![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees eerlijk gezegd dat het gewoon niet gaat lukken om Oekraine, enkel met Oekrainers, tegen de Russen laten te winnen en ze buiten te stampen. Gewoon omdat de Russen een veel en veel grotere voorraad kanonnenvlees hebben, die ze helemaal zullen leeggieten over het Oekrainse front. Maw, ik denk dat er zelfs nog "Rus" zal overschieten als alle Oekrainers opgebruikt zijn. Mocht het ECHT de westerse bedoeling zijn om de Oekrainers alles te geven wat ze nodig hebben dan zouden we hen veel sneller veel meer en veel beter materiaal geven. Kijk naar die F-16 bijvoorbeeld. We hebben die nog altijd niet gegegen. Hadden we die meer dan een jaar geleden gegeven, toen de Russen zich nog niet ingegraven hadden, dan zou dat veel nuttiger geweest zijn. We hebben getreuzeld met tanks, met munitie, met Howitzers, we treuzelen met vliegtuigen.... dat is geen manier om te winnen he. Want wij willen vooral niet dat de Russen ons ook als doel beginnen te nemen. En daarom willen we niet dat Oekraine teveel op Russisch grondgebied gaat aanvallen met ons spul. Maar op zo een manier wint ge nooit he, als het slagveld niet bij de vijand mag gaan. Er is maar een manier om de Russen daar een ferme nederlaag te bezorgen, en dat is er zelf met alle macht invliegen: maar geen kat weet waar dat stopt. En de Russen een ferme nederlaag bezorgen gaat hen op wraak doen zinnen, terwijl het onmogelijk is om ze helemaal naar de verdoemenis te bombarderen zoals met Duitsland gedaan werd, omdat het een kernmacht is. Nee, ik denk dat het veel beter is om Oekraine te laten voor wat het is, en op te gebruiken als maximale vleesmolen. Dat is hetzelfde scenario als het jouwe, maar op het einde willen we van die dode puinhoop af he (en zolang het geen dode puinhoop is, kan er nog iets van gebruikt worden om meer Rus af te maken, het zou dus zonde zijn van dat niet te doen). Natuurlijk kan het zijn dat de Russen het, zoals in Afghanistan, ZELF aftrappen. Ik weet niet of dat gunstig is, eerlijk gezegd. Dan blijven we opgescheept met een grotendeels kapot Oekraine. Ik denk dat het ons niet kan schelen wie er strategisch baas is in de Zwarte Zee. Dat is toch een "binnenmeer". En de Turken, ma foi, ik zou daar ook niet teveel vertrouwen in hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2023 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou perfect zijn he. Dan wordt zelfs Xi boos.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2023 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het plan B van de Navo landen: verkiezingen verbieden en als ze toch worden gehouden de uitslag ervan niet erkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is het het Oekrains regime dat mannen leeftijd 18-60 verbiedt het land te verlaten. Hoe kan je zoiets anders interpreteren als dat het regime bang is anders niet genoeg volk voor haar vuile gevaarlijke militaire klusjes te vinden? 18-60 is redelijk extreem he, Duitsland's kanselier Adolf Hitler selecteerde voor zijn Volkssturm 16-60.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS hebben er nochtans op aangedrongen dat de presidentsverkiezingen zouden plaatsvinden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens jammer dat het enkel mannen zijn. Vrouwen zijn ook goed als kanonnenvlees he (behalve die met dikke tetten, die mogen naar hier komen he). Een goed Oekrainer is een Oekrainer die Russen in de pan hakt en dan dood gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inzien wie de vijand is en de gehele planeet bedreigt met hun verdienmodellen en eugenetica? Genderideologie heeft de capaciteit de menselijke bio diversiteit voorgoed te veranderen. Het westen heeft niet enkel Rusland als vijand. Miljarden staan opgestookt tegenover het westen. Die aan open duivelaanbidderij doen.
Die vlag opdringen bij het WK heeft een golf van haat veroorzaakt. Als je geen respect voor andere gemeenschappen meer kan opbrengen... De vlag werd gebruikt om te provoceren en verpestte het hele WK, maar voedde wel het verzet. Dank u westen om het hele oosten te tonen wat de nieuwe swastika is... De nieuwe vlag richting het derde rijk, vandaag gekend als de NWO het vierde rijk. Ge gaat da ni winnen mannen. En ik zou u daar ook niet meer te neig met associeren want de toekomst is reeds hier en het vonnis is reeds uitgesproken.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2023 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh plan B:
alle wapenfabrieken in rusland opblazen: tanks, vliegtuigen, carriers, vrachtwagens, raketten, vloot nkelderen, en deze keer gaat Elon in zijn kot moeten blijven, de zwakkeling putin al zijn residenties trakteren op een bombardement , dit voor de fun en om zijn eergevoel te kwetsen volledige luchtmacht afknallen zo van die dingen zit in plan B in feite ? het doel is RU nooit meer wil/kan vechten |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er weer experimentele vaccins en experimentele eugenetica op kinderen wordt toegepast, is een detail? Dat ze weer achter werelddominatie streefde en gans het oosten in puin achterlieten, is detail? Het is niet Rusland die de wereld bedreigt maar onze eigen beleidmakers die nu KINDEREN chemisch steriliseren zelfs.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2023 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: ik ben geen antivaxer maar het westen heeft zo zijn problemen zoals de gendergekte of geweld door niet-blanke bendes en organisaties. En daar moeten WIJ mee afrekenen, niet Poetin.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 september 2023 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we ze met die oorlog kunnen exposen dan ga ik het niet laten, onze dictators kunnen miljoenen kleurlingen afmaken zonder daar op afgerekend te worden, ik ga nu niet Putin als baarlijke duivel voorstellen omdat het opeens blanken zijn die afgemaakt worden. Same shit, different dictator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten ze die consequentie op de "dictators" van het oosten eens toepassen op het westen... De propaganda en brainwashing is immens!
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wapenhandelende Kindermoordenaars wiens dodentol hoger is dan alle dictators van de afgelopen eeuw gecombineerd; zullen mij nooit van het "goede" kunnen overtuigen.
Collaborateurs van het vierde rijk.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaan we staan? Bij degene die het oosten in puin achterlieten en onze volgende generatie proberen steriliseren, of mensen die nog weten wat het is om God te vrezen?
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta niet achter Rusland of Putin, ze zijn niet beter. Maar ze zijn ook niet slechter dan ons, ze verbergen het gewoon niet. Het is voor mij gewoon duidelijk dat we deze oorlog moeten stoppen in plaats van aan te wakkeren, dat lijkt me logisch. Maar goed, na 2+ jaar Corona gekte kan niets me nog verbazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta niet achter Rusland noch een ander land of mens. Maar ik ga ook niet verontwaardigd doen op basis van een narratief dat mij wolven in schaapklederen verkoopt.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat teveel is om als eerste doel te zien: begin dan al maar met 65% van de zwerm Russen. Zo vernietig je al 80% van hun ongedierte. Doe je best en verdien je imaginaire hemel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 september 2023 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het prachtige is, ik moet daar geen bal aan doen. Popcorn eten mss.
![]() |