![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Westbank heerst de Palestijnse Autoriteit, maar die hebben er schoon genoeg van om de kampbewaker te spelen. Echter, de miljoenen Palestijnen zijn er en gaan nergens naartoe. Ook op de Westbank worden dagelijks onschuldigen vermoord door het racistische apartheidsregime. Het is een kwestie van tijd voor de boel ook daar ontploft. Als ik voor mijn eigen kraam spreek en geen empathie zou hebben, zou ik kunnen concluderen dat de Palestijnse kwestie net in het voordeel speelt van Rusland en China. Heel de wereld en dan vooral de moslimwereld ziet nu open en blood de hypocrisie van het Westen. Voor elk uit elkaar gereten kindje staan er de volgende generatie 10 jihadi s op die Israel en het Westen hartsgrondig haten. De Russen en Chinezen kunnen en zullen een alternatief vormen, dat steeds meer succes heeft. De verwachting is na wat er nu gebeurt dat de meeste Arabische landen zich zullen aansluiten bij de Shanghai cooperatie. Zelfs NAVO lid Turkije noemt zowel de Israeli als de Amerikanen die hen beschermen en wapens leveren genocidaire monsters. Denk niet d1t iedereen om te kopen valt met geld. Bvb. op de Turkse, Iraanse, Arabische, Russische, Indonesische, etc. tv kunnen mensen dagelijks beelden zien van uiteen gereten kinderlijfjes. De Russen zijn al in gesprek met Qatar om de Amerikaanse vloot te vervangen. Na wat er nu gebeurt kan het regime in Qatar dat gewoonweg niet meer verantwoorden, de kritiek en druk op de Arabische leiders groeit elke dag. Amerikaanse troepen in Syrie en Irak worden ook dagelijks aangevallen, en niet enkel vanuit pro-Iraanse hoek. Laatst gewijzigd door tomm : 19 november 2023 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arafat was een leider die erkend werd door de internationale gemeenschap en heel het Palestijnse volk kon verenigen. Daarom moest hij dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wegsturen zou de beste optie kunnen zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws?????
Peiling: 75% van de Palestijnen bejubelen terreurbloedbad van Hamas Citaat:
VIDEO: In een operatie van 12 uur hebben IDF troepen een grote wapenproductiepost gevonden
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://thewire.in/world/chart-6407-...-last-15-years Ik betwijfel of Rusland daar profijt aan zal hebben, door hun oorlog hebben ze geen tijd of wapens om te verkopen. De Russische wapens zijn 10 keer goedkoper maar je hebt er ook 10 keer meer nodig, Qatar zal niet vlug veranderen. Rusland vecht ook in Syrië tegen de islamisten, ze staan niet echt bekend als pro islam. Ze zijn wel bevriend met Iran maar dat is het zowat, ze hebben geen zin in nog een oorlog. China draait om geld, die werken met iedereen samen maar sturen geen wapens of soldaten, goed voor wat moreel support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn jaarlijks 260 moord en doodslag in België, meer dan de helft is door moslims dus dat lijkt me een haalbare kaart. Al vind ik inderdaad geen cijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wederom geen bronnen voor uw beweringen. Gij hebt zo hard op uw duim zitten zuigen dat gij al tot op het bot zit. Toutatis beware ons van uw orakels eenmaal gij aan het merg zit.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen zijn nu druk bezig in Oekraine, maar dat belet niet dat ze nog wapens kunnen leveren die game-changers zullen zijn in het Midden-Oosten, en technologie zoals bvb. wat betreft kernwapens. De Chinezen werken verder aan het ondermijnen van de westerse (lees: Amerikaanse) wereldorde. De Russen zijn niet anti-Islam, dat is een achterhaald principe dat leefde bij uiterst-rechts in het Westen, deels gebaseerd op westerse desinformatie. Men denkt dat de "traditionele waarden" die Poetin omarmt per definitie anti-Islam zijn maar het tegendeel is waar. De Islam is al een belangrijke factor in wat nu Rusland is, ook het kerngebied rond Moskou, sinds tenminste de 9de eeuw. Islam maakt 100 % deel uit van de Russische geschiedenis en cultuur, dat is een groot verschil met het Westen, waar de islamieten in de 8ste eeuw verslagen werden te Poitiers. Ook in Spanje en Zuid-Italie werd de islamitische cultuur met wortel en tak uitgeroeid maar niet in Rusland, waar beide religies steeds, niet altijd in harmonie maar meestal wel, samen leefden tot de dag van vandaag. Fast forward naar vandaag vocht Rusland tegen de broeders van Hamas in Syrie, dat klopt, MAAR die werden toen gesteund en bewapend door het Westen. Ondertussen is de realiteit in het Midden-Oosten veranderd. Rusland en Turkije hebben toenadering gezocht en de relaties tussen Turkije en de VS zijn dramatisch achteruit gegaan. China heeft Saudi-Arabie en Iran verzoend, een zeer belangrijke prestatie waardoor de verdeel en heers spelletjes van het Westen minder goed werken. Ook Poetin en de Saudische heerser kunnen het uitstekend met elkaar vinden. Hamas roept op tot steun aan Rusland, en ook de relaties met Assad van Syrie zijn veel beter geworden. Wat er nu aan het gebeuren is maakt duidelijk aan elke moslim en Arabier dat het Westen de grote vijand is, en dat werkt uiteraard in het voordeel van Rusland en China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze jongeren trekken er zich NIETS van aan. Ze feesten "als de beesten"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een vijand kunt ge geen compassie hebben he. Stel U voor dat we zouden staan protesteren dat de geallieerden weeral zoveel sukkelaars van Duitsers ambras zouden aandoen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 november 2023 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou de Kremlin woordvoerder op dit forum dat kunnen bevestigen?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokkaanse vrouwen zijn trouwens "heet". Beetje blabla verkopen, nu en dan een Hamdulilla of "Wollah" met veel gesten uitspreken, en je hebt een ticket voor een leuk ritje. En wat het nog extra leuk maakt is dat je bezig bent met de vrouw of vriendin van een Marokkaan. Mijn "racisme" beperkt zich tot zulke stoute zaken, en dan denk ik aan die Marokkanen die me overvielen toen ik in Brussel studeerde, en ben weer content. Ik zou nooit met de vrouw van een Rus of Oekraïner slapen, dat kan heel verkeerd uitdraaien. En uiteraard ook niet van een vriend of iemand die ik respecteer. Marokkanen hebben een groot bakkes, maar een klein hartje. zelf proberen ze ook constant alles en iedereen binnen te doen, inclusief mezelf. (man of vrouw maakt niet uit) Ik heb het eindelijk gevonden, ze zijn eigenlijk veel gemakkelijker dan zwarte, of Russinnen, laat staan Belgische. Niet om mee samen te leven uiteraard, wel voor een stomende sessie. Gewoon je proberen je in hun wereld in te leven. Een looser van een vent, die meer op cafe zit dan thuis, er gebeurt niet veel meer in de slaapkamer (veel Marokkanen zijn verdoken homo's en trouwen voor de mooie schijn), en geen enkele "echte " Belg durft hen aanspreken. Zwarten wel maar daar houden ze niet van. Oost-Europeanen en Russen hebben hun eigen gevolg. Gewoon durven, niets aantrekken van taboes, als den Ali niet kijkt natuurlijk. Niet te veel geen poespas of bloemen of zo, gewoon doen. Wel, als ze daar van houden, een fles drank meedoen, zoals alle vrouwen liefst iets zoets, een "wijvendrank". In feite dus gewoon wat die Marokkanen zelf doen met Belgische of Nederlandse vrouwen, maar dan meer verdoken. En als je chance hebt zal ze je aanraden bij haar vriendinnen. Sommigen willen enkel via de achterdeur, omdat dat dan zogezegd geen overspel is. U zou zich misschien beter eens daar op toeleggen, als het allemaal nog werkt, in plaats van als een ware salon strijder anoniem en virtueel dood en vernieling te prediken. Het is nog plezant ook. Laatst gewijzigd door tomm : 20 november 2023 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zei ze dat ze meestal uit West- en Centraal-Oekraïne komen, omdat ze