![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Enkele inwoners van het Vlaams Gewest blijken zodanig bedorven te zijn, dat zij bij ochere 80° Varenheide over "hitte" klagen en luchtkoeling wensen. Het is zo belachelijk. Het lijdt geen twijfel dat het Vlaams Gewest beter af is met Ware Vlamingen die hierover niet klagen. Koene, bijzonder groot geschapen en gespierde krijgers die niet roken, "drinken", sluikstorten, sproeien, gokken,...en de Nederlandse taal niet met Engelstalige blablabla besmeuren. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap zeg! Het is weer zover.
Vandaag wordt het hier 29° en de komende dagen niet veel minder. Wat ik nog het allerergst vind: komende nacht een snikhete temperatuur van maar liefst 24°! Mocht ik hier niks meer posten de komende dagen lig ik dood. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al de hele ochtend bewolkt en nauwelijks 20°. Morgen gaat het onweer worden…
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij ook gekeken hoe warm/ heet het in uw woonplaats wordt vandaag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Antwerpen 28 graden, vannacht 20 graden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat raad ik toch iedereen aan. Zo’n 15 jaar geleden gekocht voor 600€ of zo. Eén van de nuttigste aankopen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de slaapkamer 19 graden dankzij de split airco. Kunnen nu goed slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Dit overlegoord telt blijkbaar enkele leden die hardnekkig blijven klagen bij weer met ocharme 70° Varenheide (of hoger) en daardoor luchtkoeling noodzakelijk achten. Er bestaan in het Nederlands verschillende woorden om zo'n mensen aan te duiden: doetjes, kneusjes, watjes,...poesjes. Wij stellen voor om deze mensen tijdens een onweer aan noeste arbeid in de open lucht bloot te stellen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zorg maar dat uw paddenlijfje niet uitdroogt bij deze temperaturen. Ik wens u verder veel plezier met uw noeste arbeid. Zelf lig ik prins(essen) heerlijk in mijn relax-zetel met de ventilator op standje 3. Met luie groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met (min) achtige groeten. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 19 augustus 2023 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilt ge, als ge in zo'n klein, minuscuul wrattenlichaampje moet leven? ![]() Ik kan mij ook niet inbeelden dat mevrouw de amfibie vrienden heeft. Daarom komt ze hier af en toe een beetje stoken, kwestie van toch iets aan contact met de (virtuele) buitenwereld te behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U blijkt niet in de eerste rij gestaan te hebben bij het uitdelen van schrander -en taaiheid. Het woord "trol" (ook: troel, troela) is niet Nederlandstalig. Het is een ontlening uit het Oudnoors "troll". Dit Oudnoors woord heeft tezamen met het echt Nederlandstalig woord "drol" een gemeenschappelijke Germaanse voorouder. Uw laatste berichten stellen inderdaad een afbrekende, slappe, vadsige houding tentoon: geklaag over gewoon zomerweer. U blijkt tezamen met andere leden zodanig bedorven te zijn om bij dit gewoon zomerweer heel wat stroom te verspillen voor wat onnodige luchtkoeling. Het is vandaag nog geen 80° Varenheide. Wat dient men te zeggen in gebieden waar het warmer wordt dan 120°? Men lacht u aldaar uit en terecht. De heer Koenaard Depuydt heeft een opbouwende boodschap voor u: Het wordt dringend tijd om harder, sterker en taaier te worden oftewel een echte man te worden. Een echte man wordt u niet door bv. de hele tijd naar borstwratten te gapen. Met Oudnoorse groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verdorie buien 28 graden, binnen 21. Voel me stukken beter. En dat allemaal door de covid longschade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Longschade (door roken, schachtwerk, blootstelling aan steenvlas, nieuwe ontstekingen, enz.) schijnt dus dé oorzaak te zijn waarom mensen NU minder goed warmere omgevingen ("hitte") kunnen verdragen. Wij weten dus nu waar men hoeft aan te werken. Met hete groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat kikkerdril gedoe blijft maar trollen. Hij staat op de negeerlijst.
|
![]() |
![]() |