Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2023, 10:07   #461
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij gebruiken vastkokende enkel voor aardappelsalade. Voor de rest zachtkokende aardappelen.
Ik heb een hekel aan bloemige. Die zijn enkel goed voor friet.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:09   #462
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U heeft het goed gelezen.
Er zijn mensen zonder zonnepanelen die een digitale meter weigeren.
Als ze blijven weigeren, stoppen we met stroom leveren.
Enkel eigenaars van zonnepanelen mogen (tot 2025) weigeren.

https://www.fluvius.be/nl/thema/mete...=1675328896375
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 februari 2023 om 10:09.
Oud 2 februari 2023, 10:09   #463
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb een hekel aan bloemige. Die zijn enkel goed voor friet.
Smaken verschillen gelukkig.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:28   #464
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor januari zat ik op 3,2 kW. Nu let ik wat op en voor februari voorlopig op 1,15 kW.
Ik heb ook een voorbeeldig vlak verbruik
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Screenshot at 2023-02-02 10:27:55.png‎
Bekeken: 743
Grootte:  27,6 KB
ID: 117502  

patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:39   #465
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkel eigenaars van zonnepanelen mogen (tot 2025) weigeren.

https://www.fluvius.be/nl/thema/mete...=1675328896375
Dat is minder dan 2 jaar.

Hopelijk is dan dat gezaag en gebleit van tafel.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 20:38   #466
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Vandaag zit ik aan 1,53 kW piek voor februari. Ik ben er vrij gerust in dat ik onder de 2,5 kan blijven enkel door
1. De twee waterboilers niet gelijktijdig aan te zetten
2. Tijdens het koken of wassen de waterboilers uit te laten
Oud 3 februari 2023, 20:39   #467
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat is minder dan 2 jaar.

Hopelijk is dan dat gezaag en gebleit van tafel.
De zonnepanelen moesten wel liggen voor 2020 hé.
Oud 4 februari 2023, 00:41   #468
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Off-topic maar mogelijk wel een belangrijke tip als het over energie besparen gaat:

Aardappelen op vijf (5!!) minuten gaar koken in water dat niet eens meer kookt?
Gouden tip is dat: hier duurt dat altijd 15 a 20 minuten.
Wat doe ik verkeerd, ik kook ook op gas.
Een andere tip om pieken te vermijden ... wanneer je iets wil opwarmen in de microwave dat niet dringend is ... 5 min aan 950 W of 10 min aan 500 W gaat in de kost weinig betekenen, maar kan een piekje vermijden
Oud 4 februari 2023, 00:49   #469
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan in de winter niet wanneer je verwarmt met warmtepomp, want dan is de impact van de buitentemperatuur te groot.

Van april tot pakweg oktober lukt dat bij ons ook ...

Hier zie je exact wanneer ik de warmtepomp voor de verwarming heb aangezet
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  tempFileForShare_20230204-004647.png‎
Bekeken: 746
Grootte:  180,6 KB
ID: 117513  

Oud 4 februari 2023, 07:02   #470
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Dat kan in de winter niet wanneer je verwarmt met warmtepomp, want dan is de impact van de buitentemperatuur te groot.
Wel, ik zit constant aan 5 - 6 KW, en de buitentemperatuur bepaalt enkel of dat nu al aan 1 uur in de morgen begint, dan wel om 5 uur in de morgen, en of dat ergens rond 11 uur in de voormiddag even stopt, dan wel doordraait tot 9 uur 's avonds. Maar het is altijd ongeveer vlak 5 - 6 KW, en de kleine extraatjes van "normaal" verbruik vallen daarbij in het niet, he

Mijn plotje was mijn "half uur" verbruik op 1 dag, einde januari. Maar alle dagen zien er zo ongeveer uit, behalve dat het soms vroeger of later begint, en vroeger of later stopt, maar het plateau is altijd hetzelfde.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 februari 2023 om 07:03.
Oud 4 februari 2023, 07:42   #471
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft het goed gelezen.
Er zijn mensen zonder zonnepanelen die een digitale meter weigeren.
Als ze blijven weigeren, stoppen we met stroom leveren.
Ik ben zo iemand. Mijn verbruik is nagenoeg nihil wegens een desktop computer en scherm, en ledlampen die ik aan en weer uit doe ook bij even weg.
Ik kreeg vorig jaar bijna 2000 euro terug van de mij opgelegde voorschotten.
Ik geef de nazi's daarmee 0 basis om mij te betichten van verspillen van energie.
Voor mij is die digitale meter een louter nazi instrument, een spionagetoestel van de nazi's, ik voel me er ongemakkellijk bij dat 1 of andere al dan niet waanzinnige zot me zomaar plots zonder elektriek kan zetten, ja zelfs vanachter een bureauke ergens kweetniewaar kan achterhalen wanneer ik thuis kom/ben,

Als ze dan willen stoppen met me elektriek te leveren, maak ik er het beste van zonder hun elektriek. Eventueel uitkijken naar wind/zon > accu > 220vac, voor wat ik verbruik is dat misschien mogelijk. Ideeen welkom...
Ik heb een aantal verlichtingskes met Lipo accu's, voor usb laden en sommige met zonnepaneelke. Die laatste zou ik kunnen gebruiken om nog iets te kunnen doen in donkere uren. Ik heb zo een verlichtingske mee op mijn velo, in geval ik onderweg bij stoppen iets moet kunnen zien.
Een gsm / smartphone wil ik evenmin, dus ze gaan de facturen die ze me dan nog willen opsolferen (want gaan werken doe ik dan uiteraard ook niet meer, waarom helpen produceren als ze je hinderen om te kunnen kopen); op papier in de brievenbus moeten laten steken, die ik dan ga betalen aan een automaat (als dat kan) of een overschrijvingsformulier als ze dat nog willen aan 't loket ga afgeven. Mijn betaling kunnen ze nie boycotten want is dan snijden in eigen vel haha.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 08:05   #472
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik zit constant aan 5 - 6 KW, en de buitentemperatuur bepaalt enkel of dat nu al aan 1 uur in de morgen begint, dan wel om 5 uur in de morgen, en of dat ergens rond 11 uur in de voormiddag even stopt, dan wel doordraait tot 9 uur 's avonds. Maar het is altijd ongeveer vlak 5 - 6 KW, en de kleine extraatjes van "normaal" verbruik vallen daarbij in het niet, he

Mijn plotje was mijn "half uur" verbruik op 1 dag, einde januari. Maar alle dagen zien er zo ongeveer uit, behalve dat het soms vroeger of later begint, en vroeger of later stopt, maar het plateau is altijd hetzelfde.
Ik vind het raar, tot bizar toe, dat een bevolking zich zo moet bezig houden met letten op piekverbruiken voorkomen, waar ik zelfs geen nut voor distributie kan voor bedenken, zoals reeds gezegd, je gaat geen kabels bijleggen of uitbreken naargelang een momentaan piekverbruik in een straat, je voorziet standaard kabelsecties, die laten verbruik X toe, en de kabine schakelt af bij erboven, punt. Stellen dat verbruikers hun verbruik moeten spreiden in de tijd, is negeren van de reden voor verbruik: de natuur compenseren. De nacht en wintertijden compenseren, de dag en zomertijden compenseren, daarom verbruiken mensen energie: om de natuur te compenseren, en die natuur is voor iedereen in de straat, iedereen in het dorp, zelfs iedereen in het land, grotendeels hetzelfde, en elektriciteit transport over nog grotere afstanden, de verliezen daarvan, overklassen de baat van spreiden.

Die "slimme meter" is gewoon een totalitair device/apparatski in het huis van de burger, net als een gsm datzelfde is bij bij zich gedragen door de burger.
Op elk moment, kan een zot, ergens vanachter zijn buro, achterhalen in of nabij welke straat en welk nummer je bent, meer zelfs, je gps locatie, als je dood valt in een bos helpt de gsm je stoffelijk overschot te repatrieren naar de verbrandingskamer. Dat kan je ook helpen gered te worden als je in nood komt, maar zulk een scenario is niet zo voorkomend in een dichter bewoonde plek op Aarde, daar is het nut eerder voor de totalitaire zot, die het potentieel kan drijven tot het waanzinnige, dat eigenlijk gewoon een verderzetting van een trend is tot een extreem.

Dat iets KAN betekent nog niet dat het FEIT gaat worden, ja.
Maar als iets gedwongen wordt, zoals tegenwoordig gsm nummer een asterisked vereist registratieveld is geworden, voor zaken die bija niks tot helemaal niks met mobiele communicatie te maken hebben, is toch merkwaardig. En die slimme meter hier, dat ze die nog placeren als je oude kapoet gaat, zou je nog kunnen zien als modernisering, baat van je verbruik en daarmee kost gemakkelijker te weten, als bewijzen van meterstanden, aan de kost/nadeel van bespioneerd kunnen worden, waar je je misschien niet aan stoort, GoedGelovig in Overheid, okee, dat is dan een eigen keuze geweest.

Maar oude meters actief gaan opsporen en elimineren alsof het te extermineren Joden zijn, alsof het radiozenders van verzetslieden zijn, daar vind ik toch een geurtje aan hangen, meer zelfs, dat stinkt uren in de wind, naar Nazi

Laatst gewijzigd door Erw : 4 februari 2023 om 08:07.
Oud 4 februari 2023, 08:12   #473
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht

Van april tot pakweg oktober lukt dat bij ons ook ...

Hier zie je exact wanneer ik de warmtepomp voor de verwarming heb aangezet
Hoe bedoel je dat?
Oud 4 februari 2023, 08:15   #474
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik ben zo iemand. Mijn verbruik is nagenoeg nihil wegens een desktop computer en scherm, en ledlampen die ik aan en weer uit doe ook bij even weg.
Ik kreeg vorig jaar bijna 2000 euro terug van de mij opgelegde voorschotten.
Ik geef de nazi's daarmee 0 basis om mij te betichten van verspillen van energie.
Voor mij is die digitale meter een louter nazi instrument, een spionagetoestel van de nazi's, ik voel me er ongemakkellijk bij dat 1 of andere al dan niet waanzinnige zot me zomaar plots zonder elektriek kan zetten, ja zelfs vanachter een bureauke ergens kweetniewaar kan achterhalen wanneer ik thuis kom/ben,

Als ze dan willen stoppen met me elektriek te leveren, maak ik er het beste van zonder hun elektriek. Eventueel uitkijken naar wind/zon > accu > 220vac, voor wat ik verbruik is dat misschien mogelijk. Ideeen welkom...
Ik heb een aantal verlichtingskes met Lipo accu's, voor usb laden en sommige met zonnepaneelke. Die laatste zou ik kunnen gebruiken om nog iets te kunnen doen in donkere uren. Ik heb zo een verlichtingske mee op mijn velo, in geval ik onderweg bij stoppen iets moet kunnen zien.
Een gsm / smartphone wil ik evenmin, dus ze gaan de facturen die ze me dan nog willen opsolferen (want gaan werken doe ik dan uiteraard ook niet meer, waarom helpen produceren als ze je hinderen om te kunnen kopen); op papier in de brievenbus moeten laten steken, die ik dan ga betalen aan een automaat (als dat kan) of een overschrijvingsformulier als ze dat nog willen aan 't loket ga afgeven. Mijn betaling kunnen ze nie boycotten want is dan snijden in eigen vel haha.
Ik had het eigenlijk over mensen die bij de netbeheerder stroom krijgen.
Zij worden verplicht een digitale meter te laten plaatsen, omdat die de vroegere "budgetmeter" vervangt.
Vandaar dat ik, als voorzitter van de LAC, "we" schreef.

Het dossier zit dan wel al heel ver hé.
En afsluiten mogen we niet van november tot maart.
Oud 4 februari 2023, 08:47   #475
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind het raar, tot bizar toe, dat een bevolking zich zo moet bezig houden met letten op piekverbruiken voorkomen, waar ik zelfs geen nut voor distributie kan voor bedenken, zoals reeds gezegd, je gaat geen kabels bijleggen of uitbreken naargelang een momentaan piekverbruik in een straat, je voorziet standaard kabelsecties, die laten verbruik X toe, en de kabine schakelt af bij erboven, punt. Stellen dat verbruikers hun verbruik moeten spreiden in de tijd, is negeren van de reden voor verbruik: de natuur compenseren.
Het is dan ook idioot om zo te redeneren. Ik vind het "abonnement" systeem veel logischer: je neemt een abonnement voor een zeker maximum vermogen, zoals je ook een internet abonnement hebt voor een zekere capaciteit. Of je die nu veel of weinig benadert, heeft geen belang.

Trouwens, mensen moeten ook niet "bibberen" om "per ongeluk" eens een piek te hebben: ze kunnen heel gemakkelijk een begrenzer installeren die afschakelt bij een zeker vermogen (zoals trouwens mijn digitale meter doet, en vroeger mijn hoofdschakelaar, naargelang mijn abonnement). Plaats een "zekering" die afschakelt bij 10 A, en je zit gegarandeerd onder de 2.3 KW he. Je zal niet "per ongeluk" meer verbruiken, want die schakelaar springt dan af.

Kies zelf welke je "piek abonnement" is, en stel daar uw schakelaar op in, meer moet dat niet zijn.

Ik heb ook moeite met mensen die moeite hebben met die digitale meter. Tenslotte is dat een meter die uw verdeler ook aan ZIJN kant kan zetten, want HIJ levert U de stroom die ge vraagt, hij weet dus in principe uiteraard wat gij afneemt en wanneer, het is immers HIJ die het U levert, op het moment dat ge het vraagt. Die digitale meter is niks anders dan de melkboer die weet wanneer gij welke flessen melk hebt besteld, en wanneer hij hoeveel flessen aan uw deur heeft afgezet he. Trouwens, bij mij staat die digitale meter buiten, in de muur rond mijn tuin, en geeft op de straat, in een doos van de netwerkbeheerder. Of die daar nu staat, of dichter bij de transformator waar mijn kabel vandaan komt, is zijn affaire zou ik denken, ik zie niet in waarom een verdeler zijn systeem van levering niet mag bekijken en daarop meten wat hij wil, zoals de melkboer mag noteren wanneer hij hoeveel flessen melk bij mij komt afgeven.
Oud 4 februari 2023, 09:41   #476
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het eigenlijk over mensen die bij de netbeheerder stroom krijgen.
Zij worden verplicht een digitale meter te laten plaatsen, omdat die de vroegere "budgetmeter" vervangt.
Vandaar dat ik, als voorzitter van de LAC, "we" schreef.

Het dossier zit dan wel al heel ver hé.
En afsluiten mogen we niet van november tot maart.
Ahzo, een specifieke situatie bekeken van een specifieke positie.
Dat "krijgen" is dus elektriciteit zonder die te betalen, anderen betalen die voor Niettemin gaat hetzelfde ook daar op, alleen het perspectief verschilt, je moet je laten monitoren door je meester die je meester is omdat ie anders niet geeft wat je krijgt. Een soort van Sinterklaas-braaf kind relatie
Oud 4 februari 2023, 10:29   #477
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dan ook idioot om zo te redeneren. Ik vind het "abonnement" systeem veel logischer: je neemt een abonnement voor een zeker maximum vermogen, zoals je ook een internet abonnement hebt voor een zekere capaciteit. Of je die nu veel of weinig benadert, heeft geen belang.
Het is net idioot om ZO te redeneren.
Je internet data snelheid en data volume, zijn vrij te kiezen. Het zijn geen je opgedrongen eisen.
Het weer is NIET wat je wil, het is een situatie waar de natuur je in brengt, als het vriest en je wil nog iets kunnen doen, als het donker is en je wilt nog iets kunnen zien.
Hoezo dan spreiden over tijd over mensen?
Dat is even idioot als een intercom in een trein die de passagiers vraagt om zich te spreiden over de wagons omdat de trein anders de bestemming niet zou halen. Meer zelfs, spreiden vereist informatie over de positie van de andere passagiers, EN, een onderling afspreken / samenwerking om die spreiding te realiseren.
En eigenlijk nog idioter bij elektriek, daar er daar een EXTERNE invloed is, namelijk HET WEER, dat zelfs de grote reden is voor de nood aan elektriek.

Citaat:
Trouwens, mensen moeten ook niet "bibberen" om "per ongeluk" eens een piek te hebben: ze kunnen heel gemakkelijk een begrenzer installeren die afschakelt bij een zeker vermogen (zoals trouwens mijn digitale meter doet, en vroeger mijn hoofdschakelaar, naargelang mijn abonnement). Plaats een "zekering" die afschakelt bij 10 A, en je zit gegarandeerd onder de 2.3 KW he. Je zal niet "per ongeluk" meer verbruiken, want die schakelaar springt dan af.
Het verschil is dat JIJ die zekering, of die draaddoorsnede van geleiders, kiest, en NIET 1 of andere potentiele zot, potentiele waanzinnige, ergens kweet niet waar, vanachter zijn buroke.
En, dat "per ongeluk", dat leest als per ongeluk meer dan 60, eh wacht nee, 50, eh wacht nee 30, en vorige week zag ik voor de eerste keer een max 20 km/h verkeersbord ergens, mogelijk ergens tussen Maldegem en Eeklo.
DANKZIJ mijn slimme snelheidsmeter heb ik geen boetes meer OEF! DANK U WEL slimme snelheidsmeter ode aan de bedenkers installateurs en operatoren DANK OE WEL om mij succesvol te rantsoeneren ik ga nu niet meer zwaarlevig kunnen worden OEF.
Kies zelf welke je "piek abonnement" is, en stel daar uw schakelaar op in, meer moet dat niet zijn.

Ik heb ook moeite met mensen die moeite hebben met die digitale meter. Tenslotte is dat een meter die uw verdeler ook aan ZIJN kant kan zetten, want HIJ levert U de stroom die ge vraagt, hij weet dus in principe uiteraard wat gij afneemt en wanneer, het is immers HIJ die het U levert, op het moment dat ge het vraagt. Die digitale meter is niks anders dan de melkboer die weet wanneer gij welke flessen melk hebt besteld, en wanneer hij hoeveel flessen aan uw deur heeft afgezet he. Trouwens, bij mij staat die digitale meter buiten, in de muur rond mijn tuin, en geeft op de straat, in een doos van de netwerkbeheerder. Of die daar nu staat, of dichter bij de transformator waar mijn kabel vandaan komt, is zijn affaire zou ik denken, ik zie niet in waarom een verdeler zijn systeem van levering niet mag bekijken en daarop meten wat hij wil, zoals de melkboer mag noteren wanneer hij hoeveel flessen melk bij mij komt afgeven.[/quote]
Oud 4 februari 2023, 11:00   #478
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo dan spreiden over tijd over mensen?
Je moet niet spreiden in de tijd. Je moet betalen voor het maximum debiet dat je wil. En eens je dat zelf bepaald hebt, wat jouw noden zijn, dan moet je gewoon ophouden met U dat aan te trekken.

Je bepaalt voor jezelf: "ik wil een dienstverlening waar ik tot 6 KW kan gebruiken" (zoals je een lijn hebt die tot 1 MB/sec kan leveren). Dan plaats je zelf een begrenzer, en dan doe je maar zoals je wil, zonder met wat dan ook rekening te houden.

Oftewel zeg je "ik wil tot 15 KW kunnen gebruiken", je zet een begrenzer op 15 KW, en je doet normaal, zonder iets te willen 'spreiden'. Je betaalt de dienst die je koopt, en je trekt het je verder niet aan.

Citaat:
Dat is even idioot als een intercom in een trein die de passagiers vraagt om zich te spreiden over de wagons omdat de trein anders de bestemming niet zou halen.
Daar ook: je trekt je dat gewoon niet aan, en je bepaalt zelf of je in eerste klasse of tweede klasse wil zitten.

Citaat:
Het verschil is dat JIJ die zekering, of die draaddoorsnede van geleiders, kiest, en NIET 1 of andere potentiele zot, potentiele waanzinnige, ergens kweet niet waar, vanachter zijn buroke.
Maar dat KAN je dan ook. Als JIJ die zekering kiest, dan KEN je je potentiele maximum vermogen elke maand, en dan KEN je de prijs daarvan, namelijk DAT vermogen als gemiddeld piekvermogen. DAT is dan de prijs van die dienstverlening, en je moet niet meer wakker liggen van of je nu toevallig niet daarover zal gaan of niet, en meer betalen, want je hebt zelf je zekering daarop ingesteld. Stel je die in op 6 KW, dan ga je ervan uit dat je een capaciteitstarief van 6 KW gemiddeld zal betalen (ik weet niet hoeveel het is, maar je neemt dan aan dat DAT de prijs is van die dienstverlening), en dan leef je verder maar normaal zonder "op te letten". Je hebt een dienst van 6 KW gekocht, meer niet.

Dat die onnozelaars ingewikkelde berekeningen gaan maken om U uiteindelijk MINDER laten te betalen mocht je toevallig een paar maanden niet tot aan uw 6 KW gegaan zijn, is gewoon HUN onnozelheid, en JIJ krijgt dan wat geld terug ten aanzien van de dienst die je kocht: namelijk 6 KW ter beschikking hebben als je wil.
Oud 4 februari 2023, 16:09   #479
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe bedoel je dat?
Wanneer je op gas of mazout verwarmt heeft de buitent° amper impact op je elektriciteitsgebruik, ik zie in onze cijfers onmiddellijk wanneer er een koude periode was of niet omdat de warmtepomp intensiever moet draaien bij lagere t°.
Oud 4 februari 2023, 16:11   #480
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

mijn meterke is van 1967

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be