de lokale bevolking voor geen haar vertrouwen. Aan Russische kant ongetwijfeld identiek hetzelfde fenomeen, zo ken ik ze, Russen en Oost-Oekraïners zijn gewoon dezelfde. #metoo hebben de meeste nog nooit van gehoord, nog de Russen noch de Oekraïners hebben iets met zulke hypocriete Amerikaanse bullshit. Het zijn gewoon die domme Europeanen die al zulke debiele Amerikaanse zever kritiekloos overnamen. Ik stond toevallig eens op VTM of zo'n andere Vlaamse zeikzender waar een laag IQ hebben en oersaai zijn een must is om lang naar te kunnen kijken, en was te lui om "de duwer" te zoeken. Na het reclameblok volgde zowaar "USA, the whole day". Dat is zelfs niet subtiel meer. Het niveau is alleszins Amerikaans. Mijn moeder, die een tijdje in de VS woonde, zei altijd, "al die zever komt uiteindelijk, met een vertraging van 20 jaar, naar België". Gelukkig dat de Russen en consoorten immuun zijn voor dat soort nonsens. Vertrek volgende week naar een bepaald Latijns-Amerikaans land, en in januari weer naar Kenia. Overdag allerlei activiteiten gepland in dat land,maar s avonds de bloemetjes buitenzetten, toch in de grote steden. Misschien open ik er wel een draad over op politics. Super interessant land op politiek vlak. We gaan ook eens de grens oversteken naar Venezuela, maar niet te lang want die vrienden van mij wonen heel de andere kant van het buurland. De typische ambachtelijke streekproducten zal ik aan mij voorbij laten gaan denk ik, is nooit zo mijn ding geweest. Is meer iets voor Zelensky en andere omhoog gevallen lawaaierige eikels. Heeft niets te maken met drugs, en zelfs niet met politiek. Ik hoop wel eens een interview te kunnen doen met iemand van de havenpolitie van Buenaventura, een haven waar heel veel containers richting Antwerpen vertrekken, kwestie van mijn blog wat te promoten. En als het even kan ook met de ELN vertegenwoordigers. Helemaal te gek zou zijn dat ik geïnviteerd wordt in hun gebied voor enkele dagen, voor een interview met een van de leiders. Clan del Golfo ga ik zo maar laten, dat zijn geen sympathieke jongens naar het schijnt. U zei "onze jongeren feesten als de beesten". Ik durf dat trouwens te betwijfelen, ik zou nu niet graag jongere zijn. Ze mogen niets meer(waar die Marokkanen en "negers" zich natuurlijk niets van aantrekken, volgens mij hebben er veel nog nooit van #metoo gehoord, de meesten kijken nooit naar het nieuws, veel van origine Belgische jongeren trouwens ook niet meer), en alles is keiduur, je vindt geen pintje meer onder de 3 euro in hippe jongerencafé's. Velen zijn trouwens volledig omgeslagen naar andere roesmiddelen waar de staat nul comma nul controle over heeft (als je dan ook nog weet dat bijna een op de 2 haven personeel, volgens Pano, wat lijkt te kloppen als ik zo eens rondvraag in mijn Antwerpse vriendenkring, werkt voor de drugsmaffia, meestal mocro's dus). Ik lig niet letterlijk wakker van de wereldproblemen, maar ze interesseren me wel, ik geef mijn mening en probeer op die manier iets bij te brengen. Tijd voor activisme, hoewel ik dat graag zou doen, is er niet zonder dat er stresss bij komt kijken. Tijd genoeg voor als ik met pensioen ben. Laatst gewijzigd door tomm : 20 november 2023 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Orthodox Joodse vrouwen krijgen meer kinderen dan de Gazaanse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt in de andere richting gecompenseerd door de vele gezinnen van seculiere Joden (de meerderheid in Israël) waar het aantal nakomelingen vergelijkbaar is met dat van Europa. Moslims daarentegen zijn veel meer geörienteerd op het verwekken van zonen die zullen strijden voor Allah. En bovendien hebben de moslimvrouwen daaromtrent weinig in de pap te brokken.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
link Geen mens die er aandacht voor over heeft. Waar is dat feestjeuuuuhhhhh? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2023 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |