![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Hells Angels en de Outlaws zullen alvast niet mondeling de motorgeluiden moeten nabootsen.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 20 januari 2023 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn geen zekerheden meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zullen die denken hoe wij moeten hebben geleden daaronder. ![]() Als ze dan ergens nog zo een plofmotor zullen in gang zetten zullen die misschien denken wat dat moet zijn geweest wanneer er zo duizenden rond reden....en terecht ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 januari 2023 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn vorige post in deze draad, hintte ik ook op zo'n shift inzake mode/mentaliteit/gevoeligheid/.... Maar dan wel veel vlugger.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger kwam er moderne technologie op de markt puur door innovatie. Nu hoef je niet meer per seconde te betalen om te telefoneren zoals in de tijd van de zwarte bakelieten telefoon. Nu wordt innovatie opgedrongen en het kost stukken van mensen. Juist, binnen 50 jaar zullen de mensen elektrisch rijden doodnormaal vinden. Nogal logisch. Dat ze dan maar eerst eens beginnen met een of twee nieuwe kerncentrales te bouwen. Een elektrische Harley stoort mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zalig brullend geluid maakt hij ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2023 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet: de innovatie wordt ons opgedrongen ... maar wel: de vervuiling wordt gelukkig terug gedrongen. En het leukste neveneffect vind ik: de zandbaklanden cashen niet zo'n bergen geld meer, naargelang het zal doorbreken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge verstaat wat ik bedoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaan nog meer cashen dan ooit tevoren. O.a cashen uit de enorme subsidies die u en ik hun moeten geven zelfs zonder er 1 kw van te gebruiken. En zonder dat zij er 1 gram zweet aan kwijt zijn. En zelfs zonder 1 seconde zon of zonder een kwartslag van de molen. Het probleem met de meeste mensen zoals uw redenering is dat je altijd ziet wat er al is maar nooit ziet waar het naartoe gaat of zelfs waar het om gaat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 januari 2023 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een trein dient om u van station A naar station B te voeren. Een motorfiets is niet zomaar een "vervoermiddel", eerder een status-symbool waarbij het motorgeluid (zeker bij Harley) belangrijk is.
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De zandbaklanden gaan altijd minstens evenveel willen cashen, het verleden heeft ons al geleerd dat het eigenlijk net het tegendeel is, dus zo veel mogelijk. Laten we veronderstellen dat morgen de EU nagenoeg geen olieproducten meer afneemt. Op korte termijn komt er overschot en zal de prijs van de olieproducten zakken. Alle volkeren buiten de EU zien dit graag gebeuren en er komen miljoenen fossiele brandstof wagens aan dumpingsprijzen hun kant uit. Zelfs zonder de fossiele brandstof wagens van de EU zal de vraag naar olie stabiliseren en onze zandbaklanden zitten terug aan hun normale productie en inkomsten. Wie heeft er hier nu gewonnen en wie heeft verloren?
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meesten die wat centen over hebben boeken een reis met het vliegtuig naar verre landen, een minderheid spendeert zijn centen in de streek aan een ritje met de motor en enkele goede pinten. Wie wint en verliest in beide gevallen? Milieu .... horeca .... overheid .... - even bij nadenken toch?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 21 januari 2023 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een elektrische Harley Davidson... mag je daarmee op het fietspad stoer wezen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier het fietspad:
https://youtu.be/Lz1aTLBKIoQ?t=66 https://www.topspeed.com/motorcycles...ycles-in-2022/
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 januari 2023 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe wereldvreemd kan men zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas, er is geen echte vervanger. Of het is veel duurder (300+%), of het is een brommer met een bereik net voldoende voor woon-werk verkeer( als je niet te ver weg werkt). En dan is die ook niet goedkoper. (Goed voor pizzabezorgers en zo, maar voor verkeer tussen grote steden in België... vergeet het maar) In alle geval, E-Harleys zijn midlife crisis-machines voor mensen met "disposable" income, en die gaan de eerste jaren niet veel acceptatie krijgen bij de hardere kern van Harley rijders.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie bijvoorbeeld de Hells Angels en de talrijke wannabee Hells Angels niet direct op een elektrisch H.D. stappen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om gemakkelijker op zijn werk te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had nooit kunnen denken dat de ooit zo rebelse Rolling Stones op zeker moment hun hit Brown Sugar niet meer zouden durven spelen ![]() De HA maken zoals iedereen deel uit van de massa en niets is makkelijker om te doen gehoorzamen dan de massa ![]() En die wanna be Angels zijn gewoon wat brave ambtenaren en verzekeringsagenten die in het WE een stoere vest aantrekken. Die hype en mode is trouwens al fel verminderd....die mannen rijden ondertussen op dure BMW toermoto's Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 januari 2023 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |