![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou even goed kunnen sympathiseren met de PVDA: ZIJ hebben de bal aan het rollen gebracht over de schandalige extra - pensioenen van Bracke & C°. Laatst gewijzigd door Boduo : 12 oktober 2023 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat dorp dat daar weggespoeld is, binnen tien jaar trekken ze daar een omheining rond en zo heeft Wallonië dan ook haar eigen Bokrijk. Want dat was de Walen al langer een doorn in het oog, dat Vlaanderen dat had en zij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u sympathiseert met het VB bent u automatisch BLOKKER.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u sympathiseert met Groen bent u automatisch een moslim.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de world according to Henri
![]() |
#1606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henri, dit is dikke zever. Het kan eenvoudig niet dat alles wat een partij zegt of schrijft per definitie fout is omdat je aan die partij een hekel hebt. Dergelijk standpunt is je reinste fanatisme. Ik ben volstrekt geen sympathisant van Vooruit, maar gaan beweren dat alles wat Vooruit als visie naar voor brengt verkeerd zou zijn "omdat het van Vooruit komt" is idioot. Hetzelfde geldt voor het Vlaams Belang.
![]() |
#1607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 oktober 2023 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw antwoord komt er op neer dat u vindt dat het Vlaams Belang gelijk staat met "Nazi" en alles wat daarmee aan narigheid en ellende geassocieerd wordt. Ik ben een partijlid van N-VA (passief, gezien mijn gevorderde leeftijd), Vlaams Belang is dus voor mij een tegenstander in de electorale concurrentiestrijd. Maar intellectuele eerlijkheid laat mij niet toe zomaar op het VB het etiket "Nazi" te kleven want dan verval ik in een ordinaire scheldpartij.
![]() |
![]() |
#1610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is voor zulke idiote zever dat Henri op rust is gezet op mijn negeerlijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik ben geen persoon die vindt dat elke partij die niet 100% aan zijn voorkeur beantwoordt per definitie een Nazi-partij is. Ik ben in veel aspecten het met het Vlaams Belang niet eens, maar in andere items hebben ze volgens mij gelijk. Volgens u maakt dat van mij een Vlaams Belanger. Volgens mij niet.
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met 'schelden' te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'ja, dat is zo'
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet waar. Elke rechtgeaarde nazi keert zich om in zijn graf met zo een vergelijking. Het VB staat even ver van het nazisme als Vooruit staat van het Stalinisme. Voor zij die graag het Stalinisme zouden zien terugkomen, is het een belediging om Vooruit voor Stalinisten te verslijten. Voor echte nazi's is het gewoon ondenkbaar om vergeleken te worden met het VB. Die hebben niet eens een deftig exterminatie plan, laat staan een visie op hoe een totalitair regime te installeren. Ge gaat een genie zoals Goebbels toch niet vergelijken met een pratertje zoals Filip zekers.
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 oktober 2023 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |