-adres op mijn account van dit forum gewijzigd in het proton-adres.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 januari 2023 om 13:18.
Oud 9 januari 2023, 13:23   #98
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht

Alleen al door te blijven lezen en posten, bewierrook je het forum.
Maar als je de regels van de club niet kan respecteren, dan is het maar normaal dat je met je kloten aan de deur geschopt wordt.

Ik ben ook lang niet met alles akkoord, maar ja, het forum is zoals facebook: niet makkelijk te evenaren.

Oud 9 januari 2023, 13:26   #99
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kak tegen de politiek, die collaborateurs van het vierde rijk zijn. Die oorlogszuchtige wapenhandelende kindermoordenaars zijn. Die gelijk de nazi als vaccinazi experimentele vaccins opdrongen dmv sociaal darwinisme. Anderen kakten tegen hun volksgenoten en dat mag niet.
Je hebt er die verstandig kunnen kakken, je hebt er die niet verstandig kunnen kakken, en je hebt er die geconstipeerd zijn.

Oud 9 januari 2023, 13:52   #100
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je nog nooit verbannen geweest zijt, dan heb je geen kloten aan je lijf.

Brave meisjes komen in de hemel. Stoute meisjes komen overal. Maar vooral klaar.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be